Samassa matsissa oltiin. Tosin taisi siellä olla useampiakin suomalaisia. Ilmatorjuntabunkkeriin täysin sama ja onhan tuo ympäristö futismatsille muutenkin aika tunnelmallinen. Varsinkin silloin kun tuossa vieressä on tivoli ja itä-saksalainen maailmanpyörä. Magdeburgin fanien meiningille myös iso

Minä olin myös tuolla matsissa. Potkiskelin Reeberbahnilla kiviä ja miettisin baaria, johon mennä sateelta suojaan lämmittelemään, kun vastaan tuli kaksi Magdeburgin fania. Hetken juteltua kaverit väkisin pyysivät lähtemään mukaan. Itse olin jo lähes lähdössä juna-asemalle kotiinlähtöä odottaman, mutta kaverit saivat pääni kääntymään. Sinne sitten vierasfanien sekaan kaikkine matkavarusteinen. Vähän turvatarkastuksesa ihmeteltiin, kun mukana oli kauhea putkikassi täynnä tavaraa....
Olin ihan keskellä noita "hulluja" ja täytyy sanoa, että meno oli melkoisen mahtavaa. Kovasti kyllä ihmettelen, että jos vierasfaneja oli vain 5-600(muistaakseni ne kaverit sanoivat heitä olevan noin 1000 ainakin), itse sieltä toisesta päästä arvioisin kotifaneja olleen noin 100 vastapäädyssä(Ykkösjoukkuehan pelasi oman pelinsä lähes samaan aikaan Osnabrückissä), ja sivuthan olivat käytännössä tyhjät. Puoliajalla jouduin valitettavasti kiirehtmään juna-asemalle....mitenköhän peli päättyi??

Pari muuta kuva hulinoista:

Pelin jälkeen tuntemattomassa baarissa:

Reeberbahn on muuten jakautunut niin, että toisella puolella sai tätä:

ja toisella tätä:

Kuva Astra-baarista perjantaina iltapäivästä. Räkälässä minä ja nuo kaksi asiakasta.