Tiempo
Poissa
Suosikkijoukkue: Viikingit
|
 |
Vastaus #400 : 27.07.2009 klo 12:17:42 |
|
-Puolustus Raitalaak lukuunottamatta erittäin huono :K:
Olihan tuo Raitalakin muutaman kerran kusessa. Ekalla puoliajalla hänelle taidettiin kerran pelata pallo, joskin aika hyvin vastapelaajat pelasivat häntä vastaan ja pitivät kurissa. Ehkä odotin kaverilta liikaa mutta kuitenkin. Lopussa taisi olla kuitenkin laukojana kun hakivat 4-3 maalia? Aika kevein rantein osa on ottanu Dawdan suoritukset. Kevyesti kentän paras pelaaja, 2 maalia ja varmaan 20 järjestettyä paikkaa muille. Kyykytti laidassaan aivan sata nolla Hakan pelaajia. Vei pääpallot, suojas, haasto ja päätteeksi aina veto tai huikea syöttö. Vieraat saivat varmaan kerran Bahin haaston pysäytetyksi ja siihenkin tarvittiin painiotteita ja obstruktio. Kaiken kaikkiaan todella hieno matsi ja se jännitys ja kiima oli kyllä hienoa lopussa
|
|
|
|
Hincha en cancha
Poissa
Suosikkijoukkue: Klubi, Huuhkajat, suomifutis paikan päällä
|
 |
Vastaus #401 : 27.07.2009 klo 12:18:25 |
|
Jotenkin olen taipuvainen uskomaan myös siihen, että Ristilä yritti pelata palloa, mutta vanha ei vaan enää ehtinyt pallolle. Eli ei tuo ollut muuta kuin aivan päin helvettiä mennyt pallonriisto. Tai jos Risu haki taktista rikettä Klubin nopean (vasta)hyökkäyksen pysäyttämiseksi, niin olkoon sitten pahasti vituiksi mennyt sellainen. Vahingoittamisyrityksestä puhuminen on omasta mielestäni liioittelua.
Olen pahoillani, että minulla on mielipide, mutta se mitä näin silmieni edessä, oli jotain semmoista, että on ihan helvetin vaikea uskoa "kovaan tsemppaamiseen" ja "myöhästyneeseen taklaukseen". Se ei ollut mikään roykeanetaklaus, mutta järkeä siinä ei siltikään ollut. Jo ennen kuin kopsahti näki, että kohta sattuu... 
|
|
|
|
Vastapallo
Poissa
Suosikkijoukkue: Isabelle Forrerin massiivinen juomapullo
|
 |
Vastaus #402 : 27.07.2009 klo 12:21:05 |
|
Olen pahoillani, että minulla on mielipide, mutta se mitä näin silmieni edessä, oli jotain semmoista, että on ihan helvetin vaikea uskoa "kovaan tsemppaamiseen" ja "myöhästyneeseen taklaukseen". Se ei ollut mikään roykeanetaklaus, mutta järkeä siinä ei siltikään ollut. Jo ennen kuin kopsahti näki, että kohta sattuu...  Tottahan sinulla on oikeus eriävään mielipiteeseen, en minä sitä kiistä. En siltikään taivu uskomaan siihen, että Ristilä olisi taklannut Medoa saadakseen tämän lasareettiin. Mutta eipä me kai tästä yhteisymmärrykseen päästä, vaikka kuinka tätä jankutettaisiin.
|
|
|
|
the_Smack
Poissa
Suosikkijoukkue: haka, arsenal
|
 |
Vastaus #403 : 27.07.2009 klo 13:59:38 |
|
Olin aika lailla kohdalla ja mun silmään se näytti siltä, että Risu yritti kovalla vauhdilla pallonriistoo. Vasta vähän ennen riistoo huomas, että nyt tullaan ihan liian kovaa ja lopetti kesken(jätti polvet koukkuun, ei potkaissut vaan liukui ja ojensi nilkat). Ei ollut mun mielestä tahallinen vahingoittaminen vaan aivan vituiks arvioitu tilanne, joka olis ihan hyvin päättyä ulosajoon, mutta eipä se mua haittaa, että Risu sai jatkaa...
|
|
|
|
Homer
Poissa
Suosikkijoukkue: Valkeakosken Haka
|
 |
Vastaus #404 : 27.07.2009 klo 14:04:15 |
|
Olin aika lailla kohdalla ja mun silmään se näytti siltä, että Risu yritti kovalla vauhdilla pallonriistoo. Vasta vähän ennen riistoo huomas, että nyt tullaan ihan liian kovaa ja lopetti kesken(jätti polvet koukkuun, ei potkaissut vaan liukui ja ojensi nilkat). Ei ollut mun mielestä tahallinen vahingoittaminen vaan aivan vituiks arvioitu tilanne, joka olis ihan hyvin päättyä ulosajoon, mutta eipä se mua haittaa, että Risu sai jatkaa...
Todellakin Risu ei ole sen tyyppinen pelaaja, joka lähtisi tahallaan vahingoittamaan ketään.
|
|
|
|
quinton
Poissa
|
 |
Vastaus #405 : 27.07.2009 klo 14:13:27 |
|
Totta, latinki päällänsä ja vauhtia vähän turhan paljon. Yritti vielä paikata sen mitä tehtävissä oli, mutta vituikshan se silti meni...Kliseisesti vois sanoa, että vaikka tuollaisia ei toivoisi näkevänsä niin silti niitä tapahtuu. Ja vaikka puolueetonta mielipidettä en voikaan antaa niin ei todellakaan ollut mielestäni mikään tappoviikate, millä lähdettiin päättämään Medon uraa.
|
|
|
|
Weki
Poissa
Suosikkijoukkue: Mäkijärven oikea
|
 |
Vastaus #406 : 27.07.2009 klo 15:29:48 |
|
Helsingin sanomissa mainittiin Valkeakoskelta saapunut 10 hengen kannustusryhmä, mutta jätettiin kotijoukkueen fanit huomioimatta. vittu on kyllä melko paska lehti.
Eikö sua huomioida?  snif.
|
|
|
|
Thouni
Poissa
Suosikkijoukkue: HJK, Artsakh, M'well, Zapresic boys.
|
 |
Vastaus #407 : 27.07.2009 klo 15:32:49 |
|
Eikö sua huomioida?  snif. Arto on sentään käyttänyt x€ rahoja Klubin peliin ja matkustanut x määrän kilometrejä Klubin perässä. Mitäs itse olet tehnyt? Jälkikäteen kyllä peukuteltava eiliselle matsille  Erittäin viihdyttävä ja hyvä matsi. Silverkin näytti olevan melko täynnä ja eteläpäädyssäkin ihan mukavasti porukkaa joten olisi olettanut, että yleisömäärä on päälle 5000.
|
|
|
|
Emirates
Poissa
|
 |
Vastaus #408 : 27.07.2009 klo 16:23:46 |
|
Onko päädyn puppelointi-bandiksesta tänne lisätty kuvia? Itse seisoin vielä ensimmäisen maalin jälkeen lippujonossa.
|
|
|
|
Vastapallo
Poissa
|
 |
Vastaus #409 : 27.07.2009 klo 16:26:10 |
|
Onko päädyn puppelointi-bandiksesta tänne lisätty kuvia? Itse seisoin vielä ensimmäisen maalin jälkeen lippujonossa.
Keskilinkki näytti juoksevan siihen malliin pohjoispäätyä kohti bandiksen ollessa esillä, että hänellä taitaa ainakin jokunen kuva olla muistikortilla. Itsekin kännykän kameralla räppäsin yhden, mutta siitä ei ota tolkkua pirukaan.
|
|
|
|
Lotilan Pässi
Poissa
|
 |
Vastaus #410 : 27.07.2009 klo 16:31:18 |
|
Helsingin sanomissa mainittiin Valkeakoskelta saapunut 10 hengen kannustusryhmä, mutta jätettiin kotijoukkueen fanit huomioimatta. vittu on kyllä melko paska lehti.
Kaks dösällistä tuli, toinen oli tuulipukuporukka pääkatsomossa ja toinen fanibussi maalin takana, josta puolet on niitä ääntä pitäviä.
|
|
|
|
kakkakukkanen
Poissa
Suosikkijoukkue: torstaikooma
|
 |
Vastaus #411 : 27.07.2009 klo 17:30:33 |
|
Silverkin näytti olevan melko täynnä ja eteläpäädyssäkin ihan mukavasti porukkaa joten olisi olettanut, että yleisömäärä on päälle 5000.
Samaa mäkin kelailin. Näytti että jengiä paikalla paljon enemmän kuin europuppeloinnissa, silti lukemaan ei saatu kuin jotain satoja enemmän. Mitvit?
|
|
|
|
Hincha en cancha
Poissa
|
 |
Vastaus #412 : 27.07.2009 klo 18:33:37 |
|
Ihan yhtälailla tähän voi laittaa :naurukeskarin:
Ristilä ei teurastanut Medoa pelikyvyttömäksi tahallaan.
No niin vittu. 3-4 viikkoa lepoa Medolle. Ristilä on varmasti hyvä jätkä ja muutkin veikkausliigapelaajat hienoja uroita, mutta kyseisessä tilanteessa tämän janarin päässä napsahti ja sillä selvä. Ne pari muutakin tilannetta huomioiden on vaan niin helvetin vaikeaa uskoa, että "kovaa tsempattiin" ja "myöhästyttiin vanhuuttaan". Kiitti vaan vitusti. :keskari:
|
|
|
|
Vastapallo
Poissa
|
 |
Vastaus #413 : 27.07.2009 klo 18:36:10 |
|
No niin vittu. 3-4 viikkoa lepoa Medolle. Ristilä on varmasti hyvä jätkä ja muutkin veikkausliigapelaajat hienoja uroita, mutta kyseisessä tilanteessa tämän janarin päässä napsahti ja sillä selvä. Ne pari muutakin tilannetta huomioiden on vaan niin helvetin vaikeaa uskoa, että "kovaa tsempattiin" ja "myöhästyttiin vanhuuttaan". Kiitti vaan vitusti. :keskari: Minä esitin kantani aiemmin, eikä se siitä muuksi muutu. Toivottavasti tuo mekastaminen helpottaa kuitenkin omaa tuskaasi.
|
|
|
|
Aachi
Poissa
Suosikkijoukkue: Koirat haukkuu, mutta karavaani kulkee
|
 |
Vastaus #414 : 27.07.2009 klo 18:37:04 |
|
No niin vittu. 3-4 viikkoa lepoa Medolle. Ristilä on varmasti hyvä jätkä ja muutkin veikkausliigapelaajat hienoja uroita, mutta kyseisessä tilanteessa tämän janarin päässä napsahti ja sillä selvä. Ne pari muutakin tilannetta huomioiden on vaan niin helvetin vaikeaa uskoa, että "kovaa tsempattiin" ja "myöhästyttiin vanhuuttaan". Kiitti vaan vitusti. :keskari:
Riihilahti taisi nousta tämän myötä avaukseen Maarianhaminassa 
|
|
|
|
Hincha en cancha
Poissa
|
 |
Vastaus #415 : 27.07.2009 klo 18:39:46 |
|
Minä esitin kantani aiemmin, eikä se siitä muuksi muutu. Toivottavasti tuo mekastaminen helpottaa kuitenkin omaa tuskaasi.
Saat olla mitä mieltä haluat. Minä katselin lähietäisyydeltä, kun herra R spurttasi silmät jumittuneena Medoon ja hyppäsi. Jos sinua loukkaa, että tämän nähneenä on vaikea uskoa puhtaaseen vahinkoon, pyydän anteeksi.
|
|
|
|
Samuldinho
Poissa
Suosikkijoukkue: puipa nousee
|
 |
Vastaus #416 : 27.07.2009 klo 18:40:57 |
|
Riihilahti taisi nousta tämän myötä avaukseen Maarianhaminassa  No epäilen, kaverin kunnosta ei tietoakaan ja aika hyvin jos heti hyppää avaukseen ainaki vuoden tauon jälkeen. Ehkä vaihdosta 20-30min jos on kokoonpanossa.
|
|
|
|
Aachi
Poissa
Suosikkijoukkue: Koirat haukkuu, mutta karavaani kulkee
|
 |
Vastaus #417 : 27.07.2009 klo 18:42:36 |
|
No epäilen, kaverin kunnosta ei tietoakaan ja aika hyvin jos heti hyppää avaukseen ainaki vuoden tauon jälkeen. Ehkä vaihdosta 20-30min jos on kokoonpanossa.
Väsynyt Fowler penkille ja Taulo ei avaukseen nouse. Haapala-Riihilahti ei voi olla paskempi.
|
|
|
|
Vastapallo
Poissa
|
 |
Vastaus #418 : 27.07.2009 klo 18:43:14 |
|
Saat olla mitä mieltä haluat. Minä katselin lähietäisyydeltä, kun herra R spurttasi silmät jumittuneena Medoon ja hyppäsi. Jos sinua loukkaa, että tämän nähneenä on vaikea uskoa puhtaaseen vahinkoon, pyydän anteeksi. Kuten sanottua saat kyllä pitää eriävän mielipiteesi, en minä siitä loukkaannu.
|
|
|
|
Uuno Turhapuro
Poissa
Suosikkijoukkue: Atletico Madrid,Ilves,TP-47
|
 |
Vastaus #419 : 27.07.2009 klo 21:55:09 |
|
kyllä meikä veikkaa että peli päättyy 3-3 ja jarppi mattila tekee komean maalin.
EDIT: oho pelikihän on jo pelattu
|
|
|
|
Koipsin kasvatti
Poissa
Suosikkijoukkue: punamustat, KoiPS
|
 |
Vastaus #420 : 28.07.2009 klo 00:21:49 |
|
kyllä meikä veikkaa että peli päättyy 3-3 ja jarppi mattila tekee komean maalin.
EDIT: oho pelikihän on jo pelattu
Siellä selvästi juhlittu pistettä Viikkareista  
|
|
|
|
Bob Common
Poissa
Suosikkijoukkue: Antijalkapallo
|
 |
Vastaus #421 : 28.07.2009 klo 01:02:08 |
|
Joo'o, eli seuraamusten perusteella voidaan selvittää aikomukset? En tätä taklausta ole valitettavasti nähnyt mistään, vaikka kovasti haluaisin, mutta valoja nyt pikkuhiljaa päälle.
|
|
|
|
4-4-2 formation
Poissa
Suosikkijoukkue: 4-4-2
|
 |
Vastaus #422 : 28.07.2009 klo 02:06:14 |
|
Ihan yhtälailla tähän voi laittaa :naurukeskarin:
Ristilä ei teurastanut Medoa pelikyvyttömäksi tahallaan.
Mitähän peliä olet ollut katsomassa? Tuo vitun mulkku ristilä veti niin törkeän taklauksen, koko kauden törkeimmän ylivoimaisesti. Ei mitään aikomuksiakaan osua palloon, täysin selkeästi vain vahingoittamistarkoituksessa... Punainen ja viiden ottelun pelikielto olisi ollut oikeutettu.
|
|
|
|
Koipsin kasvatti
Poissa
Suosikkijoukkue: punamustat, KoiPS
|
 |
Vastaus #423 : 28.07.2009 klo 02:28:03 |
|
Joo'o, eli seuraamusten perusteella voidaan selvittää aikomukset? En tätä taklausta ole valitettavasti nähnyt mistään, vaikka kovasti haluaisin, mutta valoja nyt pikkuhiljaa päälle.
On se jumalauta kun herra ei osaa lukea. Joha Hincha tuossa sanoi että näki sen itse aivan läheltä ja kertoi mielipiteensä, kertoi tuon ennen kun tiedettiin 3-4 viikon sairauslomista. Lueppa tarkemmin.
|
|
|
|
Keskilinkki
Poissa
Suosikkijoukkue: Skype: keskilinkki1
|
 |
Vastaus #424 : 28.07.2009 klo 08:02:31 |
|
Keskilinkki näytti juoksevan siihen malliin pohjoispäätyä kohti bandiksen ollessa esillä, että hänellä taitaa ainakin jokunen kuva olla muistikortilla. Itsekin kännykän kameralla räppäsin yhden, mutta siitä ei ota tolkkua pirukaan.
 Joo, ja kyllä juoksin pohjoispäätyyn, jossa oli toinen kamera odottamassa. Kysyin vieressä seisoneelta Iltalehden kuvaajaltakin, että oliko hän huomannut tifon ja kertoi huomanneensa. korjasin.
Korjasit väärin 
|
|
« Viimeksi muokattu: 28.07.2009 klo 08:04:25 kirjoittanut Keskilinkki »
|
|
|
|
|
|
|