FutisForum2 - JalkapalloFutisForum2 - Jalkapallo
02.11.2025 klo 10:09:11 *
Tervetuloa, Vieras. Haluatko rekisteröityä?
Aktivointiviesti saamatta? Unohtuiko salasana?

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan
Uutiset: Foorumi aukeaa nopeasti osoitteella ff2.fi!

Yhteys ylläpitoon: [email protected]

Foorumilla päivitys 27.5.25 klo 23-24. Lisäämme GA4:n sivustolle

Sivuja: 1 ... 25 [26] 27 ... 33

Kirjoittaja Aihe: JIPPO 2010  (Luettu 73167 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
JussiR

Poissa Poissa

Vastaus #625 : 05.08.2010 klo 22:04:40

katsotaan minkälaisen mylvinnän vieraskannattajat saavat aikaiseksi, kunhan kolme autollista porukkaa ovat tyhjentäneet viinapullonsa.

Ihan aikuistenoiekeesti Tsaikulille. Mitä ihmettä sinä haet teinijuopottelun ylistämisellä ja MP-matsin otteluseurannan perusteella myöskin homottelun puolustelemisella? Tämäkö on Itä-Suomen yliopiston opiskelijoiden anti itäsuomalaiselle jalkapalloilulle?

Tiedät varmaan kuka minä olen, joten voit tulla milloin vain juttelemaan kanssani ihan kasvotusten tai lähettää sähköpostia. Minua toimintasi ei hävetä, koska lapsellisuutesi on ihan oma ongelmasi, mutta en keksi ensimmäistäkään syytä olla lähelläkään sinun edustamaasi ideologiaa. Soita perussuomalaisten piiritoimistoon, niin saatat saada lisää porukkaa ympärillesi.
MikeMon

Poissa Poissa

Vastaus #626 : 06.08.2010 klo 01:47:13

Kohta ois taas bileet. On se vaan hianoo. Voitolla askel kohti kärkiporukkaa. Vaikka ei tässä uskalla liikaa voitosta unelmoida kun keväällä oli jo se kahden ottelun voittoputki. Ja PoPa-otteluista saldona maaliero 0-8. Mutta jos 3 pistettä tulee, niin luulen, että illalla homostellaan faniporukan kesken rajummin kuin koskaan ennen.   
Tsaikku

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Boys on red

Vastaus #627 : 06.08.2010 klo 11:13:17

Jussi jo sen verran wanha ettei erota enää milloin ollaan tosissaan ja milloin ei. Ja ei ole hajuakaan kuka olet, ja miksi haluaisin jutella kanssasi ???  Jos on asiaa, niin rohkeasti privaa/nyi hihasta.

Lauantaina todentotta jipon kannattajat homostelevat kovemmin kuin aikoihin. Ai ai sentään Tuoppi jussikin rohkeasti homoilemaan, ellet ole liian vanha meidän teinien leikkeihin.

Popa on kyllä jipolle paha vastus. Tasuriin olisin tyytyväinen.
« Viimeksi muokattu: 06.08.2010 klo 11:24:14 kirjoittanut Tsaijaijai »
Miguel Munoz

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: MP

Vastaus #628 : 06.08.2010 klo 13:53:35

Jussi jo sen verran wanha ettei erota enää milloin ollaan tosissaan ja milloin ei. Ja ei ole hajuakaan kuka olet, ja miksi haluaisin jutella kanssasi ???  Jos on asiaa, niin rohkeasti privaa/nyi hihasta.

Lauantaina todentotta jipon kannattajat homostelevat kovemmin kuin aikoihin. Ai ai sentään Tuoppi jussikin rohkeasti homoilemaan, ellet ole liian vanha meidän teinien leikkeihin.

Ai Jussi on sen verran vanha ettei ymmärrä milloin ollaan tosissaan ja milloin ei. Noh Tsaikuli en tiedä ootko itekään varma. Hienoa että Jippoa kannatetaan faniryhmällä jopa vieraspeleissäkin, mut se että haukutaan MP:n pelaajia ja Mikkelin asukkaita homoiks ja huoriks ja solvataan pelaajaa joka on oikeesti loukannu itsensä pahemmin. Joensuulaisena hävetti suorastaan kuunnella teitä! Kannattaisi keskittyä ehkä siihen omien kannattamiseen vähän enemmän?!
bluevitonen

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: MP

Vastaus #629 : 06.08.2010 klo 14:31:12

Jussi jo sen verran wanha ettei erota enää milloin ollaan tosissaan ja milloin ei.

Huumori, sarkasmi ja ironia ovat vaikeita lajeja. Jos muita ei naurata niin silloin sitä ei yleensä kutsuta huumoriksi vaikka "humoristi" niin toivoisikin.
Tsaikku

Poissa Poissa

Vastaus #630 : 06.08.2010 klo 14:34:50

Ai Jussi on sen verran vanha ettei ymmärrä milloin ollaan tosissaan ja milloin ei. Noh Tsaikuli en tiedä ootko itekään varma. Hienoa että Jippoa kannatetaan faniryhmällä jopa vieraspeleissäkin, mut se että haukutaan MP:n pelaajia ja Mikkelin asukkaita homoiks ja huoriks ja solvataan pelaajaa joka on oikeesti loukannu itsensä pahemmin. Joensuulaisena hävetti suorastaan kuunnella teitä! Kannattaisi keskittyä ehkä siihen omien kannattamiseen vähän enemmän?!

Eiköhän tuota satu ihan joka paikkakunnalla, jossa jonkin näköistä kannatustoimintaa on. Itse olen sitä mieltä että mitään ylilyöntejä ei sattunut. Ja se loukkaantuneelle huutelu johtui siitä, että tilanne näytti aivan kuin pelaaja olisi filmannut.Huomasit varmaan myös sen että taputimme ja vähän tsemppasimme kun huomasimme tilanteen oikean laidan, kun mies kannettiin paareilla kentän laidalle. Tuo oli ainut tilanne mikä olisi pitänyt oikeasti jättää pois, mutta minkäs teet, näitä sattuu jätkäporukalla.
JussiR

Poissa Poissa

Vastaus #631 : 06.08.2010 klo 14:40:56

Olen todellakin sen verran wanha, että en näe mitään hauskaa lapsellisuudessa ja typeryydessä. Olen kuitenkin myös vielä sen verran nuori, että muistan ajat, jolloin opiskelijahuumorissa oli hauskuutta, oivaltavuutta ja älyllistä haastetta.

Onneksi olen lauantaina kaukana Joensuusta. Muutenkaan et tule näkemään minua  homostelemassa, homottelemassa, ryssittelemässä tai huorittelemassa tosissaan eikä leikillään. Jos Jippo hyväksyy tällaisen käytöksen kannattajiltaan niin ei tarvitse ihmetellä tyhjiä katsomoita. Lapsellinen stereotypioiden huutelu on älyllistä laiskuutta. Miguel Munozia oli käytöksenne Mikkelissä hävettänyt. Vika ei ole Miguelin ja minunkin mielestäni olisi järkevämpää että Tsaikulin tapaiset tyypit keskittyvät pelkästään omien kannattamiseen - kunhan ensin kasvavat aikuisiksi myös henkiseltä kapasiteetiltaan. Yliopiston valintajärjestelmässä on selvästi parantamisen varaa.
LesbianLover

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Jippo, Suomen maajoukkue

Vastaus #632 : 06.08.2010 klo 15:18:46

Hei Jussi ja Miguel. Olette tärkeällä asialla, jatkakaa samaan malliin ja Suvi Lindenille terveisiä.
Tsaikku

Poissa Poissa

Vastaus #633 : 06.08.2010 klo 15:36:46

Hei Jussi ja Miguel. Olette tärkeällä asialla, jatkakaa samaan malliin ja Suvi Lindenille terveisiä.

:D Ylos

ja ketään ei ole ryssitelty. ja tuohan oli vain yksittäinen kerta. Meitä on kehuttu - karjalaisen tekstaripalstalla asti. Jaksamme kannattaa aina joukkuetta säällä kuin säällä. Nyt sitten sattui ylilyönti. Oletkohan jussi laittanut kukkahattusi liian syvälle?
« Viimeksi muokattu: 06.08.2010 klo 15:45:04 kirjoittanut Tsaijaijai »
OJ

Poissa Poissa

Vastaus #634 : 06.08.2010 klo 18:04:03

Jos Tsaikuli edustaa muka perussuomalaista arvomaailmaa, niin ilmeisesti Jussi ja Miguel edustavat Vihreitä päätellen loukkaantumiskyvystä ja huumorintajuttomuudesta. Itse inhoan kaikkia ryhmittymiä ja niiden tekopyhiä ihmisiä avoimesti.
JussiR

Poissa Poissa

Vastaus #635 : 06.08.2010 klo 18:42:15

Jos Tsaikuli edustaa muka perussuomalaista arvomaailmaa, niin ilmeisesti Jussi ja Miguel edustavat Vihreitä päätellen loukkaantumiskyvystä ja huumorintajuttomuudesta. Itse inhoan kaikkia ryhmittymiä ja niiden tekopyhiä ihmisiä avoimesti.

Jos homottelun ja huorittelun ymmärtämättömyys on huumorintajuttomuutta ja edustaa Vihreitä aatteita, niin voisin vaikka vihreisiin liittyäkin. En kuitenkaan liity enkä vihreitä äänestä, koska teleurkintalaki, uusi yliopistolaki ja viimeisin ydinvoimapäätös eivät minua miellytä.

Jos Tsaikulin tavoite on saada kehuja Karjalaisen tekstaripalstalla, niin onhan se tavoite täysi-ikäisyyden saavuttaneelle sekin. Minulle huorittelun ja homottelun nollatoleranssi on samassa prioriteetissa kuin palloliiton "Rasisti on raukka" -kampanja. Homottelijat ja huorittelijat tarvitsevat lapsellisessa uhossaan ja narsismissaan ilmeisesti jalkapallo-otteluita. Jalkapalloilu ei tälläisia yliopisto-opiskelijoiden "Eddie Edwardseja" kaipaa, jopa peruskoulussa tällaiseen puututaan. Vaikka yleisesti tiedetäänkin, että poikien aivot ja tunne-elämä kehittyvät huomattavasti tyttöjä hitaammin, niin en olisi uskonut, että kehitys voi olla noin hidasta kuin Tsaikulin ja OJ:n kirjoituksista voi päätellä.
Tun-Ari

Poissa Poissa

Vastaus #636 : 06.08.2010 klo 19:01:14

:D Ylos

ja ketään ei ole ryssitelty. ja tuohan oli vain yksittäinen kerta. Meitä on kehuttu - karjalaisen tekstaripalstalla asti. Jaksamme kannattaa aina joukkuetta säällä kuin säällä. Nyt sitten sattui ylilyönti. Oletkohan jussi laittanut kukkahattusi liian syvälle?
Ihan oikeesti tsaikuli, kyllä sie oot pelle! Mikä tuo uusin homostelujuttukin oikein on? Tiedoksi sulle: ei se tee kovaa jätkää, jos uskaltaa sanoa homo, viina, juopottelu, känni, haistatelle muille jne. Se ei ole kypsää käytöstä vaan yläkoululaisen hommia. Ootteko te muutkin huutosakkilaiset tsaikulin kanssa samalla aaltopituudella? Kertokaa toki. Äänestäkää se pelle porukalla pois sieltä koheltamasta. Oma maineennekin ja katu-uskottavuus voisi parantua. Minun mielestäni tsaikuli oot JIPOlle häpeäksi!
Ehdotankin, että joku asian osaava tekis tänne äänestyksen:
Tarvitseeko Jippo tsaikulia?
Tsaikku

Poissa Poissa

Vastaus #637 : 06.08.2010 klo 19:33:50

kukas siellä nyt on huoritellut?  ''Ylos''

jussihan täällä on äksyillyt, tuskin oli edes paikalla eikä tiedä mitä on tapahtunut. Viimeisen kerran: ylilyöntejä sattuu ja tapahtuu. jurrissa 10 sekunnissa kehitetty laulu, joka sisälsi sanan ''homo'', ja nyt osa on aivan pähkinöinä. Kotipeleissä kannatus on ollut aina siistiä ja mitään turhaa ei ole tapahtunut. nyt sitten 3-4 hengen laulama laulu nostaa hirveän mekkalan. Tun-ari, sähän itse olit paikalla? Kyllä sitten varmarti tiedät mitä katsomossa on tapahtunut. Jussi on jostain saanut päähänsä, et minä olen yksin siellä huudellut.  ja ne puliukot olisivat joutaneet pihalle molemmat.
« Viimeksi muokattu: 06.08.2010 klo 20:19:08 kirjoittanut Tsaijaijai »
OJ

Poissa Poissa

Vastaus #638 : 06.08.2010 klo 20:10:03

Minulle huorittelun ja homottelun nollatoleranssi on samassa prioriteetissa kuin palloliiton "Rasisti on raukka" -kampanja. Homottelijat ja huorittelijat tarvitsevat lapsellisessa uhossaan ja narsismissaan ilmeisesti jalkapallo-otteluita. Jalkapalloilu ei tälläisia yliopisto-opiskelijoiden "Eddie Edwardseja" kaipaa, jopa peruskoulussa tällaiseen puututaan. Vaikka yleisesti tiedetäänkin, että poikien aivot ja tunne-elämä kehittyvät huomattavasti tyttöjä hitaammin, niin en olisi uskonut, että kehitys voi olla noin hidasta kuin Tsaikulin ja OJ:n kirjoituksista voi päätellä.

Mitä tarkoitat tuolla Pöllölliitto-viittauksella? Yritätkö sanoa asia on sinusta tärkeä vaiko ettei asialle kannata tehdä mitään? Kyllähän Pöllöliiton byrokraatit ovat yrittäneet häiritä kannattajia, muuta tuskinpa se on vähentänyt rasismia yhtään sen enempää kuin mikään muukaan sensuuri. En kyllä ole tarkemmin seurannut asiaa, koska moiset imago- ja muniinpuhaltelukampanjat eivät minua kiinnosta.

Minulla taas on loukkaantujiin nollatoleranssi. Jokaisella ihmisellä pitää olla sen verran kuorta, että kestää vähän huumoria tai suoraakin vittuilua. Varsinkin pohjoiskarjalaisia vaivaa liian usein sellainen asenne, että koskaan ei saa olla suora ja sanoa mitä oikeasti ajattelee, liekö sitten savolaista vaikutusta vai johtuuko se yhteiskuntatieteilijöiden  tiedostavuudesta. Ei kaikkien kanssa tarvitse olla kaveri.

Peruskoulussa tällaiseen käytökseen tosiaan puututaan. Siellä tosiaan opetetaan ihmisiä mielistelemään ylempiä ja teeskentelemään kunnollisempaa kuin onkaan. Ilmankos koulukiusaaminen on yleistä ja oppilaat useimmiten inhoavat koulua.

Sen enempää minä kuin Tsaikulikaan emme muuten ole yliopisto-opiskelijoita. Itse olen entinen.
Tsaikku

Poissa Poissa

Vastaus #639 : 06.08.2010 klo 21:20:50

Jussikin voisi skarpata. Asioista ei taaskaan mitään tietoa.
kehoittaisin myös olemaan maksamatta niitä puleja peliin sisään, ne näköjään seuraavat meitä sitten katsomoon ja heidät yhdistetään meihin. Sen jälkeen jussi-setä tulee kuulopuheiden perusteella forumille tuomitsemaan, ja osa näyttää uskovan kaiken.
Tapsa

Poissa Poissa

Vastaus #640 : 06.08.2010 klo 22:58:42

Onkohan tässä tehty kärpäsestä härkänen? Olin itse paikalla jippolaisten kanssa suurimman osan ajasta, eikä mielestäni mitään kielteistä tapahtunut.
Katsomossa oli yksi tyyppi, joka oli täysin sammuksissa.
Minulle jäi epäselväksi, oliko kyseessä MPn kannattaja. Tämän kaverin olisi voinut heittää pihallekin.
Järjestysmiehet kävivät poikia vähän huomauttamassa mukana tuoduista juomista, mutta tämä oli kuitenkin vähäinen rike.
Kun sisäänpääsylipun maksaa, niin kyllä täyden rahan edestä saa huutaa ja kannustaa.
Jos hiljaisuuteen haluaa mennä, niin kirkot ja kirjastot ovat hiljentymistä varten.
« Viimeksi muokattu: 06.08.2010 klo 23:03:06 kirjoittanut Tapsa »
Tsaikku

Poissa Poissa

Vastaus #641 : 06.08.2010 klo 23:47:02

Tapsa on aivan oikeassa. Eräs jipon pelaajan isä maksoi ne juopot sisälle. Itse vielä kertoi asiasta. Maksajan nimi on tiedossa. Tapsan tarkoittama sammuksissa ollut mies oli toinen juopoista.
MikeMon

Poissa Poissa

Vastaus #642 : 07.08.2010 klo 00:44:23

Tapsa sie oot hullu huligaani! Olihan se nyt ihan ennenkuulumattoman törkeää ja mautonta käyttäytymistä.

Nestetankkaus on huomisessa heltessä olennaisen tärkeää. Ja suola tietenkin, mikä ois ollu porilaiskannattajien tulo paikalle. Eivät oo vissiin saaneet porukkaa kasaan. Ois Keskarillekin voitu saada kunnon tunnelma. PoPan topicin mukaan Anttikin jäänyt kotiin. Olin kehitellyt ihan itse Antille vitun läski -huudon, mut nyt sitäkään ei ehkä pääse käyttämään. Kaikesta huolimatta alkaa fiilis jo nousemaan. Jopa pientä kiiman tunnetta havaittavissa.
Tapsa

Poissa Poissa

Vastaus #643 : 07.08.2010 klo 01:40:18

Tapsa sie oot hullu huligaani!
Vai sillei! Tyhmiä ei kynnetä eikä kylvetä, vaan niitä kasvaa itestää!
Tun-Ari

Poissa Poissa

Vastaus #644 : 07.08.2010 klo 08:00:52

kukas siellä nyt on huoritellut?  ''Ylos''

jussihan täällä on äksyillyt, tuskin oli edes paikalla eikä tiedä mitä on tapahtunut. Viimeisen kerran: ylilyöntejä sattuu ja tapahtuu. jurrissa 10 sekunnissa kehitetty laulu, joka sisälsi sanan ''homo'', ja nyt osa on aivan pähkinöinä. Kotipeleissä kannatus on ollut aina siistiä ja mitään turhaa ei ole tapahtunut. nyt sitten 3-4 hengen laulama laulu nostaa hirveän mekkalan. Tun-ari, sähän itse olit paikalla? Kyllä sitten varmarti tiedät mitä katsomossa on tapahtunut. Jussi on jostain saanut päähänsä, et minä olen yksin siellä huudellut.  ja ne puliukot olisivat joutaneet pihalle molemmat.
Minä olen kommentoinut käytöstäsi täällä foorumilla ja kotipeleissä. Vieraspeleissä minun ei ole ollut valitettavasti mahdollista käydä yli vuoteen, joten Mikkelin tapahtumat ei mulle kuulu. Minun mielestäni nuo kännäämisjutut ja homostelut on yläkoululaisten juttuja, joten niitä en ymmärrä fanitoiminnassa. Voihan sitä brenkkua ottaa, mutta ei siitä pidä tehdä tehdä itse tarkoitusta ja ylistämisen aihetta.
On teidän toiminnassanne toki jotain hyvääkin ja uraauurtavaa Joensuussa.
Keskittykää jatkossa olennaiseen eli JIPOn kannattamiseen eikä noihin älyttömiin oheisjuttuihin.
Onnea kasvu-uralle!
smiba

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: hyvä tsemppi

Vastaus #645 : 07.08.2010 klo 08:18:21

"Mua itteä ei kiinnosta kannustaa ääneen, mutta kyl mua kiinnostaa miten muut kannustaa ja varsinkin jos ne kannustaa väärin."
Tun-Ari

Poissa Poissa

Vastaus #646 : 07.08.2010 klo 10:27:50

Tapsa on aivan oikeassa. Eräs jipon pelaajan isä maksoi ne juopot sisälle. Itse vielä kertoi asiasta. Maksajan nimi on tiedossa. Tapsan tarkoittama sammuksissa ollut mies oli toinen juopoista.
Mikä hiton hinku sulla on tehdä täällä jatkuvasti paljastuksia.
Milloin oot nähny jonkun pelaajan juovuksissa ja milloin valmentajan. En usko että edarin porukka tykkää.
Henkilön taustat tuntien toivon, ettei k.o. henkilö lue näitä juttuja. Suattaapi tulla äitiä ikävä
Tsaikku

Poissa Poissa

Vastaus #647 : 07.08.2010 klo 10:33:51

yhyy. ottaako koville? En ole nähnyt valmentajaa, enkä pelaajaa kännissä. Ja jos olenkin niin entä sitten? pystytkö jotenkin todistamaan että olen tänne siitä kirjoittanut? Tarkastin koko viestihistoriani, mutta en löytänyt ainuttakaan viestiä kännisistä pelaajista tai valmentajista. Henkilön nikin tuntien, tiedän että lukee. ::) Kyllähän sitä äitiä on välillä ikävä, varsinkin kun sellaista ei enää ole. Tulkitsen tuon laittomana uhkauksena. PS: piilota sähköpostisi. Siinä on sun nimesi, ja on muuten sattumoisin sama nimi kuin eräällä jipon pelaajan isällä.

Jussi, tänään aijon huutaa koko 90min ajan homoa ja vittua. mitäs mieltä olet siitä? Onko kasvun paikka? onko itä-suomen yliopiston valintasysteemissä korjattavaa?
« Viimeksi muokattu: 07.08.2010 klo 11:04:13 kirjoittanut Tsaijaijai »
Tsaikku

Poissa Poissa

Vastaus #648 : 07.08.2010 klo 10:36:10

Tapsa sie oot hullu huligaani! Olihan se nyt ihan ennenkuulumattoman törkeää ja mautonta käyttäytymistä.

Nestetankkaus on huomisessa heltessä olennaisen tärkeää. Ja suola tietenkin, mikä ois ollu porilaiskannattajien tulo paikalle. Eivät oo vissiin saaneet porukkaa kasaan. Ois Keskarillekin voitu saada kunnon tunnelma. PoPan topicin mukaan Anttikin jäänyt kotiin. Olin kehitellyt ihan itse Antille vitun läski -huudon, mut nyt sitäkään ei ehkä pääse käyttämään. Kaikesta huolimatta alkaa fiilis jo nousemaan. Jopa pientä kiiman tunnetta havaittavissa.
:O Mitähän jussi sanoo! Yliopiston valintasysteemissä parantamisen varaa?
pu-nikki

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: jippo

Vastaus #649 : 07.08.2010 klo 17:34:50

Jäitä hattuun nyt, tätä alkaa olla vaivaannuttavaa seurata.

Sivuja: 1 ... 25 [26] 27 ... 33

Siirry: