keveli
Poissa
|
 |
Vastaus #5775 : 30.11.2006 klo 14:35:54 |
|
Mielestäni Pool-topicit ovat vuodesta toiseen sellaisia tahattomia huumoripläjäyksiä nimenomaan Pool-fanien toimesta, että näille nauravat mukahauskuttelijat ovat mukahauskuutensa ansainneet näitä lukiessa. Sitä saa mitä tilaa.
No eikö se ole silloin parempi että nämä ultratyhmät Pool-fanit lähtevätkin sitten johonkin muualle? Jos heitä (tai meitä) ei täällä kaivata niin ei luulisi sitten kovin ikäväkään tulevan, kuten eräillä on näyttänyt heti tulevan...
|
|
|
|
|
Topboy
Poissa
|
 |
Vastaus #5776 : 30.11.2006 klo 14:37:08 |
|
Ihmetyttää kyllä vähän, miten voi niin paljon suuttua provoista että perustaa jonkun oman UG:n missä sitten Five Timesia ja YNWA:aa huudellaan oikein stereona ilman että tarvitsee kuulla mitään vastaväitteitä. Vaikka provoja olisi 80% topikista, ne on silti helppo ohittaa käyttämällä sitä rullaa mikä siinä hiiren nappien välillä on, ja jatkaa sitä asiallista keskustelua. Ne mieshuoraprovot ovat ehkä turhia ja ne voisi pitää siellä kulttuuripuolen omassa topikissa, mutta en ymmärrä miten kausitopikin nimen toistaminen hymiön kera voi ottaa niin koville että pitää lähteä jotain omaa salaseuraa perustamaan. Eikös se ole kaikille parempi, että Poolistit lähtevät täältä vittuun, niin ei tarvitse teidänkään tuhlata ylimääräistä aikaa näitä YNWA ja five times juttuja lukiessa.
|
|
|
|
|
keveli
Poissa
|
 |
Vastaus #5777 : 30.11.2006 klo 14:39:51 |
|
Eikö olisi aika helppo homma, kun sentään moderaattorina on/oli Liverbird, tehdä linjaveto ja poistaa kaikki asiaan liittymättömät viestit
Itsekin ehdottelin tätä tuossa pari päivää sitten, mutta ymmärrän kyllä hyvin jollei Liverbird jaksa niitä kymmeniä asiaanliittymättömiä viestejä poistella viikoittain. Ja sitten tulee perästä heti kymmenen ketjua tyyliin "Yhyy, Liverpoolia ei saa kritisoida, pool ompi suomi, böördi hiuksista vittuun!". Ei liene hirveän mukavaa Liverbirdin kannalta.
|
|
|
|
|
misteri
Poissa
Suosikkijoukkue: FF Poker Tour I Bracelets: Final, Main, Money
|
 |
Vastaus #5778 : 30.11.2006 klo 14:41:57 |
|
Vaikka provoja olisi 80% topikista, ne on silti helppo ohittaa käyttämällä sitä rullaa mikä siinä hiiren nappien välillä on, ja jatkaa sitä asiallista keskustelua. Ei tuollaista paskaa jaksa kukaan pitemmän päälle. Lisäksi tuo paisuttaa otsikkoa ihan turhaan, varsinkin kun on ollut pitempään poissa...
|
|
|
|
|
JLCM
Poissa
Suosikkijoukkue: Suomi + satunnaista symppausta
|
 |
Vastaus #5779 : 30.11.2006 klo 14:54:13 |
|
Ei tuollaista paskaa jaksa kukaan pitemmän päälle. Lisäksi tuo paisuttaa otsikkoa ihan turhaan, varsinkin kun on ollut pitempään poissa...
Ei varmaan jaksa ei, mutta onko vaihtoehto sen parempi. Yleensä keskustelu pelkkien omien kanssa johtaa siihen että suhteellisuuden taju koko hommasta karkaa hyvinkin pian, jonka jälkeen jokainen oma pelaaja on valioliigan top3. Tämä näkyy hyvin sellaisilla fanisivuilla(ei pelkästään poolin) mihin ei hyväksytä muita kuin ko. seuran kannattajia.
|
|
|
|
|
Topboy
Poissa
|
 |
Vastaus #5780 : 30.11.2006 klo 14:55:54 |
|
Tämä näkyy hyvin sellaisilla fanisivuilla(ei pelkästään poolin) mihin ei hyväksytä muita kuin ko. seuran kannattajia.
Tässä tapauksessa voisi tietysti kysyä, että eikös se ole jokaisen oma ongelmansa.
|
|
|
|
|
JLCM
Poissa
|
 |
Vastaus #5781 : 30.11.2006 klo 15:04:33 |
|
Tässä tapauksessa voisi tietysti kysyä, että eikös se ole jokaisen oma ongelmansa.
On on, mutta kuten itse aikaisemmin sanoin, tykkään keskustelusta muidenkin kuin oman seuran kannattajien kanssa, ja nyt siihen menee mahdollisuus suomipoolistien osalta joiden kirjoituksia on aina tykännyt enemmän tai vähemmän huvittuneesti lukea, ja aina väliin jotain kommentoida. Jos suuntaus jatkuu tälläisena niin pian on pakko varmaan keskustella vain ManU-fanien kanssa, ja wankkailla Rooneysta ja Ronaldosta ja Fergusonista 24/7, ei kiitos, ei sovi minulle! Mutta loppujen lopuksi omapahan on asianne, kaipaamaan jäivät ainakin minä. Tervemenoa vaan UG:lle, muistakaa kuivata hyvin joka session jälkeen ettei sivut Stevie Gee ja Rafa julisteet tahmaannu!
|
|
|
|
|
Saminaattori
Poissa
Suosikkijoukkue: Inter Turku
|
 |
Vastaus #5782 : 30.11.2006 klo 15:16:52 |
|
On on, mutta kuten itse aikaisemmin sanoin, tykkään keskustelusta muidenkin kuin oman seuran kannattajien kanssa, ja nyt siihen menee mahdollisuus suomipoolistien osalta joiden kirjoituksia on aina tykännyt enemmän tai vähemmän huvittuneesti lukea, ja aina väliin jotain kommentoida. Jos suuntaus jatkuu tälläisena niin pian on pakko varmaan keskustella vain ManU-fanien kanssa, ja wankkailla Rooneysta ja Ronaldosta ja Fergusonista 24/7, ei kiitos, ei sovi minulle!
Mutta loppujen lopuksi omapahan on asianne, kaipaamaan jäivät ainakin minä. Tervemenoa vaan UG:lle, muistakaa kuivata hyvin joka session jälkeen ettei sivut Stevie Gee ja Rafa julisteet tahmaannu!
Tottakai minun ja kaikkien muidenkin mielestä on varmasti mukava lukea muiden seurojen kannattajien viestejä, joissa kommentoidaan asiallisesti ja kirjoitetaan siitä, mikä johtaa tähän tilanteeseen, että Challenge For The Title?- otsikolle nauretaan. Viestit tyyliin "Challenge for the title ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D Ei vain puppeleiden taso riitä  ", eivät palvele ketään.(paitsi viestin kirjoittajaa, joka onnistuu kasvattamaan viestimääräänsä).
|
|
|
|
|
Stomper
Poissa
Suosikkijoukkue: Liverpool
|
 |
Vastaus #5783 : 30.11.2006 klo 15:28:33 |
|
Itsekin olen rekisteröitynyt tuonne Pool-fanien "privaattiin" laadukkaamman keskustelun toivossa, mutta ymmärrän kyllä jäsen JLCM:n pointin siitä, että hommasta voi tulla huonoimmassa tapauksessa liian "sisäänpäin lämpiävää". Toisaalta viimeisen kuukauden aikana tämän topicin taso on provojen yms. p*skanjauhamisten takia niin alhaalla, että minä en viitsi pahemmin kommentteja kirjoitella ja lukeminenkin on jäänyt vähemmälle. En ole provoihin juurikaan tarttunut enkä mieltäni pahoittanut, mutta välillä olisi mukava saada aikaan sitä asiallistakin keskustelua. Toki sitä aina silloin tällöin täälläkin tapahtuu, mutta liian harvoin... Jatkan kyllä täälläkin keskustelun seuraamista ja tarvittaessa kommentointiakin, kun keskustelussa on jotain järkeä. Asiallisten kriitikkojen ja positiivisessa mielessä vinoilevien muiden joukkueiden kannattajien (tyyliin JLCM) kommentteja on toki aina mukava lukea. Heille  .
|
|
|
|
|
JLCM
Poissa
|
 |
Vastaus #5784 : 30.11.2006 klo 15:31:50 |
|
Tottakai minun ja kaikkien muidenkin mielestä on varmasti mukava lukea muiden seurojen kannattajien viestejä, joissa kommentoidaan asiallisesti ja kirjoitetaan siitä, mikä johtaa tähän tilanteeseen, että Challenge For The Title?- otsikolle nauretaan. Viestit tyyliin "Challenge for the title ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D Ei vain puppeleiden taso riitä  ", eivät palvele ketään.(paitsi viestin kirjoittajaa, joka onnistuu kasvattamaan viestimääräänsä). Jos saivartelen hieman, niin luulen että suurin osa mukahauskuttelijoista olisi lakannut provoilemasta jos kausiotsikon nimi olis vaihdettu. No oli miten oli, näkemiin!
|
|
|
|
|
Cally
Poissa
|
 |
Vastaus #5785 : 30.11.2006 klo 15:40:21 |
|
jlcm, montako kertaa olet sanonut jättäväsi tämän topiikin rauhaan?
saatanan pelle
|
|
|
|
|
JLCM
Poissa
|
 |
Vastaus #5786 : 30.11.2006 klo 15:45:52 |
|
jlcm, montako kertaa olet sanonut jättäväsi tämän topiikin rauhaan?
saatanan pelle
en tiedä? kerran? ei kyllä tule mieleen sellaista lupausta. Provoilun lupasin lopettaa taannoin, ja sen olen myös mielestäni pitänyt.
|
|
|
|
|
Sorcerer
Poissa
Suosikkijoukkue: Liverpool FC, HSV, HyPS
|
 |
Vastaus #5787 : 30.11.2006 klo 15:49:19 |
|
Itsekin olen rekisteröitynyt tuonne Pool-fanien "privaattiin" laadukkaamman keskustelun toivossa,
Voiskohan joku pistää YV:nä tuon "privaatti-foorumin" osotteen? Kiitos.
|
|
|
|
|
keveli
Poissa
|
 |
Vastaus #5788 : 30.11.2006 klo 15:54:13 |
|
Jos saivartelen hieman, niin luulen että suurin osa mukahauskuttelijoista olisi lakannut provoilemasta jos kausiotsikon nimi olis vaihdettu. No oli miten oli, näkemiin!
Minä en kyllä vieläkään ymmärrä että mikä vika tuossa otsikossa on. "Challenge For The Title?". Kysyvästi ja epäröivästi haaveillaan, että joskohan Liverpool monen vuoden jälkeen pystyisi edes jollain tasolla haastamaan Valioliigan voitosta. Jos tuo olisi ilman kysymysmerkkiä, silloinhan kyseessä olisi toteamus. Ny kyseessä on kuitenkin kysymys ja uskomus siitä, että tällä kaudella voitaisiin mahdollisesti taistella mestaruudesta. Mitä väärää tuossa on nykytilanteeseen nähden? Sitäpaitsi muistelen ennen kauden alkua melkein jokaisessa kausiennakossa lukeneen siitä, että Liverpool saattaa tällä kaudella tosissaan haastaa mestaruudesta. Tälläkin foorumilla monet muidenkin joukkueiden kannattajat totesivat Poolilla olevan hyvät mahdollisuudet. Siinäkin mielessä otsikko on kaikkea muuta kuin ylioptimistinen.
|
|
|
|
|
Ricu
Poissa
|
 |
Vastaus #5789 : 30.11.2006 klo 15:59:42 |
|
Sama pyyntö minulla, Kiitos.
|
|
|
|
|
JLCM
Poissa
|
 |
Vastaus #5790 : 30.11.2006 klo 16:00:06 |
|
Minä en kyllä vieläkään ymmärrä että mikä vika tuossa otsikossa on. "Challenge For The Title?". Kysyvästi ja epäröivästi haaveillaan, että joskohan Liverpool monen vuoden jälkeen pystyisi edes jollain tasolla haastamaan Valioliigan voitosta. Jos tuo olisi ilman kysymysmerkkiä, silloinhan kyseessä olisi toteamus. Ny kyseessä on kuitenkin kysymys ja uskomus siitä, että tällä kaudella voitaisiin mahdollisesti taistella mestaruudesta. Mitä väärää tuossa on nykytilanteeseen nähden?
Sitäpaitsi muistelen ennen kauden alkua melkein jokaisessa kausiennakossa lukeneen siitä, että Liverpool saattaa tällä kaudella tosissaan haastaa mestaruudesta. Tälläkin foorumilla monet muidenkin joukkueiden kannattajat totesivat Poolilla olevan hyvät mahdollisuudet. Siinäkin mielessä otsikko on kaikkea muuta kuin ylioptimistinen.
Niin, mutta eihän enää mitään title challengea ole, joten siksi sen olisi voinut vaihtaa. Voi verrata esim. West Ham kausiotsikkoon joka vaihdettiin uuteen muotoon aika nopeasti heikkojen esitysten jälkeen.
|
|
|
|
|
John_Barnes
Poissa
Suosikkijoukkue: LFC, FC Jazz
|
 |
Vastaus #5791 : 30.11.2006 klo 16:12:35 |
|
Niin, mutta eihän enää mitään title challengea ole, joten siksi sen olisi voinut vaihtaa. Voi verrata esim. West Ham kausiotsikkoon joka vaihdettiin uuteen muotoon aika nopeasti heikkojen esitysten jälkeen.
Minusta taas on jotenkin omituista moinen vaihtelu. Kyllä sen verran munaa pitää olla, että kestää sen otsikon koko kauden, vaikka se sitten menisi pieleenkin, kuten tässä ketjussa näyttää menneen.
|
|
|
|
|
Shanklymania
Poissa
Suosikkijoukkue: SMJ, Liverpool FC, FCV
|
 |
Vastaus #5792 : 30.11.2006 klo 16:19:12 |
|
Olisihan se mielenkiintoista fanittamista, jos usko menisi jo marraskuussa... Itse olen kiinnostunut uudesta osoitteesta asiakeskustelun suhteen. Tämä topikki menetti sen puolen jokusen aikaa sitten, harmi vain. 
|
|
|
|
|
Jakub
Poissa
Suosikkijoukkue: LFC
|
 |
Vastaus #5793 : 30.11.2006 klo 16:28:36 |
|
Helppo kommentoida nyt, että se koira älähtää, mihin kalikka kalahtaa. Yllättäen kaikki provoilijat alkoivat nyt sitten puolustautumaan ja edelleen syyttelemään Pool-faneja kritiikin kestämättömyydestä...
Laitatteko mullekin sen privateforumin osoitteen yv:nä, kiitos.
|
|
|
|
|
JMJ
Poissa
|
 |
Vastaus #5794 : 30.11.2006 klo 16:42:43 |
|
Mulle vois pistää tuon osoitteen YV:nä kans. Kiitos.
|
|
|
|
|
Phizza
Poissa
Suosikkijoukkue: Paul Scholes
|
 |
Vastaus #5795 : 30.11.2006 klo 16:52:04 |
|
Minusta on sääli, että tämä keskustelu alkaa jakaantumaan näin pahasti osiin. Toki ymmärrän, että kirjoittaminen ei ole kovin mielekästä, jos topikki täyttyy pelkistä onelinereista ja muusta roskasta. Onhan täällä toki ollut ihan asiallista kritiikkiä, mutta suurin osa tätä "Challenge for the title?"-vitsiä, joka on mielestäni aivan turhaa. Toki pari tällaista jossain kierrostopikissa ei haittaa, mutta jos se täyttää tämänkin keskustelun, niin silloin olisi siihen parasta puuttua. Toki itsekin olisin niitä viestejä voinut poistaa, mutta ajattelin että Liverbird hoitaa sen homman tätä keskustelua selvästi enemmän seuraavana(/seuranneena). Ja kyllähän tässä hieman miettii omaakin "forum-uraa", onko sitä järkevää jatkaa jos kaikkien seurojen fanit siirtyvät omille palstoillensa. Mielestäni jo tämä FF/FF2-taistelu on typerää, mutta siihen vielä päälle tällaiset seura-jaot. Täältä puuttui jo valmiiksi monta kalinan ystävää, ja nyt vielä enemmän... 
|
|
|
|
|
p
Poissa
|
 |
Vastaus #5796 : 30.11.2006 klo 16:55:49 |
|
Minusta on sääli, että tämä keskustelu alkaa jakaantumaan näin pahasti osiin. Toki ymmärrän, että kirjoittaminen ei ole kovin mielekästä, jos topikki täyttyy pelkistä onelinereista ja muusta roskasta. Onhan täällä toki ollut ihan asiallista kritiikkiä, mutta suurin osa tätä "Challenge for the title?"-vitsiä, joka on mielestäni aivan turhaa. Toki pari tällaista jossain kierrostopikissa ei haittaa, mutta jos se täyttää tämänkin keskustelun, niin silloin olisi siihen parasta puuttua. Toki itsekin olisin niitä viestejä voinut poistaa, mutta ajattelin että Liverbird hoitaa sen homman tätä keskustelua selvästi enemmän seuraavana(/seuranneena). Ja kyllähän tässä hieman miettii omaakin "forum-uraa", onko sitä järkevää jatkaa jos kaikkien seurojen fanit siirtyvät omille palstoillensa. Mielestäni jo tämä FF/FF2-taistelu on typerää, mutta siihen vielä päälle tällaiset seura-jaot. Täältä puuttui jo valmiiksi monta kalinan ystävää, ja nyt vielä enemmän...  Matti, D.Edwards, Liverbird, Xabi Alonso... Jokainen yksinään nostaisi keskustelujen tasoa runsaasti. Kahden ekan rupattelua pystyy vielä seuraamaan ykköseltä, mutta toisten ei mikä on sääli..
|
|
|
|
|
Phizza
Poissa
|
 |
Vastaus #5797 : 30.11.2006 klo 17:03:47 |
|
Matti, D.Edwards, Liverbird, Xabi Alonso... Jokainen yksinään nostaisi keskustelujen tasoa runsaasti. Kahden ekan rupattelua pystyy vielä seuraamaan ykköseltä, mutta toisten ei mikä on sääli.. No näinpä juuri. Nämä neljä, plus muutama muu, verottavat kyllä hirveästi kalina-keskustelun tasoa. Mihin on kadonnut Chelsean puolelta Jester Lion, joka oli mielestäni yksi niistä, jotka pystyivät analysoimaan pelejä puolueettomasti, jota on aina hieno nähdä? TW on tietenkin kirjoitellut täälläkin, mutta melko vähän ja muutenkin tuo Chelsea-keskustelu on täysin kuollut. Arsun vahvuudesta toki puuttuvat lähes kaikki "vanhat parrat", mutta se topikki on kuitenkin pystyssä kiitos jp:n.
|
|
|
|
|
Anfield Road
Poissa
|
 |
Vastaus #5798 : 30.11.2006 klo 17:27:15 |
|
Joidenkin mielestä olisi pysyttävä kirjoitustensa takana, toiset sitten selittelevät että vaihtamalla otsikko provoilu vähentyisi  Harmi että muutama teini saa tällaista aikaan, mutta niin kai se sitten vain menee niitten seurojen kanssa jotka ihmisissä tunteita herättävät (Pool, Chelsea, Real Madrid). Phizza ei tiennytkään että Chelsea-porukka on myös siirtynyt muualle?
|
|
|
|
|
Phizza
Poissa
|
 |
Vastaus #5799 : 30.11.2006 klo 17:45:27 |
|
Phizza ei tiennytkään että Chelsea-porukka on myös siirtynyt muualle? No nyt kun asiasta mainitsit, niin kyllähän se mieleen palautui. En tosiaan muistanut tuota. Todella harmi, näin se futiskeskustelu on sitten jakaantunut näiden neljän suuren seuran osalta niin, että Chelsea ja Pool ovat omalla forumillaan, ManU täällä ja Arsu "ykkösen" puolella. 
|
|
|
|
|
|
|
|