BOCA TAMPERE
Poissa
Suosikkijoukkue: Unico Grande Amore,Boca Juniors,Ilves,Melde
|
 |
Vastaus #1325 : 28.08.2010 klo 23:51:11 |
|
Taidettiin kaatua niihin sun ohjeisiin! 0-1 tilanteessa: -"Kilppari kuudelletoista!" , 0-2: "Kilppari vitoselle!" Siinä tais olla Melden voiton avaimet  
|
|
|
|
|
fairly
Poissa
Suosikkijoukkue: SorPa, Fc Pisan pallo, ViiPV, Haka
|
 |
Vastaus #1326 : 28.08.2010 klo 23:59:39 |
|
Mahdatkohan sä yhtään tajuta kuinka paljon sulle nauretaan joka puolella?  Paitti tietty sun omat kullannuppu melodia huorat. Se on 200-0 meille muille. Sä et vaan itse tiedä sitä 
|
|
|
|
|
BOCA TAMPERE
Poissa
|
 |
Vastaus #1327 : 29.08.2010 klo 00:00:03 |
|
Asiasta tuhanteen..mietittiin tuos PiPon laitapakin kanssa pikkuolusilla,että onkohan Pipaitsuilla 3 pojoo liikaa Resulltcodessa,vai oltiinko liian alkoholi -juavuksissa?
|
|
|
|
|
BOCA TAMPERE
Poissa
|
 |
Vastaus #1328 : 29.08.2010 klo 00:08:55 |
|
Mahdatkohan sä yhtään tajuta kuinka paljon sulle nauretaan joka puolella?  Paitti tietty sun omat kullannuppu melodia huorat. Se on 200-0 meille muille. Sä et vaan itse tiedä sitä  Se kirjoitetaan Melody,raukkaparka.Jos mulle nauretaan,niin sehän on ihan helvetin hyvä homma.Aatteles ny,janari,mulle nauretaan,sä rassaat sitä PV:tä,mä valitsen ekan vaihto-ehdon. Näin huonolla provolla ui juuri iso kuha verkkoon..234 mulle,janari..Mä tuon päätöspeliiin fairyt,et saat sen flipin natsaan,janari.öitä.rakas.
|
|
|
|
« Viimeksi muokattu: 29.08.2010 klo 08:33:30 kirjoittanut BOCA TAMPERE »
|
|
|
|
|
BOCA TAMPERE
Poissa
|
 |
Vastaus #1329 : 29.08.2010 klo 00:31:06 |
|
Mahdatkohan sä yhtään tajuta kuinka paljon sulle nauretaan joka puolella?  Paitti tietty sun omat kullannuppu melodia huorat. Se on 200-0 meille muille. Sä et vaan itse tiedä sitä  Vielä sen verran joudun puuttumaan tähän amatsutekstiin,että oikein soitin kaikki 26 edustuksen pelaajaa läpi ja kysyin onko heidän vaimo/avoke huora? 26 kieltävää vastausta tuli.Kauden vikassa pelissä olet toivottavasti paikalla,koska ne huoraksi kutsutut vaimot ja avokkeet palaa halusta nähdä sut..tyhmä..nyt menit niille alueille,joita mäkään en enää pysty kontrolloimaan..vai oletko taas poissa niin kuin viimeksi,janari?Kuka haluaa suututtaa 26 mimmiä? mä en ainakaan..
|
|
|
|
|
BOCA TAMPERE
Poissa
|
 |
Vastaus #1330 : 29.08.2010 klo 00:35:21 |
|
sun omat kullannuppu melodia huorat.
Onkos tämä kunnianloukkausta lähentelevä heitto koko VaKPin joukkueen yhteinen kanta? Onko koko VaKP-organisaatio sitä mieltä että Melodyn pelaajien vaimot/tyttöystävät/poikaystävät/lampaat ovat huoria? Vastauksia kiitos.
|
|
|
|
« Viimeksi muokattu: 29.08.2010 klo 08:37:51 kirjoittanut BOCA TAMPERE »
|
|
|
|
|
Lonkero
Poissa
|
 |
Vastaus #1331 : 29.08.2010 klo 02:30:29 |
|
Asiasta tuhanteen..mietittiin tuos PiPon laitapakin kanssa pikkuolusilla,että onkohan Pipaitsuilla 3 pojoo liikaa Resulltcodessa,vai oltiinko liian alkoholi -juavuksissa?
Näyttääpä PiPo-ACE ottelussa 10.8. olevan pientä muutosta. Muistaakeseni vanha tulos oli 1-4, nyt 3-0.
|
|
|
|
|
BOCA TAMPERE
Poissa
|
 |
Vastaus #1332 : 29.08.2010 klo 07:44:38 |
|
Näyttääpä PiPo-ACE ottelussa 10.8. olevan pientä muutosta. Muistaakeseni vanha tulos oli 1-4, nyt 3-0.
Jaahans! Onko PiPo siis lähtenyt sille tielle mistä ei ole paluuta?..varmasti! koko joukkue arvostaa vasikka-hommaa,kuten tässä näyttää käyneen..Snitch... E:Ace näköjään sekoillut ite
|
|
|
|
« Viimeksi muokattu: 29.08.2010 klo 08:15:09 kirjoittanut BOCA TAMPERE »
|
|
|
|
|
BOCA TAMPERE
Poissa
|
 |
Vastaus #1333 : 29.08.2010 klo 08:13:34 |
|
Paitti tietty sun omat kullannuppu melodia huorat.
Otetaan tämä edelleen talteen.Henk.koht tämä ei loukkaa,mutta hyvä tietää mitä ajattelet naisista..Mä luulen että muidenkin vastustajajoukkueiden pelaajat kunnioittaa sua ihan v#tusti näitten heittojen jälkeen.Sähän voit kertoa vielä pelinumeros niin tietää poijaat katsella lapsiensa äitien huoraksi haukkujaa..voi poikaparka..lähdit väärälle tielle,repuusi.. E:vai satutko olemaan poissa loppukauden pelit pakottavien "työkiireiden" tai muiden syiden takia?
|
|
|
|
« Viimeksi muokattu: 29.08.2010 klo 08:18:03 kirjoittanut BOCA TAMPERE »
|
|
|
|
|
Pekka#9
Poissa
Suosikkijoukkue: Katumaasturit, ei nopeusrajoituksia
|
 |
Vastaus #1334 : 29.08.2010 klo 09:46:47 |
|
Montako rankkua Daltonit tällä kertaa sai  YPA yhden, toki lopussa tuomarilla ei ollut munaa pistää pilkulle kun Daltoneiden hyökkääjä työnnettiin selästä kumoon, ei mennyt ihan pelin linjan mukaan. Daltonit vei peliä, paikat noin lonkalta heitettynä 10-4 yhtään liioittelematta. Ei taida muuten edes 28 pinnaa riittää säilymiseen tänä vuonna. http://www.resultcode.fi/sarjat/sarja_sarjatilanne_ja_ottelut_nayta.php?sarja_id=103563&piiri_id=100003
|
|
|
|
|
Zupizareetta
Poissa
Suosikkijoukkue: TamU
|
 |
Vastaus #1335 : 29.08.2010 klo 11:15:21 |
|
Täällä tuntuu kiehuvan vakpn ja melodn välillä.  Turhaan kinastelette lapsukaiset, katsokaa kaikki sarjataulukkoa. Pitkä sarja on siitä hyvä, että se kertoo mikä on para joukkue. Tällä hetkellä Vakp jo pienen karkumatkan päässä,tosin Kylvellä vielä mahdollisuudet. Ja mikäli kekenäisestä paremmuudesta on kinaa, niin sekin selviää sarjataulukosta. Ja jos kerran keskinäinen ottelu on vielä jäljellä niin eikös siinä nähdä kumpi osaa pelata ja kumpi ei. Jos päättyy 1-0 tai 0-2 niin voi jopa molemmat osata pelata, mutta jos toinen takoo esim 5 maalia toisen yhtä taikka nollaa vastaan niin ei ole kai epäilystäkään kumpi on parempi? PS: Tuollaisen uhoamisen jälkeen on pakko sanoa, että kun katsoo noita kellonaikoja milloin tuo Boca kirjottelee tänne, niin jokainen varmasti tajuaa kuinka tylsä elämä hänellä on.  Ei jumalauta. 
|
|
|
|
|
J_Zanetti
Poissa
Suosikkijoukkue: Arsenal, PiPo-79
|
 |
Vastaus #1336 : 29.08.2010 klo 12:04:38 |
|
Mikähän juttu toi ACE - PiPo-79 pelin tuloksen muutos on(tuloshan on nyt "luovari"). Ei ole ainakaan juttua ollut pukukopissa mistään valituksista ja henkilökohtaisesti minulle on ihan sama, vaikka vastustajalla pelaisi Shefki kärjessä. Vai mistä näistä nyt ylipäänsä sitten valitetaan.
|
|
|
|
|
Nikopolidis
Poissa
Suosikkijoukkue: Leijona Futsal, ManU
|
 |
Vastaus #1337 : 29.08.2010 klo 12:38:23 |
|
Mikähän juttu toi ACE - PiPo-79 pelin tuloksen muutos on(tuloshan on nyt "luovari"). Ei ole ainakaan juttua ollut pukukopissa mistään valituksista ja henkilökohtaisesti minulle on ihan sama, vaikka vastustajalla pelaisi Shefki kärjessä. Vai mistä näistä nyt ylipäänsä sitten valitetaan.
http://www.resultcode.fi/sarjat/joukkue/jou_opk_nayta_uusi.php?piiri_id=100003&ottelu_id=117212&sarja_id=103561tuoltahan se on arvattavissa, miksi ottelun tulos on muuttunut. Olkkonen Joonas on ottelussa pelikiellossa ja silti on ottelussa saanut varoituksen. Aika selvää vai mitä? Ainoa epäselvyys on onko PiPo tehnyt protestin vai onko tulos muutettu piirissä?
|
|
|
|
|
janti
Poissa
|
 |
Vastaus #1338 : 29.08.2010 klo 14:23:46 |
|
Kyseessä on aikalailla tilanne, että ACE laski pelaajan saamat varoitukset oikein, mutta pöytäkirja kertoi toista ja siitä sitten rangaistiin. Ainoa moka, minkä ACE teki oli se, että matsin jälkeen ei tarkasti tarkastanut pöytäkirjaa tai tarkistanut otteluita Resultcodesta. Kaikkihan tietää kuinka aktiivisesti matsien jälkeen pöytäkirjoja ylipäätänsä tarkastatetaan joukkueiden toimesta (jos ylipäätään sellaisen saa joukkue käsiinsä matsin jälkeen). Eli moka ei ollut suurensuuri, mutta rangaistus oli kova. Toki sinänsä rangaistus oli oikeudenmukainen, virhehän siinä pöytäkirjojen mukaan tapahtui, mutta olisin itse hiukan toivonut pelisilmää ottaen huomioon sarjatason. Siitä ei ole tietoa, onko kyseessä ollut valitus vai Palloliiton oma tarkastus, mutta joka tapauksessa pahoittelen ACE:n puolesta joukkueita, joihin tämä sekoilu vaikutti.
|
|
|
|
|
Poissa
Suosikkijoukkue: Fc Melody, Pelikassit ja As Roma
|
 |
Vastaus #1339 : 29.08.2010 klo 14:46:27 |
|
YPan loppukauteen kuuluu ottaa yksi voitto enää tällä kaudella joka turvaisi sarjassa säilymisen.Voitto otetaan väkisin Ryhdistä ja Kristallipalatsia vastaan tehdään muutama omiinkin että varmasti hävitään ja Palatsi voittaisi sarjan. YPa nousee taas sitten ensi vuonna, ensi vuonna..... 
|
|
|
|
|
J_Zanetti
Poissa
Suosikkijoukkue: Arsenal, PiPo-79
|
 |
Vastaus #1340 : 29.08.2010 klo 15:11:15 |
|
Ikävä juttu, ACE:n ja putoamistappelussa mukana olevien joukkueiden kannalta.
Puhdas vahinkohan tämä juttu selvästi on ollut koska jos ACE tätä Olkkosta olisi haluttu pelikiellosta huolimatta peluuttaa, niin eiköhän sieltä jostain autonperästä olisi ollut kaivettavissa se ylimääräinen pelipaita. Mutta säännöt ovat sääntöjä ja sarjataso ei sinällään ole mikään syy jättää noudamatta niitä, jos ne kerran ovat olemassa.
Mikäli joku on valtavan kiinnostunut näistä imago asioista, niin PiPo-79:n toimesta ei valitusta olla tehty.
|
|
|
|
|
fairly
Poissa
|
 |
Vastaus #1341 : 29.08.2010 klo 17:38:31 |
|
Otetaan tämä edelleen talteen.Henk.koht tämä ei loukkaa,mutta hyvä tietää mitä ajattelet naisista..Mä luulen että muidenkin vastustajajoukkueiden pelaajat kunnioittaa sua ihan v#tusti näitten heittojen jälkeen.Sähän voit kertoa vielä pelinumeros niin tietää poijaat katsella lapsiensa äitien huoraksi haukkujaa..voi poikaparka..lähdit väärälle tielle,repuusi..
E:vai satutko olemaan poissa loppukauden pelit pakottavien "työkiireiden" tai muiden syiden takia?
Lasketaan nyt kuitenkin nämä naiset pois näistä poikien "jalkapallo jutuista"  Tarkotin lähinnä osaa sun valtakuntasi kanssa pelaajia jotka komppaa sua joka asiassa vailla omaa mielipidettä. Mä jätän tähän. Leiki muiden kanssa. Ei vaan aina jaksa tota sun ainaista lässytystä. Oot rakas <3
|
|
|
|
|
Pete8
Poissa
|
 |
Vastaus #1342 : 29.08.2010 klo 21:02:53 |
|
Täällä tuntuu kiehuvan vakpn ja melodn välillä.  Jos jollain yksittäisellä pelaajalla on jotain hampaankolossa, se ei tarkoita, että joukkueiden välillä kiehuu...
|
|
|
|
|
BOCA TAMPERE
Poissa
|
 |
Vastaus #1343 : 30.08.2010 klo 00:10:34 |
|
PS: Tuollaisen uhoamisen jälkeen on pakko sanoa, että kun katsoo noita kellonaikoja milloin tuo Boca kirjottelee tänne, niin jokainen varmasti tajuaa kuinka tylsä elämä hänellä on.  Ei jumalauta.  Ei osunut.joskus sitä toivoo että olisikin elämä tylsää,kerkeis hetkeks pysähtyyn,mut ei.
|
|
|
|
|
BOCA TAMPERE
Poissa
|
 |
Vastaus #1344 : 30.08.2010 klo 00:11:10 |
|
Lasketaan nyt kuitenkin nämä naiset pois näistä poikien "jalkapallo jutuista"  Tarkotin lähinnä osaa sun valtakuntasi kanssa pelaajia jotka komppaa sua joka asiassa vailla omaa mielipidettä. Mä jätän tähän. Leiki muiden kanssa. Ei vaan aina jaksa tota sun ainaista lässytystä. Oot rakas <3 Asia selvä.jätetään mimmit pois.
|
|
|
|
|
BOCA TAMPERE
Poissa
|
 |
Vastaus #1345 : 30.08.2010 klo 00:11:43 |
|
Jos jollain yksittäisellä pelaajalla on jotain hampaankolossa, se ei tarkoita, että joukkueiden välillä kiehuu...
Joo,käsittääkseni joukkueille ei ole mitään toisiaan vastaan.
|
|
|
|
|
Atmosphere
Poissa
Suosikkijoukkue: Man Utd, Notts Co., Hirsilän Pyrkivä, Daltonit,
|
 |
Vastaus #1346 : 30.08.2010 klo 08:45:57 |
|
Montako rankkua Daltonit tällä kertaa sai  Älä länkytä jos et mitään tiedä. Pappilassa vihelletty 1 rankkari tänä kesänä kotijoukkueelle.
|
|
|
|
|
Hodari
Poissa
Suosikkijoukkue: Rahattomat perinneseurat
|
 |
Vastaus #1347 : 30.08.2010 klo 14:49:12 |
|
Miksi muuten VaKPin Rajala pelasi lauantaina UrPSia vastaan eriparin kengillä? Oliko kyseessä ainoastaan joku hassuttelu?
|
|
|
|
|
fairly
Poissa
|
 |
Vastaus #1348 : 30.08.2010 klo 17:33:00 |
|
Miksi muuten VaKPin Rajala pelasi lauantaina UrPSia vastaan eriparin kengillä? Oliko kyseessä ainoastaan joku hassuttelu?
Tuntuis lähinnä olevan jo tavaramerkki 
|
|
|
|
|
Stenfårs
Poissa
Suosikkijoukkue: Real Madrid, Chelsea, Tamu, Werder Bremen, TaPa
|
 |
Vastaus #1349 : 30.08.2010 klo 19:19:28 |
|
Älä länkytä jos et mitään tiedä. Pappilassa vihelletty 1 rankkari tänä kesänä kotijoukkueelle.
Eipä muuten pidä tuo paikkaansa, meitä vastaan tuli 2 samassa pelissä, toinen tais vaan mennä sisään... 
|
|
|
|
|
|
|
|