Tämä voi olla tottakin, ei se poista sitä että ryhmät ovat vasemmalle kallellaan ja että niiden katsomossa esiintyy vasemmistolaisia tunnuksia
Vasemmistolaisten tunnusten esittäminen ei silti tee ryhmistä mainostamiasi 'väkivaltaisia radikaalivasemmistolaisia'.
Tämä oli viittaus kun annoit ymmärtää että suomen ryhmässä kaikki ovat jalkapalloihmisiä, tietääkseni nämä mainitut eivät ole, ainakaan näkyvästi.
... tässä on luultavasti tapahtunut väärinkäsitys allekirjoittaneen puolelta, sillä tulkitsin ensimmäisen viestisi puhuvan saksalaisista. Abu-Hannaa tai Singhiä nyt ei taatusti kukaan palloiluihmisiksi laske.
Karslbanden oikeistosympatiat on oikein hyvin tiedossa, kuten vihjailevasti kirjoitinkin, senkin kirjoitin, joskaan en suoraan tulkinnut syitä, että tuolla vasemmistolaiset on ajettu oikeiston tieltä pois, lähinnä esimerkkinä siihen että valtataistelua tapahtunee molempiin suuntiin, mainitsin myös että näistä oikealle kallellaan oleva Karlsbande on tuoreempi ryhmittymä. Apoliittiseksi laittaminen johtuu siitä että ryhmä ei ymmärtääkseni esittele ideologiaansa lipuin ja tifoin, ja jos esittelisi niin nehän olisivat vain yksittäisiä sellaisia eikä koko ryhmän aatteita kuten vasemmistollakin? Miksi muuten joidenkin oikeistoultrien jäsenten kuuluminen äärioikeistolaisiin ryhmiin tekee ryhmästä äärioikeistolaisen mutta joidenkin vassariryhmien jäsenten kuuluminen äärivasemmistolaisiin ryhmiin ei tee ryhmästä vasemmistolaista?
Karlsbanden osalta päällekkäisyys paikallisten nasuliikkeiden jäsenistön ja retoriikan - Saksassa yksikään ryhmä ei, varsinkaan yleiseen levitykseen päätyvässä julkaisussa, kutsu vahingossa vastustajiaan 'juutalaisiksi' - kanssa on niin selkeä, että on aiheellista puhua äärioikeistolaisryhmittymästä. Tällaista tämän tason yhteyttä ei bremeniläisryhmien ja radikaalin vasemmiston, niin kutsuttujen
Schwarze Blockien väliltä löydy. Vihreävalkoisten ultrille kyse on valtaosin akateemisesta vasemmistolaisuudesta.
... kai sinä ymmärrät äärioikeistolaisen symboliikan julkisen esittämisen olevan Saksassa rikollista? Tältä osin ei myöskään puhuta mistään näpistelyyn rinnastettavasta rikkeestä, vaan tuollaisesta voi saada hyvinkin välittömästi kenkää monilta työnantajilta ja pääsy tiettyihin ammatteihin estyy.
Olen tässä keskustelussa yrittänyt kertoa miksi näen refugees welcome-teeman poliittisena, olen pyrkinyt kertomaan ne tiedot mitä itselläni on käytössä ja kysynyt jos tietäisit asioista jotain mitä itse en tiedä, sinä olet lähinnä keskittynyt tyrmäämään kaikki ajatukset ilman kummempia perusteluita ja keksimään tämän nimimerkin takaa kirjoittelevan henkilön maailmankuvan omassa päässäsi vaikka en ole itse pakolaiskysymykseen ottanut minkäänlaista kantaa. Propsit kuitenkin että tällä kertaa kirjoitit jopa aiheesta, etkä pelkästään sokeita oletuksia minusta ja ajatuksistani. En esimerkiksi ollut tietoinen että ACU on hävinnyt tivolilta kokonaan, se oli uutta tietoa. Edelleenkin toki teet väitöksesi ilman konkreettisia lähteitä joita kuitenkin odotat toiselta osapuolelta.
Sinä olet pyrkinyt leimaamaan ilmiön saksalaispainoksen täysin poliittiseksi, vaikka se on tämän vuoden kuluessa ylittänyt puolue- ja aaterajat sekä muodostunut lähes koko kansan liikkeeksi. Tämän sinä tietäisit, mikäli taukoaisit vasurisitävasuritätä-koohotuksesi edes lyhyeksi hetkeksi ja selaisit vartin tai kaksi saksalaismediaa sekä katsomo- että yleismaailmallisia tapahtumia koskien. Saksassa näitä lakanoita näkyy tällä haavaa reaktioina valloillaan olevaan humanitaariseen kriisiin sekä vastalauseena rakennuksia pakolaisten pelossa ympäri maan tuhopolttaville pipipäille. Kyse on inhimillisyydestä, ei vasemmistolaisideologiasta. Tätä sinä et halua kuitenkaan ymmärtää, vaan länkytät Bremenistä tai Sankt Paulista.
ACUn lähdön tuleminen yllätyksenä ei ole kyllä millään tasolla mahdollista, mikäli on vähän alusta perehtynyt Karlsbandeen. Kyseisiä tapahtumia käsiteltiin niin laajalti saksalaismediassa ja tälläkin forumilla asiasta on mainittu. (Tarkista esimerkiksi:
yksi,
kaksi,
kolme,
neljä,
viisi,
kuusi.) Karlsbanden poliittisen linjan hahmottamisen avuksi kuvamateriaalia ja luettavaa:
Klick,
klick,
klick. Bremenissä tapahtuneesta voit lukea esimerkiksi
tästä,
täältä,
täältäkin tai
tämän linkin takaa. Bremeniläishuleihin kytköksissä olevan Hannes O.:n HoGeSa-pelleilyn yhteydessä Kölnissä kuultua tuotantoa on kuunneltavissa
YouTubessa. Donetzkissa tapahtuneesta D'mundin
Fanbetreuer Jens Volken pahoinpitelystä voi lukea muun muassa
täältä, keltamustien nasusiiven 'juutalaisretoriikasta' muun muassa
tästä ja Borussenfrontin nokkamiehestä, HoGeSa-aktiivi '
SS-Siggistä'
täältä. (Muuta luettavaa:
linkki,
linkki ja
linkki.) Duisburgista tähän hätään artikkelit
yksi ja
kaksi. Kiellon päälle liikkuvaa kuvaa sieltä täältä:
video,
video,
video. Ja luettavaa:
artikkeli,
artikkeli.
Tuossa äkkiseltään kasattuna sattumanvaraisia lähteitä käsiteltyjä aihepiirejä koskien. Tämän lisäksi ihmisiin tutustumalla on mahdollisuuksia lisätä tietouttaan myös median ulkopuolisilla asioilla.
Nyt voit laittaa tähän omia lähteitäsi vastineeksi. Palstalegendaa mukaillen: "
your answer's to be curious about me".