FutisForum2 - JalkapalloFutisForum2 - Jalkapallo
16.02.2026 klo 14:11:16 *
Tervetuloa, Vieras. Haluatko rekisteröityä?
Aktivointiviesti saamatta? Unohtuiko salasana?

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan
Uutiset:

Yhteys ylläpitoon: [email protected]

Sivuja: 1 [2] 3 ... 5

Kirjoittaja Aihe: Cheyne Fowler - Seinä  (Luettu 15760 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Zaari

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Nukkuvat jättiläiset

Vastaus #25 : 27.10.2007 klo 12:57:08

Fowler on kiistatta Veikkausliigan parhaita kk-pelaajia. Tarkemmin asiaa tietävät vois valaista, eikös Fowler aloittanu futiksen tosissaan vasta Suomeen tultuaan? Kehitys viime vuosina on joka tapauksessa ollut hurjaa. Pomminvarma juttu (ja ikävä Hakalle) on, ettei Fowleria ens kauden jälkeen Veikkausliigassa nähdä. Palloliiton pitäis laittaa Cheyne jossain talvimaaottelussa kentälle, ettei poika pääse karkaamaan enemmän kehityttyään Etelä-Afrikan joukkueeseen.

Hiukset oli viime viikonloppuna baarissa MELKEIN yhtä hienosti kuin Petresculla kentällä koskaan. Häviää siis myös tällä osa-alueella. Ei jatkoon. Alas

Yourworstnightmare tunnettiin aikanaan palloilupiireissä lempinimellä The Wall, ehkäpä seinä vertaus osui arkaan paikkaan... :)
Eki83

Poissa Poissa

Vastaus #26 : 27.10.2007 klo 14:28:27

Itse olen kuullut juttua, että Cheyne olisi vain marssinut Kirjaskadun toimistolle ja kertonut tulevansa pelaamaan Hakaan. Siellä kaverille oli ilmeisesti vähän hymistelty ja sanottu, että voi mennä kokeilemaan A-junnujen treeneihin. Oli sitten esiintynyt niin vakuuttavasti, että kutsu edariin kävi lähes välittömästi.

Jos en ihan väärin muista niin debytoi topparina kotipelissä lupia vastaan ja pääsi heti painimaan Kottilaa kanssa. Samassa pelissä taisi debytoida myös Jarkko "kaunispoika" Riihimäki, joka höntsää nykyään Sepoissa.
Aktiivi

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: R.I.P Antonio Puerta

Vastaus #27 : 27.10.2007 klo 17:56:01

Hyvä peli mieheltä tänään AMATÖÖREJÄ vastaan.
Vastapallo

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Isabelle Forrerin massiivinen juomapullo

Vastaus #28 : 27.10.2007 klo 18:34:16

Itse olen kuullut juttua, että Cheyne olisi vain marssinut Kirjaskadun toimistolle ja kertonut tulevansa pelaamaan Hakaan. Siellä kaverille oli ilmeisesti vähän hymistelty ja sanottu, että voi mennä kokeilemaan A-junnujen treeneihin. Oli sitten esiintynyt niin vakuuttavasti, että kutsu edariin kävi lähes välittömästi.

Jos en ihan väärin muista niin debytoi topparina kotipelissä lupia vastaan ja pääsi heti painimaan Kottilaa kanssa. Samassa pelissä taisi debytoida myös Jarkko "kaunispoika" Riihimäki, joka höntsää nykyään Sepoissa.

Cheyne debytoi vasempana pakkina ja olisikohan peli pelattu jopa Porissa? Quinton varmistakoon, mies nimittäin näki Cheynen debyytin paikan päällä.
Keskilinkki

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Skype: keskilinkki1

Vastaus #29 : 27.10.2007 klo 19:07:59

Tänään Heteniityn kentällä Cheyne oli ainakin vakuuttava, mitä valokuvaamisen lomassa ehdin katsella. Menin kamera kainalossa Vuosaaressa pääkatsomoon ja ostin jopa 12 euron pääsylipun. Siellä istuessa Hakan tiedottaja käväisi tuomassa kuvausliivit ja komensi kentän laidalle, kun koskilaisilta oli tainnut unohtua kamera kotiin. Hiukan aiemmin eräs Veikkausliigan väestä oli kulkenut ohitse, joten Hakan tiedottaja oli varmaan saanut vihjeen häneltä, että minä olin katsomossa. 8) Cheyne syötti ensimmäisen Mikko Mannisen tekemän maalin. Syöttö oli pitkä matala pystysyöttö suoraan vauhdissa olleen Mannisen jalkoihin.
« Viimeksi muokattu: 27.10.2007 klo 23:48:10 kirjoittanut Keskilinkki »
quinton

Poissa Poissa

Vastaus #30 : 27.10.2007 klo 20:18:49

Cheyne debytoi vasempana pakkina ja olisikohan peli pelattu jopa Porissa? Quinton varmistakoon, mies nimittäin näki Cheynen debyytin paikan päällä.

Tehtiksellä mies debytoi todella laitapuolustajana, vahvat muistikuvat tästä ovat. Porissa mies esiintyi/debytoi keskikentän pohjalla Lasse Karjalaisen parina, kun Jani Kauppilalta meni polvi.

Hieno mies, kengätkin lähti jakoon Tuoppi
Eki83

Poissa Poissa

Vastaus #31 : 28.10.2007 klo 06:21:15

Omalle muistilleni toki :D Ylos

Taisi debytoida sitten jo kauden 2002 puolella, sillä tuo minun muistelemani peli oli kauden 2003 ensimmäinen kotiottelu.
quinton

Poissa Poissa

Vastaus #32 : 28.10.2007 klo 15:35:24

Omalle muistilleni toki :D Ylos

Taisi debytoida sitten jo kauden 2002 puolella, sillä tuo minun muistelemani peli oli kauden 2003 ensimmäinen kotiottelu.

Ei, kyllä Cheyne debytoi 03-kaudella. Mutta enpä kyllä nyt enää mene varmuuteen näistä. Debyytti kuitenkin on 03-kauden avauspelissä Tammelassa. Ja tuo Porin pelihän on kautta myöhemmin eli 04.
Keskilinkki

Poissa Poissa

Vastaus #33 : 10.11.2007 klo 13:48:43

OK, korjattakoon sitten tämä kertomani tieto, että Cheynen äiti olisi lähtöisin Aitoosta. Luin pitkän tauon jälkeen webbisivullani mainittuun sähköpostiosoitteeseen tullutta sähköpostia ja Cheynen äiti Taina oli lähettänyt minulle viestin 1.11.2007. Kerrotaan tähän oikeat tiedot:

Cheynen isovanhemmat Lauri and Hilja Sommarberg asuivat Valkeakoskella ja Cheynen äiti Taina Fowler syntyi aikoinaan Valkeakosken sairaalassa. Kun Taina oli yksivuotias, hänen vanhempansa muuttivat Etelä-Afrikkaan Cape Towniin. Cheynen äiti ei ole siis koskaan asunut Aitoossa. Pyydän anteeksi, että uskoin erästä yleensä luetettavaa lähdettä. Taina kertoi muuten, että hän ja hänen miehensä suunnittelevat muuttoa Valkeakoskelle ensi vuonna.

Tervetuloa, Hakan organisaatio saa varmaan pari innokasta taustahenkilöä. Ylos Ylos Ylos

Cheyne on siis ainakin kolmannen polven koskilainen eli Valkeakoskella asunut suvun jäsen.

edit:typo
« Viimeksi muokattu: 10.11.2007 klo 18:13:24 kirjoittanut Keskilinkki »
päätykatsomo

Poissa Poissa

Vastaus #34 : 10.11.2007 klo 18:53:05

Asennetta  Ylos
The Real Wolf

Poissa Poissa

Vastaus #35 : 11.11.2007 klo 13:40:37

Cheynen äiti ei ole siis koskaan asunut Aitoossa. Pyydän anteeksi, että uskoin erästä yleensä luetettavaa lähdettä.

- Minäkin muistan lukeneeni jostain tarinaa Cheynen "Luopioisten mummulasta." ja ehkä kirjoittanut siitä joskus forumillekin. Hyvä, että oikea tarina on nyt tuotu esille.
Keskilinkki

Poissa Poissa

Vastaus #36 : 11.11.2007 klo 15:11:08

Tuorein kuva Cheynesta kauden viimeisessä FC Viikingit - FC Haka-ottelussa vääntämässä kättä Viikinkien Pasi Solehmaisen kanssa (ja oikeassa kuvassa tervehtimässä kannattajia muiden hakalaisten kanssa):

« Viimeksi muokattu: 11.11.2007 klo 15:17:23 kirjoittanut Keskilinkki »
Vastapallo

Poissa Poissa

Vastaus #37 : 12.11.2007 klo 12:20:05

Tuorein kuva Cheynesta kauden viimeisessä FC Viikingit - FC Haka-ottelussa vääntämässä kättä Viikinkien Pasi Solehmaisen kanssa (ja oikeassa kuvassa tervehtimässä kannattajia muiden hakalaisten kanssa):

Hieno mies, upea ottelu ja loistava tunnelma. 8)
Vastapallo

Poissa Poissa

Vastaus #38 : 19.04.2008 klo 18:20:33

Ylös!

Cheyne sai tänään ansaitsemansa kunnianosoituksen, kun Hakapeliitat luovutti Cheynelle Vuoden Hakapeliitta -pelaajalle kuuluvan kiertopalkinnon Hakan kaudenavaustapahtumassa Valkeakoskella. Cheyne oli näin kauden kynnyksellä varsin leppoisalla tuulella ja erittäin otettu saamastaan kunniasta.

Kertakaikkiaan hieno mies.

"Cheyne on todellinen valmentajan unelmapelaaja. Tekee juuri sen mitä käsketään. Jos käsken Cheynen juoksemaan päin kiviseinää, niin hän juoksee ja tulee sen jälkeen kysymään, että mitä pitää tehdä seuraavaksi."
-Olli Huttunen-
Vastapallo

Poissa Poissa

Vastaus #39 : 03.10.2008 klo 10:50:32

Tuolla "Transfers: ulkomaille" -topicissa käy keskustelu melko kuumana Cheynen tulevasta seurasta ja kun varmuutta siitä ei ole, niin nostellaanpa tämä ylös.

Itse veikkaan edelleen, että Cheynen osoite ensi vuonna löytyy ulkomailta, mutta jos mies kotimaahan jää niin nopealla mietinnällä Hongalla ja TPS:llä voisi olla suurin tarve Cheynen kaltaiselle pelaajalle.

En toki vedä ranteita auki, jos mies päättääkin vetää nimensä Hakan tarjoamaan soppariin 8)
Taituri55

Poissa Poissa

Vastaus #40 : 03.10.2008 klo 10:52:54

Tuolla "Transfers: ulkomaille" -topicissa käy keskustelu melko kuumana Cheynen tulevasta seurasta ja kun varmuutta siitä ei ole, niin nostellaanpa tämä ylös.

Itse veikkaan edelleen, että Cheynen osoite ensi vuonna löytyy ulkomailta, mutta jos mies kotimaahan jää niin nopealla mietinnällä Hongalla ja TPS:llä voisi olla suurin tarve Cheynen kaltaiselle pelaajalle.

En toki vedä ranteita auki, jos mies päättääkin vetää nimensä Hakan tarjoamaan soppariin 8)

sua Vastis informoidaan viimeistään kauden päätyttyä...:)
Tapa-62

Poissa Poissa

Vastaus #41 : 03.10.2008 klo 11:03:09

Itse kuullut Koskista . että TPS  on kiinnostunut Cheynestä.
Vastapallo

Poissa Poissa

Vastaus #42 : 05.11.2008 klo 11:49:36

Pitäkää tunkkinne perkele! >:(

No ei, kiitos Cheynelle vuosista Hakassa. Toivotaan, että mies siirtyy ulkomaille ennen kauden alkua, ettei tarvitse katsella herraa Klubipaidassa kertaakaan. 8)
Keskiviikko

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Medo

Vastaus #43 : 05.11.2008 klo 12:33:49

Pitäkää tunkkinne perkele! >:(

No ei, kiitos Cheynelle vuosista Hakassa. Toivotaan, että mies siirtyy ulkomaille ennen kauden alkua, ettei tarvitse katsella herraa Klubipaidassa kertaakaan. 8)
sama
niftan

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Helsingin Jalkapalloklubi

Vastaus #44 : 05.11.2008 klo 12:41:07

Itse toivotan Cheynen lämpimästi tervetulleeksi Klubipaitaan. Arveluttavat asiat eivät ole millään lailla Cheyneen tai Cheynen osaamiseen kohdistuvia, vaan lähinnä mietityttää, millainen permanentti ensi kaudeksi on löytymässä. Toivottavasti keskikentän keskustassa pelaa ensi kaudella myös yksi ylöspäin vahva pelaaja. Cheyne ja Haapala toivottavasti kilpailevat samasta pelipaikasta/roolista. May the best man win.
elhadjidiouf

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Valkeakosken Haka

Vastaus #45 : 05.11.2008 klo 12:46:38

cheyne fowler,
Kuuntele tarkasti
et muuta oo kuin säälittävä klubirunkkari

:keskari: :keskari:
Chief

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: HJK

Vastaus #46 : 05.11.2008 klo 12:48:18

sen verran ylistäviä lausuntoja tässä topicissa on saanut lukea Cheyenen otteista ja jopa pallollisesta pelaamisesta, että ehkä sittenkin varovainen  Ylos Fowlerin Klubi-pestille
Vastapallo

Poissa Poissa

Vastaus #47 : 05.11.2008 klo 12:48:52

sen verran ylistäviä lausuntoja tässä topicissa on saanut lukea Cheyenen otteista ja jopa pallollisesta pelaamisesta, että ehkä sittenkin varovainen  Ylos Fowlerin Klubi-pestille

Oikealla roolituksella Fowlerista on Klubille vielä (liian) paljon iloa. :(
Chief

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: HJK

Vastaus #48 : 05.11.2008 klo 12:51:49

Oikealla roolituksella Fowlerista on Klubille vielä (liian) paljon iloa. :(

näin varmasti. nyt vain pitäisi mursulla olla munaa peluutta keskikenttää fiksusti.

osaatko vastapallo vertailla haapalan ja fowlerin syöttötaitoa ja pallollista pelaamista?

ilmeisesti fowler sai jaettua palloa kuitenkin popolle ja laitoihin kohtuullisesti?
Vastapallo

Poissa Poissa

Vastaus #49 : 05.11.2008 klo 12:55:00

näin varmasti. nyt vain pitäisi mursulla olla munaa peluutta keskikenttää fiksusti.

osaatko vastapallo vertailla haapalan ja fowlerin syöttötaitoa ja pallollista pelaamista?

ilmeisesti fowler sai jaettua palloa kuitenkin popolle ja laitoihin kohtuullisesti?

Niin vähän olen Haapalaa nähnyt, että tosi paha on lähteä kyllä vertailemaan. Kyllä Fowler sitä palloa pystyi tosiaan ihan kohtuullisesti jakamaan, mutta toisaalta se eläimellinen työmäärä otteluiden aikana näkyy varsinkin otteluiden loppupuolella syöttötarkkuudessa, kun mies alkaa väkisinkin väsähtämään. 

Sivuja: 1 [2] 3 ... 5

Siirry: