FutisForum2 - JalkapalloFutisForum2 - Jalkapallo
30.08.2025 klo 00:01:25 *
Tervetuloa, Vieras. Haluatko rekisteröityä?
Aktivointiviesti saamatta? Unohtuiko salasana?

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan
Uutiset: Foorumilla päivitys 27.5.25 klo 23-24. Lisäämme GA4:n sivustolle.

Yhteys ylläpitoon: [email protected]

Foorumilla päivitys 27.5.25 klo 23-24. Lisäämme GA4:n sivustolle

Sivuja: [1]

Kirjoittaja Aihe: Parhaat sivustot/appit valmentajan työn tueksi  (Luettu 850 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Marquinho

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: HJK & Suomi

: 16.08.2025 klo 08:30:50

Olen usean vuoden tauon jälkeen palaamassa tulevien superjunnujen vastuuvalmentajaksi, ja kaipaisin nyt foorumin koutsien apua siinä, mitkä ovat nykyään parhaat sivustot/appit valmentajan työn tueksi. Kaipaan esim. jotain, mistä saisi tarvittaessa ideoita harjoitteiksi yms. Mitä sivustoja/appeja te käytätte valmennustyönne tukena?
päätykatsomo

Poissa Poissa

Vastaus #1 : 16.08.2025 klo 13:58:52

Olen usean vuoden tauon jälkeen palaamassa tulevien superjunnujen vastuuvalmentajaksi, ja kaipaisin nyt foorumin koutsien apua siinä, mitkä ovat nykyään parhaat sivustot/appit valmentajan työn tueksi. Kaipaan esim. jotain, mistä saisi tarvittaessa ideoita harjoitteiksi yms. Mitä sivustoja/appeja te käytätte valmennustyönne tukena?

Instagram ja Tiktok on täynnä harjoitteita.

Seuran harjoitepankissa on pääosin harjoitteet mitä tulee käytettyä mutta aina välillä somesta tulee löydettyä hyviä ideoita kokeiluun. Joskus täysin kopioituna ja joskus hieman muokattuna omaan käyttöön.

Lisäksi turnauksissa / peleissä tulee seurattua muiden joukkueiden toimintaa ja alkulämmittelyitä aina kun mahdollista.
Jortsukka

Poissa Poissa

Vastaus #2 : 16.08.2025 klo 14:10:39

Jos haluaa harjoituksia piirtää, niin i-drills oikein hyvä ohjelma siihen. Tuohon ohjelmaan löytyi myös aiemmin joku "verkko" mistä pystyi hakemaan muiden harjoituksia, jos olivat niitä jakaneet. Itse en ole tuota ominaisuutta käyttänyt, mutta piirtäminen on ainakin erinomaista.
Valonheitin

Poissa Poissa

Vastaus #3 : 16.08.2025 klo 15:22:55

Käytin aikoinaan liiton HST:tä, mutta sitä katiskaa ei ole päivitetty ihan hetkeen ja nyt sen sammuttamiseen pitää käyttää task manageria :D

Olen tehnyt kaikki tarvittavat ikonit powerpointiin ja suunnittelen sillä harjoitukset. Se on toiminut ihan näppärästi ja harjoitteita on helppo muokata, jos treenien jälkeen huomaa tälle tarvetta.

Muutenkin olen kokenut PP:n ihan hyväksi työkaluksi ja sillä voi myös näyttää taktisia asioita ja animoida ukkeleita liikkumaan tarpeen mukaan. Harvoin tietenkin on käytössä esim. pukkari näytöllä, mutta ihan hyvää materiaalia sillä voi tehdä.

Sivuja: [1]

Siirry: