FutisForum2 - JalkapalloFutisForum2 - Jalkapallo
12.10.2025 klo 22:54:43 *
Tervetuloa, Vieras. Haluatko rekisteröityä?
Aktivointiviesti saamatta? Unohtuiko salasana?

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan
Uutiset: Foorumi aukeaa nopeasti osoitteella ff2.fi!

Yhteys ylläpitoon: [email protected]

Foorumilla päivitys 27.5.25 klo 23-24. Lisäämme GA4:n sivustolle

Sivuja: 1 ... 11 [12] 13 ... 127

Kirjoittaja Aihe: JJK 2008 - Veikkausliigaan!  (Luettu 226239 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Baboo80

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: AC Oulu & PEPE ON JUMALA!

Vastaus #275 : 12.11.2007 klo 23:00:00

Oisko tietoa kuka on oulusta päin tulossa? Ainakin Titi ja Järvitalo vahvistais selkeästi.. Stafsula ja Tenkula varauksin.. Tenkula ei osaa kuin juosta eli todella yksipuolinen ja Dritanilla taitaa olla krooninen asennevamma.. Tenkulaa kyl huhuttiin jo vuosi sitten..
rakkaudentukkumyymälä

Poissa Poissa

Vastaus #276 : 12.11.2007 klo 23:22:28

Tenkula ei kyllä mielestäni toisi mitään lisäarvoa tuohon JJK:n miehistöön, olkoonkin että laitureita kaivattaisiin. Nopeahan Tenkula on, mutta siihen päälle sitten umpivasuri ja pelinäkemyskään ei häikäise.
Azazello

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Melchester Rovers

Vastaus #277 : 12.11.2007 klo 23:28:34

Tenkulasta on puhuttu. En itse tiedä kaverista muuta kuin että kuulemma nopea kuin piru, hyvä keskittämään ja taidot pallollisena kakkosdivaritasoa.
Arpin Lusène

Poissa Poissa

Vastaus #278 : 12.11.2007 klo 23:34:27

Joo ei kiitos Tenkulaa. JJK:n pelaajarosteri on jo muutenkin tarpeeksi vaarallinen yhdistelmä kaupungin yökerhoissa. 8) Tuoppi
Big Duncan

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: FC Viikingit, Vasurijengit

Vastaus #279 : 12.11.2007 klo 23:45:38

Tenkulasta on puhuttu. En itse tiedä kaverista muuta kuin että kuulemma nopea kuin piru, hyvä keskittämään ja taidot pallollisena kakkosdivaritasoa.
Itse olen nähnyt Tenkulan peliä noin 20 minuuttia. Tuli vaihdosta sisään ku ACO kaatui kotipelissä 3-1. Toi hirveästi virtaa ja eteni vasemmassa laidassa vauhdilla mitä en ole ennen nähnyt. Saalisti vielä syöttöpisteen millintarkalla keskityksellä, josta joku Oulun "vahvistuksista" teki hienon puskumaalin. Jos ei muuta niin supersub, joka pystyy helposti juoksemaan väsyneiltä pakeilta jalat alta.
Baboo80

Poissa Poissa

Vastaus #280 : 12.11.2007 klo 23:54:45

Tenkula on kyl todella nopea ja juoksuvoimainen mut siihen se sit jää.. juoksee yli 90prossaa palloista mitkä saa haltuun ni suoraan päätyrajasta yli.. ei käyttöä liigaan pyrkivässä porukassa..
Jörri

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Valioliigan mestari

Vastaus #281 : 13.11.2007 klo 00:06:44

Tenkula on kyl todella nopea ja juoksuvoimainen mut siihen se sit jää.. juoksee yli 90prossaa palloista mitkä saa haltuun ni suoraan päätyrajasta yli.. ei käyttöä liigaan pyrkivässä porukassa..

:D  Ylos
Elmo

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: @JyvaskylanFutis

Vastaus #282 : 13.11.2007 klo 09:22:13

"Erittäin hyvä ellei täydellinen, erittäin hy-vä, täy-del-li-nen.." Elmo miten se jatkui tästä?

http://www.youtube.com/watch?v=bFnA1TRX1Bg
Lainaus
Mä oon erittäin hyvä, ellen täydellinen,
erittäin hyvä, täydellinen.
Etsin kundii tiukkavartaloista,
joka itseään trimmaa ja ei älyllä loista!

Yksin aina olla sain,
discoista sua turhaan hain.
Juttujas sit linjoilla heitti,
missä olit sä, mulla jo keitti.
Tosi armaan mä sit tapasin,
fiilarit sitä kohtaan salasin.
Kirjeenvaihdosta alkoi se leikki,
ei unelmien mies ollutkaan feikki!

Suulla supliikkimiehen haastoin,
sydänjuuria myöten mua raastoit.
Kun kuolla kupolissa mätti,
kylmästi se mut kyydistä jätti.
Hi, sä valehtelit mulle,
ehdin jo antaa lovee sulle.
Luulin sitä tzoukiks vaan,
sanoit, että sulta mä yllärin saan!

Ja Hannulan jatkosopparille isoooo  Ylos
timotei tuuba

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Kettusen Pekka

Vastaus #283 : 13.11.2007 klo 10:40:55

Tenkulasta tosiaan oli puheita jo vuosi sitten ja silloin jossain määrin jopa kovetti, mutta nyt ei enää.
Oikealla laidalla viihtyviä laitureita ei ole yhtään, joten toista umpivasuria ei sikälikään kannata hommata.

Toivoisin, että jos lisää pelaajia tulee niin kotimaisia sitten.
Vahva porukka on jo kasassa, joten kaikkia saatavilla olevia liigastatuksellakaan varustettuja pelaajia ei tosiaankaan kannata raahata Harjulle.
misteri

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: FF Poker Tour I Bracelets: Final, Main, Money

Vastaus #284 : 13.11.2007 klo 10:49:09

Paskapuhetta. Vahvistaisi varmasti JJK:ta, olisi vahvistanut myös AC Oulua, jos mökkiläinen olisi miestä ymmärtänyt peluuttaa. Harvassa pelissä pääsi kentälle, ja yleensä kun pääsi, oli aina selvä piristys peliin. Hyvänä esimerkkinä tuo Viikingit peli. Jos joukkueella on hyökkääjiä, jotka osaavat rätkiä millintarkat kesot maaliin, tulee pahaa jälkeä. Tuohan nähtiin TP:ssä kaudella 2005.
Joo ei kiitos Tenkulaa. JJK:n pelaajarosteri on jo muutenkin tarpeeksi vaarallinen yhdistelmä kaupungin yökerhoissa. 8) Tuoppi
Mieshän ei kyllä yöelämää ainakaan vahvista, suurperheellinen mies. Juomaan saa repiä kaksin käsin ja pienellä uhkailulla ja onnistuminen on tuolloinkin vähän niin ja näin.
footballer

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Suomen romanifoorumi ry.

Vastaus #285 : 13.11.2007 klo 12:11:42

Tenkula todellakin on saanut ison tarjouksen JJK:lta.  Ylos

AC Oulussa näyttäisi ensi kaudellakin tuo laituripuoli olevan parhaassa kuosissa. Titi on jatkamassa, Järvitalo on jatkamassa ja Stafsulalla ei taida olla kysyntää paskan viime kauden takia muualla. Ei siis ole Tenkulalle isoa roolia jatkossakaan AC:ssa.

Nopeahan se on kuin perkele ja keskityksetkin lähtee ihan hyvin. Suurimmat puutteet tekniikassa ja pallon hallitsemisessa.
misteri

Poissa Poissa

Vastaus #286 : 13.11.2007 klo 12:17:29

Tenkula todellakin on saanut ison tarjouksen JJK:lta.  Ylos
Mistäs tuon kuulit  :o
Viime vuonnahan Tenkula huhut oli ihan täyttä fuulaa, entäs nyt ?
moniveto

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Huuhkajat, JJK

Vastaus #287 : 13.11.2007 klo 12:38:49

Ei kannata kaikkea uskoa, siis ainakaan isouden suhteen.
misteri

Poissa Poissa

Vastaus #288 : 13.11.2007 klo 12:40:12

Ei kannata kaikkea uskoa, siis ainakaan isouden suhteen.
no jos huhut on taattua Jyskylä laatua since 2006, niin eipä hätää  ::) Ylos
footballer

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Suomen romanifoorumi ry.

Vastaus #289 : 13.11.2007 klo 14:19:50

Tarjous on jätetty. Tällaista tietoa saa pyytämättä lauantaisin ravintolaelämässä.
Baboo80

Poissa Poissa

Vastaus #290 : 13.11.2007 klo 16:52:39

Melkeempä ite kääntäisin katseet JP Savolaiseen tampereelta..siitä nyt saattais joskus viel tullakki jotain toisin ku Tenkulasta..
WiZ

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: KPV, Reima, Huuhkajat

Vastaus #291 : 13.11.2007 klo 18:05:11

Melkeempä ite kääntäisin katseet JP Savolaiseen tampereelta..siitä nyt saattais joskus viel tullakki jotain toisin ku Tenkulasta..
Jussi Pekka Savolainen?
Baboo80

Poissa Poissa

Vastaus #292 : 13.11.2007 klo 21:02:59

Joo sama Savolainen.. Muistaakseni ihan lupaava kaveri ketä loukkaantumiset haitannu,divari vois olla sopiva paikka hakea vauhtia uralle.. En kyl muista et minkä tyylinen kaveri on kyseessä..
Tsei Tsei

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Tampere United

Vastaus #293 : 14.11.2007 klo 02:53:36

Joo sama Savolainen.. Muistaakseni ihan lupaava kaveri ketä loukkaantumiset haitannu,divari vois olla sopiva paikka hakea vauhtia uralle.. En kyl muista et minkä tyylinen kaveri on kyseessä..

Taitava vasuri, mutta pienikokoinen ja ei erityisen nopea. Muutamaan kertaan hallikaudella on vaikuttanut lupaavalta, mutta sitten on yleensä iskenyt loukkaantuminen. Ne pelit mitä pelasi, niin ei erityisesti vakuuttanut. Joskus nuorempana oli ihan lupaava vaihdosta, mutta mokaili paikkoja. Loukkaantumisten takia todella vaikea sanoa mikä on taso. Hyvä harjoituskausi alle ja välttyminen loukkaantumisilta, niin kaverista voi vielä tulla jotain. Ehkä kuitenkin parempi jatkaa ykkösen tasolta. Se, vahvistaako JJK:ta vai ei riippunee pitkälti harjoituskaudesta.
Devil

Poissa Poissa

Vastaus #294 : 14.11.2007 klo 05:07:54

Onko se Marchis nyt tulossa vai ei?
kiila76

Poissa Poissa

Vastaus #295 : 14.11.2007 klo 09:27:59

JJK sivuilta, motivaation puuttuminenko olikin lopettamisen syy?  :(

Pekko Kotamäki jättää pelikentät

JJK:n juniorikoulun kasvatti ja jo useamman vuoden JJK:n edustusjoukkueen keskikentällä pelannut Pekko Kotamäki (22) on päättänyt ripustaa pelikengät naulaan ainakin toistaiseksi.

"Haluan pitää totaalisen tauon jalkapallosta ja tehdä nyt muita asioita. Motivaatio ja kipinä pelaamiseen hiipui viime aikoina niin paljon että tällainen ratkaisu tuntuu nyt oikealta", useita poikien maaotteluja pelannut Kotamäki miettii. Pekko aloitti liikuntatieteen opinnot vuosi sitten.

JJK Jyväskylä kiittää Pekkoa hienoista yhteisistä hetkistä ja toivoo parhainta menestystä pelikentän ulkopuolella!
elinho

Poissa Poissa

Vastaus #296 : 14.11.2007 klo 09:36:59

22vee ja pitää taukoa jo nyt :(
FCJ:n kamaa jos sitäkään :-[
Benny Pronssijalka

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Super Tele, SVHK & Super-Vesku maalivahtina

Vastaus #297 : 14.11.2007 klo 10:08:41

Niin, eiköhän taloudelliset rahkeet kestä tämän kauden, kävi sitten sarjassa miten kävi. Sen sijaan kyynikkona pelkään tämän niin kutsutun buumin (eli maksavan yleisön pääluvun ja paikallisten viestimien antaman selkänojan) hiipuvan, ellei ensi kauden päätteeksi nousta liigaan. Mutta ihan oikeinhan se on, että tavoitteet ja satsaukset ovat linjassa. Toivottavasti Priha ja Vesalainenkin ottavat ennakkosuosikin manttelin ylpeänä vastaan, nyt on jo koko lailla selvää että JJK on valtakunnallisestikin fokuksessa heti keväästä lähtien.
Toisaalta jos ei uskalla riskejä ottaa, tuskin saavuttaakaan mitään. Esimerkkinä käy FC KooTeePee, jolla ei tunnu olevan mitään kunnollista tavoitetta, ellei säilymistä lasketa.

Tässä topicissa esiintynyt lempinimi 'Purppuraketut' kuulosti kyllä hienolta. Ylos
MINSK

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: FCL FCB KaDy

Vastaus #298 : 14.11.2007 klo 10:28:34

Jos ei kiinnosta, niin ei kiinnosta. Helvettiäkö sitä ryhdyt ilkkumaan?

Opintoihin ja elämään ylipäätään panostaminen ovat varmasti motivaatiota enimmäkseen syöneet, mutta eikös Pekolla ole ollut loukkaantumisiakin vaivoinaan kohtuullista enemmän (esim. apinan lanaamaksi joutuminen Huima-pelissä toissa kaudella)?
GF

Poissa Poissa

Vastaus #299 : 14.11.2007 klo 10:43:46

Jos katsoo pelaajayhdistyksen sivuilta liigapelaajan vuotuista keskipalkkaa, joka on kaikkinensa noin 20 000 euroa, niin kyllähän liikunnan ope paremmin tienaa. Ja tuo summa, 20 000, huom, Veikkausliigassa. Miten lie Ykkösessä? Saavatko puoliakaan? Ei voi valittaa Pekon päätöksestä, käytetylle ajalle ei paljon tuntihintaa tule, vaikkeivat ammattilaisia olekaan. Älkääkä ruvetko heti huutamaan että eihän kukaan rahasta pelaa: jollain ne laskut vaan on jokaisen maksettava. Toiset tajuaa sen jo nuorempana  ;)

Sivuja: 1 ... 11 [12] 13 ... 127

Siirry: