Rikkiviisas
Poissa
|
 |
Vastaus #7175 : 29.10.2007 klo 15:38:38 |
|
mutta ilman perusteita. On se vaan niin kovaa kun muu maailma on aina väärässä 
|
|
|
|
Udi
Poissa
|
 |
Vastaus #7176 : 29.10.2007 klo 15:40:25 |
|
On se vaan niin kovaa kun muu maailma on aina väärässä  Ei se minulle ainakaan mikään paha paikka ole, jos joku muu on väärässä. Miksi olisi? Jos joku on eri mieltä kanssani, niin tottakai myönnän olevani väärässä ja toisen oikeassa, jos edes jonkinlaista perustelua keskusteluun annetaan. Ja tähän taas: enpä muuten muuta sinulta odottanutkaan vastaukseksi.
|
|
|
|
Puukatsomo
Poissa
Suosikkijoukkue: simaa ja tippaleipiä,KTP
|
 |
Vastaus #7177 : 29.10.2007 klo 15:46:14 |
|
Äijälä on kyllä saanut mahdollisuuksia näyttää taitonsa laitapuolustajan roolissa - ja joka kerta mokannut ne mahdollisuudet. Laiturin roolissa sen sijaan edes jonkinlainen pelimies, mutta taso ei riitä riittävän tasaisiin suorituksiin joka vahvistaisi HJK:n tasoista organisaatiota. Kotkassa tai Jarossa ruusuinen tulevaisuus. Huom. Äijälä on ollut jo puoli vuosikymmentä ns. "lupaava nuori pelaaja", mutta ei valitettavasti ole vielä tähän päivään mennessä pystynyt lunastamaan niitä lupauksia. Jokohan ensikaudella... :  Juu kelpaa Kotkaan, Tervetuloa Äijälä.
|
|
|
|
Taigu
Poissa
Suosikkijoukkue: En keskustele yleisömääristä - älä sinäkään!
|
 |
Vastaus #7178 : 29.10.2007 klo 15:50:26 |
|
Enpä muuta odottanutkaan. Etkö todellakaan löydä viesteistäsi trollauksen merkkejä? Vaikkapa viimeisistä viidestä.....
Olen tällä palstalla ensisijaisesti keskustelemassa suomifutiksesta ja toissijaisesti jauhamassa paskaa kööpenhaminalaisen baarin nurkkapöydän hengessä muista kiinnostavista aiheesta. Mihinkään virtuaalipippelinmittaukseen tai muuhun larppailuun ei ole aikaa tai kiinnostusta, eli etsi itsellesi joku muu leikkikaveri.
|
|
|
|
V
Poissa
Suosikkijoukkue: VPS
|
 |
Vastaus #7179 : 29.10.2007 klo 15:55:17 |
|
Häh. Luinks mä tätä samaa topickia jo aikaisemmin. Toi Udi kuulostaa jotenkin etäisesti tutulta.
E: mun virtuaalipippeli on 7 cm.
|
|
|
|
niftan
Poissa
Suosikkijoukkue: Helsingin Jalkapalloklubi
|
 |
Vastaus #7180 : 29.10.2007 klo 16:00:19 |
|
Häh. Luinks mä tätä samaa topickia jo aikaisemmin. Toi Udi kuulostaa jotenkin etäisesti tutulta.
Werner se jaksaa netissäkin vetää kotiinpäin 
|
|
|
|
Hincha en cancha
Poissa
Suosikkijoukkue: Klubi, Huuhkajat, suomifutis paikan päällä
|
 |
Vastaus #7181 : 29.10.2007 klo 16:19:58 |
|
Kaupungilla liikkuu yhä vahvempia huhuja, joiden mukaan Tanu olisi kaappaamassa Viliä ja Halstia. :keskari: Halstia en ainakaan päästäisi. Ja nyt äkkiä jatkosopparia Iirolle, Sorsalle ja Iltsulle. Niin ja Halstille. Klubin vl-kausi oli sitten melkoista pupellusta: - Tanulta ja Lahdelta 0 pistettä...  - Ei voittoa Hongasta, Viikkareista, Vepsusta, Jarosta ja MIFK:stä. - 4 pistettä Hakalta, Oululta, MyPalta, Interiltä, KooTeePeeltä. - Täudet 6 täppää vain TPS:ltä... 
|
|
|
|
V
Poissa
|
 |
Vastaus #7182 : 29.10.2007 klo 16:20:57 |
|
Werner se jaksaa netissä kin vetää kotiinpäin  Tunnenko mä sut?
|
|
|
|
Udi
Poissa
|
 |
Vastaus #7183 : 29.10.2007 klo 16:22:51 |
|
Taisit lukea. Pätkiikö muisti? Missä voi muuten mitata virtuaalipippelin?
|
|
|
|
niftan
Poissa
|
 |
Vastaus #7184 : 29.10.2007 klo 16:47:06 |
|
Tunnenko mä sut?
Strategiset mittasi ovat toki julkista tietoa. Avoimuudelle aina 
|
|
|
|
MitäMitä
Poissa
|
 |
Vastaus #7185 : 29.10.2007 klo 16:51:55 |
|
Hupi-klubin topicin keskustelutaso on samaa tasoa joukkueen kanssa 
|
|
|
|
muumi
Poissa
Suosikkijoukkue: minä en nettikiusaa
|
 |
Vastaus #7186 : 29.10.2007 klo 18:01:44 |
|
Kuulostaa nämä huhut kyllä ihan karseilta. Vilin lähdön jotenkin kestäisi, on aina ollut vastenmielinen pelaaja, mutta Halstia, Sorsaa ja Iiroa ei saa päästää kilpailijoiden riveihin. Tosin olen täysin varma, että Sorsa ja Halsti lähtevät ulkomaille kauden jälkeen. Ainakin ansaitsisivat lähteä.
Iiron menettäminen Tepsiin olisi karmivaa, mutta onneksi taustalla lienee ei-jalkapalloilulliset syyt. Ja nyt Äijälä saanee todellisen mahdollisuuden vasempana laitapakkina. Laitalinkkiä/hyökkääjää hänestä ei koskaan näytä tulevan, niin tasapaksua hänen pelaaminen on, mutta laitapakkina voisi jopa tehdä uraa. Etenkin Zenelin toipumisen ja Mursun taktiikoiden myötä Äijälä on ihan turha laitalinkkinä.
|
|
|
|
V
Poissa
|
 |
Vastaus #7187 : 29.10.2007 klo 18:14:24 |
|
Hupi-klubin topicin keskustelutaso on samaa tasoa joukkueen kanssa  Tää on 2007. 2008:a tuskin pilataan heti tämän tasoisilla jutuilla.
|
|
|
|
hamit
Poissa
Suosikkijoukkue: SGE
|
 |
Vastaus #7188 : 29.10.2007 klo 18:37:28 |
|
HJK-pomo: "Emme menesty Euroopassa" Jos jollekkin ei vitutus vielä riitä niin käykää toki katsomassa Maikkarin sivuilta, mitä Ollis oikein filosofio  Kyllä se Klubin ongelma tuntuu olevan Keijjon lisäksi vielä jossain paljon syvemmällä...
|
|
|
|
Rikkiviisas
Poissa
|
 |
Vastaus #7189 : 29.10.2007 klo 18:40:42 |
|
Jos jollekkin ei vitutus vielä riitä niin käykää toki katsomassa Maikkarin sivuilta, mitä Ollis oikein filosofio ???Kyllä se Klubin ongelma tuntuu olevan Keijjon lisäksi vielä jossain paljon syvemmällä...
Eikä ole! Eihän Klubissa tehdä mitään väärin!
|
|
|
|
V
Poissa
|
 |
Vastaus #7190 : 29.10.2007 klo 18:44:38 |
|
Missä joku on näin sanonut? Etsipä nyt foorumin viestihistoriasta, missä joku tämän kieltäisi? Tuo on vain forum-pravdaa. :  Joku Hongan pelaaja olis kuulemma siirtymässä Klubiin. Olikohan nyt mennyt kaverilla käsitykset väärin päin vai tiedättekö jotain, mitä minä en (siis tässä asiassa).
|
|
|
|
niftan
Poissa
|
 |
Vastaus #7191 : 29.10.2007 klo 18:47:08 |
|
Missä joku on näin sanonut? Etsipä nyt foorumin viestihistoriasta, missä joku tämän kieltäisi? Tuo on vain forum-pravdaa. :  Joku Hongan pelaaja olis kuulemma siirtymässä Klubiin. Olikohan nyt mennyt kaverilla käsitykset väärin päin vai tiedättekö jotain, mitä minä en (siis tässä asiassa). Patronen ja Porokara Klubiin, Vuorinen Honkaan? (Sitten taisin herätä ja päästää kissan ulos)
|
|
|
|
Rikkiviisas
Poissa
|
 |
Vastaus #7192 : 29.10.2007 klo 18:48:31 |
|
Patronen ja Porokara Klubiin, Vuorinen Honkaan? (Sitten taisin herätä ja päästää kissan ulos)
Vuorinen on Fredrikstadtin pelaaja.
|
|
|
|
niftan
Poissa
|
 |
Vastaus #7193 : 29.10.2007 klo 18:51:06 |
|
Vuorinen on Fredrikstadtin pelaaja.
Tätä en tiennytkään!  Edit: Niin, että Patrosesta ja Porokarasta saa sen verran, että yksi Hermanni niillä ostetaan. Eikös sitä Vuorista ole nyt Honkaan huhuttu.
|
|
« Viimeksi muokattu: 29.10.2007 klo 18:52:33 kirjoittanut niftan »
|
|
|
|
|
Soccerhauer
Poissa
|
 |
Vastaus #7194 : 29.10.2007 klo 18:51:34 |
|
Joku Hongan pelaaja olis kuulemma siirtymässä Klubiin. Olikohan nyt mennyt kaverilla käsitykset väärin päin vai tiedättekö jotain, mitä minä en (siis tässä asiassa).
Tero Koskela? Perovuo syrjäyttämässä Hongassa.
|
|
|
|
Udi
Poissa
|
 |
Vastaus #7195 : 29.10.2007 klo 19:07:45 |
|
Jos jollekkin ei vitutus vielä riitä niin käykää toki katsomassa Maikkarin sivuilta, mitä Ollis oikein filosofio  Kyllä se Klubin ongelma tuntuu olevan Keijjon lisäksi vielä jossain paljon syvemmällä... Missä tuo haastattelu on? En löytänyt. Veikkausliigakausi on takana ja Klubin sijoitus 7. on selkeä pettymys. Yksi suuri syy huonoon menestykseen oli maalitykin puuttuminen. HJK menetti alkukaudella Farid Ghazin ja Klubi joutui jatkamaan kauttaan ilman ykköshyökkääjäänsä. Uutta maalipyssyä ei Klubin riveistä noussut ja se näkyi tuloksissa. Nyt HJK:ssa rakennetaan kauden 2008 joukkuetta ja ensisijaisena toiveena valmentaja Antti Muurisella on kunnon maalinsylkijä. - Ensisijaisena toiveena ei ole hyökkääjä, vaan maalintekijä, joka takoo sen 15 maalia kaudessa. Sellaiset tosin on harvassa, kun tämä vieressä istuva Mixukin on pelikentät jo jättänyt, Muurinen naurahti HJK-TPS-ottelun jälkeisessä lehdistötilaisuudessa. Muurisen tultua Klubiin kaudeksi 1997 laitettiin iso luuta heilumaan ja koko joukkue rakennettiin uudelleen. - Kymmenen vuotta sitten 17 pelaajaa vaihtui tultuani Klubiin. Kyllä nytkin muutoksia tulee, mutta ei aivan samassa mittakaavassa. Onko se vaihtuvuus sitten kaksi, kolme tai kymmenen pelaajaa? Neuvottelut käyvät nyt kuumina ja ensisijaisesti HJK neuvottelee omien runkopelaajiensa kanssa jatkosopimuksista. - Parin kolmen viikon sisällä ratkeaa paljon. Kaikki tuntuvat olevan samoissa pelaajissa kiinni ja koettavat saada heitä riveihinsä, Muurinen viittaa muun muassa TamU:n Vili Savolaisen havitteluun.
|
|
|
|
Udi
Poissa
|
 |
Vastaus #7196 : 29.10.2007 klo 19:10:52 |
|
Missä joku on näin sanonut? Etsipä nyt foorumin viestihistoriasta, missä joku tämän kieltäisi? Tuo on vain forum-pravdaa. :  Ymmärrän typeräksi provoksi, mutta vastataan kuitenkin: muiden jengien kannattajat sekä muutamat trollaajathan tätä mantraa ovat hokeneet. Kukaan ei asiaa kuitenkaan ole kieltänyt. Osoittaa vain taas, miten nariseva ovi saa aina rasvaa: narisijoita, trolleja ja muita Suomifutiksen syöpiä on vain mukava kuunnella. Pessimisti ei pety ikinä.
|
|
|
|
hamit
Poissa
Suosikkijoukkue: SGE
|
 |
Vastaus #7197 : 29.10.2007 klo 19:11:07 |
|
|
|
|
|
Udi
Poissa
|
 |
Vastaus #7198 : 29.10.2007 klo 19:14:27 |
|
Kiitos linkistä! Tosin ainakin minulta jäi kuulematta puheet menestymättömyydestä Euroopassa.
|
|
|
|
Taigu
Poissa
Suosikkijoukkue: En keskustele yleisömääristä - älä sinäkään!
|
 |
Vastaus #7199 : 29.10.2007 klo 19:16:22 |
|
Jos jollekkin ei vitutus vielä riitä niin käykää toki katsomassa Maikkarin sivuilta, mitä Ollis oikein filosofio  Kyllä se Klubin ongelma tuntuu olevan Keijjon lisäksi vielä jossain paljon syvemmällä... Eihän tuo mitään uutta ole, Olliksen "me ollaan vain pieni Suomi, jääkarhujen maa" -asenne on toki tiedetty. Sitä paitsi eihän Benettonitkaan voita Ferrareita, kuten Mursukin on sanonut. No, Kant lienee ainakin Kottilan ja Olliksen puheisiin tyytyväinen. Keskitytään me pelaajien kasvattamiseen Tamulle ja TPS:lle
|
|
« Viimeksi muokattu: 29.10.2007 klo 19:17:47 kirjoittanut Taigu »
|
|
|
|
|
|
|