Juhana Jäähynkalastaja
Poissa
Suosikkijoukkue: AC Muovinen Palkkaturva teitä ei kukaan kaipaa®
|
 |
Vastaus #325 : 12.02.2010 klo 10:38:37 |
|
Eiköhän Matias lähde peliaikaa hakemaan tasavertaisesti muiden hyökkääjien kanssa. kevään mittaan nähdään kuka erottuu akanoista. Toki kokemusta varmasti monella on enemmän ja se voi ratkaista usein. Maajoukkuepelaajana Matias on varmasti kypsä Ykkösen tasolle ja jopa liigaan. En näe mitään ongelmaa tässä.
Niinpä. Et ole kait koskaan nähnyt yhtään ops-jp:n peliäkään. Minä olen ja Kakkosessa viime syksynä Matias oli vahvistuneen ops-jp:n heikoin lenkki, vaikkakin kausikortipaikka oli avaukseen. Nyt talven aikana Matias ei ole erottunut myäskään talentti-s/m:ssä ylivertaisena pelaajana joten ainakin minä näen tuon "jopa liigaan"-ajatuksenkin totaalisen vääränä. Toki Ykkönen lienee tässä vaiheessa paras taso ja annetaan toki "miehen" näyttää tasonsa ennen kuin tuomitaan.
|
|
|
|
Patrimonio Mundial
Poissa
Suosikkijoukkue: ZA KRST CASNI I SLOBONU SLATNU - ZA SRBIJA
|
 |
Vastaus #326 : 12.02.2010 klo 11:09:32 |
|
Niinpä. Et ole kait koskaan nähnyt yhtään ops-jp:n peliäkään. Minä olen ja Kakkosessa viime syksynä Matias oli vahvistuneen ops-jp:n heikoin lenkki, vaikkakin kausikortipaikka oli avaukseen. Nyt talven aikana Matias ei ole erottunut myäskään talentti-s/m:ssä ylivertaisena pelaajana joten ainakin minä näen tuon "jopa liigaan"-ajatuksenkin totaalisen vääränä. Toki Ykkönen lienee tässä vaiheessa paras taso ja annetaan toki "miehen" näyttää tasonsa ennen kuin tuomitaan.
Olen nähnyt useita. En kai muuten pystyisi mitään kommentoimaankaan. Veikkaan että meidän Matias paukuttaa sellaiset 20 maalia ensi suvena. Siitä on hyvä jatkaa ulkomaille/Veikkausliigaan.
|
|
|
|
Juhana Jäähynkalastaja
Poissa
|
 |
Vastaus #327 : 12.02.2010 klo 11:50:06 |
|
Olen nähnyt useita. En kai muuten pystyisi mitään kommentoimaankaan. Veikkaan että meidän Matias paukuttaa sellaiset 20 maalia ensi suvena. Siitä on hyvä jatkaa ulkomaille/Veikkausliigaan.
Epäilemättä. I rest my case. Aamen
|
|
|
|
Patrimonio Mundial
Poissa
|
 |
Vastaus #328 : 12.02.2010 klo 11:52:33 |
|
Epäilemättä. I rest my case.
Aamen
Tiesitkö että meillä OPSissa kaikkien pelien kohokohdat on näkyvissä netissä? Olemme edistyksellinen seura. 
|
|
|
|
|
Brambledinho
Poissa
|
 |
Vastaus #330 : 12.02.2010 klo 12:11:34 |
|
Huomenna Heinäpään futishallissa OPS-jp - FF Jaro klo 12 alkaen. Jälleen hyvä mittari ja kova vastustaja opsille.
|
|
|
|
Patrimonio Mundial
Poissa
|
 |
Vastaus #331 : 12.02.2010 klo 12:13:00 |
|
Huomenna Heinäpään futishallissa OPS-jp - FF Jaro klo 12 alkaen. Jälleen hyvä mittari ja kova vastustaja opsille.
Kaikkia päihin!
|
|
|
|
andyman
Poissa
Suosikkijoukkue: Tre GB, welcome stadi mut mikähän seura?
|
 |
Vastaus #332 : 12.02.2010 klo 12:42:43 |
|
OPS-jp etsii edelleenkin hyökkääjää, varsinkin kun esim. M.Hosio on ollut suuri pettymys! Nyt keskustelun aiheena ollut Matias Juntunen on osoittanut sekä peleissä, että harjoituksissa parempia otteita. Miksiköhän Hosion kanssa hätiköitiin, kun ei viime kaudella Kemissäkään ollut sateentekijä, vaan menestyi lähinnä vierellä pelanneiden "siivellä"!? Hosio EI ykkösen kärkijoukkueen tasoa!
|
|
|
|
misteri
Poissa
Suosikkijoukkue: FF Poker Tour I Bracelets: Final, Main, Money
|
 |
Vastaus #333 : 12.02.2010 klo 13:35:02 |
|
Olen nähnyt useita.
Luettelisiko superfani viime kaudella nähdyt OPS-jpn pelit?
|
|
|
|
Patrimonio Mundial
Poissa
|
 |
Vastaus #334 : 12.02.2010 klo 13:42:50 |
|
Luettelisiko superfani viime kaudella nähdyt OPS-jpn pelit?
www.youtube.com
|
|
|
|
linko
Poissa
Suosikkijoukkue: Alasarjalutuuri
|
 |
Vastaus #335 : 12.02.2010 klo 13:49:21 |
|
Vois jäädä tätä melkeinpä katsomaan, kun hallille aamusta muutoinkin pitää raahautua 
|
|
|
|
andyman
Poissa
|
 |
Vastaus #336 : 12.02.2010 klo 15:28:10 |
|
Vois jäädä tätä melkeinpä katsomaan, kun hallille aamusta muutoinkin pitää raahautua  Eipä pääse , mutta laitatko Linko puolueetonta raporttia! Jarolla testissä kuuleman mukaan muutama uusi kaveri?
|
|
|
|
PAN
Poissa
Suosikkijoukkue: En muista...
|
 |
Vastaus #337 : 12.02.2010 klo 22:08:41 |
|
Tasavertaisesti vai onko Matiaksella verenperintönä kausikortti avaukseen?
Toivon mukaan ei. Toivotaan kuitenkin että Matias ilman sukulaissuhteita lunastaa itselleen avauspaikan ja kehittyy huippupelaajaksi
|
|
|
|
PAN
Poissa
Suosikkijoukkue: En muista...
|
 |
Vastaus #338 : 12.02.2010 klo 22:11:34 |
|
No nyt on kyllä Ofelia auennut sielläkin 
|
|
|
|
andyman
Poissa
|
 |
Vastaus #339 : 13.02.2010 klo 15:30:37 |
|
OPS-jp - Jaro 2-1, uusi brassi tehnyt voittomaalin. Eka jakso ollut Jaron ja toinen opsin. Paikalla olleet, saisko raporttia? Vai odotellaanko ops sivuille tulevaa? Kukahan liigaporukka seuraavaksi...
|
|
|
|
journeyman
Poissa
|
 |
Vastaus #340 : 13.02.2010 klo 15:33:50 |
|
OPS-jp - Jaro 2-1, uusi brassi tehnyt voittomaalin. Eka jakso ollut Jaron ja toinen opsin. Paikalla olleet, saisko raporttia? Vai odotellaanko ops sivuille tulevaa? Kukahan liigaporukka seuraavaksi...
Kuten sanoin niin OPS pystyy kyllä höntsissä hoitamaan muitakin liigaporukoita.
|
|
|
|
andyman
Poissa
|
 |
Vastaus #341 : 13.02.2010 klo 15:41:41 |
|
Kuten sanoin niin OPS pystyy kyllä höntsissä hoitamaan muitakin liigaporukoita.
Niin eihän se onneksi liigassa pelaa, ois se noloa...
|
|
|
|
RDBLL
Poissa
|
 |
Vastaus #342 : 13.02.2010 klo 15:41:49 |
|
OPS-jp - FF Jaro 2 : 1 (0:0)
Ensimmäinen puolikas oli tasaista ja tarkkaa pelaamista molemmilta joukkueilta. Toisella puoliajalla peli hieman avautui ja OPS-jp onnistui menemään johtoon erikoistilannemaalilla, kun Miika Hosion antama kulma löysi boksissa vartioimatta jätetyn Anzori Kaladzen. Tämän jälkeen Jarokin hieman aktivoitui ja alkoi ottamaan peliä kasvavassa määrin haltuunsa, johtaen siihen, notta Tillmann Grove tinttasi komealla laukauksella n. 25 metristä vierasjoukkueen tasoihin.
Jaro painoi lopussa agressiivisesti päälle ja maali roikkui ilmassa, mutta viimeiseksi jääneestä osumasta kuitenkin vastasi Miiga-jp, kun pirteästi esiintynyt Kaladze löysi sektorilta vaihdosta kentälle tulleen Valmir Alves de Oliveiran, jolla oli helppo työ pistää pallo reppuun. Ihan tasainen matsi kaikinpuolin; Jaro oli hieman niskanpäällä - kuten Liigajoukkueelle kuuluukin - mutta OPS-jp pelasi pääsääntöisesti hallittua futista ja nappasi tästä höntsästä voiton.
OJT aloitti näin;
Alakulju; Heiskanen - Mahlakaarto - Juvonen - Arinze; Hosio - Väänänen - Kivilä; Vanderlei; Kaladze - Juntunen
Toisella puoliajalla kentälle tulivat Pähtilä, Vandell, Marjeta, Oliveira ja pari tunnistamatonta janaria, käsittääkseni junnuja.
|
|
|
|
andyman
Poissa
|
 |
Vastaus #343 : 13.02.2010 klo 15:45:37 |
|
OPS-jp - FF Jaro 2 : 1 (0:0)
Ensimmäinen puolikas oli tasaista ja tarkkaa pelaamista molemmilta joukkueilta. Toisella puoliajalla peli hieman avautui ja OPS-jp onnistui menemään johtoon erikoistilannemaalilla, kun Miika Hosion antama kulma löysi boksissa vartioimatta jätetyn Anzori Kaladzen. Tämän jälkeen Jarokin hieman aktivoitui ja alkoi ottamaan peliä kasvavassa määrin haltuunsa, johtaen siihen, notta Tillmann Grove tinttasi komealla laukauksella n. 25 metristä vierasjoukkueen tasoihin.
Jaro painoi lopussa agressiivisesti päälle ja maali roikkui ilmassa, mutta viimeiseksi jääneestä osumasta kuitenkin vastasi Miiga-jp, kun pirteästi esiintynyt Kaladze löysi sektorilta vaihdosta kentälle tulleen Valmir Alves de Oliveiran, jolla oli helppo työ pistää pallo reppuun. Ihan tasainen matsi kaikinpuolin; Jaro oli hieman niskanpäällä - kuten Liigajoukkueelle kuuluukin - mutta OPS-jp pelasi pääsääntöisesti hallittua futista ja nappasi tästä höntsästä voiton.
OJT aloitti näin;
Alakulju; Heiskanen - Mahlakaarto - Juvonen - Arinze; Hosio - Väänänen - Kivilä; Vanderlei; Kaladze - Juntunen
Toisella puoliajalla kentälle tulivat Pähtilä, Vandell, Marjeta, Oliveira ja pari tunnistamatonta janaria, käsittääkseni junnuja.
Toinen junnuista ollut ainakin Sami Karjalainen, Vaalan oma poika? Toinen ehkä Welling, Niinimäki tai Koivuniemi, ainakin olleet harjoitusryhmässä mukana?
|
|
|
|
journeyman
Poissa
|
 |
Vastaus #344 : 13.02.2010 klo 16:53:19 |
|
Niin eihän se onneksi liigassa pelaa, ois se noloa...
Ilmeisesti et ymmärtänyt tai sitten minä en ymmärrä sinua.. viittasin taannoiseen ACO keskusteluun sen jälkeen, kun OPS ACOn voitti ja tuolloin totesin, että tappio ei minua huoleta sillä OPS pystyy voittamaan myös muita liigaporukoita näissä kevät höntsissä ja tänään se todistettiin. (JJK-ACO 1-3, ei sillä että tämä minua mitenkään positiivisemmaksi tai negatiivisemmaksi kesää ajatellen saisi.)
|
|
« Viimeksi muokattu: 13.02.2010 klo 16:54:35 kirjoittanut journeyman »
|
|
|
|
|
Juhana Jäähynkalastaja
Poissa
|
 |
Vastaus #345 : 13.02.2010 klo 16:55:19 |
|
Kaladze oli jo viime syksynä en riktig matchvinnare joten toivottavasti tällä kaudella saa Migulilta kunnon korvauksen ja oman pedin, ettei tartte valmentajan siskonpedissä majailla. Vahvaa menoa opis.jp:ltä harjoituskaudella, ohessa "virallinen" selitys tulokselle. Jarolla oli avauksessa laskutavasta riippuen 6-7 sellaista kaveria, joiden en ainakaan itse ennakoi kesällä olevan ensisijaisia avauksen miehiä, joten eipä tulokseen ehkä kannata suurta huomiota kiinnittää.
|
|
|
|
andyman
Poissa
|
 |
Vastaus #346 : 13.02.2010 klo 16:59:20 |
|
Ilmeisesti et ymmärtänyt tai sitten minä en ymmärrä sinua.. viittasin taannoiseen ACO keskusteluun sen jälkeen, kun OPS ACOn voitti ja tuolloin totesin, että tappio ei minua huoleta sillä OPS pystyy voittamaan myös muita liigaporukoita näissä kevät höntsissä ja tänään se todistettiin.
(JJK-ACO 1-3, ei sillä että tämä minua mitenkään positiivisemmaksi tai negatiivisemmaksi kesää ajatellen saisi.)
OPS on oulun ykkönen kunnes toisin todistetaan, heh! ja se on mulle muuten ihan sama , vaikka se sun yöunet viekin...pääasia että oululainen futis pärjää!!!
|
|
|
|
yksi
Poissa
|
 |
Vastaus #347 : 13.02.2010 klo 17:05:53 |
|
Miten Väänänen on pelannut?
|
|
|
|
andyman
Poissa
|
 |
Vastaus #348 : 13.02.2010 klo 17:06:16 |
|
Kaladze oli jo viime syksynä en riktig matchvinnare joten toivottavasti tällä kaudella saa Migulilta kunnon korvauksen ja oman pedin, ettei tartte valmentajan siskonpedissä majailla.
Vahvaa menoa opis.jp:ltä harjoituskaudella, ohessa "virallinen" selitys tulokselle.
Lukuisien pienten loukkaantumisten johdosta matkassa oli vain 14 pelaajaa.Näin toteaa Jaron sivut ja kaikki oli vaihtomiehiä vai?? Paikalla olleiden mukaan avauksessa oli 7-8 samaa kaveria kuin AC Oulua vastaan (liigacupissakin vain vaihtomiehiä, kyllä nuo hurrit osaa) ja Papa katsomossa takareisivamman vuoksi?
|
|
|
|
IDreamOfSuvi
Poissa
|
 |
Vastaus #349 : 13.02.2010 klo 17:10:03 |
|
RDBBL... onnistuit kirjoittamaan melkein asiallisesti jo "miikan tiimistä:) " istuttiin varmaan vierekkäin siellä katsomossa;)
Andyman: Brassi ei ole uusi, vaan jo viime kaudella yhden pelin jo alle pelannut:) hyvä OLLI!!
Ansorista sen verran että kyllä viime kaudella oli jo peti, ruoka ja palkka...mutta Olga meinasi viedä aikaa liikaa...siksi punkattiin yhdessä loppukausi:)
joo pelillisesti tuohan näyttää ihan ok peliltä. Jarolta oli tosiaan poissa 6 avauksen miestä, mut hei se onkin liigaporukka ja noillakin miehillä ne pelaa liigaa jos tulee loukkaantumisia, eli ei siellä ihan ketä tahansa torimyyjiä ollut kentällä.
Hosiota joku "vähän" haukkui ylempänä...tänään oli miksu pirtee ja mut puolustuspäähän pelatessa on miehellä hirveitä ongelmii, ylöspäin sujuu hyvin..ja opsin kannalta kannattaa muistaa että PARAS pelimies istuu vielä noin 3 viikkoo katsomossa, mut sieltä tullaan ja kauden alkuun on vielä kuukausia..
|
|
|
|
|
|