FutisForum2 - JalkapalloFutisForum2 - Jalkapallo
03.03.2026 klo 00:35:04 *
Tervetuloa, Vieras. Haluatko rekisteröityä?
Aktivointiviesti saamatta? Unohtuiko salasana?

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan
Uutiset:

Yhteys ylläpitoon: [email protected]

Sivuja: 1 ... 27 [28] 29 ... 35

Kirjoittaja Aihe: Välierä: Saksa-Italia 21:45  (Luettu 38692 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Eiccu

Poissa Poissa

Vastaus #675 : 28.06.2012 klo 23:34:41

Mitä ihmeen väliä silläkin on, pelasiko Englanti paremmin Italiaa vastaa kuin Saksa? Saksa oli taas välierässä, Englanti taas vaihteeksi ei.

Niin, toinen sai alkulohkon voittamalla vastaansa Italian, toinen Kreikan, koska oli niin paljon parempi joukkue vai mitä?
Nelinho

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Stefan Postma

Vastaus #676 : 28.06.2012 klo 23:35:41

Muihin en ota kantaa, mutta Neuer ei voinut maaleille mitään.

Tämä juuri. Neuer teki tänään sen minkä pystyi. Varmasti isojen pelien mies tulevaisuudessa, mikäli muu porukka löytää kivekset tärkeisiin peleihin..
Aivosolu

Poissa Poissa

Vastaus #677 : 28.06.2012 klo 23:37:19

Ja mitäköhän väliä sillä on, kumpi oli parempi, Saksa vai Englanti? Kumpikaan ei näyttänyt ratkaisupelien perusteella olevan läheskään mestariainesta.
Paris Hilton

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Mummo Ankka

Vastaus #678 : 28.06.2012 klo 23:37:35

Toivottavasti Epsanja sentään pelastaa nää kisat. Isolla rahalla vaan Epsanjalle. Pakko se on luottaa ja uskoa vaikka ei Epsanja suosikkeja olekaan. Inhokeista toinen nyt pääsi finaaliin ja toinen ei siis Portugali. Sitä paisti miten Buffon saa pelata kisoissa, vaikka on viranomaisten tutkinnan alla ?
Tutkinnan alle joutaisit itsekin...
mixupaatelainen

Poissa Poissa

Vastaus #679 : 28.06.2012 klo 23:38:54

De Rossi>Schweinsteiger+Khedira

Schweini nyt oli koko kisojen ajan täys paska mutta Khedira pelasi tänäänkin helvetin hyvin. De Rossi on hyvä pelaaja ja osaa vastustajien lanaamisetkin erinomaisesti.
Playermanager

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: ropsin eurocup vastustajat :)

Vastaus #680 : 28.06.2012 klo 23:39:49

Schweini nyt oli koko kisojen ajan täys paska mutta Khedira pelasi tänäänkin helvetin hyvin. De Rossi on hyvä pelaaja ja osaa vastustajien lanaamisetkin erinomaisesti.

Kyllä se filmaaminen ja makoilu sujuu De Rossilta paremmin kuin lanaaminen.
mixupaatelainen

Poissa Poissa

Vastaus #681 : 28.06.2012 klo 23:40:08

Niin, toinen sai alkulohkon voittamalla vastaansa Italian, toinen Kreikan, koska oli niin paljon parempi joukkue vai mitä?

Alkulohkotkin samaa tasoa :D :D
mixupaatelainen

Poissa Poissa

Vastaus #682 : 28.06.2012 klo 23:40:46

Kyllä se filmaaminen ja makoilu sujuu De Rossilta paremmin kuin lanaaminen.

Kummatkin sujuu hyvin.
Nelinho

Poissa Poissa

Vastaus #683 : 28.06.2012 klo 23:41:07

Täytyy sanoa että Saksalta puhtaat paperit saa juurikin Khedira ja Neuer. Hoitivat tonttinsa.
Nelinho

Poissa Poissa

Vastaus #684 : 28.06.2012 klo 23:42:11

Kuten sanottua, maailma on erilainen brittihuoraajan silmin :)
mixupaatelainen

Poissa Poissa

Vastaus #685 : 28.06.2012 klo 23:43:04

Täytyy sanoa että Saksalta puhtaat paperit saa juurikin Khedira ja Neuer. Hoitivat tonttinsa.

Özilille antaisin myös synninpäästön vaikka hänellä olikin semmoinen synkkä 10 minuuttinen toisella jaksolla, jossa mikään ei onnistunut. Jätkä kuitenkin yritti.
shaaba1

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Xerez CD

Vastaus #686 : 28.06.2012 klo 23:43:07

De Rossi helposti monesti koko kisojen aikana kun on hävinnyt kaksinkamppailut jää käsiään levittelemään ja makoilemaan kun ei sitten vaparia tulekaan niin vähitellen nousee ylös, mutta eihän näitä näe jos on italia-lasit päässä.

Vittu mitä paskaa. De Rossilla on ehkä pieni filmaajan leima naamassa, mutta ei helvetti oikeesti. Jätkä on pelannut aivan uskomattomat kisat, eikä mitään filmaamista ole ollut. Jokainen pelaaja jää välillä kentälle makoilemaan, kun vaparia ei tule.

Ja tiedoksi vain, olen puoliksi espanjalainen ja kannustan koko sydämmestäni Espanjaa. Eli painu sä vaan sinne perseesees.
Newton Heath

Poissa Poissa

Vastaus #687 : 28.06.2012 klo 23:45:07

Mutta kun tuurivoitto Portugalista, sekaisin oleva Hollanti ja Tanskakaan ei ollut hyvä. Sen sijaan yhtenäinen Ranska, ilman paineita pelannut Ukraina ja yhtenäinen Ruotsi Zlatanin kanssa oli helpompi.
Playermanager

Poissa Poissa

Vastaus #688 : 28.06.2012 klo 23:47:35

Vittu mitä paskaa. De Rossilla on ehkä pieni filmaajan leima naamassa, mutta ei helvetti oikeesti. Jätkä on pelannut aivan uskomattomat kisat, eikä mitään filmaamista ole ollut. Jokainen pelaaja jää välillä kentälle makoilemaan, kun vaparia ei tule.

Ja tiedoksi vain, olen puoliksi espanjalainen ja kannustan koko sydämmestäni Espanjaa. Eli painu sä vaan sinne perseesees.

Syytön mä siihen olen et jos sä olet epsanjalainen ei se oo mun ongelma. Mä katon peliä avoimesti ja ymmärrän, jos sulle filmaaminen on hällä väliä juttu ja kuuluu lajiin, mutta olen eri mieltä.
Eiccu

Poissa Poissa

Vastaus #689 : 28.06.2012 klo 23:47:54

Mutta kun tuurivoitto Portugalista, sekaisin oleva Hollanti ja Tanskakaan ei ollut hyvä. Sen sijaan yhtenäinen Ranska, ilman paineita pelannut Ukraina ja yhtenäinen Ruotsi Zlatanin kanssa oli helpompi.

Joku saksalaismielinenkin näköjään sentään pystyy olemaan rehellinen itselleen Ylos
candidate

Poissa Poissa

Vastaus #690 : 28.06.2012 klo 23:48:06

Ihmeellistä kiertelyä, mikä ei poista sitä tosiasiaa, että lohkovoittaja Englanti pelasi Italiaa vastaan puolivälierissä ja hävisi. Lohkovoittaja Saksa pelasi Kreikkaa vastaan ja voitti, vain hävitäkseen Italialle. Kaikkia ei tarvitse voittaa, mutta eiköhän Englantikin olisi voinut Kreikan voittaa ja käydä vasta sitten häviämässä Italialle.

EDIT: Mutta turha näistä on välittää. Vuoden kisoista ei tulla muistamaan Englantia, eikä Saksaa. Häviäjät unohdetaan.
Rino

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Zokora + Adebayor

Vastaus #691 : 28.06.2012 klo 23:48:33

parhaat joukkueet finaalissa, hyvät välierät. olen tyytyväinen em-kisoihin. pirlo on kisojen paras pelaaja.  cassano on tehnyt mahtavan paluun pelikentille!
Nelinho

Poissa Poissa

Vastaus #692 : 28.06.2012 klo 23:51:38

Joku saksalaismielinenkin näköjään sentään pystyy olemaan rehellinen itselleen Ylos

Hyvä että löytyy sarkasmin tajua.

Sinulle ja eräille muille Englanti-fiileille suosittelisin perehtymistä ajatuksella Paasikiven lausahdukseen ”Kaiken viisauden alku on tosiasiain tunnustaminen”, ja tässä tapauksessa se tosiasia on Englannin yleinen paskuus ja laadun riittämättömyys tällä tasolla. Mutta jatka toki fantasiamaailmassasi elämistä " Ylos "

Puuhapete

Poissa Poissa

Vastaus #693 : 28.06.2012 klo 23:52:03

Ihmeellistä kiertelyä, mikä ei poista sitä tosiasiaa, että lohkovoittaja Englanti pelasi Italiaa vastaan puolivälierissä ja hävisi. Lohkovoittaja Saksa pelasi Kreikkaa vastaan ja voitti, vain hävitäkseen Italialle. Kaikkia ei tarvitse voittaa, mutta eiköhän Englantikin olisi voinut Kreikan voittaa ja käydä vasta sitten häviämässä Italialle.

tässähän tämä kiteytettynä.

vähis

Poissa Poissa

Vastaus #694 : 28.06.2012 klo 23:52:32

En olisi ennen kisoja uskonut kehuvani Italiaa, mutta nyt se täytyy tehdä. Buffon oli maalilla maaginen, Pirlo keskikentällä ja Balotelli kärjessä myöskin loistavia. Sympatiat finaalissa Italian puolella (myöskin Italialle Unibetillä lyödyt 10 euroa*15=150 euroa auttavat asiaa).
Le Garçon Formidable

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: MHSC

Vastaus #695 : 28.06.2012 klo 23:52:54

Osaako joku vahvistaa tuon Härkösen lausuman, että Saksa ei ole voittanut Italiaa ikinä merkityksellisessä pelissä? Eikö tosiaan ole ikinä voittanut edes MM-kisoissa?
Playermanager

Poissa Poissa

Vastaus #696 : 28.06.2012 klo 23:54:31

Osaako joku vahvistaa tuon Härkösen lausuman, että Saksa ei ole voittanut Italiaa ikinä merkityksellisessä pelissä? Eikö tosiaan ole ikinä voittanut edes MM-kisoissa?

Mikä ihme tuo on ei MM-kisoja pelata joka vuosi eivätkä joukkueet aina edes kohtaa kisoissa.
shaaba1

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Xerez CD

Vastaus #697 : 28.06.2012 klo 23:55:01

Syytön mä siihen olen et jos sä olet epsanjalainen ei se oo mun ongelma. Mä katon peliä avoimesti ja ymmärrän, jos sulle filmaaminen on hällä väliä juttu ja kuuluu lajiin, mutta olen eri mieltä.

minä puhu hyva sumi. Sönkötä vähä lisää. Sun argumentit ovat uskomatonta tuubaa ja vääristelet mun sanoja. Trolli mikä trolli, hyvää yötä.
Julleman

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Aston Villa FC, Luton Town FC, Bears

Vastaus #698 : 28.06.2012 klo 23:56:17

Olenko väärässä jos sanon että Lahm leikkasi tässä turnauksessa keskeltä suoremmin maalille(esim. Kreikka-pelin maali ja Italia-pelin tuhrittu paikka) mitä aiemmissa turnauksissa. Saksalta jäi puuttumaan täten hyvät keskitykset kulmasta ja päätynousut maalille. Podolski oli jotenkin näkymätön samalla laidalla, eikä elementissään, sattumaa?
R08

Poissa Poissa

Vastaus #699 : 28.06.2012 klo 23:57:24

En osaa mutta saksalaiset duunarit sano duunissa samaa kun silloin huomisesta pelistä vähän kyselin.

Sivuja: 1 ... 27 [28] 29 ... 35

Siirry: