Lopeta jo tuo uhriutuminen. Tuo sinun tapasi "kysellä faktojen perään" on kyllä ihan suoraan hanurista. Miksi seuran pitäisi sulle avata perusteluita? Eihän tuossa ole ollut mitään muuta tavoitetta kun mustamaalata seuran vähäisiä toimijoita epämääräisillä syytöksillä ja huuteluilla. Kun kyse on jonkun junnujoukkueen toiminnasta niin tämä foorumikaan ei taida olla ihan oikea. Ei muuta kuin sinne vanhempien kokoukseen paikalle ja tekemään fiksuja esityksiä miten joukkuetta pyöritetään ja tarvittaessa itse mukaan toimintaan. Hommaa riittää ihan varmasti kaikille halukkaille. Ja jos sinua tai sinun kullannuppuasi on kohdeltu joukkueen toiminnassa jotenkin väärin on oikea foorumi tuo sama eli joukkueen sisäinen. Ei tällainen puskista huutelu ainakaan edistä yhtään mitään tai kenenkään asiaa. Pidetään tämä foorumi ykkösliiga -joukkueen asioiden keskustelualustana. Ja kyllä kritiikkiä saa ja tulee esittää ja keskustelu saa olla suoraakin.
Nyt taisi TeemuT:llä mennä tunteisiin, mutta faktat taisivat unohtua matkasta.
Ensinnäkin, missä kohtaa minä olen vaatinut seuralta vastauksia itselleni? Olen vain peräänkuuluttanut seuralta avoimuutta yleisellä tasolla, kun liikkuu näin rajuja huhuja ja julkisia ulostuloja. Ja missä kohtaa olen väittänyt, että minua tai lastani olisi kohdeltu väärin? Luet viestejäni selvästi jonkinlaisen defenssin läpi, jos keksit omia väitteitäsi tähän väliin.
Mitä tulee tuohon "pidetään tämä Ykkösliiga-foorumina" -heittoon: MP on yksi ja sama seura. Edustusjoukkue ja junioripuoli eivät ole kaksi erillistä saarta. Kannattaa miettiä hetki, ketkä ne edustuksen pelitapahtumat ja talkootyöt oikeasti hoitavat? Eikö se ole juurikin niiden juniorijoukkueiden vapaaehtoiset vanhemmat, jotka siellä makkarat paistavat ja liput myyvät?
Jos vapaaehtoisia kohdellaan siten, kuin p11-joukkueen julkaisussa annettiin ymmärtää, niin kuinkakohan pitkään sitä talkooväkeä riittää edustuksenkaan peleihin? Seuran maine on kokonaisuus, ja jos perusta murenee, ei se Ykkösliiga-joukkuekaan kauaa ilmassa pysy.
Jos kritiikki tuntuu pahalta, kannattaa ehkä miettiä, onko syy huutelijassa vai siinä, miten asioita on hoidettu.