FutisForum2 - JalkapalloFutisForum2 - Jalkapallo
09.10.2025 klo 23:51:46 *
Tervetuloa, Vieras. Haluatko rekisteröityä?
Aktivointiviesti saamatta? Unohtuiko salasana?

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan
Uutiset: Foorumilla päivitys 27.5.25 klo 23-24. Lisäämme GA4:n sivustolle.

Yhteys ylläpitoon: [email protected]

Foorumilla päivitys 27.5.25 klo 23-24. Lisäämme GA4:n sivustolle

Sivuja: [1]

Kirjoittaja Aihe: KPV:n kannattajat - Mission impossible or not?  (Luettu 1905 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
WiZ

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: KPV, Reima, Huuhkajat

: 23.02.2008 klo 08:12:43

Tehdäänpä tännekkin topikki kerta potentiaalista porukkaa on täällä paljon. Alkuperäinen topikki löytyy täältä. Tämän topikin tavoitteena on saada koottua KPV:lle kannustusporukka kaudeksi 2008 ja saada se vihdoin myös organisoitua. Nyt on aika tehdä historiaa! Martin Luther Kingin sanoin, "I have a dream"!

Viime kaudella oli jo merkkejä kannatustoiminnan syntymisestä Kokkolaan vihdoin, mutta porukkaa on vielä liian vähän sekä toiminta epäorganisoitua ja satunnaista.
Kiinnostusta ryhmän kokoamiseksi viimeisen parin vuoden aikana on ollut paljon, mutta niin vain on aina jäänyt ryhmä kunnolla syntymättä. Mielestäni nyt olisi vihdoin aika tehdä jotain asian eteen ja aloittaa järjestäytynyt fanitoiminta.
Viime kaudella tuli sekin huomattua, että jo pelkästään noin 5-10 tyypin huudoilla saa jo melko kovan äänen pääkatsomossa aikaan, mutta entä
jos saisimme koottua sellaisen 15-30 hengen äänekkään porukan?
Se ei voisi olla auttamatta KPV:ta tsemppaamaan peleissä ja antaisi varmasti
lisää energiaa vihreiden pelaajille sekä erilaiset huudot toisivat paineita vastustajan pelaajille.
Entäpä varsinainen toimintapa? Ennen pelejä voisimme kokoontua johonkin paikkaan parille pre-match oluelle, esim. Huismanniin.  Pakko kenenkään ei olisi juoda, tärkeintä olisi paikallaolo sillä se, jos joku auttaisi luomaan ryhmähenkeä. Eikä pre-match kokoontuminenkaan olisi 100% välttämättömyys sillä itse pelissä läsnäolo on kuitenkin se kaikista tärkein asia.
Kannustaisimme peleissä vihreitä äänekkäästi pitäen hauskaa ja nauttien pelistä. Varustukseen voisivat kuulua itse halutessa esim. KPV:n kaulahuivi ja/tai pelipaita. Uusia lauluja voisi myös kehitellä hiljalleen, mutta tärkein asia olisi saada porukka ensiksi koottua.

Pallo on teillä, keskustelu alkakoon. :) Alan keräämään tähän kiinnostuneiden listaa.
Sinä epävarma Palloveikkojen kannattaja, jonka sydän sykkii vihreille ja mietit kehtaanko osallistua tähän? Älä epäröi sillä tulet huomaamaan ettet ole yksin!

KPV:n kannattajien tulevaisuus Jonain päivänä?
http://www.youtube.com/watch?v=xx6MTnEPwmU
http://www.youtube.com/watch?v=4QOJ9nD1RiE

Kiinnostuneiden lista:

1) WiZ + Pari muuta
2) Pulloveikko
3) Jallu
4) KPV Fani84
5) Scifo
6) artzi
7)
8 )
9)
10)

E: Typo otsikossa.
« Viimeksi muokattu: 01.03.2008 klo 17:56:30 kirjoittanut WiZ »
WiZ

Poissa Poissa

Vastaus #1 : 23.02.2008 klo 08:20:54

Ykkösen avausottelu on kaikenlisäksi lauantai peli, joten tämä on ainoastaan rohkeudesta kiinni! Aikaa on vielä reilusti saada asiat sovittua. :) Itse ilmottaudun luonnollisesti ensimmäisenä listaan.

KPV - JJK La 3.5 Countdown: 71 päivää!
Gennadi

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: 1924

Vastaus #2 : 23.02.2008 klo 11:25:54

WiZ kirjoittaa hienoa ja asiallista tekstistä oikeasta asiasta. Ettei vaan minun yöavautuminen ole osa syy tämän topicin avaukseen? ;) Ei, suinkaan, toivon mukaan edes yhdelle joukkueelle kaupungissa saataisiin se kunnon kannatusjoukko. Tiedän että siihen löytyy suuret mahdollisuudet, sillä tässä kaupungissa on paljon porukkaa joka tulisi kannattamaan peleihin mutta asenne on tämä: "Toivon mukaan joku aloittaisi fanitoiminnan sillä itse en kehtaa/uskalla." Sitten jos joku aloittaisi, niin ei ehkä heti ensimmäisessä pelissä, mutta muutaman pelin päästä joukko alkaisi kasvamaan, ja entistä enempi porukkaa löytää tiensä katsomoon.

Eli siis suurin ja vaikein juttu tässä on se että kuka perustaa. Kenellä on munaa ja jaksamista tähän puuhaan? Minä ainakin neuvosin kysymään joltain KPO:n, Banzain tai vaikkapa Harjun Pojilta että miten ovat itse aloittaneet.
Kamenski

Poissa Poissa

Vastaus #3 : 23.02.2008 klo 12:32:05

Mukana hajautetusti aurinkokatsomon osastolla Tuoppi Täytyyhän jonkun se vasenkin pakki psyykata. Tuoppi Jonkinlainen porukkahan on jo olemassa kuvassa näkyvässä katsomonosassa, sille pohjalle tätä on mielestäni rakennettava. Wizillle  Ylos

edit: pre-matchhuikalla olen toki mukana..
« Viimeksi muokattu: 23.02.2008 klo 13:16:18 kirjoittanut Kamenski »
Pulloveikko

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: KPV ja kaikki jotka pelaavat GBK:ta vastaan

Vastaus #4 : 23.02.2008 klo 14:07:04

Mukana kuten tähänkin asti + nimimerkki "Jallu" kopsinkollien puolelta.
Käläviän Torres

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: KPV, Kälviän Tarmo, JS Hercules, The Blues

Vastaus #5 : 23.02.2008 klo 15:27:47

Eiköhän sitä följyssä olla, aina kun vaan mahdollisuus on. Eli suomeksi, ettei vaan pätkähdä iltavuoroja joka kerta pelin päälle kuten viime kesänä. Riippuu siis tuleeko tulevallekin kesälle kesätöitä.
Pulloveikko

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: KPV ja kaikki jotka pelaavat GBK:ta vastaan

Vastaus #6 : 23.02.2008 klo 16:46:22

Mahdollisimman tiiiviisti pitäis saada nimenomaan ÄÄNTÄ pitävää porukkaa tuonne ylälauteille. Ja ylilyönnit sallituiksi  :)
TKK

Poissa Poissa

Vastaus #7 : 23.02.2008 klo 17:05:36

Kaikki KPV:n kannattajat asuvat Espoossa. :-[
Scifo

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: KPV

Vastaus #8 : 23.02.2008 klo 20:12:02

Johooo! Mukana edelleen!  _o/
President Kekkonen

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Mustat Kuhnurit

Vastaus #9 : 23.02.2008 klo 20:42:11

Kaikki KPV -kannattajat yhtykää!! ::) Way to go Ko Ko La!

Paatos

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: KPV & ACO

Vastaus #10 : 23.02.2008 klo 20:51:07

videolinkit valittaa malformed ID:tä  ???

Itse idealle  Ylos Tuoppi
WiZ

Poissa Poissa

Vastaus #11 : 23.02.2008 klo 20:59:09

Johooo! Mukana edelleen!  _o/
Loistavaa Ylos

videolinkit valittaa malformed ID:tä  ??

Itse idealle  Ylos Tuoppi
Jooh laitoin pelkät linkit sitten joten nyt wörks.
WiZ

Poissa Poissa

Vastaus #12 : 23.02.2008 klo 21:40:45

Mukana hajautetusti aurinkokatsomon osastolla Tuoppi Täytyyhän jonkun se vasenkin pakki psyykata. :tuoppi Jonkinlainen porukkahan on jo olemassa kuvassa näkyvässä katsomonosassa, sille pohjalle tätä on mielestäni rakennettava. Wizillle  :ylos

edit: pre-matchhuikalla olen toki mukana..
Hienoa kun ainakin pre-matchhuikalla olet mukana.
« Viimeksi muokattu: 26.02.2008 klo 14:33:24 kirjoittanut WiZ »
WiZ

Poissa Poissa

Vastaus #13 : 26.02.2008 klo 14:33:18

Seuralta saa myös tukea tarvittaessa. Ylos
Heskey

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Panathinaikos AO, KPV

Vastaus #14 : 26.02.2008 klo 18:23:55

Kaikki KPV:n kannattajat asuvat Espoossa. :-[

Sinäpä sen sanoit.  :(
artzi

Poissa Poissa

Vastaus #15 : 01.03.2008 klo 06:59:00

Joo väljyssä ollaan niinkuin viime vuonnakin... Toivon mukaan tänä vuonna saataisiin enemmän lössiä kasaan ja kunnolla meteliä keskuskentälle..
WiZ

Poissa Poissa

Vastaus #16 : 01.03.2008 klo 17:55:03

Joo väljyssä ollaan niinkuin viime vuonnakin... Toivon mukaan tänä vuonna saataisiin enemmän lössiä kasaan ja kunnolla meteliä keskuskentälle..
Hienoa.

On muuten liikkunut huhuja todella halvasta ellei jopa ilmaisesta fanimatkasta ensimmäiseen Viikingit vieraspeliin. Toivottavasti toteutuu... (painotan tämän olevan vielä epävarmaa ja huhua.)
Heskey

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Panathinaikos AO, KPV

Vastaus #17 : 01.03.2008 klo 18:46:42

Hienoa.

On muuten liikkunut huhuja todella halvasta ellei jopa ilmaisesta fanimatkasta ensimmäiseen Viikingit vieraspeliin. Toivottavasti toteutuu... (painotan tämän olevan vielä epävarmaa ja huhua.)

Paikan päällä siellä sit!
Keskari

Poissa Poissa

Vastaus #18 : 02.03.2008 klo 09:26:53

Joo, pitäähän sitä jonku pitää se vasen laituriki kuumana siel auringos...Nimim:Aurinko ehd. paras paikka faneille. Pääkatsomossa sit kaikki herkkähipiäiset. Jos tosta sais valita et Mission impossible or not, niin valittisin viime kausiin vedoten  20% or not ja 80% impossible mut ans kattoo ny...

Toi 20 menee niille viime kauden hyville yrityksille.

Sivuja: [1]

Siirry: