Onko paikallinen mäkkäri jo koeajettu

Burger Kingissa kayn ennemmin, kun lasten ateriaan saa valita kasvishampurilaisen, ja hedelmapussin ranskalaisten tilalle...

Nyt toimii netti, mutten kovin usein paase ja silloinkin aika saattaa kulua mesessa ja mailiakin pitais varmaan kirjoitella. Eli saattaa aika vahaista olla spammaaminen jatkossakin...
Mutta tosiaan, Hasselhoff tuossa jo tarkeimmat kertoikin. Ja tarkennetaan, etta on serkun vauvan ristiaiset, ajatusvirhe, kun kylla se sen tietaa...

Ajoitus vaan tosiaan huono, kun olis Everton-peli just silloin. On se silti kiva kayda Suomessa, kun on ihmisia, joita haluaa nahda ja sitten se Suomen matsi. Jaa, onkohan tassa nyt sitten lisattavaa... Rahaa tosiaan kului Dublinin reissulla ja kahden viikon paasta sitten Suomeen... Anfieldille olis tarkoitus menna ainakin marraskuun alkupuolella, kun Hasselhoff tulee kaymaan taalla.
Ja niin, ehka ma olen turisti, mutten kuitenkaan ihan massaturisti... Sen verran siita Derby-matsista, josta en ole saanut kirjoitettua raporttia, etta olin silloin main stand -katsomossa ja mun ymparilla oli paljon turisteja. Skandinaaveja ja espanjalaisia ainakin. Mika mut erotti niista? Ma lauloin ja kannustin. Kyllahan nekin nyt taputti ja seisoi YNWA:n aikana, mutta ei ne lahteneet muun katsomon mukana lauluihin. Oikeestaan paikallisetkin siina katsomossa herasivat aika myohaan, joten aluksi lauloin aika hiljaa KOPin mukana. Sitten kun oma katsomonosa oli mukana, niin uskalsin laulaa kunnolla. Mutta nama ymparillani olevat turistit eivat laulaneet. Siina on mun mielesta ero turistin ja kannattajan valilla. Sama mita kaikki scouserit ovat mulle sanoneet, kun en ole itseani uskaltanut kannattajaksi kutsua, koska olen ulkomaalainen ja elamani muualla viettanyt... Ne pitaa mua kannattajana ja sanoo, ettei silla ole valia, etta mista on. Se on Liverpool, joka merkitsee. Takalaisille ma olen true red, ihan sama mita suomalaiset siihen sanoo.
Ja sitten viela huomio Irlannin reissulta. Muutaman paivan huomioiden perusteella mieshuoraus on siella ainakin yhta yleista kuin Suomessa. Man Utd, Liverpool, Celtic, niiden paitoja nakee, ei paikallisten. Ja paikallisten kanssa jutellessakin ensimmaisena naytetaan Man Unitedin virallista fan club -korttia, tms... Dublinin lisaksi kavin jossain pikkukylan pubissa toisella rannikolla Limerickin lahella, siella oli sellaista aitoa irlantilaista pubimeininkia, ei todellakaan mikaan turistipaikka.
Okei, tassa nyt taas vahan tekstia, kirjoittelen taas kun voin!