FutisForum2 - JalkapalloFutisForum2 - Jalkapallo
19.07.2025 klo 00:59:19 *
Tervetuloa, Vieras. Haluatko rekisteröityä?
Aktivointiviesti saamatta? Unohtuiko salasana?

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan
Uutiset: Foorumi aukeaa nopeasti osoitteella ff2.fi!

Yhteys ylläpitoon: [email protected]

Foorumilla päivitys 27.5.25 klo 23-24. Lisäämme GA4:n sivustolle

Sivuja: 1 ... 5 [6] 7 8

Kirjoittaja Aihe: Sensuuri iski!?  (Luettu 10215 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Tangomursu

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: https://youtu.be/nR_p5ne2j6c

Vastaus #125 : 06.10.2006 klo 18:40:17

Llllliiiivvverrpoool on suomen paaaarras,

livöpuul on suomen paras

hyyyyvääää, hyyyyvääää, 'yyyyvääää puuli

hyyyyväää, hyyyväää, hyyyväää pooli

Liverpool
*klapklapklap*
Liverpool
*klapklapklap*
joks11

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Rakennusliike M. Seppälä Oy

Vastaus #126 : 06.10.2006 klo 18:41:51

Böördi oot vitun tyhmä ja liverpuuli paska.

No niin, ketju lukkoon mars.
Cantona

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Runous, rakkaus ja jalkapallo

Vastaus #127 : 06.10.2006 klo 20:00:41

Ylläpidon toiminta on vähintäänkin kyseenalaista tässä tilanteessa. Kyseisen viestiketjun älyllinen sisältö puhuu omasta puolestaan. Foorumin luonteeseen on aina kuulunut, että anarkistinen toiminta sallitaan ja lähes kaikki on avointa pilkattavaksi, vain foorumin toimintaa ja luettavuuttaa häiritsevä olisi varsinaisesti poistettava.

Topikin perustamisessa minulla ei ollut mitään varsinaista agendaa. En halunnut kyseenalaistaa tämän foorumin tasoa tai moderaattorien liverpool painottenuisuutta. Halusin pitää vähän hauskaa, koska foorumin on minulle lähinnä hauskanpidon väline ja topikkini oli enemmän hauskaa kuin osasinkaan odottaa, kiitokset siitä siihen osallistuneille.
poolsince79

Poissa Poissa

Vastaus #128 : 06.10.2006 klo 21:45:11

Ylläpidon toiminta on vähintäänkin kyseenalaista tässä tilanteessa. Kyseisen viestiketjun älyllinen sisältö puhuu omasta puolestaan. Foorumin luonteeseen on aina kuulunut, että anarkistinen toiminta sallitaan ja lähes kaikki on avointa pilkattavaksi, vain foorumin toimintaa ja luettavuuttaa häiritsevä olisi varsinaisesti poistettava.

Topikin perustamisessa minulla ei ollut mitään varsinaista agendaa. En halunnut kyseenalaistaa tämän foorumin tasoa tai moderaattorien liverpool painottenuisuutta. Halusin pitää vähän hauskaa, koska foorumin on minulle lähinnä hauskanpidon väline ja topikkini oli enemmän hauskaa kuin osasinkaan odottaa, kiitokset siitä siihen osallistuneille.
:keskari: :keskari: :keskari:
leeremick26

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Riley Star, Hannah Hayes

Vastaus #129 : 06.10.2006 klo 21:55:34

Legolla hiekkaa pimpissä?  ;D

Sen sijaan että tätä paskaa on hinkattu nyt kuusi sivua, eikä olisi kannattanut

a)

kirjoittaa perusteltuja kommentteja oman suosikkijoukkueensa topickiin

b)

seurata oman suosikkijoukkueensa tapahtumia enemmän kuin vähän alusta, tutustua sen kultuuriin ja keskustella kanssamielistensä kanssa joukkueensa menestyksestä (kts. kohta A)

c)

heivata kuningasideansa hevon helvettiin, tyytyä siihen että yksi täysin järjetön, "kattokaa mua ku mä spämmään foorumille"-henkilön ketju poistettiin ja siten jatkanut elämäänsä normaaliin tapaan?
J.P. Sarja

Poissa Poissa

Vastaus #130 : 06.10.2006 klo 23:31:53

Itse muistan ainakin muutaman sinua koskevan viestin poistaneeni juuri tuon ilmoituksen johdosta. Ja nyt kävin siistimässä tuota Rooney-topikia, mutta toki eihän kaikkia viestejä voi ruveta poistelemaan, kun itse kuitenkin olet monesti aiheuttanut näitä "kärhämiä".

Ok. Jossain vaan ollut jotain henkilötietojuttuja joista olen ilmoittanut eikä ole puututtu. Mielestäni tuo aiheuttaminen ei kuitenkaan ole vastaavaa, koska harvemmin aloitan mitään topicia henkilökohtaisen vittuilun tms. vuoksi ja siinä vaiheessa kun se siihen kääntyy on sinänsä ihan asialliset keskustelut pilalla. Kuten esim. tuo rooney-topic, jossa voi olla mielipiteitä puolesta tai vastaan mutta jotkut "cp homo" -viestit voisi napsia noista pois.

jp vittuun

uuh. ykkösen katkera pikku modeko se siellä piipittää ;D ;D ;D
Heinze

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: HJ, FFM

Vastaus #131 : 06.10.2006 klo 23:40:12

Kuten esim. tuo rooney-topic, jossa voi olla mielipiteitä puolesta tai vastaan mutta jotkut "cp homo" -viestit voisi napsia noista pois.
Todella asiallinen keskustelu, mielipiteitä puolesta ja vastaan siitä että onko Rooney idiootti vai valehtelija ::)

Ja taisihan siinä olla vielä vaihtoehtona että "both".. Alas
Angel of the North

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Seablues Seniorineuvoston Tiedottaja

Vastaus #132 : 06.10.2006 klo 23:49:16

Käsi ylös ne jotka vielä olisivat halunneet keskutella Poolin "huijatuista" pokaaleista.

J.P. Sarja

Poissa Poissa

Vastaus #133 : 07.10.2006 klo 10:19:56

Todella asiallinen keskustelu, mielipiteitä puolesta ja vastaan siitä että onko Rooney idiootti vai valehtelija ::)

Ja taisihan siinä olla vielä vaihtoehtona että "both".. Alas

mielestäni provoilu on kuitenkin ihan ok tuollaisten asioiden puolella, sitä on aina forumilla ollut ja tulee aina olemaan. Ja hyvä niin. Henkilökohtainen vittuilu toista forumistia kohtaan menee sitten jo yli.

Tämä toki edelleen vain minun näkemykseni, muut saa noista linjoista päättää. Ylos
« Viimeksi muokattu: 07.10.2006 klo 10:21:10 kirjoittanut jp72672 »
FutisForum nimimerkki

Poissa Poissa

Vastaus #134 : 07.10.2006 klo 15:55:16

"Henkilökohtainen vittuilu toista forumistia kohtaan menee sitten jo yli."

No eihän tämä sitten olisi FF.
Kansio

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: NoLo, Viivi & Rooney

Vastaus #135 : 07.10.2006 klo 17:09:01

Lainaus
Käsi ylös ne jotka vielä olisivat halunneet keskutella Poolin "huijatuista" pokaaleista.

J.P. Sarja

Poissa Poissa

Vastaus #136 : 09.10.2006 klo 08:31:41

"Henkilökohtainen vittuilu toista forumistia kohtaan menee sitten jo yli."

No eihän tämä sitten olisi FF.

ei tämä kaiketi olekaan vaan ff2 ::)
shanks

Poissa Poissa

Vastaus #137 : 09.10.2006 klo 22:17:18

jp vittuun.
Hoplaa

Poissa Poissa

Vastaus #138 : 09.10.2006 klo 22:18:26

jp vittuun.
Sama :keskari:
J.P. Sarja

Poissa Poissa

Vastaus #139 : 09.10.2006 klo 22:26:31

jp vittuun.

pysysit sä ny vaa poju siellä ykkösellä :keskari: herra iso herra, herra moderaattori... eikä ota yhtää koville ku ei pääse bännimään? kaikki valta viety pikkuselta. voih. :(

ehkäpä jollain toisella elämänsaralla sitten Ylos epäilen kuitenkin, mutta olihan sullakin se hieno hetkesi ykkösen puolella ::)
« Viimeksi muokattu: 09.10.2006 klo 22:28:01 kirjoittanut jp72672 »
shanks

Poissa Poissa

Vastaus #140 : 09.10.2006 klo 22:32:48

pysysit sä ny vaa poju siellä ykkösellä :keskari: herra iso herra, herra moderaattori... eikä ota yhtää koville ku ei pääse bännimään? kaikki valta viety pikkuselta. voih. :(

ehkäpä jollain toisella elämänsaralla sitten Ylos epäilen kuitenkin, mutta olihan sullakin se hieno hetkesi ykkösen puolella ::)

millohan ne sun hienot hetket on tulossa? 23 viestiä päivässä tänne ja taso edelleen yhtä korkealla kuin edellisessä paikassa.
J.P. Sarja

Poissa Poissa

Vastaus #141 : 10.10.2006 klo 07:30:46

millohan ne sun hienot hetket on tulossa? 23 viestiä päivässä tänne ja taso edelleen yhtä korkealla kuin edellisessä paikassa.

ja paljon mun viestimäärä sunki reikää kutittaa..?

painu vittuun. tai ykköselle, ihan sama kunhan häivyt :keskari:
FutisForum nimimerkki

Poissa Poissa

Vastaus #142 : 10.10.2006 klo 13:25:59

painu vittuun. tai ykköselle, ihan sama kunhan häivyt :keskari:

Henkilökohtainen vittuilu toista forumistia kohtaan menee sitten jo yli.

Niinpä, niinpä.
J.P. Sarja

Poissa Poissa

Vastaus #143 : 10.10.2006 klo 13:58:18

Niinpä, niinpä.

jos osaat lukea huomannet mitä aiemmin tässäkin topicissa olen sanonut noista, jotka tulevat henkilökohtaista avautumista harjoittamaan asiatopiceihin kuten myös sen että minulla on tapana vastata itselleni osoitettuihin viesteihin, oli ne sitten henkilökohtaista avautumista (jolloin vastaan samalla mitalla) tai kuten toivottavaa kansainväliseen jalkapalloiluun liittyvää, jolloin vastaan asiaan liittyen Ylos
joks11

Poissa Poissa

Vastaus #144 : 10.10.2006 klo 18:53:11

jos osaat lukea huomannet mitä aiemmin tässäkin topicissa olen sanonut noista, jotka tulevat henkilökohtaista avautumista harjoittamaan asiatopiceihin kuten myös sen että minulla on tapana vastata itselleni osoitettuihin viesteihin, oli ne sitten henkilökohtaista avautumista (jolloin vastaan samalla mitalla) tai kuten toivottavaa kansainväliseen jalkapalloiluun liittyvää, jolloin vastaan asiaan liittyen Ylos

Turha lässyttää sellaisesta mitä teet itsekin, typerys.
J.P. Sarja

Poissa Poissa

Vastaus #145 : 10.10.2006 klo 19:03:28

Turha lässyttää sellaisesta mitä teet itsekin, typerys.

todistelepa vielä vähän lisää tyhmyyttäsi ja kykenemättömyyttäsi luetun ymmärtämiseen, tää käy hauskaks!  ;D :keskari:

onneksi sä itsekään tuskin olet niin tyhmä, ettet tietäisi että tuo sinun ainainen henkilökohtaisuuksiin meneminen ja marmattaminen/piipittäminen äärettömän monissa topiceissa kertoo vain ja ainoastaan sun tolkuttoman huonosta itsetunnosta.

eli sarjassamme kaiken vapaa-aikansa tietokoneella viettävä pahasta aknesta kärsivä umpinörtti, joka ei uskalla ottaa minkäänlaista kontaktia kanssaihmisiin muuten kuin koittamalla päteä forumeilla.

suosittelen siis jonkun mielenterveysaseman itsetunnon kasvatuskursseja ja eiköhän se aknekin siitä parane kun alat vähän käymään ulkona ja juomaan muutakin kuin kokista Ylos
« Viimeksi muokattu: 10.10.2006 klo 19:26:25 kirjoittanut jp72672 »
joks11

Poissa Poissa

Vastaus #146 : 10.10.2006 klo 19:57:43

todistelepa vielä vähän lisää tyhmyyttäsi ja kykenemättömyyttäsi luetun ymmärtämiseen, tää käy hauskaks!  ;D :keskari:

onneksi sä itsekään tuskin olet niin tyhmä, ettet tietäisi että tuo sinun ainainen henkilökohtaisuuksiin meneminen ja marmattaminen/piipittäminen äärettömän monissa topiceissa kertoo vain ja ainoastaan sun tolkuttoman huonosta itsetunnosta.

eli sarjassamme kaiken vapaa-aikansa tietokoneella viettävä pahasta aknesta kärsivä umpinörtti, joka ei uskalla ottaa minkäänlaista kontaktia kanssaihmisiin muuten kuin koittamalla päteä forumeilla.

suosittelen siis jonkun mielenterveysaseman itsetunnon kasvatuskursseja ja eiköhän se aknekin siitä parane kun alat vähän käymään ulkona ja juomaan muutakin kuin kokista Ylos

Jes, foorumikirjoittelun perusteella kerrotaan jo, minkälainen ihminen olen Ylos
Onneksi tässä lainaamassani tekstissä ei menty henkilökohtaisuuksiin lainkaan.

Vitun hölmö.

E: ja tän topicin voi kaiketi siirtää hiekkikselle tai demin palstalle.
lammaspaimen

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: FC Kiisto 1904 Vaasa

Vastaus #147 : 10.10.2006 klo 23:08:13

Pisteelle välimerkkinä varaukseton  Ylos Tuoppi
eikka okapi

Poissa Poissa

Vastaus #148 : 11.10.2006 klo 02:17:47

Lähes jokaiselle topicin kommentille ;D Ylos

Laatutopicin poistamiselle  :keskari: >:( :keskari:

Sama. Klassikkotopikin ainekset...
eikka okapi

Poissa Poissa

Vastaus #149 : 11.10.2006 klo 02:25:30

Sivuja: 1 ... 5 [6] 7 8

Siirry: