FutisForum2 - JalkapalloFutisForum2 - Jalkapallo
24.08.2025 klo 17:34:02 *
Tervetuloa, Vieras. Haluatko rekisteröityä?
Aktivointiviesti saamatta? Unohtuiko salasana?

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan
Uutiset: Foorumilla päivitys 27.5.25 klo 23-24. Lisäämme GA4:n sivustolle.

Yhteys ylläpitoon: [email protected]

Foorumilla päivitys 27.5.25 klo 23-24. Lisäämme GA4:n sivustolle

Sivuja: 1 ... 18 [19] 20 ... 461

Kirjoittaja Aihe: Mieshuoraus on jalkapallon syöpä  (Luettu 1483011 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
äägee

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: GrIFK, CFC ja IFKM

Vastaus #450 : 21.08.2011 klo 00:50:58

Jotenkin tuli hyvin vahvasti sellainen tunne, että olen nimim. Lasse Tikan kanssa nauttinut muutaman oluen kalliolaisessa kuppilassa.
Lasse Tikka

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: West Ham, pk-seudun jengit

Vastaus #451 : 21.08.2011 klo 01:03:09

Hehe, kyllähän mä siellä kotimatsien jälkeen yleensä liikun, etenkin jos on tullut voitto. Tappion jälkeen on vähän hiljasempaa. Missä kuppilassa?

Ja älähän Pyhäinhäväistys viitti keskellä yötä höperehtiä, sentään aikuinen (?) mies ja kaikki. Samaa lajia, halusit tai et. Sun kannattaa laajentaa sun omaa näkökulmaa tosta Suomi vs. kansainvälinen fudis -vastakkainasettelusta. Usko pois, paljon hauskempaa sullekin.
HÄI

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Kirjanpainajat

Vastaus #452 : 21.08.2011 klo 01:07:11

Sun kannattaa laajentaa sun omaa näkökulmaa tosta Suomi vs. kansainvälinen fudis -vastakkainasettelusta. Usko pois, paljon hauskempaa sullekin.

Tästä samaa mieltä. Oma seura vs. muut seurat-asetelma on paljon hedelmällisempi. Koko Suomen HooJiiKoo :keskari:
Lasse Tikka

Poissa Poissa

Vastaus #453 : 21.08.2011 klo 01:19:25

No niin ONKIN!

Oli hyvä kerran kun oltiin suopotkupallokisoissa niin Jere Lehtinen näki että pöydässä oli tilaa ja kysy voiko istua. Joku meidän porukasta kysy että mitä suomalaista ja kv.jengiä sä fanitat. Kun se sano että Suomessa Klubi on hyvä ja MyPa ja että briteissä Arsenal ja ManU niin tää väkäleuka sano että lähe meneen.

edit. Ai perkele katos, sä fanitat just MyPaa.... Hehe
« Viimeksi muokattu: 21.08.2011 klo 01:22:09 kirjoittanut Lasse Tikka »
_mieshuora_

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: FC Ankkalinna

Vastaus #454 : 21.08.2011 klo 01:28:00

Koen kuuluvani tähän topikkiin ainakin nimimerkin puolesta.

Pidän mieshuoria ihan harmittomina siihen pisteeseen saakka, kunnes he alkavat puhua suomalaisesta jalkapallosta - asiasta, josta he tietävät vielä vähemmän kuin englantilaisesta.
Se tästä tekeekin kuvottavaa, että tämä syöpä leviää pisaratartuntana pubien taulutelkkarien pinnasta, kun vajakit räkii.

Älähän ny! Ite seuraan varsinkin La Ligaa ja sivusilmällä Valjua ja sitten neljäsosa silmällä Serie A:ta. Silti musta tuntuu, että voin alkaa puhumaan Suomi-fudiksesta kaupungilla, ilman että joku käy iskemässä puukon kylkeen. Sillä eikö mieshuoratkin voi olla edistyksellisiä, kuten minä joka kävin katsomassa kotikaupunkini joukkueen jokaisen kotimatsin viime kaudella veikkausliigassa ja tälläkin kaudella on pelejä katseltu aina kun keretty. Ja sitten kun ensin livenä on otettu kuumaa niin kotia ja tv:n tai netin välityksellä lisää kuumaa siinä välissä vain huivin vaihto. Kyllähän sitä etelä eurooppalaista tai britti joukkuettakin voi kannattaa vaikka Suomessa asuukin. Kunhan ei vaihtele joukkuetta kertaakaan ei ylä-, eikä alamäissä, aamen!
blobbari

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Manu, FC Honka ja Mypa

Vastaus #455 : 21.08.2011 klo 10:01:18

Eikös tätä mieshuorausta pahenna palloliiton toimet? Veikkausliigan TV-oikeuksien myyminen urholle oli mielestäni vika tikki. Rahaa varmaan saatiin, mutta näkyvyys kansan keskuudessa pieneni. Voisin itse hyvin katsoa pelejä tv:stä, mutta kun ne ovat urholla niin ei kiinnosta.
straiter

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: FC Rotkäppchen Sektkellerei Freyburg

Vastaus #456 : 21.08.2011 klo 10:36:22

Eikös tätä mieshuorausta pahenna palloliiton toimet? Veikkausliigan TV-oikeuksien myyminen urholle oli mielestäni vika tikki. Rahaa varmaan saatiin, mutta näkyvyys kansan keskuudessa pieneni. Voisin itse hyvin katsoa pelejä tv:stä, mutta kun ne ovat urholla niin ei kiinnosta.

Niin. Vittuako sitä TV-rahaa ensimmäistä kertaa seuroille hankkimaan, sillä nyt mieshuorat eivät voi katsoa pelejä ilmaiseksi.

Mene paikan päälle ja maksa siitä lipusta tai osta kanavapaketti. Ei se vitun valjukaan näy ilmaiseksi pl. pari peliä maikkarilla kaudessa.
blobbari

Poissa Poissa

Vastaus #457 : 21.08.2011 klo 10:47:59

Mut miten ihmiset voisivat kiinnostua enemmän suomalaisesta jalkapallosta kun sitä ei missään näe? Tai näkeehän siitä maalikoosteet maikkarilta. On myös huomioitava että suomalaiset eivät ole maksu-tv kansaa.

Ja tuskin kukaan mieshuorakaan on ensiksi mennyt katsomaan valjupelejä englantiin ja on sit sen jälkeen tilannut itselleen canal plussan, jotta näkee matseja.
Stig Tøfting

Poissa Poissa

Vastaus #458 : 21.08.2011 klo 12:11:17

Ei helvetti mitä juttuja taas. Yksi paatunut mieshuora puolustelee huoraustaa sillä kuinka on maksanut peräti sadan ottelun (:D) pääsylipusta kotimaassa ja toinen idiootti sössöttää jotain televisio-oikeuksista. Mitä väliä televisioinneilla on, oman seuran pelejä pääsee katsomaan paikan päälle.

Olen aikaisemmin ollut siinä uskossa, että mieshuoraus tekee tyhmäksi kun luodaan keinotekoinen "tunneside" ja sitten tosiasioiden myöntämistä vältetään loppuun asti. Todelisuus taitaakin olla se, että mieshuoraus on vammaisten ja muuten vain yksinkertaisten vajukkien juttu, jotka eivät ymmärrä mistä on kyse vaikka asiat selittäisi miten.
Pöhnä

Poissa Poissa

Vastaus #459 : 21.08.2011 klo 12:20:55

Sun mielestä suomifutis ei siis oo maksamisen arvosta?

Viime kaudellahan Liigan televisiointi toimi parhaiten koskaan suomifutiksen ystävän kannalta. TV:stä tuli noin 3 peliä viikossa ja loput pelit joita ei TV:stä tullut pystyi katsomaan netistä. Eli fani pystyi näkemään kaikki kannattamansa joukkueen pelit. Näkyvyys siis lisääntyi ja ja monellahan UrhoTV näkyy jo pelkän kendon takia niin samaan hintaan sieltä pystyi futistakin katsomaan. Ei toki ole mikään yllätys, että mieshuoria ei kiinnosta maksaa reilua kymppiä kuussa nähdäkseen kotimaisia pelejä. Tällä kaudellahan Urho perseilikin sitten kunnolla, mutta se ei poista sitä, että viime kaudella tarjonta oli hyvää ja tälläkin kaudella pelejä näkyy enemmän kuin mikään muu kanava näyttäisi.

R08

Poissa Poissa

Vastaus #460 : 21.08.2011 klo 12:24:04

Mä katon kyllä kiljuen ulkomaalaista futista. Ei vaan pysty olee koko talvea kattomatta. En tosin maksa siitä kuin välillisesti oluen tai limpparin muodossa. Harvemmin tosin sitäkään enää.
k-211619

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Seura jolla ei ole historiaa eli ei tulevaisuutta

Vastaus #461 : 21.08.2011 klo 12:27:45

Suomalainen futis scene on minun mielestä rakentunut valitettavasti niin, että se kehottaa mieluummin valitsemaan jonkun ulkomaan seuran. Meiltä puuttuu käytännössä kokonaan perinteiset seurat, joilla on ikää kahden sukupolven verran ja jotka pelaavat/ ovat pelanneet vähänkin säällisellä tasolla jonkun aikaa. Valitse oma seurasi, mutta tiedä, että 20 v kuluttua sinun on valittava toinen seura (ehkä ainoastaan HJK:sta vi olla tuota vähän varmempi). Suomalaisseurojen tietämys itsestään on mitätön. Jos haluaa tietää seurastaan vähänkin syvällisempiä faktoja, ne on etsittävä itse. Ulkomaan seuroista löytyy vaikka mitä mielenkiintoista, eipä ihme jos valinta kohdistuu ei-kotimaiseen. TV-tarjonta kruunaa sitten kaiken, ulkomaan seuran koko kausi on mahdollista nähdä, täällä matsiin paikan päälle menijöille annetaan ymmärtäää, ”mitä te täällä teette, meillä on tärkeämpiäkin asiakkaita kuin te omalla rahalla maksajat”.
Phrase

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Suomi, Eagles

Vastaus #462 : 21.08.2011 klo 12:35:18

Suomalainen futis scene on minun mielestä rakentunut valitettavasti niin, että se kehottaa mieluummin valitsemaan jonkun ulkomaan seuran. Meiltä puuttuu käytännössä kokonaan perinteiset seurat, joilla on ikää kahden sukupolven verran ja jotka pelaavat/ ovat pelanneet vähänkin säällisellä tasolla jonkun aikaa. Valitse oma seurasi, mutta tiedä, että 20 v kuluttua sinun on valittava toinen seura (ehkä ainoastaan HJK:sta vi olla tuota vähän varmempi). Suomalaisseurojen tietämys itsestään on mitätön. Jos haluaa tietää seurastaan vähänkin syvällisempiä faktoja, ne on etsittävä itse. Ulkomaan seuroista löytyy vaikka mitä mielenkiintoista, eipä ihme jos valinta kohdistuu ei-kotimaiseen. TV-tarjonta kruunaa sitten kaiken, ulkomaan seuran koko kausi on mahdollista nähdä, täällä matsiin paikan päälle menijöille annetaan ymmärtäää, ”mitä te täällä teette, meillä on tärkeämpiäkin asiakkaita kuin te omalla rahalla maksajat”.

Tämä. Suomifutiksen markkinointi on lapsenkengissä. Odottaako jengi siellä sikariportaassa, että jengi löytää tiensä katsomoihin, kun esim. Valioliigan kauden alkaminen on Suomessa markkinoidumpaa.
_mieshuora_

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: FC Ankkalinna

Vastaus #463 : 21.08.2011 klo 12:37:04

Olisi todella kiva saada keskustelua, mutta jos tuollaista sisällötöntä paskaa vaan heitellään niin eihän siitä mitään tule. Vaan ei mitään hienoa sulle, jos olet itsestäsi Suomi-fudiksen pelastaja, kun seuraat vain suomalaista jalkapalloa, koska sinähän et ole mieshuora pois se sinusta!
yyber

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Periaatteen Jatkuvuus

Vastaus #464 : 21.08.2011 klo 12:43:02

Suomalainen futis scene on minun mielestä rakentunut valitettavasti niin, että se kehottaa mieluummin valitsemaan jonkun ulkomaan seuran. Meiltä puuttuu käytännössä kokonaan perinteiset seurat, joilla on ikää kahden sukupolven verran ja jotka pelaavat/ ovat pelanneet vähänkin säällisellä tasolla jonkun aikaa. 

No tuohan nyt ei alkuunkaan pidä paikkaansa. Toki riippuu tietysti vähän missä kukin asuu, mutta onhan Suomi perinteisiä seuroja pullollaan, toki jos kannattaa Ylintä Sarjatasoa on tarjonta vähäisempää.
Mänttinauha

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Stadin futis

Vastaus #465 : 21.08.2011 klo 12:43:54

Mut miten ihmiset voisivat kiinnostua enemmän suomalaisesta jalkapallosta kun sitä ei missään näe?

mites stadionilla?

Suomalainen futis scene on minun mielestä rakentunut valitettavasti niin, että se kehottaa mieluummin valitsemaan jonkun ulkomaan seuran. Meiltä puuttuu käytännössä kokonaan perinteiset seurat, joilla on ikää kahden sukupolven verran ja jotka pelaavat/ ovat pelanneet vähänkin säällisellä tasolla jonkun aikaa.

??? miten niin puuttuu? moni perinteinen seura pelaa liigassakin, jo moni muu alemmissa sarjoissa. sadan vuoden takaa perinteisiä seuroja on esim. helsingissä ykkösessä, kakkosessa ja kolmosessa. vai pitääkö niiden olla liigan kärkijengejä, että lasketaan perinteisiksi? ???
Pyhäinhäväistys

Poissa Poissa

Vastaus #466 : 21.08.2011 klo 12:45:18

Mun mielestä vähän hassu olettamus, että ns. oma seura olisi joku tietoinen valinta. Saati että sen seuran edarin pitäisi pelata "vähänkin säällisellä tasolla". Perinteisiä seuroja kyllä löytyy etenkin alasarjoista vaikka millä mitalla.
blobbari

Poissa Poissa

Vastaus #467 : 21.08.2011 klo 13:28:53

Sun mielestä suomifutis ei siis oo maksamisen arvosta?

Viime kaudellahan Liigan televisiointi toimi parhaiten koskaan suomifutiksen ystävän kannalta. TV:stä tuli noin 3 peliä viikossa ja loput pelit joita ei TV:stä tullut pystyi katsomaan netistä. Eli fani pystyi näkemään kaikki kannattamansa joukkueen pelit. Näkyvyys siis lisääntyi ja ja monellahan UrhoTV näkyy jo pelkän kendon takia niin samaan hintaan sieltä pystyi futistakin katsomaan. Ei toki ole mikään yllätys, että mieshuoria ei kiinnosta maksaa reilua kymppiä kuussa nähdäkseen kotimaisia pelejä. Tällä kaudellahan Urho perseilikin sitten kunnolla, mutta se ei poista sitä, että viime kaudella tarjonta oli hyvää ja tälläkin kaudella pelejä näkyy enemmän kuin mikään muu kanava näyttäisi.

UrhoTV:n hintoja en ole valmis maksamaan. En kendon takia, enkä futiksenkaan. Kendon sm-liiga ja veikkausliiga eivät houkuttele. Jos saisin kanavan, jossa näkyisi ulkolaista futista ja suomifutista, niin olisi toinen ääni kellossa.

mites stadionilla?

Siis tottakai sitä stadionilla näkee, mutta tällä hetkellä suuria massoja ei kiinnosta lähteä sinne. Jos taas pelit tulisivat yleisiltä kanavilta, niin ihmisiä voisi paremmin saada pelien ääreen. Edes niitä satunnaisia katsojia. Ja kun he tätä kautta näkisivät minkälainen on suomifutiksen taso tällä hetkellä, niin he voisivat innostua asiasta.

Onko urho-tv:n maksamat rahat todellakin niin suuret että pelit kannattaa viedä maksukortin taakse? Jos tilaajia on maksimissaan se 200 000 ja jos heistä puolet vaikka katsoo vakituisesti pelejä, niin tuskin urho niin kauheita rahoja maksaa että näkyvyyttä kannattaisi rajoittaa.
Sambavaali

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: HaPK, oululaisen seuratalon kivijalka

Vastaus #468 : 21.08.2011 klo 13:33:52

Mun mielestä vähän hassu olettamus, että ns. oma seura olisi joku tietoinen valinta.

Totta kyllä, mutta onhan se vähän huono tilanne jos joku pojan tai tytönnassikka nyt menee ja ihastuu johonkin TamU:n tai vastaavaan hassutteluun jota ei välttämättä ole olemassakaan muutaman vuoden kuluttua. Siinä sitten ollaan vähän niinkuin tuuliajolla oman seuran suhteen, hiukan hankalaa sitä on enää sitten tunteella valita itselleen korvaavaa seuraa jota kannattaa. Ehkä näistä sitten kasvaa näitä televisiolle laulajia.
« Viimeksi muokattu: 21.08.2011 klo 13:38:19 kirjoittanut Sambavaali »
straiter

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: FC Rotkäppchen Sektkellerei Freyburg

Vastaus #469 : 21.08.2011 klo 13:42:13

Siis tottakai sitä stadionilla näkee, mutta tällä hetkellä suuria massoja ei kiinnosta lähteä sinne. Jos taas pelit tulisivat yleisiltä kanavilta, niin ihmisiä voisi paremmin saada pelien ääreen. Edes niitä satunnaisia katsojia. Ja kun he tätä kautta näkisivät minkälainen on suomifutiksen taso tällä hetkellä, niin he voisivat innostua asiasta.

Kyllähän sitä vuosia kokeiltiin Urheilukanavan avulla, kun liiga kaiken päälle maksoi televisiointikulut mutta ei siitä mitään apua ollut. Tuskin tuli ainoatakaan lisäkatsojaa paikan päälle, pikemminkin päinvastoin. Suomalaiset nyt ovat sellaista kansaa, että urheilua ja varsinkin menestystä seurataan mielellään mutta ei siitä kukaan ole valmis mitään maksamaan tai edes menemään paikan päälle. Esim. mun faija katsoo joka perkeleen urheilulähetyksen (pl. futis) telkkarista mutta on ollut viimeksi urheilutapahtumassa paikan päällä maaliskuussa -86 ja silloinkin sivuunkirjoittaneen kuukauden mankumisen jälkeen.

Onko urho-tv:n maksamat rahat todellakin niin suuret että pelit kannattaa viedä maksukortin taakse? Jos tilaajia on maksimissaan se 200 000 ja jos heistä puolet vaikka katsoo vakituisesti pelejä, niin tuskin urho niin kauheita rahoja maksaa että näkyvyyttä kannattaisi rajoittaa.

On, koska siitä nyt saadaan seuroille ensimmäistä kertaa edes jotain TV-tuloja näiden sohvaperunoiden ja muiden vapaamatkustajien kustannuksella.
k-211619

Poissa Poissa

Vastaus #470 : 21.08.2011 klo 13:48:27

Mun mielestä vähän hassu olettamus, että ns. oma seura olisi joku tietoinen valinta. Saati että sen seuran edarin pitäisi pelata "vähänkin säällisellä tasolla". Perinteisiä seuroja kyllä löytyy etenkin alasarjoista vaikka millä mitalla.

Kyllä kyllä, jos ei syötetä auktoriteetin toimesta eli esim. vanhemmilta, kavereilta, ympäristöltä tmv, nuo siis tuo perinteinen ”seura valitsi minut, en minä seuraa”. Esim. mulla ei ollut kotona perheellä futisperintöä, niin pääädyin itsenäisesti ajattelevana ihmisenä liittymään seuraan, joka toimi kotini vieressä, olisi ollut toinenkin valintamahdollisuus, mutta niillä oli harkat jossain kaukana, molemmat täyttivät perinteisen ja säällisen sarjatason reunaehdot. Jos olisin valinnut jälkimmäisen, se seura tapetiin jo ajat sitten. Valitsemani seura on valintani jälkeen voittanut lisää mestaruuksia ja erinäisiä cup-pokaaleja.

Futiusnautinto tulee paljon suuremmaksi, jos oma seura pelaa tuolla säällisellä tasolla. Valita esim. HPS tmv ja tehdä siitä aktiivinen oma kannatus-seura, toimii vain idealismissa. Perinneseurat (ex pääsarja, joskus vakiinnuttanut asemansa) pelaavat minun idealismissa vain lyhytaikaisesti esim. 4-tasoa (Kolmonen), jolloin ei ole ongelmaa niiden kannattamisessa, mutta meillä seurat normaalisti lahdataan tai alasarjatie on pysyvä ilman mitään toivoa tulevaisuudesta. Yleisesti futis on paikallisesti kaupunkien ja asutuskeskusten peli, eli on oltava ihmisiä keskitetysti aika monta.
Pyhäinhäväistys

Poissa Poissa

Vastaus #471 : 21.08.2011 klo 13:55:30

Futiusnautinto tulee paljon suuremmaksi, jos oma seura pelaa tuolla säällisellä tasolla.

Subjektiivinen näkemys. Tai tietysti kaikki haluavat, että kannattamansa seura pelaa mahdollisimman korkealla sarjatasolla ja voittaa pelejä, mutta yhtä nautinnollista se alasarjojenkin seuraaminen voi olla.
k-211619

Poissa Poissa

Vastaus #472 : 21.08.2011 klo 14:10:06

Subjektiivinen näkemys. Tai tietysti kaikki haluavat, että kannattamansa seura pelaa mahdollisimman korkealla sarjatasolla ja voittaa pelejä, mutta yhtä nautinnollista se alasarjojenkin seuraaminen voi olla.

Kun tosissaan kannattaa, totta, sarjataso on ihan sama. Vaatii oikeasti sinniä Suomessa esim valita tuo hps tai sinun MiKi (eikö niin sinä aloit jo MiPKistä, ei seuraa voi jättää tietystikään). Tai, esim. moniko Hongan aktiivisista nykykannattajista kävi 90-luvun puolivälissä katsomassa seuraa aktiivisesti myös 5-tasolla.

Suomalaisen futiskulttuurin luonne ei siis mielestäni suosi kotimaisen valintaa. Ja samoin kuin muissakin futiksen kehittyvissä maissa (afrikka, aasia, itä-eurooppa) fanituskohteet ovat pääasiassa muiden maiden seuroja.
kiva kokkeli

Poissa Poissa

Vastaus #473 : 21.08.2011 klo 14:16:33

No niin Einstein, sun vuoro. Paljollako olet Suomifudista tukenut?

Rahallisesti olen tukenut vuosia käymällä seurani otteluissa ja maksamalla pääsylipuista/kausikorteista. Lisäksi olen tehnyt vapaaehtoistyötä, mutta sinua tuntui enemmän kiinnostavan juuri rahallinen tukeminen. Kuinka paljon sinä olet tukenut "oman" seurasi toimintaa? Tilaatko Lontoosta joka vuosi uuden pelipaidan? Vai oletko edes asiakas? Kovettaako jo, kun "sinun seurasi" kohtaa kotvan kuluttua Leedsin?

Hanki puhdas omatunto jostain muualta, kuin täältä. Vaikka sitten sieltä ELK:n kesäleireiltä
Lasse Tikka

Poissa Poissa

Vastaus #474 : 21.08.2011 klo 14:27:44

Tää on just näin, ja monasti se on alempana mielenkiintosempaakin kun tulee virhemomentteja enemmän. Tietty se vaatii vieläkin useammin sitä että menee paikan päälle että näkee.

Ja Stig, ottaisin takasin mun oikeestaan aika turhan vuodatuksen Suomifudiksen käytännön tukemisesta jos se vain kävisi päinsä. Se johti nyt ihan toisille poluille kun piti - joskus vain kyllästyttää melkosen helpot leimat joita jengi jakelee tietämättä leimattavista mitään. Ei huonoa omaatuntoa, ei paatumista, pelkkää väsymystä vaan, sori. Fudis on fudista, missä vaan. Joko siitä diggaa tai sitten ei.

Se mun pointtini piti olla se ettei näitä leimoja lajin sisällä hirveesti tarvitsisi tai edes lajien välilläkään. Ylipäänsä mä näen jutun niin että silloin kun ollaan fudiksesta vääntämisen ja riitelemisen sijasta henkilökohtasissa solvauksissa niin sillon on menty metsään ja pahasti - ja silloin just se solvausviesti on mietitty tosi huonolla ammattitaidolla, oli sen kirjottaja muuten kuinka fiksu vain.

Paljon hedelmällisempää on vääntää esmes HIFK:n tän kauden pakkiongelmasta tai MiKin kaudesta - tai sitten siitä kuinka hienoa oli kun FCEspoo voitti Hesa Cupin finaalin saksalaisjengiä vastaan vaikka niiden kapu pelasi tukiliivi päällä koko matsin. Näissä on jotain järkeä, toisten fanien demonisoinnissa ilman mitään tietoa taas ei ole.  

Sivuja: 1 ... 18 [19] 20 ... 461

Siirry: