FutisForum2 - JalkapalloFutisForum2 - Jalkapallo
16.11.2025 klo 00:59:19 *
Tervetuloa, Vieras. Haluatko rekisteröityä?
Aktivointiviesti saamatta? Unohtuiko salasana?

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan
Uutiset: Foorumi aukeaa nopeasti osoitteella ff2.fi!

Yhteys ylläpitoon: [email protected]

Sivuja: 1 ... 22 [23] 24 ... 64

Kirjoittaja Aihe: Tampereen Vitonen 2010.  (Luettu 123171 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
kaleva

Poissa Poissa

Vastaus #550 : 21.05.2010 klo 20:30:13

Joo hyvin oli raportoitu, näinhän se todellisuudessa oli. Kylve painoi päälle ja me ei pystytty tänään parhaimpaamme. Tilannetta vaikeutti vielä sekin, että ei meinattu löytää edes perille ajoissa, kun paikalllisetkin vielä neuvoivat ihan väärään paikkaan. Se tosin täytyy sanoa, että 0-1 tilanteessa myös me oltaisiin paremmalla viimeistelyllä ratkaista peli. Heinä sanoikin jo, että täällä ei narista, mutta mä kyllä narisen sen verran, että ihme porukkaa teillä on yleisössä....
Kessi

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Manchester United, LiePo, Ikurin Vire

Vastaus #551 : 21.05.2010 klo 21:49:46

Molemmilla oli kyllä mahdollisuus ratkaista peli LiePon ja KylVen välisessö kohtaamisessa. Täytyy antaa kyllä tunnustus KylVen porukalle. Nippu ei välttämättä taidoltaan ole lohkon parhaita, mutta porukka pelaa hyvin joukkueena. Eipä ole tällä kaudella vielä tullut vastaan yhtä kovaa prässäävää porukkaa. Nyt LiePolla oli olosuhteiden pakosta kokoajan kiire, kun iholla oli jatkuvasti yksi tai kaksi KylVeläistä. Peli oli molemmin puolin kohtalaisen kovaa, mutta aikalailla rehtiä. Tuomari vaan ei ollut millään tapaa ajantasalla. Vihellyksiä ei meinannu kuulua oikein mistään tilanteesta. Vähä kyllä pelotti, että ottelu lähtee vielä täysin käsistä, mutta sieltä me "valmentajat" laidalta vuorotellen huudeltiin omille rauhoituksia ja viilentymisiä. Linja oli kyllä siinä mielessä hyvä, että se oli molemmille tasainen, mutta melkein ilman tuomariakin linja olisi ollut samaa tasoa. LiePo saa olla kyllä ihan tyytyväinen vieraspisteeseen, vaikka lisämaaleihinkin olisi ollut saumaa. Mutta ainahan sitä olisi vahvoilla paremmalla viimeistelyllä...
LJK

Poissa Poissa

Vastaus #552 : 21.05.2010 klo 21:55:49

Kristallipalatsi-Ryhti 2-0 (1-0)
Pekka#9

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Katumaasturit, ei nopeusrajoituksia

Vastaus #553 : 21.05.2010 klo 21:58:06

NoPy-Daltonit 3-1, enemmän maaleja tehnyt yleensä voittaa pelin.
elsietenprkl

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Los blancos,Pelikassit ja punainen passi

Vastaus #554 : 21.05.2010 klo 22:28:19

Kristallipalatsi-Ryhti 2-0 (1-0)
Palatsi saanu kunnon kokoonpanon jalkeille vai jäikö Ryhdin runko Culmahuoneen terangille???
totaloser

Poissa Poissa

Vastaus #555 : 21.05.2010 klo 23:05:04

Nopy - daltonit 3-1
Nopyllä oli vaatimaton 20 ottelun tappioputki takana, joten ihan hirvittävän optimistisesti ei lähdetty tähänkään peliin. Alussa jäätiin vähän jalkoihin, mutta onneksi vastustajan viimeistely ei ollut erityisen auringontarkkaa. Johtomaalin jälkeen jäätyminen muuten tänään kivasti pelanneelta maalivahdilta ja peli tasoihin. Eka jakso oli daltoneiden, mutta onneksi kestettiin.
Toka jakso oli kokonaisuudessaan tasaisempaa vaikka dalttonit ehkä pitivätkin enemmän palloa. Pari nättiä pystysyöttöä ja mallikasta viimeistelyä pisti pelin pakettiin. Toivottavasti ei tarvitse seuraavaa voittoa odottaa ihan yhtä pitkään...
Atmosphere

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Man Utd, Notts Co., Hirsilän Pyrkivä, Daltonit,

Vastaus #556 : 22.05.2010 klo 06:42:39

Nopy - daltonit 3-1
muuten tänään kivasti pelanneelta maalivahdilta ja peli tasoihin.

Kuinkahan hyvin se sitten normaalisti pelaa? Oli ehdottomasti kentän paras.
totaloser

Poissa Poissa

Vastaus #557 : 22.05.2010 klo 08:34:24

Lainaus
Nopy - daltonit 3-1
 Kuinkahan hyvin se sitten normaalisti pelaa? Oli ehdottomasti kentän paras.

Nopyn maalierosta voi toki jotakin päätellä. Pari treeniä edellisen pelin jälkeen teki ihmeitä. 

Atmosphere

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Man Utd, Notts Co., Hirsilän Pyrkivä, Daltonit,

Vastaus #558 : 22.05.2010 klo 08:55:56

Nopyn maalierosta voi toki jotakin päätellä. Pari treeniä edellisen pelin jälkeen teki ihmeitä. 

Jotenkin kuvittelin että se ei olis pelannu niissä aikasemmissa peleissä. Varmoja torjuntoja, muutama unelma reaktio ja hyviä avauksia. Perusvarmalta mun silmään vaikutti.
Pekka#9

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Katumaasturit, ei nopeusrajoituksia

Vastaus #559 : 22.05.2010 klo 09:25:32

NoPyn ensimmäisen maalin hyväksyminen vähän ihmetytti. Pallo saattoi käydä maalissa mutta tuomarit eivät kyllä millään voineet sitä varmasti nähdä. Pallohan pomppasi ylärimasta maaliviivan tuntumaan ja uudestaan ylärimaan ja toisen kerran maahan. Päätuomari oli lähes puolessa kentässä ja avustava taisi ehtiä kuudentoista tuntumaan kun moke otti pallon haltuun. Tasoitus oli samankaltainen mutta kuitenkin ilmeisesti selvemmin maalissa. Avustavakin taisi olla siinä paremmin sijoittunut. Kyllähän peli olisi pitänyt niitata jo ensimmäisellä jaksolla eikä 3,4-0 vieraille olisi ollut mikään vääryys siinä vaiheessa. Mutta kuten sanottu, maalit lasketaan pelin jälkeen ja enemmän tehnyt voittaa.
-Futaaja-

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Spurs

Vastaus #560 : 23.05.2010 klo 14:02:42

FC Vapsi - FC Polla /2  2-2
RPS

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: hc santamonttu

Vastaus #561 : 24.05.2010 klo 11:29:33

Joo hyvin oli raportoitu, näinhän se todellisuudessa oli. Kylve painoi päälle ja me ei pystytty tänään parhaimpaamme. Tilannetta vaikeutti vielä sekin, että ei meinattu löytää edes perille ajoissa, kun paikalllisetkin vielä neuvoivat ihan väärään paikkaan. Se tosin täytyy sanoa, että 0-1 tilanteessa myös me oltaisiin paremmalla viimeistelyllä ratkaista peli. Heinä sanoikin jo, että täällä ei narista, mutta mä kyllä narisen sen verran, että ihme porukkaa teillä on yleisössä....

Onks ne Kylmäkosken hyttysenpuremat ikuisia saatana????
Nikopolidis

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Leijona Futsal, ManU

Vastaus #562 : 24.05.2010 klo 12:16:57

Onks ne Kylmäkosken hyttysenpuremat ikuisia saatana????

Kyllä ne taitaa olla... Ollaan täällä maalla vaan jo itse immuuneja niille. On hyvä et on tälläinen "13" kenttäpeluri takaamassa kotietua ja niin ja kotiyleisö on tietenkin se 12. Ainoa haitta niistä on kun pirulaiset lentävät suuhun ja maistuvat sille ittelleen ;) Eli tervetuloa kesähelteillä Taipaleelle
heinä

Poissa Poissa

Vastaus #563 : 24.05.2010 klo 12:26:19

Kyllä ne taitaa olla... Ollaan täällä maalla vaan jo itse immuuneja niille. On hyvä et on tälläinen "13" kenttäpeluri takaamassa kotietua ja niin ja kotiyleisö on tietenkin se 12. Ainoa haitta niistä on kun pirulaiset lentävät suuhun ja maistuvat sille ittelleen ;) Eli tervetuloa kesähelteillä Taipaleelle
Todellakin pirullisia hyttysiä! Ei ne pelin aikana niinkään haitannu, mutta mä oon ny raapinu itteeni koko viikonlopun ja ei vieläkään hellitä.
Kentästä vielä sen verran, että kannattaa käydä ennen peliä vessassa ja kannattaa ottaa vettä mukaan.
Carsten

Poissa Poissa

Vastaus #564 : 24.05.2010 klo 15:38:24

Todellakin pirullisia hyttysiä! Ei ne pelin aikana niinkään haitannu, mutta mä oon ny raapinu itteeni koko viikonlopun ja ei vieläkään hellitä.
Kentästä vielä sen verran, että kannattaa käydä ennen peliä vessassa ja kannattaa ottaa vettä mukaan.
Mikäs ihmeen kultalusikka poju täällä on ? Kyllä pisti naurattaa kun luin tämän. Hyttysiä ja pissimistä, voi hellan duudeli sentään. Ja oikein vettä jalkapallopeliin mukaan.
heinä

Poissa Poissa

Vastaus #565 : 24.05.2010 klo 15:56:33

Mikäs ihmeen kultalusikka poju täällä on ? Kyllä pisti naurattaa kun luin tämän. Hyttysiä ja pissimistä, voi hellan duudeli sentään. Ja oikein vettä jalkapallopeliin mukaan.
No mä oon tämmöinen hienohelma, joka ei oo tottunu maaseudun hyttysiin ja pissaa mielellään vaan posliinipönttöön.
Carsten

Poissa Poissa

Vastaus #566 : 24.05.2010 klo 16:09:49

No mä oon tämmöinen hienohelma, joka ei oo tottunu maaseudun hyttysiin ja pissaa mielellään vaan posliinipönttöön.
Hyvä vastaus, suoraselkäinen. :)
jufis

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: TPV, HirPy ja muut työväen seurat. Wolverhampton

Vastaus #567 : 24.05.2010 klo 18:23:51

NoPyn ensimmäisen maalin hyväksyminen vähän ihmetytti. Pallo saattoi käydä maalissa mutta tuomarit eivät kyllä millään voineet sitä varmasti nähdä. Pallohan pomppasi ylärimasta maaliviivan tuntumaan ja uudestaan ylärimaan ja toisen kerran maahan. Päätuomari oli lähes puolessa kentässä ja avustava taisi ehtiä kuudentoista tuntumaan kun moke otti pallon haltuun.

Tilannetta näkemättä jo tämän selvityksen perusteella voisi väittää pallon käyneen maalissa. Ei se muuten ylähirrestä maan kautta uudestaan hirteen osu. Tuomareilla siis fysiikan perusteet hallinnassa...
heinä

Poissa Poissa

Vastaus #568 : 24.05.2010 klo 21:35:55

TJK LiePo-OldSchool 1 - 1 (1-0).
aaamor

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Lihavat huru-ukot, Haka, LeKi

Vastaus #569 : 25.05.2010 klo 06:01:27

Buu
« Viimeksi muokattu: 25.07.2010 klo 20:58:57 kirjoittanut aaamor »
RPS

Poissa Poissa

Vastaus #570 : 25.05.2010 klo 10:05:22

Hyvä vastaus, suoraselkäinen. :)

ja mää taas metsästän elefantteja työkseni, mutta pelkään punasia puremia pohkeissa, siks meni pelikin ihan sekasin kylmäkoskella :D
RPS

Poissa Poissa

Vastaus #571 : 25.05.2010 klo 10:07:01

TJK LiePo-OldSchool 1 - 1 (1-0).

Liepo oli kova, ja old schooli ehkä vielä kovempi, pistejako oikea tulos kahden hyvin pelaavan joukkueen välisessä ottelussa!
fat mike

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Toips, LeiF

Vastaus #572 : 25.05.2010 klo 21:40:09

Lapro - Kylve 0-3

Maalipaikat aikalailla 0 - 15 ellei joku halua kotijoukkueelle jotain puolittaista maalinedustahässäkkää laskea. Vierailta tosi tahmea esitys, mutta saa ne pinnat näinkin.
termosH

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: FC Teivo, Ilves

Vastaus #573 : 25.05.2010 klo 21:43:12

ACE - PiPo-79 7-0 (3-0)
totaloser

Poissa Poissa

Vastaus #574 : 25.05.2010 klo 22:23:30

Ryhti-nopy 6-0
Lopputulos vastasi melkoisen hyvin pelitapahtumia.

Sivuja: 1 ... 22 [23] 24 ... 64

Siirry: