Mitä vittua, etusivu jotain puolaa tjsp?!

Korjaahan joukkueen nimi noille sivuille.
Tuosta omasta terävästä kielenkäytöstäni niin kenenkään ei tosiaan tarvitse ottaa itteensä. Ihan hyvässä hengessä mä vittuilen. Olette kaikki minulle rakkaita, hienoja miehiä<3 Homostelut tässä topicissa.
Oma suoritus kyllä hieman huolestuttaa. Toivottavasti suuri osa menee sen piikkiin, että paikat olivat tosiaan aivan hel-ve-tin lukossa keskiviikon jäljiltä. Selityksiäselityksiä, mutta kuitenkin.
Onneksi muu joukkue pelasi kuitenkin loistavasti. Ei sota kaatunut yhteen mieheen.
Itse olen kyllä (lähes) varma, että parannusta tapahtuu reilusti. Oma rooli on kuitenkin hakusessa. Näkymätöntä duunia ja pelin avausta pakkina vai taustanousuja ja helvetinmoista duunia niin ylös kuin alaskin päin? Jälkimmäinen olisi tietysti hieman puolustusduunista pois, tällä kunnolla.
Jos toiveita saisi esittää niin enemmän liikettä. Mielestäni ideaali tilanne olisi, että 2 pelaajaa on koko ajan vapaana, joille syöttää. Tuo vaatii joukkueelta kyllä helvetin paljon duunia. Mutta lyhyitä vaihtoja ja koko ajan duunia sen eteen, että on pelattavissa?
Kärjiltä toivoisin myös enemmän liikettä. Eli viedään niitä vihollisen pakkeja mukana, kun joku on tulossa läpi.
Peräänkuulutan myös helpompia syöttöjä. Itsekin sorruin eilen turhan usein siihen, että hain nappisyöttöä, vaikka olisi ollut tilanne pelata helppoa. Joukkue kun pitää palloa, mielellään vastustajan puoliskolla, niin ei vastustajakaan pääse rokottamaan. Lazbalta ja Siperialta jäin muutamissa tilanteissa toivomaan sitä, että olisivat heittäneet suoraan ykkösellä maalilla täysin vapaana oleville Yllikselle tai Benille. Mitä kauemmin itsellään pitää palloa, sitä varmemmin loistava tilanne valuu hukkaan. Siltä ei missään nimessä mitään pois, että molemmat teinit pelasivat hyvän pelin. Siperia jopa loistavan.
Nämäkin tietysti tilanteen mukaan. Terävät hyökkäykset ovat myös enemmän kuin toivottuja ja näyttäisi, että tällä joukkueella ja etenkin keskikentällä siihen on loistavat mahdollisuudet.
Jos oma rooli vakiintuu puolustavaksi - peliä avaavaksi - pakiksi, niin toivoisin, että minun saadessa pallon molemmat keskikenttämiehet lähtevät helvetinmoista munaravia laitoja pitkin ylös ja yritän avata palloa teille juoksuun.
Kevätterveisin,
Jipsku
e. kulmista piti vielä sanoa, että niihin pitäisi panostaa. Eli pelaajien käytännössä hakea paikkaa ja tarkempia palloja siltä, joka kulman nyt antaakaan. Mummo ja Lazba noita kaiketi voisi hoitaa? Lisäksi oman pään kulmissa meidän target voisi laskea alas jeesaamaan ja Lazba jäädä kärkkymään. Enemmän duunia kulmissakin, joku juoksee vauhdilla etutolpalle jne.
Asuukos kukaan Hatanpään hollilla? Aattelin painua tämään vähän treenaamaan, tietysti olisi mukavaa jos joku/jotkut pääsisi messiin.