Kvartalnov
Poissa
|
 |
Vastaus #125 : 07.11.2007 klo 12:34:46 |
|
Rullaan sitten lakanan kasaan ja panen maalit vielä vajaan odottamaan  Kävin jo pyytämässä töistä koko kesän ja syksyn vapaaksi, että pääsee vieraspeleihin. Turhaanko?
|
|
|
|
Valonheitin
Poissa
|
 |
Vastaus #126 : 07.11.2007 klo 12:51:21 |
|
Kävin jo pyytämässä töistä koko kesän ja syksyn vapaaksi, että pääsee vieraspeleihin. Turhaanko?
Ehdin maksaa jo osallistumismaksut slaavilaisten kielten yleiskurssille ja hakea 5 rokotetta! Aivan turhaan???
|
|
|
|
Derik
Poissa
Suosikkijoukkue: FF Jaro
|
 |
Vastaus #127 : 07.11.2007 klo 13:13:48 |
|
Koska tuo Fair Play -paikka arvotaan?
|
|
|
|
Willer
Poissa
Suosikkijoukkue: TPS
|
 |
Vastaus #128 : 07.11.2007 klo 13:23:23 |
|
Koska tuo Fair Play -paikka arvotaan?
Käsittääkseni tuo arvonta tapahtuu vasta Euroopan sarjakausien päätyttyä eli toukokuussa.
|
|
|
|
Rikkiviisas
Poissa
|
 |
Vastaus #129 : 07.11.2007 klo 14:09:13 |
|
Koska tuo Fair Play -paikka arvotaan? Toukokuussa. Tosin Jaron voitto pitää varmistua ensin Suomen kisassa ja sen jälkeenhän katsotaan tuleeko suora UEFA Cup-paikka. Kahtena edellisenä vuonna Ruotsihan on saanut fair playn perusteella suoran paikan muutaman sadasosan erolla suomalaiseen joukkueeseen (2006 MIFK, 2007 MyPa). Sen jälkeen katsotaan seuraavat maat, jotka osallistuvat arvontaan, jonka MyPa viime vuonna voitti. Eli aika monta mutkaa on matkassa.
|
|
|
|
Kvartalnov
Poissa
|
 |
Vastaus #130 : 07.11.2007 klo 16:37:53 |
|
Lippujen hinnat nousevat ensi kaudeksi 12/7 euroon. Millähän perusteella? Paraneeko tapahtuman taso niin huomattavasti, että tähän on aihetta?
|
|
|
|
Jorrma
Poissa
|
 |
Vastaus #131 : 07.11.2007 klo 17:24:50 |
|
ens kauden joukkueesta voin kertoa että aika vahva lähde kertoi että uutta vasemman puolen puolustajaa jaron ei tarvitse hankkia, ja kekuspuolustukseen tarvitaan vain yks uus kaveri bothan tilalle.. Kainuun paita muuttuu mustasta punaseks..
|
|
|
|
Maakuntasatraappi
Poissa
Suosikkijoukkue: Sääntöjen rajamaat
|
 |
Vastaus #132 : 07.11.2007 klo 17:27:52 |
|
Lippujen hinnat nousevat ensi kaudeksi 12/7 euroon. Millähän perusteella? Paraneeko tapahtuman taso niin huomattavasti, että tähän on aihetta?
Toisaalta lippujen hinnoista tiedottamiselle  , ainakin vielä keskikesällä ei seuran sivuilla ollut mitään tietoa lipuista. Tämä selvisi kun eräs satunnaiskatsoja niitä minulta sähköpostilla kyseli.
|
|
|
|
claudio
Poissa
Suosikkijoukkue: FF Jaro & Huuhkajat!
|
 |
Vastaus #133 : 07.11.2007 klo 18:17:58 |
|
älä itke, halpa hinta hyvästä huvista. Aika pilkkahintaanhan jeppiksessä on tähän asti hyvää futista saanut nähdä. Itse maksan mielelläni vähän enemmän varsinkin jos se vähän parantaa taloutta.
|
|
|
|
Walter
Poissa
|
 |
Vastaus #134 : 07.11.2007 klo 18:30:04 |
|
ens kauden joukkueesta voin kertoa että aika vahva lähde kertoi että uutta vasemman puolen puolustajaa jaron ei tarvitse hankkia, ja kekuspuolustukseen tarvitaan vain yks uus kaveri bothan tilalle.. Kainuun paita muuttuu mustasta punaseks.. Tarkoitatko Pekka Kainua??
|
|
|
|
Jorrma
Poissa
|
 |
Vastaus #135 : 07.11.2007 klo 18:41:01 |
|
Tarkoitatko Pekka Kainua??
kyllä.
|
|
|
|
Fenley Stastus
Poissa
Suosikkijoukkue: -
|
 |
Vastaus #136 : 07.11.2007 klo 19:04:30 |
|
älä itke, halpa hinta hyvästä huvista. Aika pilkkahintaanhan jeppiksessä on tähän asti hyvää futista saanut nähdä. Itse maksan mielelläni vähän enemmän varsinkin jos se vähän parantaa taloutta.
40% korotus opiskelijalipussa on aika paljon, eikä itseni kaltainen penninvenyttäjä voi moista ainakaan ihan heti sulattaa  . Mitä lähemmäs mennään ylihinnoiteltua kääkkäpaskaa, sitä todennäköisemmin jään itse kotiin.
|
|
|
|
Valonheitin
Poissa
|
 |
Vastaus #137 : 07.11.2007 klo 19:57:35 |
|
Jos seitsemän eken takia jäät kotiin, niin onnea vaan. Mielestäni tuo ei todellakaan ole paha hinta ja toivottavasti antaa edes hieman taloudenhoitajalle ilon aiheita.
|
|
|
|
claudio
Poissa
|
 |
Vastaus #138 : 07.11.2007 klo 21:10:55 |
|
Jos seitsemän eken takia jäät kotiin, niin onnea vaan. Mielestäni tuo ei todellakaan ole paha hinta ja toivottavasti antaa edes hieman taloudenhoitajalle ilon aiheita.
Juuri näin. Muistan kyllä omat opiskeluajat kun teki tiukkaa ja silloin oli kivaa kun matseihin pääsi edullisesti, mutta 2 euron hinnankorotuksesta on turha valittaa kun vieläkin ollaan erittäin alhaisissa hinnoissa. Vertaa esim leffalipun hintaan. Jos oikeasti ei saa rahoja matsiin kasaan niin pullojen keräämisen voi aloittaa jo nyt ja puuttuvat rahat ovat kasassa jo ennen liigacupin alkua. Periaatteellisista syistä on tietenkin aina kiva valittaa mutta nyt järki käteen. Kaikille meille joille Jaro merkitsee jotain, on vain hyvä asia että lippujen hintoja nostetaan, kun puhutaan nostamisesta pois alennusmyyntitasolta.
|
|
|
|
Fenley Stastus
Poissa
|
 |
Vastaus #139 : 07.11.2007 klo 21:27:04 |
|
Periaatteellisista syistä on tietenkin aina kiva valittaa mutta nyt järki käteen. Kaikille meille joille Jaro merkitsee jotain, on vain hyvä asia että lippujen hintoja nostetaan, kun puhutaan nostamisesta pois alennusmyyntitasolta. Lipun hinnankorotus on toki rahana vähän, mutta prosentteina paljon. Esim. TPS:n tämän kauden otteluihin pääsi opiskelija kuudella eurolla pääkatsomoon. Miksihän Jaro ei aio noudattaa samaa oikeudenmukaista "opiskelijat/varusmiehet/eläkeläiset puoleen hintaan" -taktiikkaa? Yksi suomalaisen jalkapallon kilpailueduista esim. juuri kääkkään nähden on sopivan hintainen pääsylippu.
|
|
|
|
claudio
Poissa
|
 |
Vastaus #140 : 07.11.2007 klo 21:50:01 |
|
Lipun hinnankorotus on toki rahana vähän...
my point exactly. Yksi suomalaisen jalkapallon kilpailueduista esim. juuri kääkkään nähden on sopivan hintainen pääsylippu.
ja tämä kiinnostaa Pietarsaaressa ketä?
|
|
|
|
Fenley Stastus
Poissa
|
 |
Vastaus #141 : 07.11.2007 klo 22:10:18 |
|
ja tämä kiinnostaa Pietarsaaressa ketä? Kyllä Pietarsaaressa käy katsojia ihan koko Oulun eteläiseltä alueelta, eikä pelkästään Pietarsaaresta niin kuin eräät saattaisivat luulla. Toivottavasti hintaa ei ainakaan mennä tuosta enää korottamaan.
|
|
|
|
claudio
Poissa
|
 |
Vastaus #142 : 07.11.2007 klo 22:34:06 |
|
Hommahan menee sillä tavalla että sinne matsiin mennään jos se kiinnostaa. Jos itse ajaisin esim Oulusta jeppikseen peliin niin olisi aika sama maksaako se lippu 5€ vai 7€, bensa maksaa kumminkin enemmän ja lähtemällä ajoissa sekä ajamalla taloudellisesti on tuo muutama euroa säästetty. Periaatekysymyshän tämä taitaa silti monelle olla, kun on totuttu siihen että futis on halpaa. Samalla tavalla Suomessa on totuttu siihen että futis on paskaa ja että futista pelataan kesällä. Hitto jos näinkin fanaattisella sivustolla 2 euroa on iso juttu niin ei tarvi ihmetellä tuulipukujen ennakkoasenteita.
Itselle vain Jaron pelit merkitsevät aina viikon kohokohtaa ja omasta mielestäni se tarkoittaisi sitä että jos hinnat laitettaisiin kohdilleen pitäisi lipun maksaa vähintään tuplasti leffalipun verran. No tämä hieman provosointimielessäkin kirjoitettu, enkä ole sitä mieltä että hintoja tarvitsisi enää nostaa, mutta sanonpa vain sen että jaron matseissa käyminen on edelleen halpaa huvia, erittäin halpaa.
|
|
|
|
Fenley Stastus
Poissa
|
 |
Vastaus #143 : 07.11.2007 klo 23:06:21 |
|
Periaatekysymyshän tämä taitaa silti monelle olla, kun on totuttu siihen että futis on halpaa. Samalla tavalla Suomessa on totuttu siihen että futis on paskaa ja että futista pelataan kesällä. Hitto jos näinkin fanaattisella sivustolla 2 euroa on iso juttu niin ei tarvi ihmetellä tuulipukujen ennakkoasenteita. Toki tämä on vain yksittäisen (pienituloisen) jalkapallon seuraajan mielipide. Itse en kuitenkaan maksaisi mistään kotimaisen sarjan runkosarjaottelusta samaa ökyhintaa mitä jääkiekon liigaporukat veloittavat (~20€). Ehkä Jaronkin kannattaisi hiukan satsata oheismyyntiin... mutta sanonpa vain sen että jaron matseissa käyminen on edelleen halpaa huvia, erittäin halpaa. Toistaiseksi kyllä, esitin vain huoleni tulevaisuudesta.
|
|
|
|
Gennadi
Poissa
Suosikkijoukkue: 1924
|
 |
Vastaus #144 : 07.11.2007 klo 23:11:50 |
|
ja tämä kiinnostaa Pietarsaaressa ketä?
Jeppis 6 ottelua. Yhteensä:3002. Katsojakeskiarvo (koti): 500Jeppis-Hermes 4.11 Yleisö: 796Halli täynnä ja tunnelma ihan ok. Mielestäni kyllä kiinnostaa yllättävän paljon pienemmässä kaupungissa vaikka sarjataso on vasta kolmanneksi korkein Suomessa.
|
|
|
|
claudio
Poissa
|
 |
Vastaus #145 : 08.11.2007 klo 00:31:06 |
|
Jeppis 6 ottelua. Yhteensä:3002. Katsojakeskiarvo (koti): 500
Jeppis-Hermes 4.11
Yleisö: 796
Halli täynnä ja tunnelma ihan ok. Mielestäni kyllä kiinnostaa yllättävän paljon pienemmässä kaupungissa vaikka sarjataso on vasta kolmanneksi korkein Suomessa.
Käyn itsekin Jeppiksen peleissä, aina kun ehdin. Yo keskustelussa ei mielestäni tarkoitettu tätä, vaan liigafutiksen halvat lippuhinnat vs liigalätkän kalliit liput. Eli rautalangasta vääntämällä: Ketä jeppiksessä kiinnostaa lätkän liigalippujen hinnat, kun seuraa nyt ei ihan lähellä ole.
|
|
|
|
Kvartalnov
Poissa
|
 |
Vastaus #146 : 08.11.2007 klo 08:00:11 |
|
Itke? Ihan on kuivana silmät pysyneet. Enkä minä tuossa millään tavalla ottanut edes kantaa siihen, onko lippu kallis vai halpa. Ei tuo 12 euroa minun mielestäni mitenkään liian kallis hinta Jaron peliin ole, enkä sen takia jää kertaakaan pelistä pois. Olen vain noin periaatteessa sitä mieltä, että jos tuotteen hintoja nostetaan, täytyy sille olla jokin syy. Normaalisti kallistunut hinta pitää myös sisällään jotain enemmän, tai ainakin minun mielestäni näin tulisi olla. Jos tämä auttaa Jaron talouteen, niin se on minulle oikeastaan jo ihan riittävä peruste nostaa lipun hintoja. Satun vain tietämään, että satunnaiskatsoja ei pidä lippuja halpoina (tai ainakaan ne, jotka minä tunnen) ja parilla eurolla nostaminen ei tule laskemaan kynnystä lähteä peliin.
|
|
|
|
Alty
Poissa
|
 |
Vastaus #147 : 08.11.2007 klo 10:22:20 |
|
Itke? Ihan on kuivana silmät pysyneet. Enkä minä tuossa millään tavalla ottanut edes kantaa siihen, onko lippu kallis vai halpa. Ei tuo 12 euroa minun mielestäni mitenkään liian kallis hinta Jaron peliin ole, enkä sen takia jää kertaakaan pelistä pois. Olen vain noin periaatteessa sitä mieltä, että jos tuotteen hintoja nostetaan, täytyy sille olla jokin syy. Normaalisti kallistunut hinta pitää myös sisällään jotain enemmän, tai ainakin minun mielestäni näin tulisi olla.
Jos tämä auttaa Jaron talouteen, niin se on minulle oikeastaan jo ihan riittävä peruste nostaa lipun hintoja. Satun vain tietämään, että satunnaiskatsoja ei pidä lippuja halpoina (tai ainakaan ne, jotka minä tunnen) ja parilla eurolla nostaminen ei tule laskemaan kynnystä lähteä peliin.
Nuo lippujen hinnat on olleet samat nyt pitkän aikaa (2002?). Eli ei ole kovin kummallista, että kerran kuudessa vuodessa nostaa lipun hintoja parilla eurolla. On tainnut inflaatiokin olla jo tuon verran....Vaikka nyt opiskelijalipuissa tuo korotus prosentuaalisesti suuri onkin, niin nuo liput on edelleen kohtuuhintaisia. Jos käy kaikissa peleissä, niin tuon korotuksen osuus on 26 euroa vuositasolla, joten ei nyt mistään hirveistä summista puhuta. Seuralle tuosta kuitenkin kertyy merkittävä summa.
|
|
|
|
Philip J. Fry
Poissa
Suosikkijoukkue: FF Jaro JS
|
 |
Vastaus #148 : 08.11.2007 klo 14:25:04 |
|
Esse klar för ett år till  Får en väldigt bra uppfattning om läget i hela jaro för tillfället. Inga rykten om interna konflikter varken i lag eller ledning och alla talar positvt om varandra och organisationen och nästa års satsning. Nästa år kan bli riktit intressant!
|
|
|
|
Kvartalnov
Poissa
|
 |
Vastaus #149 : 08.11.2007 klo 14:47:22 |
|
ens kauden joukkueesta voin kertoa että aika vahva lähde kertoi että uutta vasemman puolen puolustajaa jaron ei tarvitse hankkia, ja kekuspuolustukseen tarvitaan vain yks uus kaveri bothan tilalle.. Kainuun paita muuttuu mustasta punaseks.. Tarkoittanee siis, että Portinit ovat jäämässä, mikä olisi loistava asia. Essen jatkosopimukselle  Hän totesi myös, että "Klubben verkar ha högre målsättningar för nästa säsong och är på jakt efter några profilspelare". Nimiä papereihin!
|
|
|
|
|
|