Ei huh huh taas tätä kakkosen arsutopikkia. En tiedä mistä syystä, mutta ärsyttää kyllä NIIN paljon lukea näitä jp:n tekstejä. Koko keskustelu pelkkää jp:n todellisuudesta vääristynyttä spekulaatiota ja niiden vasta-argumentointia. Luin taas pitkästä aikaa päällimmäisen sivun ja täällä jp pauhaa siitä kuinka Arsenalin peli on hidasta, Rosicky huono ja kuinka Overmarsin aikana kaikki oli paremmin.
Onneksi kukaan ei käske sinun lukea tätä topicia, parempi että jätät väliin jos niin ärsyttää. Jos siis ykkönen on joillekin se paikka joka tekee autuaaksi ja kakkonen kiristää vannetta, niin mielestäni on parempi että pysyy sitten ykkösellä eikä tule pilaamaan tätä kakkosenkin topicia noilla aivopieruillaan. Ei tuollainen itkeminen vie mitään topicia eteenpäin, tietänet sen.
Ihan hellyyttävää tuollainen toisen forumistin mustamaalaaminen toki, jota tuossa viimeisessä virkkeessäsi esität. Asiaforumistit onneksi tutustuu aiheeseen enemmän kuin vähän alusta ennen kuin tulevat noita tuulesta temmattuja väitteitään esittämään, joten jätän nuokin aivan omaan arvoonsa juuri nimimerkkisi vuoksi.
Tuosta pelin hitaudesta ja siitä pelaako Rosicky omalla tasollaan sekä maalintekovoimasta keskikentältä on keskusteltu jo kymmeniä sivuja aikaisemmin ensimmäistä kertaa, ihan rakentavasti ja ilman inttämisiä. Omasta mielestäni nämä kysymykset ovat edelleen ihan ajankohtaisia joten olen niitä ottanut taas vähän esille, joidenkin mielestä varmasti ei - hyvä niin ja se että nuokin herättävät keskustelua, ja en nyt tarkoita keskustelua kaltaistesi keskenkasvuisten kanssa, joiden ainoa tehtävä on tulla (ykkösen lisäksi) pilaamaan tämänkin topicin tasoa täysin keskenkasvuisella vittuilullaan.
Mielestäni omaa karua kieltään kertoo se, että ykkösen todella aktiiviset asiakirjoittajat esim. Larsenal ja belvi eivät vaivaudu tekemään tänne kuin silloin tällöin muutaman viestin iskuja, koska eivät ymmärrettävästi jaksa lähteä väittelyyn jp:n ja hänen kolmenkymmen varanikkinsä kanssa. Itse en ole erityisen aktiivinen kirjoittelija, mutta voisin mielihyvin maksaa vaikkapa 10€ siitä että jp olisi syntynyt jonkin toisen seuran faniksi, sekä siitä ilosta että saisin viikonloppuisin istua kahvikupin kanssa koneen äärellä ja lukea erilaisia ajatuksia rakastamastani seurasta.
Todella hellyyttävää, edelleen. Jaksaisi nyt tästäkään alkaa vääntämään, mutta kakkosella ei ole ollut mitään tarvetta kuin yhdelle nickille, täällä kun ei ole mitään tarvetta hippasille modejen kanssa, kunhan pysyy asialinjoilla asiatopiceissa. jp ei kirjoita ykköselle ja kakkosellekin tasan yhdellä nickillä siis, eli annahan 10€ olla taskussasi ja jätä tämä kakkonen lukematta, säästyt samalla minunkin teksteiltäni.
Ennenkaikkea jätä tämä topic rauhaan noilta keskenkasvuisilta itkuraivareiltasi. Ilman kaltaisiasi forumisteja tämäkin topic olisi huomattavasti korkeammalla tasolla.
Ei siis muuta kuin ilmoittamaan asiattomasta viestistä, tapoihini kuuluen ;D Ja tähän väliin edelleen se, että itselleni on ainakin todella mieluisaa, että täällä käy ykkösen puolelta porukkaa toisinaan kirjoittelemassa. Näitä itkuraivareita ei vaan jaksa ja kiitokset siitä näille ykkösen puolen kirjoittelijoille, jotka pysyvät tällä puolella asialinjoilla ihan riipumatta siitä, että sukset on joskus allekirjoittaneen kanssa menneet ristiin.
Ykkösen tekstejä välillä seuraillen näkisin että siellä on keskustelu ihan hyvällä tasolla, ehkä jotain nimimerkkiä "bla" lukuunottamatta, joka näin sivustaseurailijaakin ärsyttää. Lupaukseni olen pitänyt ja lopettanut ykköselle kirjoittelun kokonaan, eli mielestäni voisi olla ihan asiallista jo pikku hiljaa antaa menneiden olla ja itse kunkin jatkaa kirjoittamistaan sinne minne sen mieleiseksi kokee. Kuten jo itsekin sanoin, ainakin minulle on hyvinkin mieluisaa että osa ykkösen kirjoittelijoista käy tännekin toisinaan kirjoittamassa ja erityisen mieluisaa on ollut se, että tekstit ovat olleet hyvinkin asiapainotteisia ja vaikka näkemyseroja onkin, ei niistä ole tarvinnut mihinkään monen sivun jankuttamisiin lähteä vaan noistakin ollaan voitu keskustella ihan asiallisesti. Muutenkin hieman yllätti tuokin itkuraivari taas, kun olen jo hyvän aikaa ollut tässäkin topicissa ennemminkin seurailijan roolissa ja koittanut lähinnä kirjoittaa silloin, kun on ollut jotain vähän painavampaa asiaa.
Saa toki korjata (larsenal ja belvi), mutta käsittääkseni heillä ei ole mitään tarvetta tänne noita mainitsemiasi "iskuja" tehdä. Voisi olla hieman tylsääkin, jos odottaa vastausta 30 sivunickiltäni :

ja kuten jo sanoinkin, mielestäni on hienoa että noiden kirjoittajien kanssa menneet ovat menneitä, joskaan larsenalin kanssa ei sukset ole tainneet koskaan ristissä ollakaan.
Edelleen, aika paljon kertoo tuosta tekstistäsi jo se, ettei siihen kukaan ole viitsinyt mitään kommentoida. Itse katsoin sen aiheelliseksi vain ja ainoastaan siksi, että se minua koski. Mutta ei jatkossa enää näitä

Ei minulla tästä muuta, jatkakaa.
Todennäköisesti JP keksii counterikseen sen, että "missä kohtaa olen muka sanonut että Rosicky on huono"
Tämä nyt on tätä perinteistä sanojen suuhun laittamista. Huonoksi en mielestäni ole sanonut, pointtini on ollut että odotan erityisesti hyökkäyssuunnassa paljon enemmän.