FutisForum2 - JalkapalloFutisForum2 - Jalkapallo
28.03.2026 klo 05:07:44 *
Tervetuloa, Vieras. Haluatko rekisteröityä?
Aktivointiviesti saamatta? Unohtuiko salasana?

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan
Uutiset:

Yhteys ylläpitoon: [email protected]

Sivuja: 1 ... 6 [7]

Kirjoittaja Aihe: su 23.8. 1500: FC Honka - JJK  (Luettu 8731 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
ForzaInter

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: FC Mieshuorat

Vastaus #150 : 24.08.2009 klo 12:15:55

Toki olen itsekin kahden (tai kolmen) vaiheilla, kun mietin kenet haluaisin nähdä oikeana pakkina, sillä se on juuri nyt Hongan heikko kohta. Jos kärkikahinoissa ja eurokentillä haluaa pärjätä, olen sitä mieltä, että ensi kaudelle tämä osasto tarvitsee vahvistusta tai vaihtoehtoisesti kannattaisi satsata Henkkaan.

Tästä samaa mieltä kyllä. Aalto ilman muuta näissä kuvioissa mukana. Otaru pelaa tuollakin paikalla hyvin, mutta voi olla että taso riittää ulkomaillekin.
Johnny99

Poissa Poissa

Vastaus #151 : 24.08.2009 klo 12:52:06

Laitetaan nyt vielä pari kommenttia:

- toisen puoliajan alku oli jo aika hupaisaa. JJK:n ainoat kosketukset palloon ensimmäisen viiden minuutin aikana oli hätäreitä ties minne ja Honka vaan jauho ja jauho, kunnes se maali sieltä vähemmän yllättäen tuli.

- lopun neppailussa ei ollut edes mitään huvittavaa. Eikä varsinkaan Kokon menossa.

- JJK tuntui olevan hukassa Hongan keskikentän kanssa, kun ensin Vasara ja sitten Lepola leikkasi aikaisessa vaiheessa sisään linjojen väliin ja Otaru nousi leveydestä Mm. 2-1 maali syntyi tällaisesta tilanteesta. Hongaltahan tässä ei hirveästi uutta ollut, mutta JJK ei siihen kyennyt jostain syystä reagoimaan.

- Otarun ja Perovuon vaparikuviolle :) Ylos Perovuo juoksee eteen ja Otaru yrittää vetää päin.
idänihme

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: suurseura

Vastaus #152 : 24.08.2009 klo 13:24:40

Tällä nyt en vaadi Hanskan välitöntä korvaamista, enkä teilaa kaikkea mitä hän tekee, vaan esitin pelkästään eriävän mielipiteen siihen, että mies olisi pelannut jotenkin todella hyvin. Toki olen itsekin kahden (tai kolmen) vaiheilla, kun mietin kenet haluaisin nähdä oikeana pakkina, sillä se on juuri nyt Hongan heikko kohta. Jos kärkikahinoissa ja eurokentillä haluaa pärjätä, olen sitä mieltä, että ensi kaudelle tämä osasto tarvitsee vahvistusta tai vaihtoehtoisesti kannattaisi satsata Henkkaan.
Kyllähän Otaru olisi todennäköisesti oikeana pakkina parempi kuin vasempana. Todellinen ongelma olisi siis vasen pakki, sillä Hanska ei ainakaan osaa sillä paikalla pelata lähestkään yhtä hyvin kuin oikealla. Aaltokin kai mieluummin pelaa oikealla ja Koskisesta en oikein tiedä sopiiko tällä hetkellä kummallekaan puolelle...

JJK:n kapteenistolle todellakin huutonaurua. Virenillä ei mennyt kovin vahvasti Demban kanssa :D
ForzaInter

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: FC Mieshuorat

Vastaus #153 : 24.08.2009 klo 13:31:24

JJK:n kapteenistolle todellakin huutonaurua. Virenillä ei mennyt kovin vahvasti Demban kanssa :D

Juuei. Aika odotettu vaihto.

Ja sittenhän lopulta se upseeri valittiin huutoäänestyksellä punakaartin tapaan ;)
ErebosJr

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: PRC (punaiset) ja JBK

Vastaus #154 : 24.08.2009 klo 21:21:47

Haaralan diesel alkaa lämpenemään minuuttien myötä. Pari kertaa syöksyi näyttävästi JJK:n puollustuksen keskustaan. Lisäksi oli nopeasti ja agressiivisesti kiinni pallollisessa miehessä. Tosin ainakin yksi paha hassisyöttö tuli ekalla puollikkaalla.
Soccerhauer

Poissa Poissa

Vastaus #155 : 25.08.2009 klo 16:14:30

Miksiköhän Värtölle ei anneta vastuuta liigassa? Olen saanut sellaisen kuvan, että lahjakas pelaaja olisi kyseessä. Vieläpä vasenjalkainen, toisin kuin muut laitapakkikandidaatit. Koskiselle ei varmaankaan enää olisi käyttöä ensi kaudella, mutta sopimus taitaa vielä jatkua.
Yuri Dick

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Fc Judge Bean

Vastaus #156 : 25.08.2009 klo 19:51:38

Miksiköhän Värtölle ei anneta vastuuta liigassa? Olen saanut sellaisen kuvan, että lahjakas pelaaja olisi kyseessä. Vieläpä vasenjalkainen, toisin kuin muut laitapakkikandidaatit. Koskiselle ei varmaankaan enää olisi käyttöä ensi kaudella, mutta sopimus taitaa vielä jatkua.

Eiköhän Jaken kohdalla kyse ole siitä,että vallatakseen paikan kokoonpanossa,tulisi a) esiintyä treeneissä jatkuvasti loistavasti b)joukkueen pelin tulisi takkuilla.Ja nämä molemmat samaan aikaan,eli tämän kauden osalta (ilman loukkaantumisia) näyttää heikolta.Samaa mieltä toki itsekkin,että Jakke on ihan potentiaalinen kaveri,mutta kapeus käyttökelpoisuuden suhteen rajoittaa etenemismahdollisuuksia nyky-Hongassa.

Sivuja: 1 ... 6 [7]

Siirry: