Ite ymmärsin noi jokaisen ihan ekalla kerralla, en ymmärrä mikä teitä vaivaa, täytyykö jokainen lause mennä kieliopillisesti täysin oikein.
Lehtinen on kisojen ylivoimaisesti paras selostaja, samoin Suomen paras. On äärettömän ärsyttävää seurata peliä missä selostaja kertoo ainoastaan pelaajan nimen. Jamo on luonnollinen, mikä on tärkeintä pelin seuraamisessa.
Upee homma jos ymmärsit kaikki ekalla kerralla! Sittenhän ei haittaa mitään, että Lehtinen sekoilee jotain omiaan.
Minun mielestäni yhdenkään lauseen ei tarvitse mennä kieliopillisesti oikein. Ainut millä on väliä on se, että onko lauseessa yhtään mitään järkeä. Myös se häiritsee jos selostaja selittää jotain mikä ei liity millään tavalla itse peliin saati sitten jalkapalloon (Lehtisen erikoisalaa).
Lehtinen kisojen paras selostaja? Et kyllä voi tarkoittaa mitään jalkapallokisoja.. Joo ei se oo mahollista. Puhut varmaan jostain Lehtisen itse kehittämästä pelistä mihin hän saa itse keksiä selostuksen lomassa säännöt ja termit jotta selostus liittyisi peliin jotenkin.
En ymmärrä tätä foorumistien ristiretkeä Jarmoa vastaan. Juusela ja Ennekari ovat vähintäänkin yhtä puuduttavia selostajia ei Jamo jää millään muotoa näiden jalkoihin.
Minun mielestä näitten kolmen selostajan toiminnassa mahdollinen puuduttavuus ei haittaa pätkääkään. Ennekari on siksi paras, että hänen selostuksensa ei varsinaisesti säväytä millään tavalla. Peruskamaa jossa pysytään asialinjalla ilman sekoiluja.
Jos puhutaan pelkästään selostuksen elävyydestä(tai jostain puuduttavan vastakohdasta)niin nostaisin Juuselan ykköseksi. Hän on kolmikon elävin hahmo. Lehtinen ja Ennekari tulee kutakuinkin tasoissa perässä.