FutisForum2 - JalkapalloFutisForum2 - Jalkapallo
18.08.2025 klo 22:17:57 *
Tervetuloa, Vieras. Haluatko rekisteröityä?
Aktivointiviesti saamatta? Unohtuiko salasana?

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan
Uutiset: Foorumilla päivitys 27.5.25 klo 23-24. Lisäämme GA4:n sivustolle.

Yhteys ylläpitoon: [email protected]

Foorumilla päivitys 27.5.25 klo 23-24. Lisäämme GA4:n sivustolle

Sivuja: 1 ... 17 [18] 19 ... 461

Kirjoittaja Aihe: Mieshuoraus on jalkapallon syöpä  (Luettu 1482772 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: No Mas Chenko

Vastaus #425 : 04.08.2011 klo 10:30:12

:D ??? :(
Vekkuli maahanmuuttaja

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Marisa Tomei

Vastaus #426 : 04.08.2011 klo 11:06:27

Lainaus
This video has been removed because its content violated YouTube's Terms of Service.
Sorry about that.
iivu

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: ♥

Vastaus #427 : 04.08.2011 klo 15:07:35

.. http://www.tuttosport.com/video//2011/08/03-23612/pechino. ..
rob

Poissa Poissa

Vastaus #428 : 04.08.2011 klo 15:14:34

:D Tuoppi
Leopoldo Luque

Paikalla Paikalla

Suosikkijoukkue: nuori Hector

Vastaus #429 : 04.08.2011 klo 15:19:53

Mistäs tapahtumasta tuo on? Pekingissä lienee tapana, että paikalliset mieshuorat ottavat yhteen kotimaan sarjan peleissä? Koska Suomessa?
Vanja

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Punainen on värimme!

Vastaus #430 : 07.08.2011 klo 21:11:24

Urheiluruudussa äsken juttua kiinalaisesta mieshuorauksesta.

"AC Milan on uskontoni, länsimaissa uskotaan Jeesukseen minä uskon Milaniin"
Rendez-Vous

Poissa Poissa

Vastaus #431 : 07.08.2011 klo 21:32:34

Urheiluruudussa äsken juttua kiinalaisesta mieshuorauksesta.

"AC Milan on uskontoni, länsimaissa uskotaan Jeesukseen minä uskon Milaniin"

Katsoin samaa... Hämmentävää, sairaus on todella pitkällä Kiinassa, eihän Suomi ole mitään tuohon verrattuna. Jalkapallo on tosin kiinalaisille pelkkä viihteen muoto, joten tietyllä tasolla tuon voi yrittää ymmärtää.
Columbo

Poissa Poissa

Vastaus #432 : 08.08.2011 klo 01:16:31

Kaikkein parasta on, että nuo ikuista rakkauttaan vannovat voivat ensi vuonna jo kannattaa vaikka Real Madridia.
JDredd

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: TF 141

Vastaus #433 : 08.08.2011 klo 01:58:09

Myötähäpeämittari oli tosiaan turvarajan punaisella puolella kun tuota Urheiluruudun pätkää katsoi. Ne tekevät sen väärin, t. oikeinkannattaja.
Hornankattila

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: TPS, Huuhkajat, väärinymmärtäminen

Vastaus #434 : 10.08.2011 klo 17:11:56

Urheiluruudun pätkä oli kieltämättä häkellyttävää katsottavaa. Siitä nousi aika roiman aasinsillan kautta mieleen Against modern football -paidat, joihin törmää silloin tällöin. Niiden herättämää pohdintaa Hornankattilalla, silvuplee:

http://mikon.vuodatus.net/blog/2981382/against-modern-football/
Saviour#20

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Veikkausliiga

Vastaus #435 : 15.08.2011 klo 15:53:56

Tuli tässä pohdittua kumpi on suomalaiselle futikselle lopulta pahempi, jalkapallosta täysin kiinnostumaton kendo-janari, joka ei kuluta aikaa sen seuraamisen, mutta ei myöskään sen kritisoimiseen. Yksinkertaisesti futis ylipäätään ei kiinnosta. Vai mieshuora, jota kiinnostaa vain kansainvälinen jalkapallo ja hänelle kaikki kotimainen on vain sitä potkupalloa.
Vorssander

Poissa Poissa

Vastaus #436 : 15.08.2011 klo 17:00:25

Tuli tässä pohdittua kumpi on suomalaiselle futikselle lopulta pahempi, jalkapallosta täysin kiinnostumaton kendo-janari, joka ei kuluta aikaa sen seuraamisen, mutta ei myöskään sen kritisoimiseen. Yksinkertaisesti futis ylipäätään ei kiinnosta. Vai mieshuora, jota kiinnostaa vain kansainvälinen jalkapallo ja hänelle kaikki kotimainen on vain sitä potkupalloa.
Niin, pahempi ja pahempi... Tunnen molempia, enkä kyllä näin äkkiseltään osaa sanoa, josko kummastakaan ryhmästä on toista enemmän haittaa suomalaiselle jalkapallolle. Sen osaan kuitenkin sanoa, että kummastakaan ei ole mitään hyötyä maamme jalkapallolle. Toki tuo suomalaisen jalkapallon kritisoiminen ja maineen lokaaminen on yksi suurimmista syistä futiksen nykyiseen asemaan Suomessa - jopa media syyllistyy jatkuvasti kotimaisen jalkapallon aliarvioimiseen ja vähättelyyn.
Toldo02

Poissa Poissa

Vastaus #437 : 15.08.2011 klo 17:46:10

Onko olemassa jääkiekkoa seuraavaa sielua, joka on täysin kiinnostumaton jalkapallosta? tuskin kovin montaa. Itsekkin seuraan sekä kotimaista kiekkoa että palloa ja hyvinhän ne tuntuu tasapainottavan urheilunälkääni. Tämä mieshuoraus onkin sitten asia erikseen. Toivottavasti sitä saa vielä tulla Suomessa kentän laidalle vaikka Champpionliigaa tulee seurattua telkkarista ja huorailtua tuolla maailmalla.

Vastaus tuohon alkuperäiseen.. Avaa se olut ja lopeta murehtiminen.
rummenigga

Paikalla Paikalla

Suosikkijoukkue: Vuosimallin 1976 Agnetha Fältskog

Vastaus #438 : 15.08.2011 klo 18:11:01

Pidän mieshuoria ihan harmittomina siihen pisteeseen saakka, kunnes he alkavat puhua suomalaisesta jalkapallosta - asiasta, josta he tietävät vielä vähemmän kuin englantilaisesta.
Se tästä tekeekin kuvottavaa, että tämä syöpä leviää pisaratartuntana pubien taulutelkkarien pinnasta, kun vajakit räkii.
R08

Poissa Poissa

Vastaus #439 : 15.08.2011 klo 18:15:01

Tämä on vähän huolestuttava ilmiö että kaikkia kiinnostaa niin vitusti mikä naapuria kiinnostaa. FC Lahti ikuisesti. Ihan sama paljon on porukkaa kattomassa ja jokanen saa tehä mun mielestä niinku itelleen parhaaks näkee.
Lasse Tikka

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: West Ham, pk-seudun jengit

Vastaus #440 : 20.08.2011 klo 10:10:37

Meillä ELK:n porukoilla oli kesällä se perinteinen fudisturnaus Tampereella missä eri jengien fanit pelasi toisiaan vastaan. No joo, siellä pitää aina vähän yhdistellä että saadaan jengit kasaan mikä tarkottaa että esim Tottenhamin ja West Hamin fanit pelaa samassa jengissä mutta hei, mitä väliä? Lajitoverit samassa kasassa, se on ihan oikeesti hienoa, rentoa meininkiä ja ennenkaikkea huumorilla.

Oli sitten joku toimittaja tehnyt jutun omasta näkökulmastaan ja se sitten kirvotti täällä keskustelua mieshuorista. Kun olen suomalainen ja vähän h-i-d-a-s niin nyt kun on aikaa ajattelin heittää vähän näkökulmaa tohon termiin ja siihen mikä ylipäänsä on tärkeetä. Se ei ole suomifudis vastaan koovee, se ei ole fudis vastaan kendo tai uppopallo, se ei ole urkka vastaan vaikkapa tanssi tai mikä tahansa. Se on tekeminen vastaan oleminen tai ehkä oikeestaan kiinnostus johonkin mikä tekee ihmisen hyväksi vastaan pahaksi. Me ollaan ihan samaa hyvää lajia, vähän eri kantilta ehkä.

Tai ollaanko edes hirveesti eri kantilta? Vetäsen nyt itseni esimerkiksi enkä ole näissä ELK:n porukoissa edes mikään ihme poikkeus:

Nnoh, mä fanitan semmostakin suurseuraa kun West Hamia ja olen fanittanut jo ties kuinka pitkään. Silti mä olen vuosien mittaan kantanut rahaa Suomifudikselle pelkästään pääsylippuina varovaisestikin arvioituna entiedä kuinka paljon mutta laskea voi vaikka siitä että pääsarjamatseja on nähtynä tähän mennessä n. 80 kpl, euromatseja ehkä joku parikymmentä, maaotteluita ehkä 30. Sen lisäksi tälläkin hetkellä mulla on kaksi kausaria HIFK:lle, jotka molemmat maksettu ihan omalla rahalla samoin kun muuten nuo muutkin pääsyliput jokainen. Siihen vielä sekalainen määrä muita alempia sarjatasoja ja tietty mausteeksi ilmasia matseja tyyliin nelos- ja vitosdivari, kun kerta kavereita on käytävä fanittamassa. Plus tietty Hesa Cup joka ikinen vuosi. Lisäksi jäsenmaksuja mä maksan tällä hetkellä neljälle suomalaisseuralle (älkää kysykö...) ja olen valmennellutkin muutaman vuoden vaikka olinkin ihan paska.

Kun tätä aika väsynyttä mieshuoratermiä vedellään, niin mä joka kerta mietin että kuinka moni sen termin käyttäjistä on tukenut Suomifudista edes puolella siitä mitä minä tai esim. aika suuri määrä ELK:n porukoista,ja mä meinaan omaa rahaa eikä isin lompakkoa. Toivottavasti on, sillä sitä pitää tukea.

Mikähän tässä nyt oli se punanen lanka? En minä tiedä! Mutta hei: hienoa että fudiksesta keskustellaan ja hienoa että siitä vaahdotaan. Antakaa palaa vaan!
Selkäsauna

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: SJK

Vastaus #441 : 20.08.2011 klo 10:24:13

kiva kokkeli

Poissa Poissa

Vastaus #442 : 20.08.2011 klo 20:11:48

Moi mieshuora.
HÄI

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Kirjanpainajat

Vastaus #443 : 20.08.2011 klo 20:16:12

Eihän sua ole koskaan edes nähty lädiseurassa.
Kuhle Wampe

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Hyväpill

Vastaus #444 : 20.08.2011 klo 20:22:45

Ei ole tarpeeksi riippuneita johnsoneita..
teruleiskis

Poissa Poissa

Vastaus #445 : 20.08.2011 klo 21:08:42

En todellakaan ole jaksanut plarata koko ketjua läpi, elämä pn liian lyhyt että moiselle voisi aikaansa antaa, mutta aloittaja on joissakin pointeissa oikeassa. Itseäni ärsyttää vimmatusti tämä joidenkin tahojen viljelemä "Suomessa pelataan potkupalloa"-klisee.

Juoksentelija

Paikalla Paikalla

Vastaus #446 : 20.08.2011 klo 21:37:23

Kun tätä aika väsynyttä mieshuoratermiä vedellään, niin mä joka kerta mietin että kuinka moni sen termin käyttäjistä on tukenut Suomifudista edes puolella siitä mitä minä tai esim. aika suuri määrä ELK:n porukoista,ja mä meinaan omaa rahaa eikä isin lompakkoa.

No nyt on kyllä aika kohtuuton kysymys. 17-vuotiaan pitää käydä vielä koulua, ei sillä ole hirveästi aikaa käydä töissä rahaa tienaamassa.
Lasse Tikka

Poissa Poissa

Vastaus #447 : 21.08.2011 klo 00:03:25

Hehe. Katsoo vaan, mm. sieltä Supporterin Viikinsaaren maalintekijätilastosta eri vuosilta löytyy todistetta :)

Ja joo Juoksentelija, hyvä pointti. Ihan samahan se on Suomifudiksen kannalta kenen taskusta ne tukirahat tulee. Pieni aste-ero vain rahan käyttäjän kannalta.
Lasse Tikka

Poissa Poissa

Vastaus #448 : 21.08.2011 klo 00:10:18

Moi mieshuora.

No niin Einstein, sun vuoro. Paljollako olet Suomifudista tukenut?
Pyhäinhäväistys

Poissa Poissa

Vastaus #449 : 21.08.2011 klo 00:16:31

Hoh-hoijaa, taas omatunto soimaa mieshuoraa ja pitää tulla tänne todistelemaan, kuinka kova suomifutismies onkaan. Pysykää vaan siellä ELK:ssä, foorumi tahmaa ihan tarpeeksi jo muutenkin.

Sivuja: 1 ... 17 [18] 19 ... 461

Siirry: