Gawara
Poissa
|
 |
Vastaus #1525 : 13.06.2016 klo 22:53:49 |
|
Täällä Jeppiksessä vaihdettiin juuri keskuskentän nurmi, noin 42 000€ ja vähintään kuukauden pois käytöstä. Saas nähdä onko juurtunut seuraavaan peliin tulevana sunnuntaina.
|
|
|
|
Riukulehto
Poissa
Suosikkijoukkue: Taisteleva-Rohkea-Ylpeä-Yhtenäinen
|
 |
Vastaus #1526 : 13.06.2016 klo 22:57:33 |
|
Torstaina 16.6 Raatissa käydään valkean kaupungin yleisurheilukisat. Keihäs heitetään Raatissa, moukari ja kiekko Heinäpäässä.. http://kilpailukalenteri.fi/?cs=16&nid=16409
|
|
|
|
Julli18
Poissa
|
 |
Vastaus #1527 : 13.06.2016 klo 22:57:56 |
|
Maailma on erilainen kemiläisen silmin.
Kikkaraaaaa ne narisi myös, kun rakas RoPSisi kävi pelaamassa Oulussa!
|
|
|
|
Kikkara
Poissa
Suosikkijoukkue: Meil ei oo mittään
|
 |
Vastaus #1528 : 13.06.2016 klo 23:02:40 |
|
Niin, mutta meinaatko että tämä uusin kenttäfarssi on joku ok juttu ja pelkkää oululaisten narinaa. Valoja päälle. Tuo kenttähän on paskana.
|
|
|
|
Nice10
Poissa
Suosikkijoukkue: I support FF
|
 |
Vastaus #1529 : 13.06.2016 klo 23:06:14 |
|
Onko se maton rullaaminen niin kallista touhua, että mielummin kannattaa pilata koko matto?
|
|
|
|
aconymous
Poissa
Suosikkijoukkue: 1.3.15
|
 |
Vastaus #1530 : 13.06.2016 klo 23:07:37 |
|
Edelliskausina, kun vepsut ja ropsit on käynyt raatissa pelaamassa, niin ei ole mitään soraääniä kuulunut ja kaikki on ollut ok. mutta nyt, kun kentän kunto on ollut jo valmiiksi heikko, niin kritiikki on ihan aiheellista, koska nyt ei ole mitään tietoa, että missä ensi sunnuntaina edes pystytään pelaamaan vai pelataanko missään.
|
|
|
|
tamme auto
Poissa
Suosikkijoukkue: nurmileijonat,terijoen hallitus
|
 |
Vastaus #1531 : 13.06.2016 klo 23:11:07 |
|
Onko se niin vaikea laittaa tuohon esim tuollaista  Jos on löysä niin on löysä.
|
|
|
|
Takajärven TikiTaka
Poissa
Suosikkijoukkue: Juha Malisen ylivertaiset jalkapallosoturit
|
 |
Vastaus #1532 : 13.06.2016 klo 23:14:44 |
|
Itse kirjoitin facebookiin tälläisen päivityksen:
" ymmärrän, että oululainen urheiluväki kärsii tuosta raatin tilanteesta. mutta olen ymmärtänyt, että oulun liikuntavirasto on antanut luvan rock-konsertin järjestämiseen raatissa. mutta olen varma, ettei oululainen urheiluväki ole tyytyväinen tilanteeseen.
oulussa pelataan raatissa joka viikko ykkösen tai jonkun muun tason sarjapeli ja jalkapallo (jonka joku n00b potkupalloksi mieltää) vaatii nurmen hyvää kuntoa ja sen kunnossapito maksaa rahaa, koska sen kunnossapitoon käytetään käyttötunteja. erittäin ikävä tilanne oulussa ja haavat pysyvät siellä ymmärrettävästi syvänä."
toivottavasti herättäisi keskustelua myös eritaustaisissa ihmisissä ja myös kulttuuriväessä etenkin.
|
|
|
|
Sergei Analtov
Poissa
Suosikkijoukkue: ACO
|
 |
Vastaus #1533 : 13.06.2016 klo 23:19:42 |
|
Ok.
|
|
|
|
Seatbelt
Poissa
Suosikkijoukkue: 1922, Hedelmäkorit
|
 |
Vastaus #1534 : 13.06.2016 klo 23:22:01 |
|
Saako jakkaa?
|
|
|
|
Takajärven TikiTaka
Poissa
|
 |
Vastaus #1535 : 13.06.2016 klo 23:24:07 |
|
Saako jakkaa?
Saa. 
|
|
|
|
Konerak
Poissa
Suosikkijoukkue: ACO
|
 |
Vastaus #1536 : 13.06.2016 klo 23:46:01 |
|
Jees, sunnuntaina ekaa kertaa vuoteen Oulussa. Kullit pölkylle jne. Mennään sitten Cassulle.
|
|
|
|
Takajärven TikiTaka
Poissa
|
 |
Vastaus #1537 : 13.06.2016 klo 23:50:02 |
|
Jatkoin vielä viestiä näin: ps. itse olen jalkapalloihmisiä ja itkettää, kun kulttuuriväki jättää nurmen tuohon kuntoon. harva juopunut, ylipainoinen ja tupakkia polttava möhömaharokkari ajattelee niitä maksettuja tunteja, jotka ovat tuohon nurmeen upotettu. 
|
|
|
|
TK
Poissa
Suosikkijoukkue: koko oulun calcio
|
 |
Vastaus #1538 : 13.06.2016 klo 23:57:21 |
|
Laitoin yv
|
|
|
|
iocus
Poissa
|
 |
Vastaus #1539 : 14.06.2016 klo 00:01:51 |
|
Jatkoin vielä viestiä näin: ps. itse olen jalkapalloihmisiä ja itkettää, kun kulttuuriväki jättää nurmen tuohon kuntoon. harva juopunut, ylipainoinen ja tupakkia polttava möhömaharokkari ajattelee niitä maksettuja tunteja, jotka ovat tuohon nurmeen upotettu.  Hienosti jatkettu. Vaikka tilanne on perseestä jalkapalloväelle, mitä ihmettä auttaa leimata koko "kulttuuriväki" ja vielä "rokkarit" ylipainoisiksi tupakoitsijoiksi? Jalkapallokin on kulttuuria. Älyvapaata komentointia. Eiköhän se syy ole konserttijärjestäjän, jota kaupunki tukistelee sitten miten tukistelee. Muuten tuon möhläyksen esilläpitäminen on kyllä enemmän kuin tarpeen.
|
|
|
|
Takajärven TikiTaka
Poissa
|
 |
Vastaus #1540 : 14.06.2016 klo 00:05:39 |
|
Laitoin yv
Hyvä! 
|
|
|
|
Litti
Poissa
Suosikkijoukkue: Kyrvänsyylä oot
|
 |
Vastaus #1541 : 14.06.2016 klo 00:06:10 |
|
harva juopunut, ylipainoinen ja tupakkia polttava möhömaharokkari ajattelee niitä maksettuja tunteja, jotka ovat tuohon nurmeen upotettu.  Logiikkasi mukaan siis raitis, sopusuhtainen ja tupakoimaton rokkari saattaisi paremmalla todennäköisyydellä ajatella niitä maksettuja tunteja? You went full retard man. Never go full retard.
|
|
|
|
Giantkilleri
Poissa
|
 |
Vastaus #1542 : 14.06.2016 klo 00:10:06 |
|
Jatkoin vielä viestiä näin: ps. itse olen jalkapalloihmisiä ja itkettää, kun kulttuuriväki jättää nurmen tuohon kuntoon. harva juopunut, ylipainoinen ja tupakkia polttava möhömaharokkari ajattelee niitä maksettuja tunteja, jotka ovat tuohon nurmeen upotettu.  Kyllä tuossa on tekninen toteutus mennyt pieleen. Kyllä konsertteja on ympäri maailmaa järjestetty ilman tuommoisia seurauksia.
|
|
|
|
Takajärven TikiTaka
Poissa
|
 |
Vastaus #1543 : 14.06.2016 klo 00:11:49 |
|
Logiikkasi mukaan siis raitis, sopusuhtainen ja tupakoimaton rokkari saattaisi paremmalla todennäköisyydellä ajatella niitä maksettuja tunteja?
You went full retard man. Never go full retard.
Okei.. jotenkin kuitenkin pitäs potkia ihmisiä hereille tän asian kanssa.
|
|
|
|
Vastapallo
Poissa
Suosikkijoukkue: Isabelle Forrerin massiivinen juomapullo
|
 |
Vastaus #1544 : 14.06.2016 klo 00:13:03 |
|
Jotenkin pitäisi potkia tuo konsertin järjestäjä hereille. Maailmassa on tuhansia ja tuhansia esimerkkejä siitä, miten tuon keikan olisi voinut järjestää Raatissa nurmea tuhoamatta.
|
|
|
|
Lauantai-illan Nostalgia
Poissa
Suosikkijoukkue: Mummolan puusauna ja Aulis Virtanen
|
 |
Vastaus #1545 : 14.06.2016 klo 00:30:27 |
|
Ei helvetti kuinka pahalta nuo kuvat kentästä näyttävät. Kuten edelläkin jo mainittu, ei tämä bändien vika ole, vaan totaalisen perseelleen menneen toteutuksen. Tällainen ei saa jäädä tähän ja vastuuhenkilöt saavat vastata tapahtuneesta.
|
|
|
|
jokivarrenhuutelija
Poissa
Suosikkijoukkue: OPS, OLS, Lippo
|
 |
Vastaus #1546 : 14.06.2016 klo 00:30:59 |
|
Minkä asian? Sen että kaupungin omistama urheilu- ja tapahtumastadion ei saisi olla kaikkien kaupunkilaisten käytettävissä?
|
|
|
|
Takajärven TikiTaka
Poissa
|
 |
Vastaus #1547 : 14.06.2016 klo 00:32:39 |
|
Minkä asian? Sen että kaupungin omistama urheilu- ja tapahtumastadion ei saisi olla kaikkien kaupunkilaisten käytettävissä?
Eikä sun, kun edustat tuollaista mielipidettä!
|
|
|
|
Ziggemby
Poissa
|
 |
Vastaus #1548 : 14.06.2016 klo 00:46:37 |
|
Kuvien perusteella ei ole muuta mahdollisuutta kuin se, että kesähessut ovat nakelleet suojalaatat kentälle väärinpäin. Tämä taas tarkoittaa sitä, että Eastway maksaa uuden nurmen, tulee tarjoilemaan Castreniin kaljaa ja puoliaikamusiikin soittaa Metallica. Naks naks...
|
|
|
|
Merseyside-Benz
Poissa
Suosikkijoukkue: PS Kemi
|
 |
Vastaus #1549 : 14.06.2016 klo 00:51:53 |
|
No voi ny helevetti miten noiden levyjen kanssa on noin voitu sössiä?! Missään ikinä kuullu jääneen mitään huomattavia jälkiä stadionien nurtsiin tapahtumien suojalevyistä.
Kaikenkaikkiaan todella paska case. Toivottavasti saavat tapahtumajärkkäriltä kunnolla korvausta perseilystä.
|
|
|
|
|
|