FutisForum2 - JalkapalloFutisForum2 - Jalkapallo
21.11.2025 klo 08:09:35 *
Tervetuloa, Vieras. Haluatko rekisteröityä?
Aktivointiviesti saamatta? Unohtuiko salasana?

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan
Uutiset: Foorumi aukeaa nopeasti osoitteella ff2.fi!

Yhteys ylläpitoon: [email protected]

Sivuja: 1 ... 35 [36] 37 ... 41

Kirjoittaja Aihe: TPS 2026  (Luettu 128359 kertaa)
8 jäsentä ja 19 vierasta katselee tätä aihetta.
Herstein

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Heitto

Vastaus #875 : 16.11.2025 klo 13:50:38

Olli Jakonen lienee tämä toivotaan-haku, niin siihen ei mitään suutareita enää ole järkeä ottaa.

Ei kai se jakonen mikään varma hankinta vielä ole?
pizza slut

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: TPS

Vastaus #876 : 16.11.2025 klo 13:53:33

Kapee kassa, jos jotain juudasjakosia tänne oikeasti hommataan.
WhiteHart

Poissa Poissa

Vastaus #877 : 16.11.2025 klo 13:55:53

Ei kai se jakonen mikään varma hankinta vielä ole?

Eipä kai. Eikä itseäni haittaisi, vaikka ei toteutuisi. Jotenkin se kortti on jo nähty. Mutta hän on kuitenkin pelannut liigaa viime kaudella, siinä mielessä mieluummin kuin joku Ykkösessä hyvin pärjännyt täysarpa liigatasolle.
Herstein

Poissa Poissa

Vastaus #878 : 16.11.2025 klo 14:11:09

Eipä kai. Eikä itseäni haittaisi, vaikka ei toteutuisi. Jotenkin se kortti on jo nähty. Mutta hän on kuitenkin pelannut liigaa viime kaudella, siinä mielessä mieluummin kuin joku Ykkösessä hyvin pärjännyt täysarpa liigatasolle.

Joo, en mäkään erityisesti tuota Suutaria tänne halua, mutta lähinnä pointtina se, että rajallisilla resursseilla tuollaisiakin hakuja talvella joutuu tekemään. Sitten vaan toivotaan, että meidän urheiluasioista päättävät henkilöt ovat meitä paremmin kartalla siitä, kenellä olisi potentiaalia pärjätä liigassa ja kenellä ei.

Itse kuulin, että Jakosen tilanne Tepsin suhteen riippuu myös siitä, mitä Onni tekee. En tiedä, mitä tuo tarkoittaa, toivottavasti kukaan ei ajatellut hänestä Onnin korvaajaa, koska siihen taso ei satavarmasti tule riittämään.
Interturku

Poissa Poissa

Vastaus #879 : 16.11.2025 klo 14:55:31

Teijän kannattais nyt koota omat pojat -projekti. Joo, kusi heti vähän ku Onni ja Aapo lähti.

Inter on täysin muukalaisjengi, ni vastavoimana olis kova, et pelaisitte omil kasvateil. Ei tainnu Pinol kyl liikaa antaa vastuut näil Rapa jr, Louramo, Harjanne, Aitos, Pohjolainen, Väkiparta, Pohtio jne.

Dan Lauri pitää varmaa lainaa esim SalPaan et kehitys pysyy yllä, Ojaniemi hyvä koutsi.
Herstein

Poissa Poissa

Vastaus #880 : 16.11.2025 klo 15:52:31

Juuri Vepsust vapautunut Lakkamäki esimerkki pelaajasta, joka tulisi välttää.
TZagallo

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Eilen, tänään, huomenna

Vastaus #881 : 16.11.2025 klo 16:01:31

Itse kuulin, että Jakosen tilanne Tepsin suhteen riippuu myös siitä, mitä Onni tekee. En tiedä, mitä tuo tarkoittaa, toivottavasti kukaan ei ajatellut hänestä Onnin korvaajaa, koska siihen taso ei satavarmasti tule riittämään.
Kyllähän tuo tarkoittaa että ykköshyökkääjäksi kaavaillaan, tai että ainakin OJ itse näin ajattelee.
pizza slut

Poissa Poissa

Vastaus #882 : 16.11.2025 klo 16:08:19

Kyllähän tuo tarkoittaa että ykköshyökkääjäksi kaavaillaan, tai että ainakin OJ itse näin ajattelee.

:D OK. Onko tarkoituksena säästää rahat ykkösliigakauteen 2027?
Zeta

Poissa Poissa

Vastaus #883 : 16.11.2025 klo 16:42:56

Teijän kannattais nyt koota omat pojat -projekti. Joo, kusi heti vähän ku Onni ja Aapo lähti.

Inter on täysin muukalaisjengi, ni vastavoimana olis kova, et pelaisitte omil kasvateil. Ei tainnu Pinol kyl liikaa antaa vastuut näil Rapa jr, Louramo, Harjanne, Aitos, Pohjolainen, Väkiparta, Pohtio jne.

Dan Lauri pitää varmaa lainaa esim SalPaan et kehitys pysyy yllä, Ojaniemi hyvä koutsi.
Mites teidän omat pojat? Onko muita kun RaiFu kasvatti Hämäläinen?
WhiteHart

Poissa Poissa

Vastaus #884 : 16.11.2025 klo 16:44:48

No kyllä mä nyt sen verran uskon Kappeen, ettei hän kuvittele Jakosen olevan mikään Onnin korvaaja. Jos Jakonen itse ajattelee näin, niin aika harhainen on.

Ja Lakkikseen sama kuin yllä. Ei riitä liigassa. Kivikko sen sijaan kelpaisi.
Interturku

Poissa Poissa

Vastaus #885 : 16.11.2025 klo 17:01:57

Mites teidän omat pojat? Onko muita kun RaiFu kasvatti Hämäläinen?

Sitä mä just kirjotin, et meil ei oo mitään eikä oo tulossakaan, et täs olis teil hyvä mahis tehä toi omat kasvatit pelaamassa -juttu.
Poni

Poissa Poissa

Vastaus #886 : 16.11.2025 klo 17:52:55

Uusi jakso! Vaasalaisen kirjeenvaihtajan kanssa käsittelyssä viime kauden topit ja flopit. Lisäksi pohdinnassa, ketkä ansaitsevat jatkon ja minkälaisia hankintoja Tepsin tulisi tehdä. Hyviä kuunteluhetkiä!

Linkki jaksoon: https://linktr.ee/varttijaforteen
Odotin jo kauden ensimmäistä kriisijaksoa
Tapio Pippelimaa

Poissa Poissa

Vastaus #887 : 16.11.2025 klo 20:45:01

Kyllä Jakonen ykköskärjen mahollisuuden ansaitsee, ja ihan varmasti riittää siihen liigassa, kyllähän silti toivon että sielä pelaa Helen. Sitten jos Helen lähtee niin Jakonen kelpaa mainiosti. Paljon mielummin Jakonen kuin ulkkariarpa.

Lakkikseen sama. Oli vepsun heikoin ne pelit mitkä näin.
urheilutoimenjohtaja

Paikalla Paikalla

Suosikkijoukkue: TPS & Blaugrana

Vastaus #888 : 16.11.2025 klo 21:16:40

Mielenkiintoinen ajatus, että Juudas ansaitsisi jotain Seurassa. Paljon mieluummin ulkkariarpa kuin Jakonen.
Herstein

Poissa Poissa

Vastaus #889 : 16.11.2025 klo 21:27:02

Kiinnostaa myös tietää, mikä viittaisi siihen, että Jakosella riittäisi liigaan ihan oikeasti pelaavaan rooliin.
Poni

Poissa Poissa

Vastaus #890 : 16.11.2025 klo 21:32:28

Jakonen on toki tehnyt Veikkausliigassa maaleja. Toisin kuin esim Onni.
Julian

Poissa Poissa

Vastaus #891 : 16.11.2025 klo 21:34:35

Kiinnostaa myös tietää, mikä viittaisi siihen, että Jakosella riittäisi liigaan ihan oikeasti pelaavaan rooliin.

Mun ainoa ongelma Jakosen kanssa on tosiaan se, etten ole ihan varma onko hän riittävän hyvä ykköskärki Veikkausliigaan. Ei pitäisi olla tässä marras-joulukuussa hankintalistalla. Vaikka ollaan ruokapyramidissa aika alhaalla, otetaan mitä on jäljellä
Herstein

Poissa Poissa

Vastaus #892 : 16.11.2025 klo 21:39:07

Mun ainoa ongelma Jakosen kanssa on tosiaan se, etten ole ihan varma onko hän riittävän hyvä kakkoskärki Veikkausliigaan. Ei pitäisi olla tässä marras-joulukuussa hankintalistalla. Vaikka ollaan ruokapyramidissa aika alhaalla, otetaan mitä on jäljellä

No voimme olla aivan satavarmoja, että riittävän hyvä ykköskärki hän ei ole. Todennäköisesti taso ei myöskään riitä kakkoskäjeksi. Pyramidissa olemme sellaisilla sijoille, että voimme ottaa muutakn kuin se mitä jäljellä on.
Poni

Poissa Poissa

Vastaus #893 : 16.11.2025 klo 21:40:18

Onko täällä esitetty Riskin lisäksi yhtäkään keskushyökkääjää, jolla varmasti riittää?
Herstein

Poissa Poissa

Vastaus #894 : 16.11.2025 klo 21:43:45

Onko täällä esitetty Riskin lisäksi yhtäkään keskushyökkääjää, jolla varmasti riittää?

Mä toivon, että TEpsillä on puikoissa ihmisiä, joiden kontaktit ja tieto pelaajista on huomattavasti meitä forkan spämmääjiä paremmalla tasolla.
Moundin maaginen vasuri

Poissa Poissa

Vastaus #895 : 16.11.2025 klo 21:54:55

Matej toki otetaan aina, mutta pelipaikka olisi varmasti silloin keskikentän pohja.

Kappe pääsi itse paikan avauksessa 16-vuotiaana kilpailun kautta ja kaikilla paikoilla pitää Veikkausliigassa olla kilpailua. Menisin Laurilla, mikäli suostuu pidempään sopimukseen. Ja näe mitään syytä, ettei suostuisi, kun ei ole vielä todistanut kuitenkaan mitään. Sekä toppariparin että kk-pohjan peli parani, kun Lauri tuli maaliin.
Poni

Poissa Poissa

Vastaus #896 : 16.11.2025 klo 22:11:27

Kappe pääsi itse paikan avauksessa 16-vuotiaana kilpailun kautta ja kaikilla paikoilla pitää Veikkausliigassa olla kilpailua. Menisin Laurilla, mikäli suostuu pidempään sopimukseen. Ja näe mitään syytä, ettei suostuisi, kun ei ole vielä todistanut kuitenkaan mitään. Sekä toppariparin että kk-pohjan peli parani, kun Lauri tuli maaliin.
Osaatko sanoa tai selittää, että jos Tepsillä parani keskikenttä- ja puolustuspeli tuossa kohtaa, niin miksi tulokset kolmannella kierroksella olivat merkittävästi huonompia kuin aiemmin kaudella? Voisi ajatella, että peli on tällöin kuitenkin parempaa ja sitä kautta myös tulos. Olen kyllä siitä samaa mieltä, että topparit paransivat kyllä loppua kohden nimenomaan puolustuspelissä, mutta pelin avaaminen tuntui kyllä melko vaikealta. Ja sama päti keskikenttään, tosin sillä erotuksella ettei kyllä mielestäni parantanut vaan pelasi paljon heikommin kuin esim alkukesästä.

Mä toivon, että TEpsillä on puikoissa ihmisiä, joiden kontaktit ja tieto pelaajista on huomattavasti meitä forkan spämmääjiä paremmalla tasolla.
Toivotaan tosiaan, että näin on. Mutta jos huhut esim. Jakosen houkuttelusta tänne pitävät paikkaansa, on tämä usko kyllä koetuksella. Aika moni forkan spämmäri kuitenkin tuntuu tietävän varmaksi ettei esim. Olli Jakosella, Lakkamäellä jne. riitä liigaan. Muissa seuroissa utj:t ja kumppanit kuitenkin olleet eri mieltä aikoinaan.
Zeta

Poissa Poissa

Vastaus #897 : 16.11.2025 klo 22:35:00

Sen verran on luottoa Kappeen, että Jakosen kanssa ei erehdytä sopimusta tekemään. Ihmettelen jos hänen kanssaan edes keskustellaan.

Veikkaan, että meille tulevat vahvistukset tulee meille enemmänkin futista seuraavien tutkan ulkopuolelta. Kappen ja Pinolin kontaktien kautta.
Moundin maaginen vasuri

Poissa Poissa

Vastaus #898 : 16.11.2025 klo 22:37:13

Osaatko sanoa tai selittää, että jos Tepsillä parani keskikenttä- ja puolustuspeli tuossa kohtaa, niin miksi tulokset kolmannella kierroksella olivat merkittävästi huonompia kuin aiemmin kaudella?

Tuomas Pippola
urheilutoimenjohtaja

Paikalla Paikalla

Suosikkijoukkue: TPS & Blaugrana

Vastaus #899 : 16.11.2025 klo 23:06:20

Sekä toppariparin että kk-pohjan peli parani, kun Lauri tuli maaliin.
Tällä logiikalla pitäisi meidän siis mennä Opa ykkösenä liigaan. Tehtäisiin maaleja kokoajan ja olisi uskomatonta rokkifutista.

Leikki sikseen. Ei tässä pidä missään tapauksessa mennä Laurilla tai Opalla. Siinä on meille kelpo kakkonen ja kolmonen, mutta selkeä ykkönen on pakko löytää.

Sivuja: 1 ... 35 [36] 37 ... 41

Siirry: