Monta ManUn peliä olet katsonut tällä kaudella?
Kauden päätteeksi nähdään kuka on voittava maalivahti kun VDS nostaa pokaalia ja kun Jässi on potkaissut ohi pallosta ja samalla tiputtanut Suomen kisoista :

Van der Sar tusinakamaa ;D

Tämä talteen jp!
Tämä mielipiteeni kyllä. Eipä tuo Juvellekaan kelvannut juuri tasonsa vuoksi ja Fulham oli varsin oman tason seura. Toki ManU:ssa pelannut ihan hyvin kuten odotinkin, onhan tuo ihan hyvä maalivahti. Tässä vaiheessa kautta vähän vaikea tehdä mitään tähdistöjä, mutta kyllähän esim. viime kaudella van der Sar kalpeni pahasti vaikka Mad-Jensin rinnalla. ManU:n alkukausi on mielestäni noin muutenkin ollut suhteellisen helppo, onko siellä muita suurempia kuin Arsenal edes kohdattu?
Mutta nämä "mun faija on parempi ku sun mutsi" -keskustelut ei sinänsä ole hirveän hedelmällisiä, jo syystä että tottakai oman seuran pelaajat ovat usein lähimpänä sydäntä. Lisäksi vaikuttaa niin kovin ominaisuudet, joita maalivahdissa arvostaa. Itse arvostan van der Sarin keskitason perushyväksi maalivahdiksi ja pelaahan tuo paremmin kuin kukaan maalivahti ManU:ssa aikanaan. En silti lähtisi yhteen kaikkien aikojen parhaista eli punanenään vertaamaan.
ManU:n Valjupelejä olen tainnut katsella jotain viitisen kappaletta tällä kaudella. Usein osuneet eri aikaan kuin Arsenalin ottelut ja hyvä niin, kilpailijoiden otteita on mukava katsastaa.
kun VDS nostaa pokaalia
Tämä talteen! Challenge for the title? ManU:lla on ollut tasan yksi kunnon ottelu tällä kaudella, Arsenalia vastaan
kotona ja ikävä kyllä ManU:n keskinkertaisuus tuli siinä varsin hyvin esille. Toki ennakkoon heikompia vastaan on pelannut yllättävänkin hyvin.