FutisForum2 - JalkapalloFutisForum2 - Jalkapallo
17.12.2025 klo 18:40:37 *
Tervetuloa, Vieras. Haluatko rekisteröityä?
Aktivointiviesti saamatta? Unohtuiko salasana?

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan
Uutiset: FF2 perinteinen joulupatakeräys avattu: Joulupata 2025!

Yhteys ylläpitoon: [email protected]

Sivuja: 1 ... 171 [172] 173 ... 186

Kirjoittaja Aihe: OULUN PALLOSEURA, 2011-12, ODOTTELEMME LIIGALISENSSIPÄÄTÖKSIÄ!  (Luettu 456325 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
misteri

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: FF Poker Tour I Bracelets: Final, Main, Money

Vastaus #4275 : 02.09.2011 klo 09:15:37

2 vuoden kertymät noin 200k :) plus auto, asunto, golf osakkuus, lentoliput matkustamiseen, mies kävi yhdellä pelireissulla pelaajien kanssa bussissa viimeisellä kaudella :) tähti :) mut siis ei ole tyhmää pyytää, onhan mies sentään Litmasesta tehnyt pelimiehen..
Eli 100k vuodessa? vai mitä tämä "kertymä" tarkoittaa? Ja eikös nuo edut ole jo palkassa mukana? Jos siis tuo 200k on veronalainen tulo?
Ja jos en väärin muista avopotilas huuteli että Kampmanin palkka on 200-300K€/Vuodessa. Ja fakta siis 50% siitä? Joten samaa kaavaa voi varmaan käyttää muihinkin miehen "faktoihin"?
Valentin Varennikov

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: BLACKBERRY

Vastaus #4276 : 02.09.2011 klo 11:41:35

Sivukuluineen 200 oli lopultakin aika lähellä oikeaa. Tekstiviestillä sen tiedon sain ja heti sen julkaisin täällä. End of discussion. Sinitähtien vääristely ei muuta asiaa paremmaksi.

Ja tuo Nuren 55 000 on suora lainaus urheilulehdesta mustaa valkoisella. Ei siis minun keksimä millään muotoa.
misteri

Poissa Poissa

Vastaus #4277 : 02.09.2011 klo 13:21:18

Sivukuluineen 200 oli lopultakin aika lähellä oikeaa. Tekstiviestillä sen tiedon sain ja heti sen julkaisin täällä. End of discussion. Sinitähtien vääristely ei muuta asiaa paremmaksi.
Voin siivooja/aulavahdille kertoa, että palkan sivukulut EIVÄT ole 100%. Vaan 30% luokkaa kaikkineen. Jos nyt edes tuo 100T€ pitää paikkaansa.
Ja tuo Nuren 55 000 on suora lainaus urheilulehdesta mustaa valkoisella. Ei siis minun keksimä millään muotoa.
Keneltä lainattu? Nurelta itseltään?
Valentin Varennikov

Poissa Poissa

Vastaus #4278 : 02.09.2011 klo 13:25:20

Kusettaja lappalaiset ei sitten ilmestyneet Malminkartanon ärrälle. No juodaan itse tämä pullo sitten. Turha vinkua enää tämän jälkeen.
Huupponen
2017

Paikalla Paikalla

Suosikkijoukkue: Tonttilan Super -91

Vastaus #4279 : 02.09.2011 klo 13:44:18

Tuohon ehkä Huupponen osaisi paremmin vastata, mutta eräs voikkaan mies oli sitä mieltä että on puhunut myös hänen puolesta. Valmennuksesta ja opetuksesta vastasi sitten eri kaverit???
Kampmanin hommista en osaa sanoa mitään. Mukava mies ja varmasti kova tienaamaan.
misteri

Poissa Poissa

Vastaus #4280 : 02.09.2011 klo 14:37:29

Kusettaja lappalaiset ei sitten ilmestyneet Malminkartanon ärrälle. No juodaan itse tämä pullo sitten. Turha vinkua enää tämän jälkeen.
Eli vedät jallupullosta veikkauksen nimimerkki A:n kanssa. Sitten täysin asiaan kuulumaton nimimerkki B kyselee sinua Malminkartanoon. JA kun nimimerkki B ei tule paikalle, niin et maksa nimimerkki A:lle velkaasi?
Ja aina yhtä lystiä, kun kemiläinen huutelee oululaisia lappalaiseksi.
Valentin Varennikov

Poissa Poissa

Vastaus #4281 : 02.09.2011 klo 14:39:01

Eli vedät jallupullosta veikkauksen nimimerkki A:n kanssa. Sitten täysin asiaan kuulumaton nimimerkki B kyselee sinua Malminkartanoon. JA kun nimimerkki B ei tule paikalle, niin et maksa nimimerkki A:lle velkaasi?
Ja aina yhtä lystiä, kun kemiläinen huutelee oululaisia lappalaiseksi.

Itse toimin asiassa vain välikätenä. Jos ei jallut kiinnosta, niin mulle kyllä kelpaa. Se on morjens. Sulle en enää kommentoi yhtään mitään, paskahattu.
ese

Poissa Poissa

Vastaus #4282 : 02.09.2011 klo 14:47:54

Itse toimin asiassa vain välikätenä. Jos ei jallut kiinnosta, niin mulle kyllä kelpaa. Se on morjens. Sulle en enää kommentoi yhtään mitään, paskahattu.
Hatullinen paskaa
Lonkkavolvo

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: AC Oulu liigaan!

Vastaus #4283 : 03.09.2011 klo 21:52:07

Kyllähän tässä ihmisanalyysin itseoppineena harjoittajana on todettava, että Miikalla taitaa olla vielä tunteita AC Oulua kohtaan. Myös rakkautta. Sen kovan kuoren alla on vielä pieni poika, joka synnytti AC Oulun. Vielä koittaa aika kun Miika palaa kotiin perheensä luo. Tuhlaajapoikana.
maasturi

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Tarzan ja apansonit

Vastaus #4284 : 04.09.2011 klo 23:32:43

Mitä "kumppanilla" on tekemistä nyky Oulufutiksen kanssa? Tai muilla isokenkäisillä?

Ainua taitaa olla Takkula jonka kengätkin Miika nuolee.

Miika ja pleksi tekke viä "tiilin" ja kaikki o ihimeissään ;-)
Testaburger

Poissa Poissa

Vastaus #4285 : 05.09.2011 klo 10:10:36

http://www.ops.fi/uutiset/46/2011/721

Mites miigan bussikuljetuksen kanssa kävi? Tämäkin peruttu kaikessa hiljaisuudessa?
andyman

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Tre GB, welcome stadi mut mikähän seura?

Vastaus #4286 : 05.09.2011 klo 10:30:37

http://www.ops.fi/uutiset/46/2011/721

Mites miigan bussikuljetuksen kanssa kävi? Tämäkin peruttu kaikessa hiljaisuudessa?

Näyttää junnupuolikin lentävän... tietenkin viikolla oleviin peleihin vaikea bussikyydillä ehtiä oulusta asti? Miika varannut junnuvalkoilleen halavat lennot?

http://www.opsjuniorit.com/?x103997=212162
mikkehoo

Poissa Poissa

Vastaus #4287 : 06.09.2011 klo 12:57:28

Näyttää junnupuolikin lentävän... tietenkin viikolla oleviin peleihin vaikea bussikyydillä ehtiä oulusta asti? Miika varannut junnuvalkoilleen halavat lennot?

Satun tuntemaan yhden näistä valmentajista ja vkl juteltiin kuinka mukava syksyn
"päättäjäisretki" tulossa juhlimisineen ym. Ei kyllä minulle puhunut sanaakaan mistään
opintomatkasta, tai ainahan reissuissa jotain tietty "opitaan".
Ja liput on kuulemma jouduttu hommaamaan ihan itse. Pääsevät reissuunkin ilman Miigaa.
Alain Robbe-Grillet

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Dans le labyrinthe ja Vihavaisen tahtotila

Vastaus #4288 : 06.09.2011 klo 16:23:52

Satun tuntemaan yhden näistä valmentajista ja vkl juteltiin kuinka mukava syksyn
"päättäjäisretki" tulossa juhlimisineen ym. Ei kyllä minulle puhunut sanaakaan mistään
opintomatkasta, tai ainahan reissuissa jotain tietty "opitaan".
Ja liput on kuulemma jouduttu hommaamaan ihan itse. Pääsevät reissuunkin ilman Miigaa.

OPS-j:n propagandavastaava osaa ilmeisesti kaivaa jokaisesta asiasta jotakin. Tuosta sivuilla olevasta jutusta päätellen kaverit lähtevät katsomaan peliä, mutta voihan sen tietenkin opintomatkanakin ottaa.

Mutta andya itseään lainaten, eikös nämä jutut kuulu tuonne junnupuolelle?
andyman

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Tre GB, welcome stadi mut mikähän seura?

Vastaus #4289 : 07.09.2011 klo 13:32:36

Vastasin vain Misterille, että josko bussireissu peruttu em. syystä. Ja kuten mainitsin Miika vain varannut "halavat reissut", eihän maksajaa mainittu???
jomi

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: AC Oulu,OPS,ONS.

Vastaus #4290 : 07.09.2011 klo 19:26:50

OPS hakee Kotkasta 1-2 voiton. Nganbe tekee maaleista toisen sillä niin vaarallinen hän oli jo Viikinkejä vastaan. Voitolla oltaisiin Lahdesta 3:n pisteen päässä ja keskinäinen peli on jäljellä. Uudet vahvistukset ovat nyt saaneet harjoitella joukkueen kanssa joten siinä mielessä ei jää jossiteltavaa että tulivatko vahvistukset liian myöhään. Jännittävä loppukausi on alkamassa ja derbykin on jo 2:n viikon päästä. Ennakkolippu kannattaa ehdottomasti hankkia sillä lippujonot tuohon hegemoniaotteluun voivat olla yllättävän pitkiä.
Valentin Varennikov

Poissa Poissa

Vastaus #4291 : 10.09.2011 klo 21:23:57

Kuulin villiä huhua että OPSilla olisi menossa aluevaltaus erääseen suomalaiseen valtalajiin. Saatetaanpa nähdä Kyrpille haastaja tulevina vuosina... Ylos
Antoine Roquentin

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Jatkuvuuden Periaate & J-P Sartren rohtopaukku

Vastaus #4292 : 10.09.2011 klo 21:28:16

Kuulin villiä huhua että OPSilla olisi menossa aluevaltaus erääseen suomalaiseen valtalajiin. Saatetaanpa nähdä Kyrpille haastaja tulevina vuosina... Ylos

Laser-OJT-jp? Cassun lisäalueelle kendohalli kaatumassa olevan futishallihankkeen sijasta?
Soufi

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Hyvikset.

Vastaus #4293 : 11.09.2011 klo 08:45:52

Laser-OJT-jp? Cassun lisäalueelle kendohalli kaatumassa olevan futishallihankkeen sijasta?
Olisi Miigalta melkoinen kulttuuriteko mennä sotkemaan kaupungin kendokuviot :D Ylos Jalkapallosta saattaiskin yllättäen tulla kaupungin ykköslaji!
jomi

Poissa Poissa

Vastaus #4294 : 11.09.2011 klo 19:34:32

Kuten 7.9. ennustin OPS haki 1-2 voiton Kotkasta. Kyllä on huikea putki OPS:lla. Loput pelit voittamalla OPS on lähellä nousua joten jännäksi menee. Nyt alkaa tosiaan huono alkukausi vaikuttamaan sillä tällaisen putken jälkeen OPS:n kuuluisi johtaa sarjaa. Onneksi Lahti kohdataan päätöskierroksella joten kaikki on mahdollista!
jomi

Poissa Poissa

Vastaus #4295 : 11.09.2011 klo 21:05:50

Niin tuo tappiottomien pelien putki on jo 10 ottelua joista peräti 9 on voittoja. Ja tuo ainut tasapeli tuli FC Lahtea vastaan jossa OPS:lta vietiin lopun tuomarivirheen ansiosta voitto. Saapa nähdä katkeaako putki enää tällä kaudella?
Pöhnä

Poissa Poissa

Vastaus #4296 : 11.09.2011 klo 21:07:28

Saapa nähdä katkeaako putki enää tällä kaudella?

21.9 8) Ylos
IDreamOfSuvi

Poissa Poissa

Vastaus #4297 : 11.09.2011 klo 21:10:23

luuletko oikeasti että Oululle tämä joukkue häviäisi ?? minun mielestäni loppupelistä selvin..
Phil Dunphy

Poissa Poissa

Vastaus #4298 : 11.09.2011 klo 21:12:37

luuletko oikeasti että Oululle tämä joukkue häviäisi ?? minun mielestäni loppupelistä selvin..
No tuskin tulee olemaan selvin peli kummallekkaan jäljellä olevista. Eiköhän ACO sen kuitenkin vie ja Oulun herruuden samalla Ylos
« Viimeksi muokattu: 11.09.2011 klo 21:20:23 kirjoittanut Sarabiina »
Pöhnä

Poissa Poissa

Vastaus #4299 : 11.09.2011 klo 21:14:06

Tapsakin tietää totuuden:

Kyllähän pisteet tulevat OPSlta vai oliko se nyt OPS-jp?
Vaikein jäljelläolevista otteluista on Joensuun Mehtimäen reissu. Ei tule Joensuusta pisteitä kovin helposti.

Ylos

Sivuja: 1 ... 171 [172] 173 ... 186

Siirry: