FutisForum2 - JalkapalloFutisForum2 - Jalkapallo
13.08.2025 klo 07:44:29 *
Tervetuloa, Vieras. Haluatko rekisteröityä?
Aktivointiviesti saamatta? Unohtuiko salasana?

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan
Uutiset: Foorumilla päivitys 27.5.25 klo 23-24. Lisäämme GA4:n sivustolle.

Yhteys ylläpitoon: [email protected]

Foorumilla päivitys 27.5.25 klo 23-24. Lisäämme GA4:n sivustolle

Sivuja: 1 ... 6 [7] 8 ... 14

Kirjoittaja Aihe: Hirvensalon Heitto A 2007 - Kohti uutta kautta!  (Luettu 12553 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Herstein

Paikalla Paikalla

Suosikkijoukkue: Heitto

Vastaus #150 : 24.09.2007 klo 22:48:02

Tammiselle keson kullin kokoinen :keskari:

Idiootti Alas

Mikä sä sitten olet? Kitiset kun porukat eivät ilmesty peleihin ja muutenkin ja itse olet jo päättänyt lähteä joukkueesta vittuun. Kaksinaamaisuudelle  Ylos

Mutta ihan sama, paskoja me kaikki ollaan.Turha väitellä enempää.
« Viimeksi muokattu: 24.09.2007 klo 22:50:08 kirjoittanut Herstein »
Tavano

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Gary Mackay-Steven

Vastaus #151 : 24.09.2007 klo 23:01:11

älkää nyt viittikö pojat ei aina voi onnistuu  :) : ylos:

Kun edes joskus. :( Alas
Stephen Laybutt

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Jesse Saarinen

Vastaus #152 : 25.09.2007 klo 09:16:47

Mikä sä sitten olet? Kitiset kun porukat eivät ilmesty peleihin ja muutenkin ja itse olet jo päättänyt lähteä joukkueesta vittuun. Kaksinaamaisuudelle  Ylos

Mutta ihan sama, paskoja me kaikki ollaan.Turha väitellä enempää.

Lähden kauden jälkeen vittuun. Onko siinä jotain ongelmaa? Lupautusin alun alkaenkin tulla Heittoon vain puoleksi kaudeksi. Että imaseppa röhmyä :keskari:

Voin lopettaa jo kitinän. Kunhan Mäntystä muilutetaan tänään.
f.torres

Poissa Poissa

Vastaus #153 : 26.09.2007 klo 13:41:36

voi pojat  :(
Tavano

Poissa Poissa

Vastaus #154 : 29.09.2007 klo 23:41:40

Pori, here we come :-[
Stephen Laybutt

Poissa Poissa

Vastaus #155 : 30.09.2007 klo 01:21:46

Pori, here we come :-[

On kuulemma lähes paras mahdollinen joukkue kasassa. Jos kapteenikin vähän viitteisi pelata tämän kunniaksi :)
FLO

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: HSF, HSV

Vastaus #156 : 30.09.2007 klo 17:41:06

Hieno 5-0 voitto. Kapteenin hattutempulle ja Hersteinin 40m kanuunalle  Tuoppi oikeestaa parasta oli tanelin pihvi, peksin ohitukset  ??? ja vapiksen limuryöstö
Stephen Laybutt

Poissa Poissa

Vastaus #157 : 30.09.2007 klo 17:52:01

Älä unohda FLOn tarkkoja vapaapotkuja ;)
Tavano

Poissa Poissa

Vastaus #158 : 30.09.2007 klo 17:54:19

limuryöstölle iso Ylos
Herstein

Paikalla Paikalla

Vastaus #159 : 30.09.2007 klo 20:13:53

Olin Man of The Man, ja mun pommi lähti ainakin 60 metristä  :)
Stephen Laybutt

Poissa Poissa

Vastaus #160 : 01.10.2007 klo 11:52:32

Vahva eri :keskari:
Herstein

Paikalla Paikalla

Vastaus #161 : 01.10.2007 klo 11:54:55

Vahva eri :keskari:

Olisit tehny maalin mun syötöstä  :(
Stephen Laybutt

Poissa Poissa

Vastaus #162 : 01.10.2007 klo 12:20:18

Oli liian huono syöttö mulle 8)
Herstein

Paikalla Paikalla

Vastaus #163 : 01.10.2007 klo 17:26:01

Oli liian huono syöttö mulle 8)

Oot liian huono mun syötöil  :keskari:
Stephen Laybutt

Poissa Poissa

Vastaus #164 : 01.10.2007 klo 19:00:52

Oot liian huono mun syötöil  :keskari:

Eikö se nyt ole jo aika selvää, että vaaditaan Zlatanin tasoinen pelimies ottamaan sun syöttöjä haltuun ???

:)<3
Herstein

Paikalla Paikalla

Vastaus #165 : 01.10.2007 klo 22:38:06

Eikö se nyt ole jo aika selvää, että vaaditaan Zlatanin tasoinen pelimies ottamaan sun syöttöjä haltuun

:)<3

Oliks telkkaris tänää?  :)
Jörgen

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Fc Reilukerho

Vastaus #166 : 06.10.2007 klo 22:34:42

huominen peli on pelattu mun osalta! mjötäääääääääh
Stephen Laybutt

Poissa Poissa

Vastaus #167 : 06.10.2007 klo 23:29:45

Voisiko näitä känniavautumisia vähentää?
Stephen Laybutt

Poissa Poissa

Vastaus #168 : 07.10.2007 klo 17:14:48

Pitkä kausi on ohitse. Koossa huikeat kahdeksan pistettä. Tavanon maalipörssin voitto tuskin yllättää ketään. Oli oikein mukava pelata teidän kaltaisten rakkaiden ihmisten kanssa kuningaslajia ja vielä voittaakin pari peliä. Kaikille tasapuolisesti haleja ja pusuja<3 :)

Tämän päivän pelistä sen verran, että ihan hyvin pelattiin. Ainoa keltainen joukkueen pahimmalle sikailijalle, joka on Tavano. Velin (Veljen?) kaukolaukaukselle ja Hersteinin jalkatorjunnalle massiivinen Ylos Itse olin totutun laiska paska. Lolan pussikattien tissien bongauksesta olen todella tyytyväinen. Kauden kohokohta omalta osaltani.

Stephen kiittää kuluneesta kaudesta ja toivottaa Heitolle menestystä jatkossa. Jos Tinke Jalo tulee valmentamaan TPK:ta ensi kaudella, saatetaan entistä laiskempi Stephen nähdä myös ensi kaudella kävelemässä keskikentällä. Kiitos Tuoppi
« Viimeksi muokattu: 22.10.2007 klo 20:36:55 kirjoittanut Stephen Laybutt »
Stephen Laybutt

Poissa Poissa

Vastaus #169 : 07.10.2007 klo 17:30:01

Täytyy kyllä pistää Hersteinin nauhan varastusyritykselle :keskari: :naamis: :keskari:

On vain yksi Kapteeni.
Herstein

Paikalla Paikalla

Vastaus #170 : 07.10.2007 klo 17:35:40

Neuvottelut tähtipelaajan jatkosta Heitossa alkavat todenteolla marraskuussa. Heitolla on haavissa muutama kova vahvistus, joten eiköhän ne lämmitä myös ailahtelevan mielenterveyden omaavan tähtipelaajan mieltä ja hän jatkaa upeaa uraansa Heitossa vielä yhden kauden verran.

Pelistä sen verran, että vastustaja piti palloa aika paljon, mutta kyseessä oli kuitenkin sarjajohtaja, joten se sallittakoon. Heitto hyökkäsi vahvoilla vastahyökkäyksillä, ja "hirvensalon Ailton" Tavano oli muikeassa vireessä. Hieno maali ja hienompi alustus toiseen maaliin. Åbo vyöryi välillä monelta suunnalta, mutta Heiton molari piti joukkuettaan pystyssä. Erityismaininta hänelle avauksista, jotka olivat jotai käsittämätöntä. Keskikenttä pysyi hyvin kasassa, mutta puolustuspää saa pientä noottia, sillä liian usein vastustaja pääsi hyökkäämään ylivoimalla ja liian vapaasti.

Itsekkin kiitän kaudesta, Tavano on laihtunut 10 kiloa kauden alusta ja kirmasi kuin vallaton hevonen. Toivottavasti hän pystyy pitämään vireensä myös seuraavilla kausilla. Tähtipelaajan sopimuksen uusiminen on seurajohdon ykkösprioriteetti, sillä keskikentän kuningas on myös henkisesti erittäin tärkeä pelaaja. Pari laitapakkia olisi myös hyvä saada, ja muutama muu pelaaja myös, jotta Rafa Benitezmäinen rotaatio tulisi mahdolliseksi. Innokkaasti kohti ensi kautta ja SAUNAILTOJA ODOTELLESSA VITTU
Stephen Laybutt

Poissa Poissa

Vastaus #171 : 07.10.2007 klo 17:40:47

Ei puolustus nyt mitään voinut tehdä kun keskikenttä seikkaili missä milloinkin. Aivan liian vapaasti pääsi vastustaja koko ajan antamaan läpisyöttöjä. Linjaa olisi tietenkin voinut nopeammin nostaa ylös niin ei vastusja olisi päässyt niin helposti vetopaikkoihin. Maalivahdin avauksille toki Tuoppi Tähtipelaaja mielentervedestä olen myös samaa mieltä. Vittu mikä sekopää :keskari:

Miksi et maininnut Stephenin kahdesta syöttöpisteestä mitään? :(
« Viimeksi muokattu: 07.10.2007 klo 17:42:44 kirjoittanut Stephen Laybutt »
Stephen Laybutt

Poissa Poissa

Vastaus #172 : 07.10.2007 klo 17:42:23

edit. vittu
Herstein

Paikalla Paikalla

Vastaus #173 : 07.10.2007 klo 17:49:14

Ei puolustus nyt mitään voinut tehdä kun keskikenttä seikkaili missä milloinkin. Aivan liian vapaasti pääsi vastustaja koko ajan antamaan läpisyöttöjä. Linjaa olisi tietenkin voinut nopeammin nostaa ylös niin ei vastusja olisi päässyt niin helposti vetopaikkoihin. Maalivahdin avauksille toki
Tähtipelaaja mielentervedestä olen myös samaa mieltä. Vittu mikä sekopää

Miksi et maininnut Stephenin kahdesta syöttöpisteestä mitään?

Itse en noteeranut tähtipelaajan syöttöjä. Mutta syöttöpisteet kuuluvat kendoon, joten ehkä myönnän ne sinulle seuraavassa RAUMAkerhon kokouksessa  :) Keskikenttä oli hyökkäyspelissä oiva, mutte kuten mainitsit  välillä puolustustyöskentely unohtui. En kuitenkaan pistäisi maaleja keskikentän piikkiin. Laitapakit hävisivät tärkeät kaksinkamppailut, ja vasen laitapakkimme oli hieman unessa tänään  :( Keskikenttä selvästi kaipasi puolustusorientoitunutta Hersteiniä, joka oli siirretty maaliin paikkaamaan naisissa ollutta kaunista poikaa.

Paljon vaadit palkkaa tähtis?  :)
Stephen Laybutt

Poissa Poissa

Vastaus #174 : 07.10.2007 klo 17:55:15

Paljon vaadit palkkaa tähtis?  :)

Vaadin palkaksi omaa maksullista thai-hierojaa, joka hoitaa lihakset kuntoon ja ehkä jotain muutakin siinä sivussa ;)

Sivuja: 1 ... 6 [7] 8 ... 14

Siirry: