grönvit
Poissa
|
 |
Vastaus #550 : 29.07.2007 klo 20:56:31 |
|
imekää paskaanne kalakukot! naks naks nytkun me vietiin 'perinteikästä seuraa' muakin vituttais. mutta toi teidän itkuraivarinne menee yli. ja te rovaniemeläiset voitte olla siellä susirajan toisella puolella hiljaa. JJK liigaan---->2007-2009
Jaksaa naurattaa vieläkin.  :keskari:
|
|
|
|
|
grönvit
Poissa
|
 |
Vastaus #551 : 29.07.2007 klo 20:57:09 |
|
Olikos siellä sitten myllyjä?
|
|
|
|
|
Dickinson
Poissa
Suosikkijoukkue: Mikaela Ingberg
|
 |
Vastaus #552 : 29.07.2007 klo 20:57:11 |
|
|
|
|
|
|
Azazello
Poissa
Suosikkijoukkue: Melchester Rovers
|
 |
Vastaus #553 : 29.07.2007 klo 20:57:16 |
|
Olipa melekonen tapahtuma. Kansaa oli pääkatsomo pullollaan jo tuntia ennen pelin alkua, mutta en kyllä mitenkään uskonut että tuo yleisöennätys rikottaisiin vielä uudelleen. Hieno homma oli huomata että kansaa kiinnosti nimenomaan sarjan kärkikamppailu eikä pelkästään cup-höntsäilyt. Itse ottelussa JJK oli heti alussa todella vaarallinen ja siirtyi ansaitusti johtoon. Henkilökohtaisesti lämmittää mieltä että "Järä" Järvinen sai onnistumisia, kaveri kun tekee jatkuvasti kovasti duunia ja avausmaalit olivat tältä kaudelta vielä näkemättä. Järälle JJK olisi voinut avausjakson jälkeen johtaa 5-0, sen verran ylivoimainen kotijoukkue oli. Tunden maali toisen puoliajan alkuun ratkaisi viimeistään pelin ja 4-0:n jälkeen peli meni aika lailla pelailuksi. Hyvinhän tuo Banzain porukkakin jaksoi kannattaa tappiollakin. Osa porukasta kyllä poistui ennen loppua, bussia työntämään vai mihin, mutta kuitenkin. Itse istuskelin siinä keskellä niinkun yleensäkin ja koetin välillä omatoimisesti saada kannustusta käyntiin, välillä onnistui paremmin, välillä heikommin. HarPon lauleskelu ja kannatus kuului kyllä, sanoista ei aina saanut selvää. Mieltä lämmitti myös se että keskivertokatsojatkin osallistuivat hyvin kannatukseen ja tunnelma kohosi ihan mainioksi. Kiitos kaikille tuesta ja kannatuksesta, mutta muistetaan myös että vaikka toki oli "paikallisvastustaja" maukas kaataa, ensi viikon JIPPO-matsista saa ihan yhtä monta pistettä. Silti, sarjan puolivälissä johdetaan - toivottavasti KIIMA kantaa vielä syksyn koleat kierroksetkin. Mutta nautitaan nyt tästä.
|
|
|
|
|
Pallopääpallo
Poissa
|
 |
Vastaus #554 : 29.07.2007 klo 20:58:06 |
|
k
|
|
|
|
« Viimeksi muokattu: 10.09.2009 klo 17:17:16 kirjoittanut Pallopääpallo »
|
|
|
|
|
Arpin Lusène
Poissa
|
 |
Vastaus #555 : 29.07.2007 klo 21:00:23 |
|
Kinuskiko vai Dickinson siellä huutelee kakkosnickin takaa? Pojat ovat ilmeisesti vaihtaneet nickiä, ettei isopaha Amado vedä turpaan.  Tahtoisin sua niin kovasti helliä, muttet annan mun sua kelliä. Sä vielä kiukuissas oot, kun pisteet eivät matkanneetkaan Kuopioon. Uusia päiviä tulee kuitenkin vielä ja mä pyydänkin, älä mun rakkautta kiellä. 
|
|
|
|
|
Stan Smith2
Poissa
Suosikkijoukkue: KuPS, Suomen maajoukkue, Kista FC
|
 |
Vastaus #556 : 29.07.2007 klo 21:01:34 |
|
Tahtoisin sua niin kovasti helliä, muttet annan mun sua kelliä. Sä vielä kiukuissas oot, kun pisteet eivät matkanneetkaan Kuopioon. Uusia päiviä tulee kuitenkin vielä ja mä pyydänkin, älä mun rakkautta kiellä.  Selvästi jonkun kakkonen 
|
|
|
|
|
grönvit
Poissa
|
 |
Vastaus #557 : 29.07.2007 klo 21:02:21 |
|
Tahtoisin sua niin kovasti helliä, muttet annan mun sua kelliä. Sä vielä kiukuissas oot, kun pisteet eivät matkanneetkaan Kuopioon. Uusia päiviä tulee kuitenkin vielä ja mä pyydänkin, älä mun rakkautta kiellä.  Miksi et uskalla huudella nuita ykköselläs? e: 100% varmasti dickinsonin tai kinuskin.
|
|
|
|
« Viimeksi muokattu: 29.07.2007 klo 21:03:36 kirjoittanut grönvit »
|
|
|
|
|
grönvit
Poissa
|
 |
Vastaus #558 : 29.07.2007 klo 21:04:26 |
|
Olikos siellä sitten myllyjä?

|
|
|
|
|
Arpin Lusène
Poissa
|
 |
Vastaus #559 : 29.07.2007 klo 21:05:23 |
|
Ei ollut myllyjä ainakaan minun nähdeni, mutta ei ne kaukanakaan olleet. 
|
|
|
|
|
grönvit
Poissa
|
 |
Vastaus #560 : 29.07.2007 klo 21:06:01 |
|
 :yl os:  PUPPELIT PUPPELOI. TE PUPPELOITTE SEN, TE PUPPELOITTE SEN, TE PUPPELOITTE SEN, TE PUPPELOITTE SEN, TE PUPPELOITTE SEN "  " TE MENETTE KAKKOSEEN JNE.!
|
|
|
|
|
R8G
Poissa
|
 |
Vastaus #561 : 29.07.2007 klo 21:06:35 |
|
Kovasti muutamat pellet yritti... :  Toivottavasti joku vetreempi anto niille kanteen.. 
|
|
|
|
|
Biibi
Poissa
|
 |
Vastaus #562 : 29.07.2007 klo 21:07:07 |
|
kUPS, mites tässä nyt näin pääsikään käymään? Peli päättyi puhtaasti 4-0, mutta kiukuttelu ja uho jatkuu jatkumistaan. Toisen paremmuus onkin ilmeisen vaikea myöntää? Tai sitten täällä kiukutellaan vaan puhtaasta kiukuttelemisen ilosta : 
|
|
|
|
|
grönvit
Poissa
|
 |
Vastaus #563 : 29.07.2007 klo 21:07:27 |
|
Kovasti muutamat pellet yritti... :  Toivottavasti joku vetreempi anto niille kanteen.. : D Itsekö et uskaltanut? 
|
|
|
|
« Viimeksi muokattu: 29.07.2007 klo 21:24:00 kirjoittanut grönvit »
|
|
|
|
|
costa
Poissa
|
 |
Vastaus #564 : 29.07.2007 klo 21:08:14 |
|
Kirjoitetaan nyt ekaa kertaa.. Pelille iso  oli tosi laadukasta katottavaa ja olisi antanut kupsin kannattajille ison  mut kun oltiin lähdössä pois niin käytiin kupsin kannattajajoukoista ryysyihin kiinni ja alettiin tosissaan haastaa myllyä niin petyin tosi pahasti heihin.. (varsinkin yks pulisonki-pelle) Aika ala-arvoista toimintaa. Harmi et oli muuten huippupeli ja kärkiporukka vastassa niin kuopion kannattajat oli aivan naurettavan kehitysvammaisella tasolla... Ihanko sivullisille ja ilman syytä rupesivat riitaa haastamaan, vai mitäs siellä oikein tapahtui?
|
|
|
|
|
Elmo
Poissa
Suosikkijoukkue: @JyvaskylanFutis
|
 |
Vastaus #565 : 29.07.2007 klo 21:08:21 |
|
Vain ääliöt myllyttävät 
|
|
|
|
|
Raian
Poissa
|
 |
Vastaus #566 : 29.07.2007 klo 21:09:27 |
|
Tai sitten täällä kiukutellaan vaan puhtaasta kiukuttelemisen ilosta :  Odotellaan kovasti muidenkin kuopiolaisten saapumista. Kohta tätä ei jaksa enää lukea.
|
|
|
|
|
Nahkatakkimies
Poissa
Suosikkijoukkue: JJK
|
 |
Vastaus #567 : 29.07.2007 klo 21:09:53 |
|
Where were you when you were shite?
Ruotsissa?  :keskari: Tervetuloa Kuopioon kendopusi
Ilomielin. Kunhan ette tarjoa kalakukkoa. 
|
|
|
|
|
WiZ
Poissa
Suosikkijoukkue: KPV, Reima, Huuhkajat
|
 |
Vastaus #568 : 29.07.2007 klo 21:10:18 |
|
Vain ääliöt myllyttävät  Sama
|
|
|
|
|
Stan Smith2
Poissa
|
 |
Vastaus #569 : 29.07.2007 klo 21:10:26 |
|
Vain ääliöt myllyttävät  Jos joku JJK janari tulis aukoo niin ihan varmasti turpaan löisin 
|
|
|
|
|
SakuSammakko
Poissa
|
 |
Vastaus #570 : 29.07.2007 klo 21:11:34 |
|
Eipä ihmetytä nämä käsiksikävijät. Huomaahan sen tällä foorumillakin. Muiden joukkueiden kannattajat pystyvät keskustelemaan keskenään, mutta KuPSilaiset pitävät yllä yhteistä berliininmuuria, jonka päältä heitellään murikoilla lähelle uskaltavia. :keskari:
Pliis huumoria ihmiset. Vittuilkaa voiton hetkellä, mutta ottakaa nyt edes jonkinlaisella kunnialla takaisin vittuilut.
Otetaan nyt vähän kantaa tähän. Kuopiosta tulee kaksi ryhmää: Banzai ja Banzaista eronneiden KPO Crew. Banzai on himan vanhempien kannattajien järjestö, joka pyrkii olemaan näkyvä ja kuuluva kannustusjoukko KuPSin koti- ja myös mahdollisimman monissa vieraspeleissä. Banzain tavoitteena on reilulla ja mahtavalla kannustuksella siivittää omamme menestykseen vastustajaa ja heidän kannattajiaan kunnioittaen. Banzailla on alaosastot pääkaupunkiseudulla (Kapakka-Banzai) ja Jyväskylässä. KPO Crewn muodostivat Banzain toimintaan kyllästyneet nuoremmat kannattajat, jotka olisivat halunneet tuoda toimintaan mukaan elementtejä, joita vanhemmat jäsenet eivät olisi hyväksyneet. Crewin porukat tuntee siitä, ettei heillä ole päällään pelipaitoja yms. Yleensä ryhmien väillä on jonkinlainen hajurako, jotta toisen ryhmän hieman roisia kielenkäyttöä sisältävä huutelu ei menisi toisen ryhmän piikkiin. Jos myllytystä oli tarjolla, lienee paikalla ollut joku Crewin pojista.
|
|
|
|
|
grönvit
Poissa
|
 |
Vastaus #571 : 29.07.2007 klo 21:14:02 |
|
Vain ääliöt myllyttävät  Milloin Harjun Pojilla on JYPin faneja vastaan sählymatsi ja yhteinen saunailta heidän kanssaan?
|
|
|
|
|
ex-Amarillo
Poissa
|
 |
Vastaus #572 : 29.07.2007 klo 21:14:22 |
|
Olen kovasti huolissani Ykkösen urheilullisesta tasosta, sarjassa näyttää olevan tänäkin vuonna mukana joukkueita, jotka ovat vieraskentällä täysiä vastaantulijoita. Kovat ja tasaiset ottelut kehittäisivät varmasti pelaajia enemmän kuin tällaiset 4-0-pelit täysin murskaavalla ylivoimalla. Vaadin sarjan supistamista takaisin 12 joukkueeseen. Mistä nämä erotuomarit Ykköseen revitään, ei uskoisi, että on ikävä niitä Kakkosen koheltajia. Kortti ei nouse niin mistään ja linjatuomareiden tärkein toimenkuva näytti olevan pelaajien ilonpidon kieltäminen. Se kun on tunnetusti kauheaa, mikäli maalia juhliessa sattuu vaikka sivurajan ylittämään. Kai se on lipunliehuttajienkin päästävä jossain pätemään, täysin naurettavaa toimintaa.  :keskari: Janne Järvinen MAAJOUKKUEESEEN!
|
|
|
|
|
Nahkatakkimies
Poissa
|
 |
Vastaus #573 : 29.07.2007 klo 21:14:39 |
|
Jos joku JJK janari tulis aukoo niin ihan varmasti turpaan löisin  Se johtuu vain siitä että olet savolainen ali-ihminen. Älä ota sitä vakavasti. 
|
|
|
|
|
Stan Smith2
Poissa
|
 |
Vastaus #574 : 29.07.2007 klo 21:16:10 |
|
Otetaan nyt vähän kantaa tähän. Kuopiosta tulee kaksi ryhmää: Banzai ja Banzaista eronneiden KPO Crew. Banzai on himan vanhempien kannattajien järjestö, joka pyrkii olemaan näkyvä ja kuuluva kannustusjoukko KuPSin koti- ja myös mahdollisimman monissa vieraspeleissä. Banzain tavoitteena on reilulla ja mahtavalla kannustuksella siivittää omamme menestykseen vastustajaa ja heidän kannattajiaan kunnioittaen. Banzailla on alaosastot pääkaupunkiseudulla (Kapakka-Banzai) ja Jyväskylässä.
KPO Crewn muodostivat Banzain toimintaan kyllästyneet nuoremmat kannattajat, jotka olisivat halunneet tuoda toimintaan mukaan elementtejä, joita vanhemmat jäsenet eivät olisi hyväksyneet. Crewin porukat tuntee siitä, ettei heillä ole päällään pelipaitoja yms. Yleensä ryhmien väillä on jonkinlainen hajurako, jotta toisen ryhmän hieman roisia kielenkäyttöä sisältävä huutelu ei menisi toisen ryhmän piikkiin. Jos myllytystä oli tarjolla, lienee paikalla ollut joku Crewin pojista.
Juurikin näin. Crewi vastaa kotiotteluissa tunnelmasta. Banzaita en ole ainakaan itse kotipeleissä (paitsi ekassa) huomannut... Kpo Crewille 
|
|
|
|
|
|
|
|