|
|
Kiima-Aho
Poissa
Suosikkijoukkue: Kuopion Palloseura
|
 |
Vastaus #1 : 05.10.2006 klo 16:54:47 |
|
Itselleni on periaatteessa ihan sama.
Launtai toisi katsomoon lisää tietynlaista riehakkutta sekä tunnelmaa, jos nämä voidaan laskea positiivisiksi puoliksi. Itselleni jalkapallo-otteluun meneminen ei kuitenkan ole tekosyy juoda kaljaa, ja mieluiten seurailen ottelua ihan selvinpäin. Olishan se kuitenkin varsin mukavaa aloitella ottelun jälkipeleissä parilla huurteisella ennen siirtymistä kaupingin yöelämään tai lähteä kotiin murjottamaan.
Launtai, sunnuntai, kumpikin käy. Antaa viisampien päättää.
|
|
|
|
|
Benny Pronssijalka
Poissa
Suosikkijoukkue: Super Tele, SVHK & Super-Vesku maalivahtina
|
 |
Vastaus #2 : 05.10.2006 klo 16:55:17 |
|
Futismatsi on mukava tapa päättää viikonloppu.
|
|
|
|
|
takkamakkara
Poissa
Suosikkijoukkue: nirvana ja kaikki tanssittavat
|
 |
Vastaus #3 : 05.10.2006 klo 16:55:56 |
|
lauantai
|
|
|
|
|
Vänkyrä
Poissa
Suosikkijoukkue: Hiltonin Paris, Sainion Kari & Sheringhamin Teddy
|
 |
Vastaus #4 : 05.10.2006 klo 17:08:57 |
|
Kyllä sunnuntai on oikein hyvä 
|
|
|
|
|
Ezsi
Poissa
Suosikkijoukkue: FC Lahti
|
 |
Vastaus #5 : 05.10.2006 klo 17:15:57 |
|
Sunnuntaina ehtii ja pystyy parhaiten.
|
|
|
|
|
Vuoden Vaihde
Poissa
Suosikkijoukkue: OTP, AC Oulu, Djurgårdens IF
|
 |
Vastaus #6 : 05.10.2006 klo 17:18:53 |
|
sunnuntai koska lauantaina on päivisin muutakin tekemistä, ellei sitten satu olemaan erityisen kiimainen ottelu : 
|
|
|
|
|
Waikku
Poissa
Suosikkijoukkue: anarkistimartat
|
 |
Vastaus #7 : 05.10.2006 klo 17:20:49 |
|
Lauantai tai sunnuntai, kummassakin on puolensa. Sunnuntaisin harvemmin on illalla mitään menoa, joten itselleni se ehkä kävisi parhaiten. Toisaalta peli voisi olla mukava tapa aloittaa lauantaihulinointi, jos sellaista joskus erehtyy harrastamaan - peleissä tapaan olla tosin munkkikahvi-linjoilla  Arkipäiväpelit ovat aina vähän ongelmallisia ainakin itselleni.
|
|
|
|
|
Iron Hammer
Poissa
|
 |
Vastaus #8 : 05.10.2006 klo 17:30:50 |
|
LAUANTAI ehdottomasti.
Mitäs vitun nyhveröitä täällä on jotka selittää, että jokin muu voisi viedä mielenkiinnon matsista lauantaina? Asiat tärkeysjärjestykseen, tytöt! Olutta ja futista lauantaisessa iltapäivässä -mikä on parempaa?
|
|
|
|
|
Lataamo
Poissa
Suosikkijoukkue: Inter Turku & GPR FC
|
 |
Vastaus #9 : 05.10.2006 klo 17:41:21 |
|
Lauantai on ehdottomasti paras pelipäivä. Mukavin mielin voi lähteä vaikka pidemmälle vierasreissulle, kun tietää ettei huomenna ole koulua/töitä.
|
|
|
|
|
Chegue
Poissa
|
 |
Vastaus #10 : 05.10.2006 klo 17:48:12 |
|
Lauantai aika huono päivä, kun perjantain ryyppäämisen jälkeen on mieli yleensä aika maassa.
Toisaalta, jos vasta lauantaina on lähdössä ryyppäämään, niin matsi sattuu juuri pohjanottajaisten aikoihin ja ei Ratinassa viitsi samaan tahtiin kaljaa ottaa.
Sitä paitsi onhan se mukavampi katsoa peliä sunnuntaina lauantain sijaan ihan vaan sen takia että useammalle muulle ihmiselle sunnuntai sopii lauantaita paremmin ja näin katsomossa on enemmän väkeä.
|
|
|
|
|
GreenEyez
Poissa
Suosikkijoukkue: FC Honka, Suomen maajoukkue
|
 |
Vastaus #11 : 05.10.2006 klo 17:57:38 |
|
Niin kauan, kun katsomossa ei saa juoda kaljaa ja suurimmalla osalla katsojista jalkapallo ei ole ykkösprioriteetti, niin lauantaina on ihan turha pelata. Minulle kyllä lauantaikin sopisi, kun ei muutakaan elämää ole. Muuten sunnuntai on paras.
|
|
|
|
|
päätykatsomo
Poissa
|
 |
Vastaus #12 : 05.10.2006 klo 18:09:42 |
|
Itselleni aika sama. Vastasin kuitenkin lauantain koska tykkään oluesta ja jalkapallosta, mutta kyllähän myös sunnuntaina onnistuu olut ja jalkapallo, että ei siinä mitään 
|
|
|
|
|
100%
Poissa
Suosikkijoukkue: HJK
|
 |
Vastaus #13 : 05.10.2006 klo 18:11:05 |
|
Lauantai on oikea päivä liigafutikselle.
|
|
|
|
|
Schweinsteiger
Poissa
|
 |
Vastaus #14 : 05.10.2006 klo 18:16:18 |
|
Lauantaita minäkin clickasin. Sunnuntai-vitutus pilaa matsin 
|
|
|
|
|
Luigi
Poissa
|
 |
Vastaus #15 : 05.10.2006 klo 18:24:09 |
|
Sunnuntai on pyhitetty futikselle. 
|
|
|
|
|
honkeli
Poissa
|
 |
Vastaus #16 : 05.10.2006 klo 18:27:48 |
|
Itse olen monesti lauantaina "estynyt" pääsemään otteluihin, joten siinä mielessä sunnuntai on paras minulle. Suomalaisilla on tapana olla lauantaisin mökillä, ryyppäämässä jne. Sunnuntaisin sitä yleisöä yksinkertaisesti riittää paremmin.
Toki lauantaisin voisi olla parempi tunnelma alkoholin takia, ja vierasjoukkueen kannattajat saattavat päästä paremmin otteluun. Mutta voihan sitä sunnuntainakin muutaman tuopin ottaa. Tuskin kukaan perseitä otteluissa vetää.
|
|
|
|
|
jaanu$
Poissa
Suosikkijoukkue: Tiiseli since 4eva
|
 |
Vastaus #17 : 05.10.2006 klo 18:40:04 |
|
Keskiviikko ja sunnuntai ois kyllä mielestäni oivalliset runkopäivät siten, että pyhäsin matsit alkaisivat vaikkapa klo 17 tai jotn, ja arkisin klo 20. Toisaalta maassa jossa kouluunkin mennään jo kasiks aamulla, ja tehtaan pillit ruikuttaa jo kuuelta, ei varmaan istuis noin myöhäinen alkamisajankohta... Seiskalta sitte.
Lauantai-illan KIIMAn en usko koskaan toteutuvan, ja enkä lauantaifikstuurien perään niin haikailekaan, toisaalta eipä mitään suurempia niitä vastaankaan... joten aivan sama, en äänestä mitään.
|
|
|
|
|
Ricky Rocket
Poissa
Suosikkijoukkue: Los Búhos Reales
|
 |
Vastaus #18 : 05.10.2006 klo 18:44:44 |
|
Lasu! 
|
|
|
|
|
Vinnie Stigma
Poissa
Suosikkijoukkue: FC Lahti, Q.P.R., FC Den Bosch
|
 |
Vastaus #19 : 05.10.2006 klo 18:47:03 |
|
Lauantai tai sitten joku muu päivä.
|
|
|
|
|
keketsu
Poissa
|
 |
Vastaus #20 : 05.10.2006 klo 18:53:48 |
|
Sunnuntai klo 16-19 välisenä aikana.
|
|
|
|
|
Schweinsteiger
Poissa
|
 |
Vastaus #21 : 05.10.2006 klo 18:54:46 |
|
Itse olen monesti lauantaina "estynyt" pääsemään otteluihin, joten siinä mielessä sunnuntai on paras minulle. Suomalaisilla on tapana olla lauantaisin mökillä, ryyppäämässä jne. Sunnuntaisin sitä yleisöä yksinkertaisesti riittää paremmin.
Toki lauantaisin voisi olla parempi tunnelma alkoholin takia, ja vierasjoukkueen kannattajat saattavat päästä paremmin otteluun. Mutta voihan sitä sunnuntainakin muutaman tuopin ottaa. Tuskin kukaan perseitä otteluissa vetää.
Tuo mökkijuttu on kyllä melko hyvä pointti - varsinkin kesäisin vaikutus on suuri. Itse mokoman unohdin, kun ei minua koske. Mitä tuohon illanviettoon tulee, jos pelit alkaisivat vaikka kolmelta, se tuskin häiritsisi ketään. Vai kuinka aikaisin te teinit nykyään aloittelette? Offina vielä: Itse muistan muutaman vuoden takaa, kun harkat olivat lauantaisin klo. 12:00, ja osa janareista veti bisseä vielä kopissa, vaikka pelattiin ainakin ihan puoltosissaan : 
|
|
|
|
|
joks11
Poissa
Suosikkijoukkue: Rakennusliike M. Seppälä Oy
|
 |
Vastaus #22 : 05.10.2006 klo 18:56:24 |
|
Miten ihmeessä lauantai-iltapäivä on jalkapallosta oikeasti kiinnostuneelle niin vaikea aika? Krapulan pitäisi olla tuossa vaiheessa jo siinä kunnossa, että katsomoon raahautuminen onnistuu ja matsin jälkeen ehtii kyllä kaljalle.
|
|
|
|
|
Iron Hammer
Poissa
|
 |
Vastaus #23 : 05.10.2006 klo 19:04:01 |
|
Miten ihmeessä lauantai-iltapäivä on jalkapallosta oikeasti kiinnostuneelle niin vaikea aika? Krapulan pitäisi olla tuossa vaiheessa jo siinä kunnossa, että katsomoon raahautuminen onnistuu ja matsin jälkeen ehtii kyllä kaljalle.
Erittäin sama. Lisätään vielä, että jos matsit alkaisi lauantaisin esim. klo 17.00 niin siinähän ehtisi muutamat tasoittavat huitasta naamaan ennen matsia. Muutenkin vituttaa ajattelumalli, jonka mukaan matsit pitäisi räätälöidä lähinnä tuulipukuja(mökkiporukkaa) ajatellen. Miksi? Muutenkin niitä on paikalla vitun nihkeästi, eivätkä noi tuo kuin nimellisiä lipputuloja seuroille. Liiga pitää rakentaa ensisijaisesti oikeasti jalkapallosta kiinnostuneita henkilöitä varten.
|
|
|
|
|
Shanklymania
Poissa
Suosikkijoukkue: SMJ, Liverpool FC, FCV
|
 |
Vastaus #24 : 05.10.2006 klo 19:05:16 |
|
Minkähän takia n. 120 vuotta sitten Englannissa päätettiin pelata suurin osa otteluista lauantaina? Krapulasta viis. 
|
|
|
|
|
|
|
|