FutisForum2 - JalkapalloFutisForum2 - Jalkapallo
29.09.2025 klo 02:05:10 *
Tervetuloa, Vieras. Haluatko rekisteröityä?
Aktivointiviesti saamatta? Unohtuiko salasana?

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan
Uutiset: Foorumi aukeaa nopeasti osoitteella ff2.fi!

Yhteys ylläpitoon: [email protected]

Foorumilla päivitys 27.5.25 klo 23-24. Lisäämme GA4:n sivustolle

Sivuja: [1]

Kirjoittaja Aihe: Boca Juniors v River Plate  (Luettu 457 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Kolmeseiska

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Tomáš Souček

: eilen kello 16:54:22

Marraskuussa suuntana Buenos Aires ja näppärästi otsikon mukainen matsi olisi tyrkyllä. Onko kenellekään kokemusta Football Tickets Argentinasta? Se on ainoa paikka, josta oon nähny lippuja kaupattavan.

https://www.footballticketsargentina.com/events/tickets-boca-juniors-vs-river-plate-08-11-2025

Tuolla sivuilla lukee to be confirmed. Onko hajua koska tuo ottelun ajankohta lyödään lukkoon? Ei tuohon kuitenkaan enää ole aikaa kuin 1,5 kuukautta niin ei kai kovin pitkään voi enää pantata. Jos tuolta ostaa flabat niin tuleekohan niistä kuinka etukäteen tietoa mihin nahkatakkisedät liput toimittaa?

Lainaus
Ticket Delivery: All tickets are physical and are delivered to your accommodation in Buenos Aires (Capital Federal) during the 24 hours prior to the match. Some specific locations are season passes that must be returned, and others require entry with a companion.

Muuten ei suurta ongelmaa, mutta lento Buenos Airesiin saapuu pelipäivän aamuna klo 8 ja todennäköisesti muutama seuraava tunti menee nukkuessa niin ylimääräiseen säätämiseen ei juuri ole aikaa. Kaikki apu ja vinkit otetaan kiitosellisena vastaan.
Thouni

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: HJK, Artsakh, M'well, Zapresic boys.

Vastaus #1 : eilen kello 17:25:07

Samaan matsiin olen menossa, ja liput hommattiin kaverin kanssa jo keväällä Homefansin kautta. Tuosta linkkaamastasi firmasta ei ole tietoa, mutta ainakin Homefansin puuhamies sanoi että heidän kauttaan liput tähän matsiin myytiin loppuun jo kesällä, ja muidenkin sivustojen kautta voi aika hiljaista olla. Tuo on ainakin ihan yleinen tapa, että joku paikallinen antaa sinulle sen kausarin fyysisesti käteen paikan päällä ja tälle myös sen palautat matsin jälkeen.
Tarkka pelipäivä varmistuu ilmeisesti 2-3 viikkoa aikaisemmin.
« Viimeksi muokattu: eilen kello 17:27:18 kirjoittanut Thouni »
Kolmeseiska

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Tomáš Souček

Vastaus #2 : eilen kello 17:41:09

Samaan matsiin olen menossa, ja liput hommattiin kaverin kanssa jo keväällä Homefansin kautta. Tuosta linkkaamastasi firmasta ei ole tietoa, mutta ainakin Homefansin puuhamies sanoi että heidän kauttaan liput tähän matsiin myytiin loppuun jo kesällä, ja muidenkin sivustojen kautta voi aika hiljaista olla. Tuo on ainakin ihan yleinen tapa, että joku paikallinen antaa sinulle sen kausarin fyysisesti käteen paikan päällä ja tälle myös sen palautat matsin jälkeen.
Tarkka pelipäivä varmistuu ilmeisesti 2-3 viikkoa aikaisemmin.

Arvatenkin. Ei vaan itse vielä(kään) pysty ostamaan mitään kun jos pelipäivä aikaistuu niin menee joka tapauksessa ohi. Minkä verran maksoitte lipuista? Viagogo myy epäilyttävän halvalla ja kyseistä paskalafkaa ei kiinnostaisi käyttää muutenkaan, mutta periaatteessa varmaan luottokortilla voi kokeilla ja jos ei lippuja näy niin itkee rahat takaisin.
Thouni

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: HJK, Artsakh, M'well, Zapresic boys.

Vastaus #3 : eilen kello 18:13:21

Taisi olla vaatimattomat 800€/kappale sivukatsomoon :) Tuohon kuuluu vissiin jonkinlaiset aloittelukaljat ja grillailut ennen matsia muiden samsonitejen kanssa. Noissa hinnoissahan nuo tuppaavat olemaan, jos varmasti lipun haluaa ja luotettavaa reittiä ilman mitään säätöä. Kyllähän nuo FootballTicketsArgentiinan lippujen hinnat ainakin vaikuttavat ihan uskottavilta. Viagogoon en uskaltaisi luottaa. Varsinkin jos lippuja on paljonkin tarjolla, ja alle 500€ hintaan, ja jos hommat kusee niin ei välttämättä ainakaan Viagogon puolelta ole hirveästi apuja tulossa.
Jos nyt jotain pitäisi veikata, niin sunnuntaihan se todennäköisin pelipäivä on mutta lopullinen varmistus voi tosiaan tulla vasta pari viikkoa ennen kierrosta.
Alty

Poissa Poissa

Vastaus #4 : eilen kello 19:37:49

Siitä on aikaa kun olen viimeksi käynyt, mutta itse olen aina ostanut Mercadolibrestä, joka on paikallinen tori.fi. Ja tosiaan menee niin, että jonkun muoviläpyskää lainataan. Superclasico taisi silloin reilut 10 v sitten kustantaa joku 150 egeä. Niistä ajoista on tainnut kallistua aika rajusti.

Sivuja: [1]

Siirry: