FutisForum2 - JalkapalloFutisForum2 - Jalkapallo
13.09.2025 klo 16:01:59 *
Tervetuloa, Vieras. Haluatko rekisteröityä?
Aktivointiviesti saamatta? Unohtuiko salasana?

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan
Uutiset: Foorumi aukeaa nopeasti osoitteella ff2.fi!

Yhteys ylläpitoon: [email protected]

Foorumilla päivitys 27.5.25 klo 23-24. Lisäämme GA4:n sivustolle

Sivuja: 1 ... 25 [26] 27 ... 57

Kirjoittaja Aihe: Chelsea 2006/2007  (Luettu 85928 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Boris Godunov

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Chelsea FC ja Minnesota Vikings

Vastaus #625 : 02.11.2006 klo 12:01:36

Ei tullut.
terroristi

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: CFC

Vastaus #626 : 02.11.2006 klo 12:06:04

Se on tietysti sopimatonta, mutta siitä huolimatta olen sitä mieltä, että et olisi nostanut sitä videosta esille, jos se olisi tapahtunut Stamford Bridgellä Barçan tehtyä maalin.
Eihän Barca tehnyt Bridgellä maalia ??? ;)
JJO

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: PENUS PENUS PENUS PENUS PENUS PENUS PENUS PENUS

Vastaus #627 : 02.11.2006 klo 12:10:12

Tottakai kevyt vittuilu vastustajan faneille suurten tunteiden peleissä kuuluu asiaan tuon tuosta. Turha siitä on itkeä.
« Viimeksi muokattu: 02.11.2006 klo 12:11:20 kirjoittanut JJO »
Mogitus

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Internazionale

Vastaus #628 : 02.11.2006 klo 12:34:57

Rauhoittukaas nyt hyvät miehet. Ei tässä nyt noin suurille tunteille ole tarvetta. Selitetään nyt sitten vielä kerran.

Eli siis tuo Terryn pullistelu vastustajan katsojille. Juhlia saa, ja pitääkin. Itse en vaan jaksa ymmärtää sitä, että urheilija menee vittuilemaan vastustajan kannattajille. Etkö sinä, Boris, näe mitään muuta mahdollisuutta tuulettaa maalia, kuin nostaa käsi hetkeksi ylös ja juosta sitten takaisin omalle puoliajalle tai mennä pullistelmeaan hauiksia muutaman metrin päähän vastustajan kannattajista? Mielestäni se, jos juhliin omien joukkuekaverien kanssa vaikka kuinka riehakkaasti on vain hyvästä, ja osoittaa sitä, että oma tai joukkuekaverin onnistuminen oli erityisen hienoa tällä kertaa. Jos taas menee vastustajan katsomon eteen ja selkeästi osoittaa tuuletuksensa katsojille, ei niinkään juhli sitä onnistumista onnistumisena vaan sitä, että se on toisilta pois. Vaikka vahingon ilon sanotaankin olevan paras ilo, ei se silti sitä tarkoita, että se olisi urheilullisin ilo.

...

En usko. Vaikka minua toki harmittikin, niin jotenkin en jaksanut asiasta pahemmin riehaantua. Mitä nyt Terryn pullistelu ärsytti heti suorassa lähetyksessäkin nähtynä. Vaikka tunteet mielestäni kuuluvat niin urheiluun kuin kaikkeen muuhunkin elämään, niin mielestäni urheilijoiden vaan pitäisi olla myös ihmisenä sen verran suurempia, etteivät ala katsojille vittuilla. Vaikka sekään ei tietenkään oikeuta katsojiakaan esim. sylkemään urheilijoita päin.

Siis miksi ei saisi vittuilla? Jos esim. Barca-fanit ovat vittuilleet matsin ajan (tai matsien ajan näiden vuosien mittaan) Terrylle, toki vittuilua saa harrastaa toisinkin päin. Jalkapallo on urheilua kyllä, mutta se on myös viihdettä. Ja minusta tunteet tuovat peliin paljon viihdettä. Ne kuuluvat peliin, ja niitä saa ja pitääkin ilmaista, jokainen tavallaan, kunhan ei mennä yli sopivien rajojen. Ja minusta missään pullistelussa tai muussa vastustajan faneille vittuilussa (pl. jotkut sentteröinnit tai muut vastaavat) ei ole mitään väärää. Jos sellainen on suhde pelaajan ja vastustajan fanien kesken, niin se on. Toisen ilo on toisen suru, tai tässä tapauksessa vitutus. Jos Terryn tuulettelu Drogban tekemän maalin sijaan saa aikaan enemmän vitutusta, niin fanien suhde vastustajan pelaajaan (pelaajiin) on mitä kutkuttavin, eli ärsyyntynyt, lähes vihanomainenkin jopa(?).

Pystyn ymmärtämään suuren ärsyyntymisen, itsehän olisin repinyt totaalisesti pelihousuni jos lauantaina Milan olisi saanut tasoituksen tehtyä yliajalla Milanon derbyssä ja joku Gattuso olisi mennyt tuulettelemaan Curva Nordin eteen vittuilevasti. En kuitenkaan nää siinä mitään väärää.
El Conejo

Poissa Poissa

Vastaus #629 : 02.11.2006 klo 13:02:58

Siis miksi ei saisi vittuilla?

No johan minä sen tuossa aikaisemmassa viestissäni perustelin. En siis ala toistaa itseäni. Saat tietysti olla eri mieltä, enkä minä välttämättä ole oikeassa. Mutta mitään lisättävää minulla ei ole, ja mielestäni perustelin mielipiteeni ihan hyvin. Väärä mielipiteeni tietysti voi olla...

Jos Terryn tuulettelu Drogban tekemän maalin sijaan saa aikaan enemmän vitutusta, niin fanien suhde vastustajan pelaajaan (pelaajiin) on mitä kutkuttavin, eli ärsyyntynyt, lähes vihanomainenkin jopa(?).

Jos viittasit tällä minuun, niin ohi meni. Olisin nimittäin ollut ihan yhtä ärsyyntynyt, jos vaikkapa ehdottomiin suosikkeihini kuuluva Saviola olisi pullistellut vastaavalla tavalla oman suosikkijoukkueeni paidassa. Minä kun olen sikäli huono fani, että suhtaudun hyviin suorituksiin ihailen ja huonoihin suorituksiin niiden edellyttämällä tavalla, teki ne sitten suosikkijoukkueen tai vastustajan pelaaja. Se minua sen sijaan ärsyttää, että esim. tässä tiistain pelissä yksien mielestä vain toinen joukkue pelasi sikaa, ja toisten mielestä vain toinen joukkue filmasi...

Ei tullut.

Kiitos vastauksesta.

Eihän Barca tehnyt Bridgellä maalia ??? ;)

Ymmärrän, että tämä voi olla sinulle uutta tietoa, mutta tämä ei ollut ensimmäinen kerta, kun nämä joukkueet olivat vastakkain...
« Viimeksi muokattu: 02.11.2006 klo 13:08:19 kirjoittanut El Conejo »
Coulijoe

Paikalla Paikalla

Suosikkijoukkue: Chelsea, Sunderland

Vastaus #630 : 02.11.2006 klo 13:07:50

Se minua sen sijaan ärsyttää, että esim. tässä tiistain pelissä yksien mielestä vain toinen joukkue pelasi sikaa, ja toisten mielestä vain toinen joukkue filmasi...

Kiitos vastauksesta.

Olen tässä samaa mieltä, turha ruveta vain toista syyttämään. Molemmat sitä tekivät. Ja mitä tulee keskusteluun rikkeistä, jos sellasta keskustelua syntyy joskus ja jossakin, niin kyllä pikku napautus kantapäähän/akilleksille silloin tällöin on ihan fiksutapa. Vastustaja saa vaparin jostain rajan läheltä, ei korttia ja peli pysähtyy. Ja se varmaan ärsyttää kaikkein eniten pelaajaa.  ;)
Mogitus

Poissa Poissa

Vastaus #631 : 02.11.2006 klo 13:13:21

Jos viittasit tällä minuun, niin ohi meni. Olisin nimittäin ollut ihan yhtä ärsyyntynyt, jos vaikkapa ehdottomiin suosikkeihini kuuluva Saviola olisi pullistellut vastaavalla tavalla oman suosikkijoukkueeni paidassa. Minä kun olen sikäli huono fani, että suhtaudun hyviin suorituksiin ihailen ja huonoihin suorituksiin niiden edellyttämällä tavalla, teki ne sitten suosikkijoukkueen tai vastustajan pelaaja. Se minua sen sijaan ärsyttää, että esim. tässä tiistain pelissä yksien mielestä vain toinen joukkue pelasi sikaa, ja toisten mielestä vain toinen joukkue filmasi...

Okei, meillä on siis aikalailla eri näkökanta tähän asiaan. Eipä siinä mitään.
El Conejo

Poissa Poissa

Vastaus #632 : 02.11.2006 klo 13:25:29

Okei, meillä on siis aikalailla eri näkökanta tähän asiaan. Eipä siinä mitään.

Niin on, ja uskon, että sinun näkemyksesi on paljon lähempänä foorumistien keskimääräistä näkemystä kuin minun näkemykseni... Mutta eipä siinäkään mitään.
Mogitus

Poissa Poissa

Vastaus #633 : 02.11.2006 klo 13:30:45

Niin on, ja uskon, että sinun näkemyksesi on paljon lähempänä foorumistien keskimääräistä näkemystä kuin minun näkemykseni... Mutta eipä siinäkään mitään.

Niin, voipi olla. Kyllä itsekin hienoja suorituksia arvostan, teki ne kuka tahansa. Ja sanottakoon, että tuossa minun esittämässä skenaariossa eniten silti ärsytystä olisi aiheuttanut se, että tasoitus syntyi eikä vastustajan pelaajan "provosoinnit". Mutta tämä tältä erää, ollaanhan Chelsea topicissa. Sanotaan siis edes jotain aiheeseen liittyvää. Drogballe ja Joselle  Ylos ;D
Boon

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Mypa & Suomi

Vastaus #634 : 02.11.2006 klo 23:25:31

Kasvakaa nyt, se oli vain yksi peli.... ;D
 ;D
Hyvä topic  8) Ylos
Lions Club

Poissa Poissa

Vastaus #635 : 03.11.2006 klo 21:40:29

Didi kirjoitti jatkopahvin:

http://news.bbc.co.uk/sport2/hi/football/teams/c/chelsea/6114976.stm

Tuoppi
Coulijoe

Paikalla Paikalla

Vastaus #636 : 03.11.2006 klo 22:13:14

Loistavaa  Ylos Tuoppi
X.M.

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: PirloMAnia

Vastaus #637 : 03.11.2006 klo 22:30:26

Chelsea since 2004 Ylos Tuoppi
Moleman

Poissa Poissa

Vastaus #638 : 03.11.2006 klo 22:33:16

Chelsea since 2004 Ylos Tuoppi

Ei se määrä, vaan se laatu.

Drogban sopimuksenjatkolle Tuoppi Toivottavasti hyvä vire jatkuu tästä eteenpäinkin Ylos
terroristi

Poissa Poissa

Vastaus #639 : 03.11.2006 klo 22:58:07

DD Tuoppi
mikaw

Poissa Poissa

Vastaus #640 : 04.11.2006 klo 00:21:05

Loistava uutinen!!! Drogballe pari tai sanotaan viis :olut:.
Saarnaaja

Poissa Poissa

Vastaus #641 : 06.11.2006 klo 11:24:33

Tuleeko Terrylle pelikieltoa? Jos tulee niin paljonko ja mistä alkaen?
Boris Godunov

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Chelsea FC ja Minnesota Vikings

Vastaus #642 : 06.11.2006 klo 11:28:05

Tulee yksi matsi ja se kai kärsitään mikkihiiricupin matsissa keskiviikkona.
El Magico #10

Poissa Poissa

Vastaus #643 : 06.11.2006 klo 19:21:24

Tuleeko Terrylle pelikieltoa? Jos tulee niin paljonko ja mistä alkaen?
Mistä Terry loppujen lopuks sai sen toisen korttinsa? Itseltä meni ainakin ihan ohi. Kuumana ainakin kävivät tottenhamin pelaajat tilanteessa.
Moleman

Poissa Poissa

Vastaus #644 : 06.11.2006 klo 19:48:13

Mistä Terry loppujen lopuks sai sen toisen korttinsa? Itseltä meni ainakin ihan ohi. Kuumana ainakin kävivät tottenhamin pelaajat tilanteessa.

Hyvä kysymys, mutta ei kai tuohon ole vastausta kellään muulla kuin Graham Pollilla.
Coulijoe

Paikalla Paikalla

Vastaus #645 : 06.11.2006 klo 20:03:01

Pitänpäs tännekkin mitä laitoin tonne ottelutopicciin:

Todennäköisesti sai sen kortin kun kävellä kolautti Assou-Ekotton kanssa olkavarret yhteen, tuomari katsoi tahalliseksi ja mielenosoitukseksi....tätä veikkaisin syyksi  ???   Tosin Chimbonda kävi siinä tilanteessa lämpimänpänä kuin A-E itse.

Pelistä, jotain niin Makelelen hieno veto  Ylos Ylos...DD maali hylättiin tod.näk siksi, että DD työnsi selästä Dawsonin pois edestä ennen puskua, näin olin havaitsevinani. Spurs pelasi hyvin, tosin tällaista olisin odottanut jo kauden alussa, tuolla materiaalilla.

Oikeanlaidan pujottelukepeille, Fereira ja Bula, pihalla kuin lumiukot  Alas

Edit: Lampsin taklauksesta ehdoton  Keltainen, olisi ollut paikalla, mutta jos sääntökirjoja tulkitaan niin opsui selkeästi ensin palloon ja sitten tuli vasta sakset nilkkaan. Vaaralliselle pelille kuitenkin  Keltainen, joku olisi saattanut antaa jopa  Punainen...ei ehkä niin väärä, mutta osui palloon ensin.
Coulijoe

Paikalla Paikalla

Vastaus #646 : 09.11.2006 klo 15:14:22

4 muna voitto Villasta....maalareina

Lampard
Sheva  Pallo
Drogba
Essien

Elikkäs homma jatkuu seuraavalle kierrokselle.
terroristi

Poissa Poissa

Vastaus #647 : 09.11.2006 klo 15:21:28

Hinoo Sheva Ylos Ja Essien :o Ylos
shots

Paikalla Paikalla

Vastaus #648 : 09.11.2006 klo 16:49:01

Magnus Hedman provtränar med Chelsea

http://www.expressen.se/index.jsp?a=747231

http://www.aftonbladet.se/vss/sport/story/0,2789,928175,00.html

:o ::)
« Viimeksi muokattu: 09.11.2006 klo 16:52:08 kirjoittanut shots »
Le God

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Hard Bass

Vastaus #649 : 09.11.2006 klo 16:53:48

Varsin mielenkiintoista.  Hedmanhan on tainnut olla jo 1½ vuotta pelaamatta.

Sivuja: 1 ... 25 [26] 27 ... 57

Siirry: