kikherne
Poissa
Suosikkijoukkue: mieshyöräys
|
 |
Vastaus #875 : 25.08.2025 klo 21:51:34 |
|
Siinä taklauksessa ei ollut mitään muuta tavoitetta kuin lopettaa Van Dijkin kausi.
Sehän lähti laukalle  Olihan tuo ihan järjetön taklaus, mutta jotain rajaa nyt näihinkin.
|
|
|
|
|
Varaamaton nimimerkki
Paikalla
Suosikkijoukkue: Jokerit FC, Samipool, VfL Bochum
|
 |
Vastaus #876 : 25.08.2025 klo 21:51:36 |
|
Taklasi mun mielestä lopulta kuitenkin vähän ohi ja napit taisivat osua pääasiallisesti nurmeen, joten oli vaan kova keltainen, ei pnainen.
Mitä nyt rullas Virgilin sukan alas.
|
|
|
|
|
EloRinne
Poissa
|
 |
Vastaus #877 : 25.08.2025 klo 21:51:40 |
|
Aika kova rangaistus.
No ei kai tuosta nyt sentään tarvitse kokonaan mieheltä tuomarinlupia viedä kuten Cootelta.
|
|
|
|
|
Lord Bendtner
Poissa
|
 |
Vastaus #878 : 25.08.2025 klo 21:52:06 |
|
Miten ei olisi punainen  En ole Herstein mutta veikkaan että katsoi vaan hidastuksesta mihin se merkittävin kontakti tulee (kenkään) ja vähän sivuutti sitten sen että siinä vedettiin järkyttävällä voimalla osittain selkäpuolelta ja pahasti myöhässä. Se oli todella vaarallinen taklaus vaikka merkittävin osumakohta ei ollutkaan niin ylhäällä.
|
|
|
|
|
Pläkä
Poissa
Suosikkijoukkue: Alan Shearerin ja Gary Maccan hiukset
|
 |
Vastaus #879 : 25.08.2025 klo 21:52:09 |
|
Taklasi mun mielestä lopulta kuitenkin vähän ohi ja napit taisivat osua pääasiallisesti nurmeen, joten oli vaan kova keltainen, ei pnainen.
Onko siellä VeikkausTV päällä vai mikä? Koko jalkapohja pohkeessa.
|
|
|
|
|
IndianaHoles
Poissa
|
 |
Vastaus #880 : 25.08.2025 klo 21:52:23 |
|
Siinä taklauksessa ei ollut mitään muuta tavoitetta kuin lopettaa Van Dijkin kausi.
Ei nyt sentään. Lataus vain meni täysin yli ja tulos oli nähtävillä, todella typerä tilanteeseen meno kun jaksoa minuutti jäljellä
|
|
|
|
|
nupe4ever
Paikalla
|
 |
Vastaus #881 : 25.08.2025 klo 21:52:25 |
|
Onneksi harakoilla on leveyttä ysi-paikalle. Mukava jatkaa ensi kierrokselle ilman kiukuttelevaa swedua ja Gordonia.
|
|
|
|
|
Tuore Kelmu
Poissa
|
 |
Vastaus #882 : 25.08.2025 klo 21:52:31 |
|
Veikkaan että muutat mielipidettä kun näet mihin kohtaan ne etunapit osui ekana…
|
|
|
|
|
Keen0n
Poissa
Suosikkijoukkue: FC Honka, Huuhkajat
|
 |
Vastaus #883 : 25.08.2025 klo 21:52:33 |
|
Olihan tuo päivänselvä punainen. Ihme ettei siinä pahemmin Van Dijkin nilkalle käynyt.
On muuten ensimmäinen kerta kun olen katsonut matsia jossa tuomari selittää tuomionsa kaiuttimista NHL tyyliin. Onko tämä muuallakin kuin Valioliigassa käytössä?
|
|
|
|
|
Pumba
Paikalla
Suosikkijoukkue: Therese Johaug
|
 |
Vastaus #884 : 25.08.2025 klo 21:52:46 |
|
Mitä vittua Gordon  saatana minuutti erää jäljellä ja sä ryntäät täysin vaarattomassa tilanteessa tuolla tavalla. Kolmannessa erässä viimeisellä minuutilla veskari pois ja tasoitusta hakemaan.
|
|
|
|
|
Revolver Ocelot
Poissa
|
 |
Vastaus #885 : 25.08.2025 klo 21:52:47 |
|
Pelihän oli ihan viihdyttävä mutta tuo idiootti pilas kaiken. Ei tarvitse loppuun asti katsoa.
|
|
|
|
|
H.Incandenza
Poissa
|
 |
Vastaus #886 : 25.08.2025 klo 21:52:50 |
|
Sääreen osui niin, että sukka meni nilkkoihin.
|
|
|
|
|
Gyoza
Poissa
|
 |
Vastaus #887 : 25.08.2025 klo 21:53:06 |
|
Hooper vetänyt pelin toistaiseksi hyvin eikä mielestäni yhtään virheellistä tuomiota
|
|
|
|
|
Vaffanculo
Poissa
|
 |
Vastaus #888 : 25.08.2025 klo 21:53:20 |
|
Puoliajalla hyvä hetki ottaa vähän happea 
|
|
|
|
|
Hevi
Poissa
Suosikkijoukkue: KuPS
|
 |
Vastaus #889 : 25.08.2025 klo 21:53:22 |
|
Näytti että veti lopussa jalkoja koukkuun että ei millään pulkalla tule jaloille. Mutta olihan tuossa sen verran holtittomasti vauhtia että pelkästään sen takia punainen oikeutettu.
|
|
|
|
|
Selski
Poissa
|
 |
Vastaus #890 : 25.08.2025 klo 21:53:24 |
|
Kyllähän siihen rapalaan aika moni tarttui.
|
|
|
|
|
redcrew
Poissa
Suosikkijoukkue: YNWA
|
 |
Vastaus #891 : 25.08.2025 klo 21:53:27 |
|
Rapala ilmoitti että vieheitä pöllitty. Tänne ilmeisesti päätynyt yksi.
|
|
|
|
|
Narttu
Poissa
Suosikkijoukkue: Newcastle & TPS
|
 |
Vastaus #892 : 25.08.2025 klo 21:53:29 |
|
No se matsi oli siinä. Dianalle tuosta vissiin ainakin kolmen pelin huili? No onneksi Newcastlella on paljon vaihtoehtoja tonne kärkeen.
joo ei tässä mitään hyökkääjiä kaivata, myydään Isakkikin pois vielä niin saadaan joku junnu kentälle. Liverpoolin xG 0,07 Viaplayn lähetyksen mukaan  Hooper vetänyt pelin toistaiseksi hyvin eikä mielestäni yhtään virheellistä tuomiota
Mielestäni myös Hooper vihelsi ihan hyvin, ei mitään liian helppoja kortteja ja otti repimisiä pois. Newcastlen pelihän on ihan kunnossa. Tuohon kun saadaan 1-2 hyökkääjää niin ei mitään hätää. Pool ei ehtinyt mitään esittämään.
|
|
|
|
|
Arrogant
Poissa
Suosikkijoukkue: Free Isak
|
 |
Vastaus #893 : 25.08.2025 klo 21:53:37 |
|
Eka puolisko kuin toisinto siirtoikkunasta. Newcastlelta kovaa yritystä yrityksen perään ilman palkintoa ja Pool tuli ja naulasi ensimmäisellä. Lopulta vielä ysipaikan pelaaja kiukutteli itsensä katsomoon 
|
|
|
|
|
McManaman
Poissa
Suosikkijoukkue: Liverpool
|
 |
Vastaus #894 : 25.08.2025 klo 21:54:25 |
|
Miten voi sanoa, että taklaus meni ohi, jos se vei melkein Virgilin sukan mukanaan? 
|
|
|
|
|
Tötsänkerääjä
Poissa
|
 |
Vastaus #895 : 25.08.2025 klo 21:54:40 |
|
Taklasi mun mielestä lopulta kuitenkin vähän ohi ja napit taisivat osua pääasiallisesti nurmeen, joten oli vaan kova keltainen, ei punainen.
Kannattaisiko katsoa hidastus ensin?
|
|
|
|
|
Hevi
Poissa
Suosikkijoukkue: KuPS
|
 |
Vastaus #896 : 25.08.2025 klo 21:54:42 |
|
Veikkaan että muutat mielipidettä kun näet mihin kohtaan ne etunapit osui ekana…
Tosiaan napit raapaisi vielä säärestä sukan rullalle eli oli tuo aika vaarallinen jaloille tulo.
|
|
|
|
|
Geordie
Poissa
Suosikkijoukkue: harakat, MP
|
 |
Vastaus #897 : 25.08.2025 klo 21:54:57 |
|
Sääreen osui niin, että sukka meni nilkkoihin.
Selvä puni. Mutta ei Gordon onneksi siinä ojentanut jalkaa eteenpäin vaan osuman jälkeen oli menossa jalka jo alaspäin. Jos olisi yrittänyt "venyttää/kurottaa" niin sitten olisi luut olleet kovilla.
|
|
|
|
|
IndianaHoles
Poissa
|
 |
Vastaus #898 : 25.08.2025 klo 21:55:36 |
|
Eipä Gordon myöskään tuota tuomiota pahemmin purnannut vaan tiesi itse että nyt meni taklaus ihan vituiksi ja miehekkäästi lopulta stadionilta ulos. Guimaraes taasen tuntui kitisevän tilanteesta vielä pitkäänkin, mikä jaksaa hämmentää
|
|
|
|
|
Lord Bendtner
Poissa
|
 |
Vastaus #899 : 25.08.2025 klo 21:55:46 |
|
Pelihän oli ihan viihdyttävä mutta tuo idiootti pilas kaiken. Ei tarvitse loppuun asti katsoa.
Nämä Newcaslte-Liverpool pelit ovat kyllä sellaisia että sieltä voidaan tulla takaa tasoihin ja ohi, myös vajaalla: https://www.youtube.com/watch?v=3MfCPhRCNy4
|
|
|
|
|
|
|
|