Dell
Poissa
|
 |
Vastaus #125 : 15.10.2010 klo 13:43:55 |
|
Kyllähän Baxteria savustetaan kaikin keinoin. Ei kai tämän suorempaa vittuilua palloliiton puheenjohtaja voi julkisesti esittääkään. Suomen Palloliiton puheenjohtaja Sauli Niinistö intoutui vääntämään vitsiä Huuhkajien päävalmentaja Stuart Baxterin aikaisemmista kommenteista. - Olen istunut isäni vieressä paljon hänen ajaessaan, ja minä kyllä opin ajamaan autoa, Niinistö hauskuutti toimittajalaumaa Palloliiton lehdistötilaisuudessa. Poliittisen korrektisti sanansa tiedotustilaisuudessa asetellut Niinistö viittasi kommentillaan Baxterin tiistaiseen kohulausahdukseen. - Äitini on katsonut isäni ajavan autoa 35 vuotta, eikä hän osaa itse ajaa, Baxter kyykytti toimittajaa tiistaisessa Unkari-ottelun jälkeisessä lehdistötilaisuudessa.
IS
|
|
|
|
|
BorisC
Poissa
Suosikkijoukkue: MyPa, Purha
|
 |
Vastaus #126 : 15.10.2010 klo 13:48:13 |
|
Viimeisellä sivulla varsinaista älymystön riemujuhlaa keskustelun merkeissä. Osa ei tunnu edes lukevan edellistä viestiä, vaan tärkeämpää on huutaa jotakin "haistakokoomussalehomokyrpäpersereikäpitkävittu!!!! keskarikeskarikeskari" -tyyppistä itkupotkuraivaria. 
|
|
|
|
|
Callit
Poissa
|
 |
Vastaus #127 : 15.10.2010 klo 14:06:52 |
|
Ensimmäinen lause on totta, loput taas paskaa. Liitto/Sale teki nyt kaikkensa, jotta Baxter lähtisi itse. Melko täydellinen suoritus sanoisin.
Lukutaito, missä pelaa?
|
|
|
|
|
blt0erku
Poissa
Suosikkijoukkue: HJK
|
 |
Vastaus #128 : 15.10.2010 klo 15:00:55 |
|
Mulle ei ainakaan riitä se, että Baxter eroaa ja lähtee johonkin Allsvenskaniin ja sit kiitellään Stuartia hyvästä työstä ja halataan jäähyväisten vuoksi. Kenkää sille paskalle pitäis antaa!
|
|
|
|
|
Rauhanomainen atomi
Poissa
Suosikkijoukkue: IFK&Tamás
|
 |
Vastaus #129 : 15.10.2010 klo 15:02:21 |
|
Mulle ei ainakaan riitä se, että Baxter eroaa ja lähtee johonkin Allsvenskaniin ja sit kiitellään Stuartia hyvästä työstä ja halataan jäähyväisten vuoksi. Kenkää sille paskalle pitäis antaa!
Jos eroaa itse, niin Palloliitto säästä siinä noin 500 000 euroa. Foorumin autistilarpparit taas vauhdissa "  "
|
|
|
|
|
Rauhanomainen atomi
Poissa
|
 |
Vastaus #130 : 15.10.2010 klo 15:07:34 |
|
Kysymys kuuluukin miksei Palloliitto aktiivisesti savusta Baxteria ulos? Vai savustavatko he? Nyt vaan kunnon työpaikkakiusaamiset käyntiin ja Baxter lähtee itkien kotiin! Julkisesti ei kannata ihan mielettömästi vittuilua, ettei pelästytetä mahdollisia tulevia valmentajia.
No kyllähän tuo lehdistötilaisuus antoi aika vahvasti kuvan, että pyrkivät hankkiutumaan Baxterista eroon, vaikkeivat vittua ja huoraa tilaisuudessa huudellutkaan.
|
|
|
|
|
fingerström
Poissa
|
 |
Vastaus #131 : 15.10.2010 klo 15:11:21 |
|
Jos hommia hoidetaan huutamalla ja ilkeilemällä ilman kommunikaatiota ja kompromisseja niin tehtävään hakijoiden vähäisestä joukosta helposti karsiutuu lisää nimiä.
No miksi ihmeessä sun mielestäsi olisi edes vaihtoehtona huutaminen ja ilkeileminen ilman kompromisseja? Siksikö, että se on ollut Niinistön (kuten myös Lipposen ja parin muunkin neidin) tapa? Miksi ihmeessä Baxter eroaisi itse? Hänellähän on aivan tavanmukainen sopimus, jossa liksa maksetaan kun niin on sovittu. Jos liitto on tyytymätön (kuten pitäisi olla), liiton tehtävä on suoraselkäisesti kantaa vastuunsa ja erottaa mies ja kantaan seuraukset eikä yrittää nuhruisesti saada Baxter ymmärtämään erota itse, vaikka ko. menettelytapa onkin nykyisin reilun pelin sijaan ihan vitun suosittua puuhaa normaalissakin työelämässä. Ei Suomen työlainsäädäntö estä suinkaan sopimusten noudattamista eikä johtajilla ole irtisanomisaikaa. Niillä on kultainen kädenpuristus.
|
|
|
|
|
donjohnson
Poissa
|
 |
Vastaus #132 : 15.10.2010 klo 15:16:11 |
|
Jos eroaa itse, niin Palloliitto säästä siinä noin 500 000 euroa. Foorumin autistilarpparit taas vauhdissa "  " Samat autistit oli ääneessä jo silloin kun Baxteriä ekan kerran kiinnitettiin maajoukkueen valmentajaksi. Jos silloin autistien ääntä olisi kuultu, koko Baxter episodia ei olisi tarvinnut kärsiä. On se vittu kun tätä paskaa pitää sietää vuositolkulla ja missään vaiheessa ei saa sanoa pahaa sanaa vaikka paskaa tulvii jo paidankauluksestakin!
|
|
|
|
|
donjohnson
Poissa
|
 |
Vastaus #133 : 15.10.2010 klo 15:17:04 |
|
Viimeisellä sivulla varsinaista älymystön riemujuhlaa keskustelun merkeissä. Osa ei tunnu edes lukevan edellistä viestiä, vaan tärkeämpää on huutaa jotakin "haistakokoomussalehomokyrpäpersereikäpitkävittu!!!! keskarikeskarikeskari" -tyyppistä itkupotkuraivaria.  Baxteriä huudettu ulos jo ties kuinka kauan, jossain vaiheessa tulee perseilyn raja vastaan jolloin itkupotkuraivari on ainoa oikea tapa
|
|
|
|
|
Rauhanomainen atomi
Poissa
|
 |
Vastaus #134 : 15.10.2010 klo 15:19:53 |
|
Samat autistit oli ääneessä jo silloin kun Baxteriä ekan kerran kiinnitettiin maajoukkueen valmentajaksi. Jos silloin autistien ääntä olisi kuultu, koko Baxter episodia ei olisi tarvinnut kärsiä. On se vittu kun tätä paskaa pitää sietää vuositolkulla ja missään vaiheessa ei saa sanoa pahaa sanaa vaikka paskaa tulvii jo paidankauluksestakin!
Klassinen "mitä mä sanoin"-kortti 
|
|
|
|
|
2^16
Poissa
Suosikkijoukkue: Conconi & Ferrari
|
 |
Vastaus #135 : 15.10.2010 klo 15:22:35 |
|
Miksi ihmeessä Baxter eroaisi itse? Hänellähän on aivan tavanmukainen sopimus, jossa liksa maksetaan kun niin on sovittu. Jos liitto on tyytymätön (kuten pitäisi olla), liiton tehtävä on suoraselkäisesti kantaa vastuunsa ja erottaa mies ja kantaan seuraukset eikä yrittää nuhruisesti saada Baxter ymmärtämään erota itse, vaikka ko. menettelytapa onkin nykyisin reilun pelin sijaan ihan vitun suosittua puuhaa normaalissakin työelämässä.
Ei taida noin henkilöstökeskeisessä ammatissa tulla työnteosta mitään kun on jumissa saaressa, jonka sillat esimiesten ja pelaajien suuntaan tupruttavat jo savua. Arvelisin Baxterin ajautuneen tällä tavoin saarretuksi Eremenkon ja Niinistön kommenttien pohjalta. Palloliiton puolestaan ei kannata tuhria reilun työnantajan mainettaan (mikäli ko. puulakilla sellaista koskaan on ollutkaan alan ammattilaisten keskuudessa) tyrimällä skotin erottamisen.
|
|
|
|
|
Callit
Poissa
|
 |
Vastaus #136 : 15.10.2010 klo 15:22:51 |
|
Miksi ihmeessä Baxter eroaisi itse? Hänellähän on aivan tavanmukainen sopimus, jossa liksa maksetaan kun niin on sovittu. Jos liitto on tyytymätön (kuten pitäisi olla), liiton tehtävä on suoraselkäisesti kantaa vastuunsa ja erottaa mies ja kantaan seuraukset eikä yrittää nuhruisesti yrittää saada Baxter ymmärtämään erota itse, vaikka ko. menettelytapa onkin nykyisin reilun pelin sijaan ihan vitun suosittua puuhaa normaalissakin työelämässä. Eri, mut vaan vähän eri näkökulmasta. Itse nimittäin tulkitsin tämän päiväisen hivenen koomisen tiedotustilaisuuden viestin siten, että Baxterille on annettu sekä keppiä että kehotuksia. On siis tehty selväksi, että mitä nopeammin löydät uuden työnantajan, sen parempi. Kenties siihen on leivottu joku intensiivikin niin, että mitä enemmän liitto säästää loppukauden palkkoja, sen paremman "allekirjoituspalkkion" Disco-setä saa. Se, ettei annettu suoraan kenkää, on ihan puhdas taloudellinen kysymys, vaikka kuinka muuta väitettäisiin. Se selviää, kun asettaa itselleen kysymyksen, olisiko päädytty tähän ratkaisuun, jos liitolla olisi erittäin hyvä taloudellinen tilanne ja 10 miljoonaa ylimääräistä puskuria kassassaan? Mutta tuo Fingerin kysymys, miksi Bax eroaisi itse? - Ei varmaan mistään muusta syystä kuin siksi, että saa paremman duunin jostain missä sitä arvostetaan. Ja niin uskomattomalta kuin se monen suomalaisen mielestä juuri nyt kuulostaa, Stulla on vielä kannattajansa esim. Ruotsissa, kenties saarillakin. Ja onhan se saunonut ja juonut konjakkia Arsene Wengerinkin kanssa.
|
|
|
|
|
donjohnson
Poissa
|
 |
Vastaus #137 : 15.10.2010 klo 15:25:40 |
|
Klassinen "mitä mä sanoin"-kortti  Missä on klassinen tuen Baxteria maajoukkueen valmentajaksi vuoteen 2020 saakka? Valinta oli alusta asti väärä, pitäisikö olla pahoillaan jos oli tätä mieltä jo ennen Stun valintaa?
|
|
|
|
|
Savon keisari
Poissa
|
 |
Vastaus #138 : 15.10.2010 klo 15:26:37 |
|
No tätähän se oli kun Peksin valtakoneisto halusi vielä viimeiset tuhonsa tehdä ja sorvattiin jo tammikuussa kesken viime karsintojen jatkosopimus, vaikka jo tuolloin "autistit" olivat pitkän aikaa jo tienneet ettei tästä hyvää seuraa.
Tuossa tiedotustilaisuudessahan Niinistö hyvin pitkälti sanoi juuri niin kuin odotettiinkin ja pitikin. Esim. tuohon vielä Tapsa tarttui että onko Baxter aivan varmasti päävalmentajana San Marinoa vastaan, eikä Niinistö antanut selkeää vastausta. Ei nyt jumalauta puheenjohtaja voi suoraan sanoa ettei päävalmentaja nauti luottamusta jos hän tehtävässään jatkaa.
|
|
|
|
|
Viinioksa
Poissa
Suosikkijoukkue: Fingland
|
 |
Vastaus #139 : 15.10.2010 klo 15:27:59 |
|
Samat autistit oli ääneessä jo silloin kun Baxteriä ekan kerran kiinnitettiin maajoukkueen valmentajaksi. Jos silloin autistien ääntä olisi kuultu, koko Baxter episodia ei olisi tarvinnut kärsiä. On se vittu kun tätä paskaa pitää sietää vuositolkulla ja missään vaiheessa ei saa sanoa pahaa sanaa vaikka paskaa tulvii jo paidankauluksestakin!
Jos Baxteria ei olisi koskaan valittu, täällä vaadittaisiin nyt valmentaja X:n kullin katkomista. Ratkaiseva virhe tehtiin jo siinä vaiheessa, kun (fanien ja liiton toimesta) alettiin vaatia hyökkäävämpää pelitapaa. Baxter oli vain tämän virhestrategian toteuttaja. Kenellä tahansa valmentajalla olisi käynyt lopulta samoin, koska Suomen paukut eivät riitä aktiiviseen peliin.
|
|
|
|
|
Rauhanomainen atomi
Poissa
|
 |
Vastaus #140 : 15.10.2010 klo 15:28:19 |
|
Missä on klassinen tuen Baxteria maajoukkueen valmentajaksi vuoteen 2020 saakka? Valinta oli alusta asti väärä, pitäisikö olla pahoillaan jos oli tätä mieltä jo ennen Stun valintaa?
Ei tietenkään ja itsekin olen ollut tuota mieltä jo ties kuinka pitkään jos en nyt aivan alusta saakka. Pointti nyt oli lähinnä, että foorumikin on niin täynnä erilaisia mielipiteitä, että toimista riippumatta joku voi aina huutaa, että "ei olisi muuten käynyt näin jos oisitte kuunnellu mua"
|
|
|
|
|
Rauhanomainen atomi
Poissa
|
 |
Vastaus #141 : 15.10.2010 klo 15:32:32 |
|
Tuossa tiedotustilaisuudessahan Niinistö hyvin pitkälti sanoi juuri niin kuin odotettiinkin ja pitikin. Esim. tuohon vielä Tapsa tarttui että onko Baxter aivan varmasti päävalmentajana San Marinoa vastaan, eikä Niinistö antanut selkeää vastausta. Ei nyt jumalauta puheenjohtaja voi suoraan sanoa ettei päävalmentaja nauti luottamusta jos hän tehtävässään jatkaa.
Juurikin näin.
|
|
|
|
|
Jester32
Poissa
|
 |
Vastaus #142 : 15.10.2010 klo 15:39:51 |
|
Klassinen "mitä mä sanoin"-kortti  Joka on joskus ja esimerkiksi juuri tässä tapauksessa aiheellinen heitto, koska moni näki jo ennen Baxterin tuloa valmentajaksi, että suurella todennäköisyydellä hommasta tulee täysi fiasko. Yksi vahvimpia syitä epäillä, että niin kävisi, oli Baxterin Etelä-Afrikan fiasko, jossa joukkueella oli pahoja ongelmia puolustuspelin kanssa ja omiin kolisi paljon. Ja samalla lailla se onkin sitten vuotanut Suomen kohdalla ja Euroopan karsinnoissa kolmanneksi vähiten maaleja/ottelu päästänyt joukkuepuolustus muuttui reikäjuustoksi. Ei ole kyse jälkiviisaudesta, vaan on myös sellaisia henkilöitä, jotka osaavat tai ainakin yrittävät nähdä myös pitkälle eteenpäin eivätkä vain katso "pelin kerrallaan" ja totea sitten "Oho, ei se ollukaan niin hyvä koutsi". Kyllä Palloliitossa pitäisi olla tällaisia henkilöitä, mutta nähtävästi ei ole, tai heillä ei ainakaan ole siellä sananvaltaa.
|
|
|
|
|
Sportacus
Poissa
|
 |
Vastaus #143 : 15.10.2010 klo 15:41:04 |
|
Minkähänlainen sopimus Baxterilla mahtaa olla? Voisiko kyseinen kiukuttelijan alentaa vaikkapa maajoukkueen juomapullon täyttäjäksi? Sitten nähtäisiin kumpi on Baxterille tärkeämpää, raha vai ammattiylpeys.
|
|
|
|
|
Elmo
Poissa
Suosikkijoukkue: @JyvaskylanFutis
|
 |
Vastaus #144 : 15.10.2010 klo 15:41:30 |
|
Mielestäni Sauli veti tuon lehdistötilaisuuden ihan ok.
|
|
|
|
|
Savon keisari
Poissa
|
 |
Vastaus #145 : 15.10.2010 klo 15:41:46 |
|
Minkähänlainen sopimus Baxterilla mahtaa olla? Voisiko kyseinen kiukuttelijan alentaa vaikkapa maajoukkueen juomapullon täyttäjäksi? Sitten nähtäisiin kumpi on Baxterille tärkeämpää, raha vai ammattiylpeys.
Veikkaan että sopimus, jonka mukaan toimii maajoukkueen päävalmentajana.
|
|
|
|
|
Sportacus
Poissa
|
 |
Vastaus #146 : 15.10.2010 klo 15:44:18 |
|
Veikkaan että sopimus, jonka mukaan toimii maajoukkueen päävalmentajana.
Mutta voihan päävalmentajan työkuvaan kuulua pullojen täyttäminen apuvalmentajan hoitaessa valmentamisen? 
|
|
|
|
|
Savon keisari
Poissa
|
 |
Vastaus #147 : 15.10.2010 klo 15:46:26 |
|
Mutta voihan päävalmentajan työkuvaan kuulua pullojen täyttäminen apuvalmentajan hoitaessa valmentamisen?  Sopimuksessa on varsmitkin määritelty työnkuva, mm. ottelutaktiikasta ja pelaajistosta päättäminen.
|
|
|
|
|
CelticPark33
Poissa
Suosikkijoukkue: RoPS, Suomi, Newcastle Utd
|
 |
Vastaus #148 : 15.10.2010 klo 15:46:57 |
|
Niinistö hoiti duuninsa hyvin median edessä. Kuvitelkaapa vastaavaan tilanteeseen turpea Pexi punoittamassa median edessä, sydänkohtausta vaille valmiina. Niinistöllä on auktoriteettia ja munaa pistää yksi Bäxi ojennukseen, sitä en epäile yhtään.
|
|
|
|
|
Callit
Poissa
|
 |
Vastaus #149 : 15.10.2010 klo 15:49:09 |
|
Ratkaiseva virhe tehtiin jo siinä vaiheessa, kun (fanien ja liiton toimesta) alettiin vaatia hyökkäävämpää pelitapaa. Baxter oli vain tämän virhestrategian toteuttaja. Kenellä tahansa valmentajalla olisi käynyt lopulta samoin, koska Suomen paukut eivät riitä aktiiviseen peliin.
Höpö, höpö. Ei kai kukaan ole missään vaiheessa vaatinut hyökkäävämpää pelitapaa. Vai oliko muka haussa valmentajaprofiili, joka ei pelaisi Hodarin tavalla (ja tuloksilla)? Kyse kai oli lähinnä toiveista, joita hajanaisesti esitettiin. Loputon selittelijä Baxter on sitten pistänyt paskoja esityksiä milloin sisäänajon, milloin vastustajan vastahyökkäysten piikkiin. Pakko nyt kysyä tässäkin yhteydessä, että mikä tiistain kauttaaltaan huonossa esityksessä meni "sisäänajon" piikkiin? 27-vuotias Porokara ja 23-vuotias Sparvko siellä olivat sisäänajettavina? Jos olivat, niin ketkä teki tilaa? Varjonen maille hiipunut Kolkka ja Ilola, niinkö? Ensimmäiset nimet herrojen tilalle kai olisivat Perpa ja Hämäläinen, joten sisäänajosta tuskin oli kysymys. Sorry, et meni vähän sivuraiteille, kun vitutti taas tuo syyllisyyden tunkeminen muualle.
|
|
|
|
|
|
|
|