FutisForum2 - JalkapalloFutisForum2 - Jalkapallo
13.03.2026 klo 02:00:13 *
Tervetuloa, Vieras. Haluatko rekisteröityä?
Aktivointiviesti saamatta? Unohtuiko salasana?

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan
Uutiset:

Yhteys ylläpitoon: [email protected]

Sivuja: 1 ... 9 [10] 11 ... 105

Kirjoittaja Aihe: Liverpool FC 2025-2026 - Forever our number 20  (Luettu 399436 kertaa)
0 jäsentä ja 2 vierasta katselee tätä aihetta.
Vaffanculo

Poissa Poissa

Vastaus #225 : 12.08.2025 klo 14:47:35

Ei se Isakkikaan taida olla kentälle laitettavissa vaihtoehdoissa. Myymällä saisivat edes rahat, vaikka lopputulema ei muutukaan.

Meinaat, että Isak kiukuttelee katsomossa koko kauden ja käytännössä vesittää kaiken sen mihin on viime vuosina päässyt? Ihan vähän toivoisi valoja tänne sakeimpaankin osastoon.
Nutmeg

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: LFC

Vastaus #226 : 12.08.2025 klo 15:01:33

Eikö tässä nyt Newcastle nimenomaan ole osoittamassa, että yksikään pelaaja ei ole seuraa suurempi?

Mun mielestä ovat kaikin tavoin ampuneet itseään jalkaan tässä keississä. Todella huonosti hoidettu tapaus kun Isakin lähtöhalut oli tiedossa jo viime kesänä.

Hyvä kirjoitus. Ei tässä keississä ole mitään muuta ongelmaa kuin Newcastlen täysin posketon hintapyyntö ja se etteivät ole suostuneet neuvotteluihin. Sen takia se Isak on lelunsa nurkkaan heittänyt. Jos pyynti olisi edes jollain tavalla järkevä eikä Pool tuota suostuisi maksamaan niin tuskin olisi mennyt lakkoon.

Ongelmahan tässä nimenomaan on se, että Isakin unelmasiirto yritetään blokata pyytämällä täysin posketonta summaa. Kaikkihan sen tietää ettei Newcastle voi korvata Isakia paremmalla pelaajalla. Täysin normaalia, tuskin kenenkään mielestä Frimpong on parempi pelaaja kuin Trent? Sunko mielestä Newcastle on samalla viivalla Man Cityn ja Liverpoolin kanssa?

Jo kolmas Chelsea janari tänään, joka yllättäen ottaa Newcastlen puolen tässä asiassa. Hmmm, mistäkähön johtuisi... ettei vaan olisi jotain preferenssejä missä Isakin halutaan ensi kaudella pelaavan :)
Narttu

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Newcastle & TPS

Vastaus #227 : 12.08.2025 klo 15:04:51

Sen verran kommentoin, että viime kesänä ei kyllä missään Isakin siirtohalut ole olleet tiedossa. Keväällä on kovasti vielä ilmoitellut jatkoaikeistaan. Tämä on kesällä alkanut tämä ruljanssi.
Nutmeg

Poissa Poissa

Vastaus #228 : 12.08.2025 klo 15:09:32

Sen verran kommentoin, että viime kesänä ei kyllä missään Isakin siirtohalut ole olleet tiedossa. Keväällä on kovasti vielä ilmoitellut jatkoaikeistaan. Tämä on kesällä alkanut tämä ruljanssi.

https://archive.is/20250812114158/https://www.nytimes.com/athletic/6546338/2025/08/12/transfer-latest-manchester-united-arsenal-real-madrid-liverpool-carlos-baleba/

Uutinen
Isak’s perspective is that, after being informed last summer that a new contract would not yet be offered to him — because of Newcastle’s need to comply with football’s financial rules and Isak already having a lucrative deal until 2028 — he made clear it would be his last campaign with the club.
Vaffanculo

Poissa Poissa

Vastaus #229 : 12.08.2025 klo 15:15:49

Jo kolmas Chelsea janari tänään, joka yllättäen ottaa Newcastlen puolen tässä asiassa. Hmmm, mistäkähön johtuisi... ettei vaan olisi jotain preferenssejä missä Isakin halutaan ensi kaudella pelaavan :)

Mulle on aivan sama pelaako Isak Newcastlessa vai Liverpoolissa ensi kaudella. Pointti on (jos et todella sitä vielä ymmärtänyt), että pelaaja on allekirjoittanut nykyisen seuransa kanssa monivuotisen sopimuksen ilman ulosostopykälää. Kuka tällöin määrittelee pelaajan markkina-arvon; ostaja, pelaaja vai myyvä seura? Aivan.

Mikäli ostavan seuran tarjous ei tyydytä myyvän seuran intressejä, eivät he myy pelaajaa.

Nämä vetoamiset johonkin pelaajan "unelma-siirtoihin" tai siihen, että porukka oikeasti luulee Isakin kiukuttelevan peliäkään siirtoikkunan jälkeen toimettomana on ihan täyttä kummelia.

Toistaiseksihan näyttää siltä, että Liverpool on itse torpannut Isakin hankinnan ostamalla Ekitiken Newcastlen nenän edestä.
Arrogant

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Free Isak

Vastaus #230 : 12.08.2025 klo 15:17:40

Meinaat, että Isak kiukuttelee katsomossa koko kauden ja käytännössä vesittää kaiken sen mihin on viime vuosina päässyt? Ihan vähän toivoisi valoja tänne sakeimpaankin osastoon.

Meinaat, ettei Castle saa hankittua yhtään kärkipelaajaa ikkunan loppuun mennessä? Vetäneet toki vihkoon, mutta tähän en edes minä usko. Tällä hetkellä on tilanne, ettei Newcastlella ole kauden avauksessa Isakia käytössä, eikä ihan heti tule olemaan.
Jype

Poissa Poissa

Vastaus #231 : 12.08.2025 klo 15:19:30

Ongelmahan tässä nimenomaan on se, että Isakin unelmasiirto yritetään blokata pyytämällä täysin posketonta summaa. Kaikkihan sen tietää ettei Newcastle voi korvata Isakia paremmalla pelaajalla. Täysin normaalia, tuskin kenenkään mielestä Frimpong on parempi pelaaja kuin Trent? Sunko mielestä Newcastle on samalla viivalla Man Cityn ja Liverpoolin kanssa?

Missä mä noin olen sanonut? Hain ääripään esimerkkejä tilanteissa, joissa ne Newcastlea isommatkaan seurat eivät varmasti olisi hyvillä mielin parhaista pelaajistaan luopumassa. Vai onko nyt niin, että kyseessä on ihan eri asia, koska ostajana on Liverpool?

Enemmänhän Chelsea kilpailee tällä hetkellä Newcastlen kuin livöpuulin kanssa, joten eikö tällä logiikalla meidän nimenomaan pitäisi silloin toivoa Newcastlen heikentymistä parhaista pelaajistaan?

Henkilökohtaisesti mulla ei ole tässä kilvassa mitään heppaa ja mulle on aivan sama missä Isak alkavalla kaudella ammattiaan harjoittaa tai on harjoittamatta. Lähinnä vaan naurattaa tuo tekopyhyys ja kaksilla rattailla kulkeminen, jossa seurojen ja pelaajien tekemisiä arvioidaan erittäin vahvoilla värilaseilla aina sen mukaan, mikä nyt sattuu milloinkin olemaan sen oman suosikkiseuran näkövinkkelistä parasta.
Vaffanculo

Poissa Poissa

Vastaus #232 : 12.08.2025 klo 15:23:40

Meinaat, ettei Castle saa hankittua yhtään kärkipelaajaa ikkunan loppuun mennessä?

Ikäänkuin Newcastle olisi velvollinen kaluamaan Euroopan sarjojen kärkipelaajia läpi palveluksena, jotta toinen seura saisi hankittua heidän sopimuksenalaisen pelaajan? Eiköhän sieltä joku löydy kun Poolin tarjous menee maaliin.

Kyllähän fakta on se, että kello käy Liverpoolia vastaan, ei Newcastlea.

Tämä tästä tällä erää, voidaan palata asiaan jos Isak liikkuu ja katsotaan kuka sai nyhdettyä keneltä ja kuinka paljon.
Jiis

Poissa Poissa

Vastaus #233 : 12.08.2025 klo 15:25:39

Mulle on aivan sama pelaako Isak Newcastlessa vai Liverpoolissa ensi kaudella. Pointti on (jos et todella sitä vielä ymmärtänyt), että pelaaja on allekirjoittanut nykyisen seuransa kanssa monivuotisen sopimuksen ilman ulosostopykälää. Kuka tällöin määrittelee pelaajan markkina-arvon; ostaja, pelaaja vai myyvä seura? Aivan.

Mikäli ostavan seuran tarjous ei tyydytä myyvän seuran intressejä, eivät he myy pelaajaa.

Nämä vetoamiset johonkin pelaajan "unelma-siirtoihin" tai siihen, että porukka oikeasti luulee Isakin kiukuttelevan peliäkään siirtoikkunan jälkeen toimettomana on ihan täyttä kummelia.

Toistaiseksihan näyttää siltä, että Liverpool on itse torpannut Isakin hankinnan ostamalla Ekitiken Newcastlen nenän edestä.

Muuten kai tuosta voi pitkälti olla samaa mieltä, mutta onhan tuossa vaihtoehtoina paljon muutakin kuin toimettomana kiukuttelu. Lienee melko selvää, että pelaajan tyytymättömyys ja asenne vaikuttavat peliesityksiin, yleensä jopa sellaisissa tapauksissa joissa pelaaja itse oikeasti ajattelee tekevänsä parhaansa. Melko selvää on myös se, että jos nuo huhut suullisista sopimuksista sun muista pitävät paikkaansa, niin kyseessä on pelaajan näkökulmasta jo vähän enemmän vittumainen tilanne kuin pelkkä tavan tyytymättömyys.

Näkisin että Newcastlella tässä ei oikeastaan juuri enää ole kuin hävittävää. Mutta se onkin sitten jo eri kysymys, että millä toimintatavalla tässä häviäisi vähiten. Tai onko sillä välttämättä edes väliä omistajaportaalle.
Narttu

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Newcastle & TPS

Vastaus #234 : 12.08.2025 klo 15:32:54

Ja sama Ornstein sanoi vielä kesän alussa että Isak ei ole lähdössä minnekään. Tarinat muuttuu kovasti sen mukaan mikä on lähde.

Viime vuonna sopimusta oli 4 vuotta jäljellä, keväällä mies itse sanoi että uusi sopimus on kesän juttuja.

Jos Ekitike tai Sesko olisi Harakoissa, niin Isakkia vietäisiin jo Anfieldille.
Arrogant

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Free Isak

Vastaus #235 : 12.08.2025 klo 15:34:45

Ikäänkuin Newcastle olisi velvollinen kaluamaan Euroopan sarjojen kärkipelaajia läpi palveluksena, jotta toinen seura saisi hankittua heidän sopimuksenalaisen pelaajan? Eiköhän sieltä joku löydy kun Poolin tarjous menee maaliin.

Tämä tästä tällä erää, voidaan palata asiaan jos Isak liikkuu ja katsotaan kuka sai nyhdettyä keneltä ja kuinka paljon.

Ei toki ole velvollisia, mutta luulisi löytyvän halukkuutta koluta, kun ainoa vaihtoehto tällä hetkellä on joku Osula. JOS Isak jää niin ei tule olemaan käytössä kuitenkaan kuin myöhään syksyllä.

Fakta on se, että Pool on hankkinut jo 90miljoonalla hyökkääjän ja Newcastlen ainoa vaihtoehto on tanskalainen divarijyrä. Kyllä kello käy ensisijaisesti harakoita vastaan.

Nutmeg

Poissa Poissa

Vastaus #236 : 12.08.2025 klo 15:37:31

Ymmärrän toki mutta mun pointti olikin miksi se Isak on ne lelunsa nurkkaan heittänyt. Eivät suostu antamaan tähtipelaajalle palkankorotusta mutta asettavat kuitenkin hintalapun niin korkealle ettei siirto muualle ole mahdollinen. Lisäksi tietenkin pelaajat haluavat voittaa pokaaleita ja pelata parhaiden pelaajien kanssa. Siitä syystä siirto Liverpoolin on selvä steppi eteenpäin ruotsalaisen uralla.

Missä mä noin olen sanonut? Hain ääripään esimerkkejä tilanteissa, joissa ne Newcastlea isommatkaan seurat eivät varmasti olisi hyvillä mielin parhaista pelaajistaan luopumassa. Vai onko nyt niin, että kyseessä on ihan eri asia, koska ostajana on Liverpool?

Enemmänhän Chelsea kilpailee tällä hetkellä Newcastlen kuin livöpuulin kanssa, joten eikö tällä logiikalla meidän nimenomaan pitäisi silloin toivoa Newcastlen heikentymistä parhaista pelaajistaan?

Henkilökohtaisesti mulla ei ole tässä kilvassa mitään heppaa ja mulle on aivan sama missä Isak alkavalla kaudella ammattiaan harjoittaa tai on harjoittamatta. Lähinnä vaan naurattaa tuo tekopyhyys ja kaksilla rattailla kulkeminen, jossa seurojen ja pelaajien tekemisiä arvioidaan erittäin vahvoilla värilaseilla aina sen mukaan, mikä nyt sattuu milloinkin olemaan sen oman suosikkiseuran näkövinkkelistä parasta.

Ei vaan mun pointti oli se, että Haaland ja Salah eivät hae siirtoa muualle koska ovat jo huippuseuroissa ja pelaavat pokaaleista joka kausi. Lisäksi heille maksetaan tähtipelaajan palkkaa. Mun mielestä sulla on vähän värilaseja jos et näe Isakin näkökulmaa tässä keississä. Newcastle on hoitanut tämän asian vähintään yhtä huonosti kuin Isak mutta silti laittavat kaiken paskan pelaajan niskaan.

No olisivat tuoneet jo kesän alussa pari kärkipelaajaa sisään niin nyt ei tarvisi panikoida. Vahvasti eri mieltä siitä, että kello käy vain Liverpoolia vastaan. Liverpoolilla on kuitenkin Ekitike, joten ovat ihan ok tilanteessa kauden alkuun. Newcastlen ainoa pelaamaan suostuva kärkipelaaja on Osula.
EdgarD

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Klousaa tyylillä!

Vastaus #237 : 12.08.2025 klo 15:54:50

Samaan aikaan toisaalla:

Lainaus käyttäjältä: Romano
Liverpool do not see Giovanni Leoni and Marc Guehi necessarily as alternative options.

#LFC working on both deals for weeks as Leoni’s highly rated for future and Guehi seen as big opportunity:

Both negotiations are on.

Jype

Poissa Poissa

Vastaus #238 : 12.08.2025 klo 15:58:55

Ei vaan mun pointti oli se, että Haaland ja Salah eivät hae siirtoa muualle koska ovat jo huippuseuroissa ja pelaavat pokaaleista joka kausi. Lisäksi heille maksetaan tähtipelaajan palkkaa. Mun mielestä sulla on vähän värilaseja jos et näe Isakin näkökulmaa tässä keississä. Newcastle on hoitanut tämän asian vähintään yhtä huonosti kuin Isak mutta silti laittavat kaiken paskan pelaajan niskaan.

Juuri tätä hainkin takaa. Eli sinun papereissasi "säännöt" ovat eri, kun kyseessä on livöpuul, joka sinun mielestäsi on etuoikeutettu hankkimaan muiden tähtipelaajat.

Kyllä mä ymmärrän ihan hyvin, että Isak haluaa siirtyä seuraan jossa on suuremmat todennäköisyydet voittaa pokaaleja ja josta olisi otettavissa siinä sivussa myös lihavampi tilipussi. Mutta ymmärrän myös ihan täysin, jos Newcasteln päästä todetaan ettei Isak siirry mihinkään ennen kuin ostajan toimesta laitetaan sellainen määrä paalua tiskiin, että seura ei siitä voi kieltäytyäkään. Jos ei laita, niin sitten Isak mököttää vielä seuraavat kolme viikkoa ja palaa lopulta häntä koipien välissä takaisin treeneihin ja siirtokuvioita katsellaan uudemman kerran joko talven ikkunassa tai ensi kesänä. Näinhän kävi aikanaan esim. VVD:n siirrossa.

Vetoatte koko ajan siihen, että Newcastle on hoitanut asiat huonosti, mutta mitenkäs sitten Liverpool? Minkä takia ensimmäinen tarjous pelaajasta tehtiin vasta elokuun alussa, kun tässä on ollut koko helvetin kesä aikaa? Jotan traaginen kuolema toki vaikutti siihen, että hyökkäyskaluston vahvistamisesta tuli kertaheitolla odotettua akutiimpi tilanne, mutta vastahan sä tuolla linkkailit ylempänä jotain Athleticin artikkeleja, minkä mukaan Isakin lähtöhalut ovat olleet selvää jo viime kesästä lähtien jne. joten jos nyt kuvitellaan niiden tietojen pitävän paikkaansa, niin tuskinpa tämä Isak-tilanne nyt on silti Liverpoolille ihan totaalisena yllärinä tullut. Vai onko tosiaan niin, että Liverpool on kaiken kritiikin yläpuolella ja syyttävät sormet kohdistetaan ainoastaan muihin osapuoliin?
8Beardsley

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: NUFC ja FC TPS

Vastaus #239 : 12.08.2025 klo 16:05:41

Eiköhän Pool -kannattajienkin joukoissa ole niitä, jotka ovat sitä mieltä, sopimuksia kunnioitetaan ja käydään töissä sovitusti. Näyttäisi Isak nyt munaavan maineensa Englannin kentillä täydellisesti. Saattaapi olla, ettei Liverpool tee edes uutta tarjousta.

Voihan tässä keississä olla niin, että Liverpool on juuri se joukkue mihin Newcastle ei Isakkia myy?
Didgeridoo

Poissa Poissa

Vastaus #240 : 12.08.2025 klo 16:11:45

Juuri tätä hainkin takaa. Eli sinun papereissasi "säännöt" ovat eri, kun kyseessä on livöpuul, joka sinun mielestäsi on etuoikeutettu hankkimaan muiden tähtipelaajat.

Kyllä mä ymmärrän ihan hyvin, että Isak haluaa siirtyä seuraan jossa on suuremmat todennäköisyydet voittaa pokaaleja ja josta olisi otettavissa siinä sivussa myös lihavampi tilipussi. Mutta ymmärrän myös ihan täysin, jos Newcasteln päästä todetaan ettei Isak siirry mihinkään ennen kuin ostajan toimesta laitetaan sellainen määrä paalua tiskiin, että seura ei siitä voi kieltäytyäkään. Jos ei laita, niin sitten Isak mököttää vielä seuraavat kolme viikkoa ja palaa lopulta häntä koipien välissä takaisin treeneihin ja siirtokuvioita katsellaan uudemman kerran joko talven ikkunassa tai ensi kesänä. Näinhän kävi aikanaan esim. VVD:n siirrossa.

Vetoatte koko ajan siihen, että Newcastle on hoitanut asiat huonosti, mutta mitenkäs sitten Liverpool? Minkä takia ensimmäinen tarjous pelaajasta tehtiin vasta elokuun alussa, kun tässä on ollut koko helvetin kesä aikaa? Jotan traaginen kuolema toki vaikutti siihen, että hyökkäyskaluston vahvistamisesta tuli kertaheitolla odotettua akutiimpi tilanne, mutta vastahan sä tuolla linkkailit ylempänä jotain Athleticin artikkeleja, minkä mukaan Isakin lähtöhalut ovat olleet selvää jo viime kesästä lähtien jne. joten jos nyt kuvitellaan niiden tietojen pitävän paikkaansa, niin tuskinpa tämä Isak-tilanne nyt on silti Liverpoolille ihan totaalisena yllärinä tullut. Vai onko tosiaan niin, että Liverpool on kaiken kritiikin yläpuolella ja syyttävät sormet kohdistetaan ainoastaan muihin osapuoliin?

Onneksi teikäläinen katsoo asiaa objektiivisesti ;)

VVD siirtohan venyi sen takia, että Soton otti nokkiinsa (tunteilla on hyvä johtaa seuraa btw, Newcastlelle varoittava esimerkki) koska heidän mielestään Liverpool oli väärin neuvotellut VVD kanssa ilman lupaa. Tähän vaikutti osaltaan se, ettei Soton saanut haluamaansa siirtokilpailua. Liverpoolin halusta maksaa ei silloin ollut kyse.

No tähän jälkimmäiseen voi vaikuttaa moni asia. Ehkä Newcastlelle annettiin kesän alussa aikaa hommata se korvaaja rauhassa. Totta kai Liverpool saa neuvotella itselleen parasta diiliä, kuten Castle saa yrittää nyhtää niin paljon rahaa Isakista kuin pystyvät.

Häckett

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Liverpool FC

Vastaus #241 : 12.08.2025 klo 16:15:41

Vähän vaikeaa myös neuvotella osapuolen kanssa, joka toteaa kaikkeen ei kiitos.
Häckett

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Liverpool FC

Vastaus #242 : 12.08.2025 klo 16:19:12

Eiköhän Pool -kannattajienkin joukoissa ole niitä, jotka ovat sitä mieltä, sopimuksia kunnioitetaan ja käydään töissä sovitusti. Näyttäisi Isak nyt munaavan maineensa Englannin kentillä täydellisesti. Saattaapi olla, ettei Liverpool tee edes uutta tarjousta.

Voihan tässä keississä olla niin, että Liverpool on juuri se joukkue mihin Newcastle ei Isakkia myy?

Päteekö tämä myös silloin, kun seura yrittää väkisin päästä eroon pelaajasta ja pelaaja ei halua lähteä?

Tämä ei ole ihan mustavalkoinen tilanne, vaikka siitä kovasti yritetään sellaista tehdä.
8Beardsley

Poissa Poissa

Vastaus #243 : 12.08.2025 klo 16:20:40

Päteekö tämä myös silloin, kun seura yrittää väkisin päästä eroon pelaajasta ja pelaaja ei halua lähteä?

Tämä ei ole ihan mustavalkoinen tilanne, vaikka siitä kovasti yritetään sellaista tehdä.

No juu tässä ei ole muuta mustavalkoista kuin Newcastle United.
Jumpers For Goalposts

Poissa Poissa

Vastaus #244 : 12.08.2025 klo 16:21:36

Itse olen Pool-kannattajana jo totaalisen kyllästynyt koko saagaan ja eritoten tiettyjen kirjoittajien tarpeettomaan provoiluun.

En jaksa närkästyä Newcastlen toiminnasta sen kummemmin kuin Poolinkaan. Isot rahat kyseessä ja tällöin on ihan normaalia, että neuvottelut ovat tiukat. Tässä tapauksessa myös sekottuvat amerikkalaiset, eurooppalaiset ja arabialaiset neuvottelukulttuurit, mikä aiheuttaa lisähämminkiä. Silti en ymmärrä monen tarvetta löytää tilanteesta väkisin ne hyvikset ja pahikset. Jokainen osapuoli yrittää varmistaa oman etunsa ja se heille suotakoon.
Coulijoe

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Chelsea, Sunderland

Vastaus #245 : 12.08.2025 klo 16:26:50

Onneksi teikäläinen katsoo asiaa objektiivisesti ;)

VVD siirtohan venyi sen takia, että Soton otti nokkiinsa (tunteilla on hyvä johtaa seuraa btw, Newcastlelle varoittava esimerkki) koska heidän mielestään Liverpool oli väärin neuvotellut VVD kanssa ilman lupaa.

Siis neuvotteliko Pool VVDn kanssa ilman lupaa?
Jiis

Poissa Poissa

Vastaus #246 : 12.08.2025 klo 16:29:56

Ehkä mulla sitten ne värilasit vaikuttaa, mutta mielestäni tässä aletaan mennä nyt jo aika jännälle alueelle. Ehkä Liverpool ei tehnyt aiemmin tarjousta, koska oletti ettei siirto mene kuitenkaan läpi, mutta nyt tilanteen elettyä sitten päätyi sen tekemään. Ehkä tarjousta ei tehty, koska Isak ei ollut ykkösprioriteetti, ja halusivat keskittyä tekemään ensin ne tärkeämmät siirrot. Ehkä seuran shamaani totesi että hetki on nyt. Siirtoikkuna nyt on kuitenkin vielä auki monta viikkoa, joten mielestäni on vähän kaukaa haettua alkaa kritisoimaan Liverpoolia asioiden paskasti hoitamisesta, varsinkin jos ja kun jo aiemmin on ollut tiedossa että Isakista ollaan varmaankin kiinnostuneita.

Kirjoitin tämän jo jonkin aikaa sitten aiemminkin, mutta nyt kun tässä tuntuu olevan pöydässä muidenkin seurojen kannattajia, niin toistan vielä sen että omasta mielestäni tosiaan sopimuksia lähtökohtaisesti kunnioitetaan niin seuran kuin pelaajankin puolelta. Siinä mielessä en Isakin kiukuttelusta isommin välitä. Toisaalta, jos siellä on tosiaan jotain suullisia lupauksia jo annettu, niin se sitten muuttaakin asetelman aivan täysin. Tästä ei tietenkään voi kenelläkään ulkopuolisella olla mitään varsinaista faktaa, jonka takia en sitten kuitenkaan tällaisia kiukutteluja oikeastaan koskaan täysin tuomitse.

Mitä aiempiin Liverpoolin menetyksiin tulee, niin omalta kohdaltani voin sanoa, että ainoastaan Torresin lähtö on ollut sellainen, joka on jäänyt hampaan koloon. Esim. Coutinhon keissi oli ehkä tavallaan ikävä, mutta siinäkin kyllä ymmärsin pelajaan lähtöhaluja, joten väittäisin että näitä asioita voi kyllä ajatella ainakin jokseenkin objektiivisestikin.

Henkilökohtaisesti en edes ole lähellekään yhtä innostunut Isakista mitä moni tuntuu olevan. En väitä etteikö mies voisi hyvinkin olla hitti, mutta loukkaantumishistoria kyllä väkisinkin arveluttaa tällaisilla siirtosummilla. Mutta eipä mulla tässä keississä ole ääntäkään, ja kyllähän hyökkääjälle tarve vielä olisi, joten varmaan sitten ihan hyvä vaihtoehto jos näin on päätetty.
Nutmeg

Poissa Poissa

Vastaus #247 : 12.08.2025 klo 16:31:42

Ei :D Miten kirjoituksestani voi edes päätellä noin. Kirjoitin, että Salah ja Haaland eivät hakisi siirtoa muualle Isakin tapaan koska ovat jo huippuseurassa ja palkka on statuksen mukainen.

Ei varmasti tullut. Kyllä agenttiin on oltu yhteydessä tai sitten toisinpäin. Wirtz-siirtokin laitettiin liikkeelle joskus helmikuussa. Jotahan menehtyi heinäkuun alussa ja sitä ennen oli "lomakausi" menossa. Ymmärrettävästi Liverpool ei heti heinäkuun alussa tehnyt mitään peliliikkeitä. Isak on todistetusti varsin herkkä aihe Newcastlelle ja heidän faneilleen. Siitä syystä Liverpool on toiminut tilanteessa mahdollisimman kunnioittavasti. Heinäkuun puolessa välissä Pool ilmoitti Newcastlelle, että ovat valmiita maksamaan Isakista 120 miljoonaa jos avaavat oven siirrolle. Vastauksena tuli, että mies ei ole myynnissä eivätkä ole valmiita neuvottelemaan. Liverpool eteni Ekitiken kanssa ja sen jälkeen Isak on alkanut ajamaan siirtoa eri toimilla. Varmaan Liverpool halusi näyttää Isakin leirille, että ovat tosissaan ja tarjosivat 110 miljoonaa + lisät. Jälleen kerran vastauksena oli, että Isak ei ole myynnissä eikä halukkuutta ollut neuvotteluihin. Tämän jälkeen uutisoitiin laajalti, että Liverpool tarjoaa uudestaan ainoastaan siinä tapauksessa, että Newcastle avaa oven siirrolle. Voitko avata vähän sun kritiikkiä Liverpoolia kohtaan tässä keississä?

Jos Isak on munannut maineensa Englannin kentillä niin ihan yhtä hyvin voi kysyä minkä takia Newcastle haluaa miehen pitää? Mistä syystä Liverpool olisi joukkue, johon Newcastle ei halua myydä?
« Viimeksi muokattu: 12.08.2025 klo 16:35:09 kirjoittanut Nutmeg »
8Beardsley

Poissa Poissa

Vastaus #248 : 12.08.2025 klo 16:42:34

Ei :D Miten kirjoituksestani voi edes päätellä noin. Kirjoitin, että Salah ja Haaland eivät hakisi siirtoa muualle Isakin tapaan koska ovat jo huippuseurassa ja palkka on statuksen mukainen.

Ei varmasti tullut. Kyllä agenttiin on oltu yhteydessä tai sitten toisinpäin. Wirtz-siirtokin laitettiin liikkeelle joskus helmikuussa. Jotahan menehtyi heinäkuun alussa ja sitä ennen oli "lomakausi" menossa. Ymmärrettävästi Liverpool ei heti heinäkuun alussa tehnyt mitään peliliikkeitä. Isak on todistetusti varsin herkkä aihe Newcastlelle ja heidän faneilleen. Siitä syystä Liverpool on toiminut tilanteessa mahdollisimman kunnioittavasti. Heinäkuun puolessa välissä Pool ilmoitti Newcastlelle, että ovat valmiita maksamaan Isakista 120 miljoonaa jos avaavat oven siirrolle. Vastauksena tuli, että mies ei ole myynnissä eivätkä ole valmiita neuvottelemaan. Liverpool eteni Ekitiken kanssa ja sen jälkeen Isak on alkanut ajamaan siirtoa eri toimilla. Varmaan Liverpool halusi näyttää Isakin leirille, että ovat tosissaan ja tarjosivat 110 miljoonaa + lisät. Jälleen kerran vastauksena oli, että Isak ei ole myynnissä eikä halukkuutta ollut neuvotteluihin. Tämän jälkeen uutisoitiin laajalti, että Liverpool tarjoaa uudestaan ainoastaan siinä tapauksessa, että Newcastle avaa oven siirrolle. Voitko avata vähän sun kritiikkiä Liverpoolia kohtaan tässä keississä?

Jos Isak on munannut maineensa Englannin kentillä niin ihan yhtä hyvin voi kysyä minkä takia Newcastle haluaa miehen pitää? Mistä syystä Liverpool olisi joukkue, johon Newcastle ei halua myydä?

No Newcastle voi tietenkin pitää Isakin vaikka piruuttaan. Ei järkeä, mutta syy on Liverpoolin. Toivottavasti tämä matolaatikko joskus aukeaa, että kuka alkoi painostamaan Isakkia Liverpoolin puolelta, kuka vuosi lehdistölle ja mikä rotta Isakin agentti on?
Lord Bendtner

Poissa Poissa

Vastaus #249 : 12.08.2025 klo 16:43:41

Newcastlen kannattajien suuntaan maine varmaan tässä menee mutta aika monet muut kerkeävät aika nopeasti nämä jutut unohtamaan. Ja tosiaan vaikka Isak ja Newcastle vaikuttavat olevan täysin napit vastakkain, niin ainakaan uutisoinnin perusteella sama ei vaikuta olevan tilanne seurojen välillä.

Noin muutoinkin oma fiilikseni tästä on se että Isak kokee että hänen pitäisi nyt saada lähteä mutta Newcastle ei ole häntä myymässä mihinkään ennen kuin korvaaja saadaan tilalle ja nyt kun tilanne on päätynyt tähän ruotsalaisen kanssa niin ennen Newcastle-Liverpool ottelua kauppaa tuskin syntyy. Ja Isak nyt sitten kovasti koittaa painostaa seuraa siirtoon.
Sen sijaan seurojen välillä tilanne näyttää jokseenkin "ammattimaisen laskelmoivalta". Eli siis Newcastlen suora "ei" Poolin aiempaan tarjoukseen viitaten olisi ollut viesti että tuo ei riitä mutta voitte tulla paremman tarjouksen kanssa kunhan meillä on korvaaja hankittuna. Tätä jossain määrin tukee myös Newcastlen Sesko-jahti sekä tuon epäonnistuttua huhutut kyselyt Jacksonin, Kolo Muanin ja Samun tilanteista.

Tänä kesänä profiiliaan nostanut Indy huhulee että Pool olisi nyt tarjonnut 120+5. Newcastle ei olisi tätä suorilta käsin hylännyt. Voi olla myös paskapuhetta mutta itse veikkaan tässä kohtaa että jos Newcastle saa sen mitat täyttävät korvaajan niin eiköhän tuossa voi vielä sopu syntyä hieman tuota mainittua suuremmalla summalla.

Sivuja: 1 ... 9 [10] 11 ... 105

Siirry: