Henkilö
Poissa
|
 |
Vastaus #200 : 06.01.2025 klo 22:27:57 |
|
Eipä tuo ensimmäinen koutsi olisi joka vaihdetaan mestaruuden jälkeen.
|
|
|
|
SerGo
Poissa
Suosikkijoukkue: HJK
|
 |
Vastaus #201 : 06.01.2025 klo 23:32:22 |
|
Klubin julkilausuttu urheilullinen tavoite on viime vuosina ollut Suomen mestaruus ja UEFA-kilpailuiden play off vaihe. Tiedä sitten maltillituuko tavoite nyt kun ei olla mestareiden polulla. Joka tapauksessa jos Korkeakunnas julkilausutun tavoitteen saavuttaa, niin jatkosopimuskin toteutunee. Ei silloin pistekeskiarvoja laskeskella.
Ans kattoo nyt. Toke ei ollut Vuorisen valinta, ja vaikka Petri ei harkitsevana tyyppinä lähtenytkään nyt sopimusta purkamaan, voi tilanne jatkon suhteen olla aivan toinen jos/kun vielä parempia vaihtoehtoja on vuoden päästä vapaana. Ja mitä pistekeskiarvoon tulee, niin tottakai sitä(kin) katsotaan: on ihan eri juttu viedä pysti kilpailijoiden paskuuden vuoksi jollain 1.9 keskiarvolla kuin pelata oikeasti hieno kausi ja voittaa Veikkausliiga 2.35 pistekeskiarvolla ja kaksinumeroisella kaulalla seuraavaan. Mursulta ja Sikulta lisätiedot tästä tarvittaessa.
|
|
|
|
Kallion trubaduuri
Poissa
Suosikkijoukkue: Klubi, Huuhkajat
|
 |
Vastaus #202 : 06.01.2025 klo 23:39:41 |
|
Täysin käsittämätöntä olisi jos vuoden päästä tähän aikaan mestaruuden tuoneen Korkeakunnaksen tilalle roudattaisiin kovissa paineissa ja Euroopassa testaamaton Rantanen.
Ei kyllä mielestäni ole. Klubin koutsin onnistumista ei mitata sillä että mestaruus saavutetaan vaan miten se saavutetaan ja mitkä on edellytykset aidosti pärjätä kv-kentillä. Sata kertaa sadasta mieluummin "testaamaton Rantanen" kuin testattu ja riittämättömäksi todettu Toke. Tune: Immi Webleylla. Edit: SerGohan tämän jo edellä tyylikkäästi kiteytti: Token suhteen ollaan selvästi vähän eri linjoilla. Itse näen, että herra on latonut sen verran keskinkertaiset (joskaan ei täysin sysipaskat) näytöt tässä n. 1.5 vuoden sisään, että riman jatkopahville on oltava korkealla. Jos/kun Banan tai vaikkapa Valakarin tasoisia valmentajia on ensi syksynä vapaalla jalalla, niin käytännössä jatkosopimuksen tulisi vaatia sekä mestaruuden voittamista yli 2.2 pistekeskiarvolla että erinomaisia esityksiä Euroopassa - yksi näistä ei vielä riitä jos toinen jäi vähän vajaaksi.
|
|
« Viimeksi muokattu: 06.01.2025 klo 23:55:41 kirjoittanut Kallion trubaduuri »
|
|
|
|
|
Frodo Reppuliukko
Poissa
|
 |
Vastaus #203 : 06.01.2025 klo 23:47:00 |
|
Jos Toke saa systeeminsä toimimaan ja peluuttaa kaunista peliä koko kauden, saavuttaa selkeän mestaruuden ja johdattaa jengin eurolohkoihin, niin miksipä sitä kukaan Klubin organisaatiossakaan haluaisi vaihtaa. Omakin nihkeähkö suhtautumiseni kyllä muuttuu tulosten mukaan. Tän syksyn perusteella tuossa on vaan himputin iso jos.
|
|
|
|
Patjantekijät
Paikalla
Suosikkijoukkue: Klubi
|
 |
Vastaus #204 : 06.01.2025 klo 23:52:40 |
|
Jos Toke saa systeeminsä toimimaan
Minkä ihmeen systeemin?
|
|
|
|
Keskiviikko
Poissa
Suosikkijoukkue: Medo
|
 |
Vastaus #205 : 07.01.2025 klo 00:23:11 |
|
...Minä nautin annokseni ankeuden estetiikkaa kuitenkin mieluummin toisaalla. Kulttuuriksi kutsutun kulttuurin parissa. Jalkapallossa haluan voittaa, loistaa ja tihkua sexiä, taitoa ja talenttia enkä vittu kirota elämää ja kutistua sisältä kasaan kuin post coitum erectio de facto paskan äärellä: kännissä väärissä juhlissa...
Sepä se taitaa gloryhunterin ja kannattajan välinen ikiaikainen ero ollakin. Toiset pyörii mukana niinä vaikeinakin aikoina.
|
|
|
|
Turvatarkastus
Poissa
Suosikkijoukkue: Dimitar Berbatov
|
 |
Vastaus #206 : 07.01.2025 klo 00:37:18 |
|
Huomennako Alex Ringin soppari julkaistaan?
|
|
|
|
Chief
Poissa
|
 |
Vastaus #207 : 07.01.2025 klo 00:54:20 |
|
Jos Toke saa systeeminsä toimimaan ja peluuttaa kaunista peliä koko kauden, saavuttaa selkeän mestaruuden ja johdattaa jengin eurolohkoihin, niin miksipä sitä kukaan Klubin organisaatiossakaan haluaisi vaihtaa. Omakin nihkeähkö suhtautumiseni kyllä muuttuu tulosten mukaan. Tän syksyn perusteella tuossa on vaan himputin iso jos.
Juuri näin. Ongelma vain on se, että kaikki tietävät jo etukäteen tuon olevan utopiaa. Siksi ammattilaisten pitäisi tehdä muutokset jo nyt, eikä vasta sitten kun tapahtuu se minkä taksikuskitkin tietävät jo nyt tapahtuvan.
|
|
|
|
Kallion trubaduuri
Poissa
Suosikkijoukkue: Klubi, Huuhkajat
|
 |
Vastaus #208 : 07.01.2025 klo 03:00:57 |
|
Sepä se taitaa gloryhunterin ja kannattajan välinen ikiaikainen ero ollakin. Toiset pyörii mukana niinä vaikeinakin aikoina.
Voin rehellisesti nostaa käden tässä pystyyn sen osalta että yhdyn Laukaisukoneenkuljettajan ajatelmiin ja itse olen lykännyt kausikorttihankintaa kunnes Toke ulostetaan eli taitaa sun pilkka kolahtaa tähän nilkkaan. Saattaa olla että silti kausikortin hankin vaikka tätä ei tule tapahtumaan, mutta rehellisesti en ole varma. Mulle kyseessä ei kuitenkaan ole niinkään se että menestytäänkö vai ei, vaan mitä HJK pelillisesti ja identiteetiltään edustaa. Ja siinä yhdyn Laukaisukoneenkuljettajaan "voittaa, loistaa ja tihkua sexiä, taitoa ja talenttia". Häviän mieluummin aktiivisella ja alistamaan pyrkivällä taitofutiksella kuin voitan passiivisesti puolustamalla ja kaaospallon "pelimalleilla" hyökkäämällä. Siitä mulle on kyse suurseurajalkapallossa. Pyrkimyksestä ja tavasta. Ei niinkään paljoa lopputuloksesta. Toki uskon että hyvät asiat ruokkivat hyviä lopputuloksia ja sitä kuuluisaa eteenpäinmenoa mitä itse kaipaan. Mutta näkemyseroistahan tässä on kyse ja ehkä omasta poterostani joku voisi syyttää sitä vastakkaista näkökantaa jonkun sortin gloryhunttaamiseksi: menestyksen hakemiseksi keinoista tai tavasta välittämättä. Mitä tulee "alistamalla häviämiseen" ja "luovuttamalla voittamiseen" uskon että Toke pystyy tarjoamaan korkeintaan tuota jälkimmäistä mutta suhtaudun erittäin isolla varauksella voittamiseen viimeaikaisetkin näytöt silmällä pitäen. Itsellä lähtökohdat kauteen Token johdolla ei ole positiivisimmat, olen pahoillani. Olen kuitenkin mielellään väärässä ja yllätyn positiivisesti. Joku kysyi että uskonko mestaruuteen. Toki erityisesti kysymystä minulle kohdistamatta. En oikein tiedä... Saatan uskoakin, koska kuten aiemmin kirjoitin Klubin resursseilla mestaruuden on oltava minimitavoite ja odotusarvo enkä ajattele tuon vaativan pelillisesti kovin edistyksellistä futista. Siitä tässä ei kuitenkaan ole mulle kyse. Ymmärrän toki että joillekin on ja kunnioitan sitä.
|
|
|
|
SerGo
Poissa
|
 |
Vastaus #209 : 07.01.2025 klo 10:49:35 |
|
Jännä tosiaan nähdä, tapahtuuko nyt ihan lähipäivinä jotain tämän suhteen: jos päätös Klubissa pelaamisesta on tehty, ei kaiketi pitäisi olla mitään estettä julkaista sopimus saman tien, mutta jos Alex kuikuilee vielä rahakkaampaa sopparia ulkomailta, voi homma hyvin mennä jopa helmikuun puolelle. Sormet siis ristiin (ja F5:lle) nyt lähipäivät. Voin rehellisesti nostaa käden tässä pystyyn sen osalta että yhdyn Laukaisukoneenkuljettajan ajatelmiin ja itse olen lykännyt kausikorttihankintaa kunnes Toke ulostetaan eli taitaa sun pilkka kolahtaa tähän nilkkaan. Saattaa olla että silti kausikortin hankin vaikka tätä ei tule tapahtumaan, mutta rehellisesti en ole varma. Mulle kyseessä ei kuitenkaan ole niinkään se että menestytäänkö vai ei, vaan mitä HJK pelillisesti ja identiteetiltään edustaa. Ja siinä yhdyn Laukaisukoneenkuljettajaan "voittaa, loistaa ja tihkua sexiä, taitoa ja talenttia".
Ihan anekdoottina mainittakoon, että toimin itse täysin vastaavalla tavalla talvella 2018-19, kun vittuuntuminen ensin kotimaassa ja sen jälkeen Euroopassa rämpineeseen Banaan oli kasvanut niin suureksi, etten halunnut tukea tämän sopimusta jatkanutta Klubia ainakaan kausikortin ostamisen muodossa. Ikävä kyllä tuo talvi oli ensimmäinen jolloin Klubien Klubi -kausareita oli tarjolla, ja sellaisen missaaminen 2021-22 talveen saakka vitutti seuraavat pari vuotta sen verran rankasti, että tällä kertaa uusin oman paikkani kiltisti heti kun tilaisuus siihen tuli.
|
|
|
|
Fisuu
Poissa
|
 |
Vastaus #210 : 07.01.2025 klo 10:53:01 |
|
Kukahan nämä julkaisut jatkossa kirjoittaa, kun Pekka lähti jo muihin hommiin? Toki oli maininta, että Pekka jatkaa friikkuna joidenkin juttujen tekemistä. Itse Alexin hankintaan liittyen hänen vaimonsa IG-storyt ovat täyttyneet Helsingin kodin sisustamiseen liittyvästä kontentista. Tästä puolikas tähti 
|
|
|
|
nurtsi1
Poissa
|
 |
Vastaus #211 : 07.01.2025 klo 11:11:34 |
|
Kukahan nämä julkaisut jatkossa kirjoittaa, kun Pekka lähti jo muihin hommiin? Toki oli maininta, että Pekka jatkaa friikkuna joidenkin juttujen tekemistä. Itse Alexin hankintaan liittyen hänen vaimonsa IG-storyt ovat täyttyneet Helsingin kodin sisustamiseen liittyvästä kontentista. Tästä puolikas tähti  Yhdessä päivityksessä on " Järkytyin jenkkinen vaalituloksesta ja tuli pakottava tarve päästä Texasista pois. Simsalabim, ajoitus tämän matkan päättymisestä tuli sinänsä hyvään kohtaan"
|
|
|
|
Lihamuuri
Poissa
Suosikkijoukkue: ...uudet suosikkijoukkueet...
|
 |
Vastaus #212 : 07.01.2025 klo 12:07:57 |
|
Eiköhän junnujen tai arpojen sopimukset julkaista ennen Ringiä, jos on jotain uutisoitavaa. Maireat sopii julkistaa lähellä isomman kausikorttimainostamisen aloituksia.
|
|
|
|
6lack
Poissa
|
 |
Vastaus #213 : 07.01.2025 klo 12:45:47 |
|
Ensimmäisissä treeneissä mukana olevat uudet nimet saadaan varmasti jo tällä viikolla. Toivottavasti Ring kuuluu siihen porukkaan.
|
|
|
|
SerGo
Poissa
|
 |
Vastaus #214 : 07.01.2025 klo 13:07:42 |
|
Ensimmäisissä treeneissä mukana olevat uudet nimet saadaan varmasti jo tällä viikolla. Toivottavasti Ring kuuluu siihen porukkaan.
Muistanko nyt ihan väärin vai eikö edarien pitänyt palata harjoituksiin vasta ensi viikon maanantaina ja siksi 04 pelaa ensi lauantain Liigacup-matsin Gnisua vastaan?
|
|
|
|
Yanarii
Poissa
Suosikkijoukkue: HJK, Huuhkajat
|
 |
Vastaus #215 : 07.01.2025 klo 13:09:35 |
|
Muistanko nyt ihan väärin vai eikö edarien pitänyt palata harjoituksiin vasta ensi viikon maanantaina ja siksi 04 pelaa ensi lauantain Liigacup-matsin Gnisua vastaan?
Juuri näin: Liigacup käynnistyy HJK:n osalta jo lauantaina 11. tammikuuta Talin hallissa paikallismatsilla Gnistania vastaan. Klubia edustamassa Gnisua vastaan on pääosin HJK Klubi 04:n miehistö, koska edustusjoukkue on vielä tuolloin ansaitulla lomalla. https://www.hjk.fi/artikkelit/miehet/kausikorttilaiset-ja-omat-junnut-veloituksetta-talven-cup-kotipeleihin/
|
|
|
|
6lack
Poissa
|
 |
Vastaus #216 : 07.01.2025 klo 13:25:27 |
|
Huono muotoilu. Uudet nimet saadaan varmasti tällä viikolla, ennen ensi viikon ensimmäisiä treenejä.
|
|
|
|
SerGo
Poissa
|
 |
Vastaus #217 : 07.01.2025 klo 13:27:08 |
|
Huono muotoilu.
Uudet nimet saadaan varmasti tällä viikolla, ennen ensi viikon ensimmäisiä treenejä.
Ok, jäinkin miettimään josko olisit tarkoittanut asiaa noin. Itse en vain keksinyt, millä mekanismilla nimet vuotaisivat ainakaan mediaan ennen ensimmäistä fyysistä harjoitusta, mutta en sinällään epäile, etteikö näin voisi käydä. Ettei tämä menisi nyt ihan turhanpäiväiseksi jorinaksi, niin kysäistäänpä tässä samalla, tietääkö kukaan, onko Klubin tarkoitus harjoitella Boltilla lumitilanteen salliessa aina tekonurmiremontin alkamiseen saakka, vai alkavatko harjoitukset ensi viikolla Talissa tai jossain muualla?
|
|
|
|
juhinho
Poissa
Suosikkijoukkue: Toni Doblas
|
 |
Vastaus #218 : 07.01.2025 klo 13:47:44 |
|
Ettei tämä menisi nyt ihan turhanpäiväiseksi jorinaksi, niin kysäistäänpä tässä samalla, tietääkö kukaan, onko Klubin tarkoitus harjoitella Boltilla lumitilanteen salliessa aina tekonurmiremontin alkamiseen saakka, vai alkavatko harjoitukset ensi viikolla Talissa tai jossain muualla?
Tämän kenttäkalenterin perusteella ei olisi tarkoitus harjoitella Boltilla tai esim. Saharalla. Eiköhän ne Talissa harjoittele (en äkkiseltään löytänyt tämän kalenteria). https://hjk.asio.fi/onlinekalenteri/hjk2/guest.php?kt=tila%2C1260&laji=Bolt+Arena&sijainti=BOLT&ctila=157
|
|
|
|
Chief
Poissa
|
 |
Vastaus #219 : 07.01.2025 klo 14:37:01 |
|
frendi raportoi juuri nähneensä Nuutisen ja Token Urheilukadulla, joten eiköhän Nuutisen liittyminen valmennustiimiin ole selviö.
|
|
|
|
Turvatarkastus
Poissa
Suosikkijoukkue: Dimitar Berbatov
|
 |
Vastaus #220 : 07.01.2025 klo 14:41:58 |
|
frendi raportoi juuri nähneensä Nuutisen ja Token Urheilukadulla, joten eiköhän Nuutisen liittyminen valmennustiimiin ole selviö.
Vähän pelottaa, että Klubi tekee sen taas ihan itse  Toukokuussa kaikki seurajohdossa mietaana, että kuolleena miehenä kävelevä Toke ei saakaan Nuutisen avulla piiskattua mitään henkeä palkkasoturilaumaan.
|
|
|
|
Yanarii
Poissa
Suosikkijoukkue: HJK, Huuhkajat
|
 |
Vastaus #221 : 07.01.2025 klo 14:47:38 |
|
Vähän pelottaa, että Klubi tekee sen taas ihan itse  Toukokuussa kaikki seurajohdossa mietaana, että kuolleena miehenä kävelevä Toke ei saakaan Nuutisen avulla piiskattua mitään henkeä palkkasoturilaumaan.
Eiköhän kotimaisuusaste kuitenkin nouse aikaisempien kausien tasolle tänä vuonna, jos viimeisimpiä uusia sopimuspelaajia katsoo. Muuhun toki varovainen sama.
|
|
|
|
ginikettu
Poissa
Suosikkijoukkue: HJK (BJK)
|
 |
Vastaus #222 : 07.01.2025 klo 14:50:45 |
|
Tämän kenttäkalenterin perusteella ei olisi tarkoitus harjoitella Boltilla tai esim. Saharalla. Eiköhän ne Talissa harjoittele (en äkkiseltään löytänyt tämän kalenteria).
Boltti oli menossa muistaakseni remonttiin, että voisiko siinä olla syy, ettei ole käyttöä. Normaalisti tähän aikaan siellä olisi aika paljon treenivuoroja, harkkapelejä, jne.
|
|
|
|
Fisuu
Poissa
|
 |
Vastaus #223 : 07.01.2025 klo 14:55:22 |
|
Boltti oli menossa muistaakseni remonttiin, että voisiko siinä olla syy, ettei ole käyttöä. Normaalisti tähän aikaan siellä olisi aika paljon treenivuoroja, harkkapelejä, jne.
Bolttia ei aurata, siinä se suurin syy. Kai siinä tekis kuluu turhaan.
|
|
|
|
SerGo
Poissa
|
 |
Vastaus #224 : 07.01.2025 klo 15:00:24 |
|
Ihan mielenkiinnosta: miksi jengillä on täällä niin yltiönegatiivinen suhtautuminen Nuutiseen? Omiin silmiin teki ihan ok+ työtä 04:ssa, ja TPS-nimisessä roskistunkiossakin, jossa omat ja pelaajien palkat myöhässä, tuntui tekevän sen mitä kohtuudella saattoi vaatia. Klubin päävalmentajaksi en itsekään missään nimessä ottaisi näin nuorta ja kokematonta kaveria (Sibila ja Ossi turhan hyvin muistissa), mutta kokeneen ja pragmaattisen Token alaisuudessa tällainen itse pääasiasta (eli futiksesta) vähän päävalmentajaa enemmän ymmärtävä kaveri voisi hyvinkin päästä oikeuksiinsa - aivan kuten Virtakin ainakin 2023 puolella. Bolttia ei aurata, siinä se suurin syy. Kai siinä tekis kuluu turhaan.
Miksi kulumisesta tarvitsee välittää, jos tekis on joka tapauksessa menossa vaihtoon huhtikuussa? Vai siirretäänkö nykyinen jonnekin muualle eikä sitä haluta käyttää aivan loppuun vielä?
|
|
|
|
|
|