Olen sitä mieltä, että tuosta olisi kannattanut antaa puhuttelu. Vielä kun oli toinen keltainen, niin aika iso tuomio ajaa Pennanen ulos, koska Hyytiän sisällä oleva henki sitä vaati.
Se on sinun näkemyksesi. Itse näen että pelaajaa on (kirjaimellisesti) varoitettu ja kun meno vaan jatkuu, niin hiuksista vittuun.
Koen myös että keltaisen kortin perimmäinen idea on nimenomaan varoittaa pelaajaa muuttamaan linjaansa, ulosajon uhalla. Ei siis päinvastoin, että varoituksen jälkeen on ekstramahdollisuus perseilylle.
Mä olen täysin valmis elämään jalkapallouniversumissa jossa on useita näkemyksiä, kuten nämä ylläolevat. Tällä kertaa päätettiin (perustellusti) näin ja sitten jossain toisessa tapauksessa voidaan (perustellusti) päättää toisella tapaa.
Mut sinä taas ajattelet, että koska sä tai joku muu sinun puolestasi on pystynyt perustelemaan vastakkaisen näkökulman, niin sen pitäisi olla jalkapallossa normi jonka mukaan kaikki tilanteet ratkaistaan, koska jos on eriäviä näkemyksiä tai tulkintoja niin laji on pilalla.