FutisForum2 - JalkapalloFutisForum2 - Jalkapallo
24.10.2025 klo 13:13:02 *
Tervetuloa, Vieras. Haluatko rekisteröityä?
Aktivointiviesti saamatta? Unohtuiko salasana?

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan
Uutiset: Foorumilla päivitys 27.5.25 klo 23-24. Lisäämme GA4:n sivustolle.

Yhteys ylläpitoon: [email protected]

Foorumilla päivitys 27.5.25 klo 23-24. Lisäämme GA4:n sivustolle

Sivuja: 1 ... 7 [8] 9 ... 12

Kirjoittaja Aihe: Puoli vuotta Englannissa  (Luettu 17899 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Lazy Town

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: FCK

Vastaus #175 : 29.08.2007 klo 12:41:30

Mitä vitun hienoa jossain liverpoolin huorauksessa on? Sama kun kehuisi lastenraiskaajia, kun eivät vain tyydy katselemaan netistä pikkupoikien kuvia vaan muuttavat Thaimaaseen oloneuvoksiksi.

Kendojanarit listaa vielä tänne mjöthjtö :D Ylos
KBR

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: KGB

Vastaus #176 : 29.08.2007 klo 13:29:11

Eilisistä pubihulinoista rapoa, mjitaah???!!11
ChievoVerona

Poissa Poissa

Vastaus #177 : 29.08.2007 klo 13:33:05

Eilisistä pubihulinoista rapoa, mjitaah???!!11

Voin raportoida SSL:n puolesta. Mitään kummempia pubihulinoita ei eilen kuulemma ollut. Paikallispubissa Liverpoolin sijasta.

Raportoin ihan vain siksi kun sua tuntui kiinnostavan 8)
KBR

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: KGB

Vastaus #178 : 29.08.2007 klo 14:19:52

Raportoin ihan vain siksi kun sua tuntui kiinnostavan 8)

EI KELPAA.  :D :keskari:
Kuhstallmann

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: FC Lahti, maajoukkue, FCA 1907

Vastaus #179 : 29.08.2007 klo 19:05:29

Tuoppi ässässällälle, ja ei varmasti ole ikinä huono vaihtoehto viettää pitempää aikaa ulkomailla eri kulttuurissa jne., vaikka kohteena sattuisikin olemaan esim. Liverpool. Tällaiset tilaisuudet kannattaa ehdottomasti käyttää hyväkseen vielä silloin kun se on helppoa (au-pair, vaihtovuosi tms.) Ja jos vielä bonarina tulee se, että pääsee samalla aistimaan omaa suosikkijoukkuettaan lähietäisyydeltä, niin sitä suuremmalla syyllä. Vaikka kyseinen joukkue sattuisikin olemaan esim. Liverpool.
 8) Tuoppi Cheers!
SSL20

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Suomi, Liverpool, Pioneeriryhmä ja Hämeenlinna

Vastaus #180 : 30.08.2007 klo 16:46:12

EI KELPAA.  :D :keskari:

No eipa mulla kylla tuohon paljon ole lisattavaa. Jengi katto matsia paa-asiallisesti kotona, kun se tuli ITV:lta. Hiljaista oli, ei paljoo porukkaa pubissa. Istuin eka yksin ja sitten mut pyydettiin yhteen poytaan ja loppuajan istuin niiden kanssa, yks Liverpool- ja yks Everton-fani. Eli aikas tylsaa... Lauantaina siten Pooliin!  Ylos
SSL20

Poissa Poissa

Vastaus #181 : 31.08.2007 klo 14:07:30

Tein tuossa eilen sellaisen huomion, etta tama au pair-homma on hyvaa harjoitusta tulevaisuutta varten. Eilen piti Mestarien Liigen arvontojen aikaan samalla viihdyttaa lasta ja tehda ruokaa. Ja ihan hyvin onnistuin seuraamaan arvontoja samaan aikaan. Lapsella oli kivaa ja sai ruokaa oikeaan aikaan. Matsiin keskittyminen olisi kylla jo hankalampaa...
Balla

Poissa Poissa

Vastaus #182 : 01.09.2007 klo 03:56:36

Ruokamyrkytystä odotellessa  Ylos Ylos
Vanja

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Punainen on värimme!

Vastaus #183 : 01.09.2007 klo 09:51:40

... Lauantaina siten Pooliin!  Ylos

Kai olet tietoinen että lippuja kotimatseihin voi olla saatavilla luukulta näin aamutuimiin kun lipputoimisto aukeaa? Kuuleman mukaan tämän päiväiseen Derby-koitokseenkin olisi.
Dial Square FC

Poissa Poissa

Vastaus #184 : 01.09.2007 klo 15:47:10

Boss topic  Ylos
Bror-Erik Wallenius

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: TPS, A-Maajoukkue, Baresi, suti-kolli.

Vastaus #185 : 01.09.2007 klo 15:54:50

Mita olet syonyt tanaan? Nakyyko skysport jo?
Hasselhoff

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: HJS, Suomen maajoukkue

Vastaus #186 : 01.09.2007 klo 17:14:55

Kuuleman mukaan tämän päiväiseen Derby-koitokseenkin olisi.

Juuri SSL20 soitteli, on Anfieldillä katsomassa peliä. Ja tällä kertaa ihan Pool-fanien keskellä, eli ei tarvi tällä kertaa pelätä kannattaa Liverpoolia.
terwari

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Tervarit, Liverpool, QPR

Vastaus #187 : 02.09.2007 klo 04:29:54

Juuri SSL20 soitteli, on Anfieldillä katsomassa peliä. Ja tällä kertaa ihan Pool-fanien keskellä, eli ei tarvi tällä kertaa pelätä kannattaa Liverpoolia.

Itsekin sain viestin. Hieno homma että hän on päässyt Valioliigan molemmissa kotiotteluissa katsomoon.  Ylos
Chegue

Poissa Poissa

Vastaus #188 : 03.09.2007 klo 18:00:47

Mahtavaa! Varmasti upea fiilis päästä lopultakin omiensa joukkoon. You never walk alone!
Kartanonherra

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Kuuntele nyt tarkkaan: haista vittu

Vastaus #189 : 03.09.2007 klo 20:01:46

Mitenkäs miesrintamalla kulkee? Joko lädit ui liiveihin?
SSL20

Poissa Poissa

Vastaus #190 : 06.09.2007 klo 12:47:32

Vois tossa viikonloppuna jaksaa kirjoittaa raportin tuosta Derby-pelista, kun oli tietty vahan erilainen kokemus, kuin Chelsea-matsi. Muuten on viime aikoina ollut vain ihan tavallista elamaa taalla...
SSL20

Poissa Poissa

Vastaus #191 : 10.09.2007 klo 19:43:34

Raportin puuttuminen johtuu siitä, etten päässyt viikonloppuna nettiin..
pystyraita

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: KTP

Vastaus #192 : 02.10.2007 klo 11:08:45

joko tulit kotiin  ???
Hasselhoff

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: HJS, Suomen maajoukkue

Vastaus #193 : 02.10.2007 klo 16:32:21

joko tulit kotiin  ???

Netti ei isäntäperheessä toimi tällä hetkellä jostain syystä, joten vastataan SSL20:n puolesta.Eli ei ole tullut takaisin. Tulee käymään Suomessa tossa parin viikon päästä, kun serkulla on ristiäiset ja samalla reissulla näkee Suomi - Espanja ottelun ja ystäviään. Ajoitus huono vaan sen takia, että sinä viikonloppuna olis derby Liverpoolissa, ja olisi halunnut olla paikalla. Ei ole nyt päässyt katsomaan pelejä paikanpäällä eikä vähään aikaan pääsekään, rahat vähissä, kun oli Dublinissa vähän aikaa sitten. Ja tietenkin lennot tänne ja takaisin maksaa.
temetainio

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Huuhkajat

Vastaus #194 : 02.10.2007 klo 16:35:47

Onko paikallinen mäkkäri jo koeajettu  ???
SSL20

Poissa Poissa

Vastaus #195 : 04.10.2007 klo 14:50:14

Onko paikallinen mäkkäri jo koeajettu  ???

Burger Kingissa kayn ennemmin, kun lasten ateriaan saa valita kasvishampurilaisen, ja hedelmapussin ranskalaisten tilalle...  :)

Nyt toimii netti, mutten kovin usein paase ja silloinkin aika saattaa kulua mesessa ja mailiakin pitais varmaan kirjoitella. Eli saattaa aika vahaista olla spammaaminen jatkossakin...

Mutta tosiaan, Hasselhoff tuossa jo tarkeimmat kertoikin. Ja tarkennetaan, etta on serkun vauvan ristiaiset, ajatusvirhe, kun kylla se sen tietaa...  :) Ajoitus vaan tosiaan huono, kun olis Everton-peli just silloin. On se silti kiva kayda Suomessa, kun on ihmisia, joita haluaa nahda ja sitten se Suomen matsi. Jaa, onkohan tassa nyt sitten lisattavaa... Rahaa tosiaan kului Dublinin reissulla ja kahden viikon paasta sitten Suomeen... Anfieldille olis tarkoitus menna ainakin marraskuun alkupuolella, kun Hasselhoff tulee kaymaan taalla.

Ja niin, ehka ma olen turisti, mutten kuitenkaan ihan massaturisti... Sen verran siita Derby-matsista, josta en ole saanut kirjoitettua raporttia, etta olin silloin main stand -katsomossa ja mun ymparilla oli paljon turisteja. Skandinaaveja ja espanjalaisia ainakin. Mika mut erotti niista? Ma lauloin ja kannustin. Kyllahan nekin nyt taputti ja seisoi YNWA:n aikana, mutta ei ne lahteneet muun katsomon mukana lauluihin. Oikeestaan paikallisetkin siina katsomossa herasivat aika myohaan, joten aluksi lauloin aika hiljaa KOPin mukana. Sitten kun oma katsomonosa oli mukana, niin uskalsin laulaa kunnolla. Mutta nama ymparillani olevat turistit eivat laulaneet. Siina on mun mielesta ero turistin ja kannattajan valilla. Sama mita kaikki scouserit ovat mulle sanoneet, kun en ole itseani uskaltanut kannattajaksi kutsua, koska olen ulkomaalainen ja elamani muualla viettanyt... Ne pitaa mua kannattajana ja sanoo, ettei silla ole valia, etta mista on. Se on Liverpool, joka merkitsee. Takalaisille ma olen true red, ihan sama mita suomalaiset siihen sanoo.

Ja sitten viela huomio Irlannin reissulta. Muutaman paivan huomioiden perusteella mieshuoraus on siella ainakin yhta yleista kuin Suomessa. Man Utd, Liverpool, Celtic, niiden paitoja nakee, ei paikallisten. Ja paikallisten kanssa jutellessakin ensimmaisena naytetaan Man Unitedin virallista fan club -korttia, tms... Dublinin lisaksi kavin jossain pikkukylan pubissa toisella rannikolla Limerickin lahella, siella oli sellaista aitoa irlantilaista pubimeininkia, ei todellakaan mikaan turistipaikka.

Okei, tassa nyt taas vahan tekstia, kirjoittelen taas kun voin!
Chegue

Poissa Poissa

Vastaus #196 : 04.10.2007 klo 15:06:29

Siina on mun mielesta ero turistin ja kannattajan valilla. Sama mita kaikki scouserit ovat mulle sanoneet, kun en ole itseani uskaltanut kannattajaksi kutsua, koska olen ulkomaalainen ja elamani muualla viettanyt... Ne pitaa mua kannattajana ja sanoo, ettei silla ole valia, etta mista on. Se on Liverpool, joka merkitsee. Takalaisille ma olen true red, ihan sama mita suomalaiset siihen sanoo.

Mahtavaa! Maailman parhaat fanit! True lads!
Micki

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: brinkku

Vastaus #197 : 04.10.2007 klo 15:13:56

Enemmän pubihulinoista tietoa vaaditaan  ::)  Tuoppi
Asia reissulta kyyllä kuulostaa, voi jospa oisin saanut olla mukaaaaanaaaaa  :o katsomossa en kyllä laulais --RF
Boris Pugo

Poissa Poissa

Vastaus #198 : 07.10.2007 klo 14:04:09

Ja sitten viela huomio Irlannin reissulta. Muutaman paivan huomioiden perusteella mieshuoraus on siella ainakin yhta yleista kuin Suomessa. Man Utd, Liverpool, Celtic, niiden paitoja nakee, ei paikallisten. Ja paikallisten kanssa jutellessakin ensimmaisena naytetaan Man Unitedin virallista fan club -korttia, tms... Dublinin lisaksi kavin jossain pikkukylan pubissa toisella rannikolla Limerickin lahella, siella oli sellaista aitoa irlantilaista pubimeininkia, ei todellakaan mikaan turistipaikka.

Ai Irlannissaki näkee Celticin paitoja? Ethän vaan kuseta? Heureka!  ::)
Luís Fernando

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Pupelluksen mestarit 2008, 2009

Vastaus #199 : 07.10.2007 klo 14:08:32

Irlanti on todellinen mieshuorien paratiisi Ylos

Sivuja: 1 ... 7 [8] 9 ... 12

Siirry: