FutisForum2 - JalkapalloFutisForum2 - Jalkapallo
03.11.2025 klo 00:16:04 *
Tervetuloa, Vieras. Haluatko rekisteröityä?
Aktivointiviesti saamatta? Unohtuiko salasana?

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan
Uutiset: Foorumilla päivitys 27.5.25 klo 23-24. Lisäämme GA4:n sivustolle.

Yhteys ylläpitoon: [email protected]

Foorumilla päivitys 27.5.25 klo 23-24. Lisäämme GA4:n sivustolle

Sivuja: 1 ... 26 [27] 28 ... 33

Kirjoittaja Aihe: JIPPO 2010  (Luettu 73168 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Micky Fitz

Poissa Poissa

Vastaus #650 : 07.08.2010 klo 20:20:04

Jäitä hattuun nyt, tätä alkaa olla vaivaannuttavaa seurata.

Eri, näin ulkopuolisen silmissä varsin viihdyttävää. Jatkakaa.
« Viimeksi muokattu: 08.08.2010 klo 18:52:49 kirjoittanut Micky Fitz »
JussiR

Poissa Poissa

Vastaus #651 : 08.08.2010 klo 20:22:44

Jussi, tänään aijon huutaa koko 90min ajan homoa ja vittua. mitäs mieltä olet siitä? Onko kasvun paikka? onko itä-suomen yliopiston valintasysteemissä korjattavaa?

Huusit tai et, niin enpä ollut katsomassa ja kuulemassa. Mielipiteeni on kuitenkin se, että se on lapsellista ja typerää. Kasvun paikka on ilman muuta, mutta kohdallasi luultavasti mahdoton ajatus. Ennen editiä kysyit vaivaako asia minua. Ei se vaivaa. Typeryytesi on täysin oma asiasi, on kai tuo jo tullut selväksi jos olet vähänkään lukutaitoinen. En ole kuitenkaan saanut vastausta siihen, mikä on periaatteessa täysi-ikäisen ihmisen mielestä homon ja vitun huutamisessa humoristista. Itse ajattelen narsistista persoonallisuushäriötä.

Olen ilmeisesti saanut väärää tietoa siitä, että sinä Tsaikuli olisit yliopisto-opiskelija. OJ:n mukaan et ole, joten kyllä valintasysteemi taitaa sittenkin toimia. OJ:n viestistä ei selviä se, että onko hän entinen opiskelija sen vuoksi että on valmistunut, vaiko sen vuoksi, että kyvyt eivät riittäneet. Veikkaan jälkimmäistä. En ymmärrä OJ:n tekstistä lainkaan, että mitä suoraa ajattelua ja huumoria homottelu ja huorittelu on. Minä sanon omasta mielestäni suoraan sen, että te olette säälittäviä rasisteihin rinnastettavia itserakkaita typeriä idiootteja, jollaisia suomalainen jalkapalloilu ei kaipaa.

Mitä tulee OJ:n, joka ihan ;==) aikustenoikeesti (hellanlettas tentään) inhoaa kaikkia ryhmittymiä, viittaukseen pohjoiskarjalasta ja yhteiskuntatieteistä, niin tiedoksi vain, että PK on väliaikainen sijoituspaikka.  Juureni ovat sen verran korkealta kartalta, että siellä teidän kaltaisenne pellet lentäisivät mereen. Tutkintoja minulla kahdelta eri tieteenalalta ja yksi taloudellisen alan keskiasteen tutkinto. Tehkää pojat perässä jos äly riittää. Minulle tämä rupattelu riittää tältä erää.
xy.media

Poissa Poissa

Vastaus #652 : 08.08.2010 klo 20:48:01

Ei tässä tiedä itkeäkö vai nauraa noille jutuille. Yksi saa yhden viisaan , (ainakin omasta mielestään ) , provosoitumaan. Ihan samalla tasolla molempien jutut. Jatkakaa vaan , hauskaa luettavaa.!!
xy.media

Poissa Poissa

Vastaus #653 : 08.08.2010 klo 23:04:29

Unohtui tuossa noita itsekehumis viestejä lukiessa. Mitkäs ne olikaan Jussi.R :än meriitit , mitkä tekee hänestä jalkapallon asiantuntijan. Eli mitä olet fudiksessa tehnyt/saavuttanut , oletko viime vuosina ollut oikeasti jalkapallon kanssa tekemisissä muualla kuin näillä foorumeilla, katsojana.?? Tsaikkulin kanssa olette tasoissa , vaikka Sinulla olisi ihan mikä tahansa kemian nobel-palkinto, kun se ei tässä fudiksessa paljon paina. !? . Voit ehkä kuvitella olevasi kaikkien yläpuolella , mutta miksi et sitten ole yhdessäkään seurassa valmentajana kun olet niin hyvä.?! Tai teetkö "aikuisten oikeasti" mitään missään seurassa.?
JussiR

Poissa Poissa

Vastaus #654 : 08.08.2010 klo 23:10:42

Heippa xy.media,

En viitsi jatkaa tätä juttua enää edes tuurijuoppojen freelance-toimittajien kanssa. Seuraavaan aiheeseen, please.
xy.media

Poissa Poissa

Vastaus #655 : 08.08.2010 klo 23:29:57

No,ethän sinä Jussi.R vastaa oikeasti mihinkään. Muita kyllä haukut rasisteiksi yms. Kai se on hyvä uskoa olevansa yli-ihminen. Meidän tyhmien on sentään helppo elää ja katsoa vaikka jalkapalloa. En tiennytkään että pitää olla pari yliopisto tutkintoa että saa katsoa fudista. Mutta et vastannut kysymykseen,? Mihin loppui sinun "valmentaja" ura ja milloin. ??!! ja miksi. Pärjäsitkö.?  huuto naurua.
JussiR

Poissa Poissa

Vastaus #656 : 08.08.2010 klo 23:47:51

No,ethän sinä Jussi.R vastaa oikeasti mihinkään. Muita kyllä haukut rasisteiksi yms. Kai se on hyvä uskoa olevansa yli-ihminen. Meidän tyhmien on sentään helppo elää ja katsoa vaikka jalkapalloa. En tiennytkään että pitää olla pari yliopisto tutkintoa että saa katsoa fudista. Mutta et vastannut kysymykseen,? Mihin loppui sinun "valmentaja" ura ja milloin. ??!! ja miksi. Pärjäsitkö.?  huuto naurua.

No voi hyvänen aika.

Tämä on nyt joka tapauksessa viimeinen tähän liittyvä. Kyllähän sinä valmentamiseni tasan tarkkaan tiedät. Ainakin joinakin elämäsi selvinä hetkinä olet sitä seurannut. Reilut 15 vuotta hommaa tuli tehtyä. Pöllöliiton A-valmentajan tukinnon ja nuorten valmentajakoulun olen suorittanut. Futisseurojen johtokunnissa ja piirihallituksessa on tullut oltua. Muutaman ikäluokan kanssa olen seilannut ympäri Suomea valmentajana nuorten ykkösdivisioonaa pelatessa, pienempien poikien kanssa kuljeskeltiin jopa Savossa piirisarjaa pelatessa. Jokunen valmentamani pelaaja on päässyt kokeilemaan liigaan asti, osa pelaa edelleen ykkösdivaria.

Sinun huutonaurulla säestämä valmentamishommani loppui muutama vuosi sitten varsin heikkoon suoritukseeni kakkosvalmentajana kolmosdivarin joukkueessa. Sen jälkeen olen kyllä viihtynyt katsomoissa ympäri Suomea ja jopa maailmalla ja työhommatkin sujuvat.

Mutta, mutta. Tämä keskustelu on alunperin liittynyt siihen, että mitä hauskaa on ääneen huudetussa homottelussa ja huorittelussa. Selvinpäin työtänsä tekevät freelance-toimittajat voisivat havaita sen. Ja kertoa sitten aloittamaansa keskusteluun liittyen vaikkapa sen mihin oma työura tyssäsi.
« Viimeksi muokattu: 08.08.2010 klo 23:50:12 kirjoittanut JussiR »
xy.media

Poissa Poissa

Vastaus #657 : 09.08.2010 klo 00:22:54

Hyvä Jussi.R . En tiedä sinun historiaa , halusin vaan kuulla sinun omasta suusta. Tsaikulillahan ei ole mitään historiaa jalkapallossa. Tai en tiedä, en tunne ihmistä.
  Siis minkä joukkueen valmentaja olit kolmosessa ja milloin.? Ei sillä ole mitään merkitystä.
   Palataan siihen homotteluun yms. Ei se minunkaan mielestä ole kannustamista, ainoastaan mielen köyhyyttä.
Tapsa

Poissa Poissa

Vastaus #658 : 09.08.2010 klo 00:37:14

Minunkaan suustani ei homottelua eikä huorittelua kuule kukaan, sillä sivistymättömät sanat eivät kuulu minun aktiiviseen sanavarastoon. Sama koskee naisten sukuelimiä, joita suustani kuulee erittäin harvoin.
Tsaikku

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Boys on red

Vastaus #659 : 09.08.2010 klo 08:28:53

Ei niin minkään näköistä historiaa. Junnuna pelailin jossain, sitten loppui kiinnostus itse pelaamiseen. Mutta ei kait se estä minua seuraamasta viihdyttävää lajia. Ehkä huikeiden analyysien teko ei minulta onnistu, mutta jalkapallo onkin minulle jotain aivan muuta kuin analyysia ja tilastoa.

Oli muuten itse soinin timppa pelissä. On se vekkuli kaveri, vaikka poliittiset näkemyksemme ovat varsin kaukana toisistaa. Soinille Ylos

Jussille vielä sen verran että olet harvinaisen väsynyt provonikki pitkiin aikoihin.
« Viimeksi muokattu: 09.08.2010 klo 08:47:09 kirjoittanut Tsaijaijai »
Manne

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Gitanes

Vastaus #660 : 09.08.2010 klo 08:41:15

Itse ajattelen narsistista persoonallisuushäriötä.

Taisit ajatella liikaakin. Huikea topic Ylos
Ricardo Leite

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Ylimieliset

Vastaus #661 : 09.08.2010 klo 10:04:22

Taisit ajatella liikaakin. Huikea topic Ylos

Erittäin huikea Ylos.
OJ

Poissa Poissa

Vastaus #662 : 09.08.2010 klo 16:00:16

Huusit tai et, niin enpä ollut katsomassa ja kuulemassa. Mielipiteeni on kuitenkin se, että se on lapsellista ja typerää. Kasvun paikka on ilman muuta, mutta kohdallasi luultavasti mahdoton ajatus. Ennen editiä kysyit vaivaako asia minua. Ei se vaivaa. Typeryytesi on täysin oma asiasi, on kai tuo jo tullut selväksi jos olet vähänkään lukutaitoinen. En ole kuitenkaan saanut vastausta siihen, mikä on periaatteessa täysi-ikäisen ihmisen mielestä homon ja vitun huutamisessa humoristista. Itse ajattelen narsistista persoonallisuushäriötä.

Olen ilmeisesti saanut väärää tietoa siitä, että sinä Tsaikuli olisit yliopisto-opiskelija. OJ:n mukaan et ole, joten kyllä valintasysteemi taitaa sittenkin toimia. OJ:n viestistä ei selviä se, että onko hän entinen opiskelija sen vuoksi että on valmistunut, vaiko sen vuoksi, että kyvyt eivät riittäneet. Veikkaan jälkimmäistä. En ymmärrä OJ:n tekstistä lainkaan, että mitä suoraa ajattelua ja huumoria homottelu ja huorittelu on. Minä sanon omasta mielestäni suoraan sen, että te olette säälittäviä rasisteihin rinnastettavia itserakkaita typeriä idiootteja, jollaisia suomalainen jalkapalloilu ei kaipaa.

Mitä tulee OJ:n, joka ihan ;==) aikustenoikeesti (hellanlettas tentään) inhoaa kaikkia ryhmittymiä, viittaukseen pohjoiskarjalasta ja yhteiskuntatieteistä, niin tiedoksi vain, että PK on väliaikainen sijoituspaikka.  Juureni ovat sen verran korkealta kartalta, että siellä teidän kaltaisenne pellet lentäisivät mereen. Tutkintoja minulla kahdelta eri tieteenalalta ja yksi taloudellisen alan keskiasteen tutkinto. Tehkää pojat perässä jos äly riittää. Minulle tämä rupattelu riittää tältä erää.

No niin minullekin. Et pysty pysymään asiassa, vaan ryhdyt arvuuttelemaan muiden, sinulle täysin tuntemattomien ihmisten henkilökohtaisia asioita. Minun, sinun tai Tsaikun opiskelulla tai ylipäänsä yksityisasioilla ei ole mitään merkitystä Jipon kannalta. Yleensäkin olen kyllä havainnut, että kaltaisesi tiukkapipot menevät henkilökohtaisuuksiin, kun argumentit eivät vaan riitä.

Jk. Asia ei tosiaankaan kuulu muille, mutta väärinkäsitysten välttämiseksi kerron olevani vielä reilun vuoden töissä Varsinais-Suomessa, minkä jälkeen palaan viimeistelemään opintoni. Aion siis vielä tulla takaisin Joensuuhun.
Ekeiro

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Jippo, Liverpool FC

Vastaus #663 : 10.08.2010 klo 19:23:27

http://www.jippo.fi/edustus/media_uutiset.php?id=100810112448E19C

Saa nähdä miten Espoossa sujuu kun tärkeitä miehiä on poissa.
tuskajänis

Poissa Poissa

Vastaus #664 : 10.08.2010 klo 20:15:49

http://www.jippo.fi/edustus/media_uutiset.php?id=100810112448E19C

Saa nähdä miten Espoossa sujuu kun tärkeitä miehiä on poissa.

vähä kyllä epäilen et ilman korpelaa ja ekroosia ei pisteitä ole tulossa. piste olisi loistosuoritus noilla poissaoloilla.
Tsaikku

Poissa Poissa

Vastaus #665 : 10.08.2010 klo 20:27:57

Huonoltahan tuo näyttää. Jospa pojat syttyy taistelemaan ihan uudella sykkeellä.
iimu

Poissa Poissa

Vastaus #666 : 10.08.2010 klo 21:37:19

uutta juttua olis taas, tällä kertaa foorumeitakin kuohuttaneesta Mikkelin reissusta...

http://pallonpinnaltapoimittua.blogspot.com/

Pakko ottaa osaa tähän tuhmienpuhumiskeskusteluun... jussiR?

Itse toivoisin, että jalkapallokatsomo olisi paikka johon kaikki voisivat tulla, niin mummosta-vaariin kuin pikkulapsista-kukkahattutäteihin, koska jalkapallo on ihan oikeasti paikallinen juttu... Mutta kyllähän se nyt pitää kuitenkin muistaa, että kannattajilla on oma roolinsa voittamisessa!? Jokainen kerta, kun vastustajan pelaaja edes kuuntelee, mitä kannattajat huutelevat, on se pois peliin keskittymisestä.

Toisaalta koska *ttu ja *omo, nyt jostain syystä ovat huonossa huudossa, niin mielestäni ilman niitäkin pärjää, mutta olenkin tälläinen dadaismin kannattaj,a ja siten mitä härömpi lallatus sen parempi.

Toki kannattelua, voi tehdä ikään kuin kävisi museossa tai elokuvissa ihan vaan katselemassa ja nautiskelemassa esityksestä, mutta entäs me joita jippo koskettaa sydämestä? Huono tuomari on huono. piste. Eikä epäoikeudenmukaisuus, joka koskettaa jotain, josta välität, voi mielestäni päästä ohitsesi ilman kiihkeää vastustusta, sehän olisi huutavaa vääryyttä!?

ja jos kaikki nyt eivät ole JussiÄrriä, asiantuntijoita, joilla järki leikkaa ja letkautukset sujahtelevat sukkelasti, kuin alisuoriutujat yliopiston pääsykokeista, niin minkäs teet? Teetätät kaikilla kielensujuvuustestit ennen kentälle tuloa?
Tsaikku

Poissa Poissa

Vastaus #667 : 10.08.2010 klo 21:57:37

Olipa kyllä hieno raportti. Ylos  Kuville Tuoppi  Näitä lisää.
Lortto

Poissa Poissa

Vastaus #668 : 10.08.2010 klo 22:00:51

Itse toivoisin, että jalkapallokatsomo olisi paikka johon kaikki voisivat tulla, niin mummosta-vaariin kuin pikkulapsista-kukkahattutäteihin, koska jalkapallo on ihan oikeasti paikallinen juttu...

Itse en kyllä lapsiani päästäisi tällaisten hulien lähelle. On ne hurjia.

Yltiöoptimisti

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Jippo

Vastaus #669 : 10.08.2010 klo 22:02:23

Olipa kyllä hieno raportti. Ylos  Kuville : tuoppi:  Näitä lisää.

Olipas hieman kuumottavaa selata kuvia alaspäin... :D Edustuskuosissa tuli oltua. :-[
Tsaikku

Poissa Poissa

Vastaus #670 : 10.08.2010 klo 22:05:22

Olipas hieman kuumottavaa selata kuvia alaspäin... : D Edustuskuosissa tuli oltua. :-[

:D Paikallisen kilpailijan joukkojakin jo kuumottaa näköjään :D
Pyhäinhäväistys

Poissa Poissa

Vastaus #671 : 10.08.2010 klo 22:41:39

Matti Paksu bongattu  :D
Tsaikku

Poissa Poissa

Vastaus #672 : 10.08.2010 klo 22:50:55

Löytyi muuten tuo paidaton veijari myöhemmin  kirkon edustalta nukkumasta :D 
Tsaikku

Poissa Poissa

Vastaus #673 : 10.08.2010 klo 23:10:33

Minkähänlaisella avauksella jippo muuten meinasi espoossa lähteä?

Ikonen
Laatikainen  L.ikonen  Nykänen  Heikkinen

lanttu

Rönkkö    Tahvanainen Reponen  Pirinen

Niemeläinen

Pulustus taitaa olla kohtuu heikko. toivotaan nolla nollaa, taikka pepe heiluttaa verkkoa kertaalleen.
Tun-Ari

Poissa Poissa

Vastaus #674 : 11.08.2010 klo 11:48:55

uutta juttua olis taas, tällä kertaa foorumeitakin kuohuttaneesta Mikkelin reissusta...

http://pallonpinnaltapoimittua.blogspot.com/

Pakko ottaa osaa tähän tuhmienpuhumiskeskusteluun... jussiR?

Itse toivoisin, että jalkapallokatsomo olisi paikka johon kaikki voisivat tulla, niin mummosta-vaariin kuin pikkulapsista-kukkahattutäteihin, koska jalkapallo on ihan oikeasti paikallinen juttu... Mutta kyllähän se nyt pitää kuitenkin muistaa, että kannattajilla on oma roolinsa voittamisessa!? Jokainen kerta, kun vastustajan pelaaja edes kuuntelee, mitä kannattajat huutelevat, on se pois peliin keskittymisestä.

Toisaalta koska *ttu ja *omo, nyt jostain syystä ovat huonossa huudossa, niin mielestäni ilman niitäkin pärjää, mutta olenkin tälläinen dadaismin kannattaj,a ja siten mitä härömpi lallatus sen parempi.

Toki kannattelua, voi tehdä ikään kuin kävisi museossa tai elokuvissa ihan vaan katselemassa ja nautiskelemassa esityksestä, mutta entäs me joita jippo koskettaa sydämestä? Huono tuomari on huono. piste. Eikä epäoikeudenmukaisuus, joka koskettaa jotain, josta välität, voi mielestäni päästä ohitsesi ilman kiihkeää vastustusta, sehän olisi huutavaa vääryyttä!?

ja jos kaikki nyt eivät ole JussiÄrriä, asiantuntijoita, joilla järki leikkaa ja letkautukset sujahtelevat sukkelasti, kuin alisuoriutujat yliopiston pääsykokeista, niin minkäs teet? Teetätät kaikilla kielensujuvuustestit ennen kentälle tuloa?
Kyllä tässä minunkin täytyy mennä itseeni. Joskus vaan kiivas luonne painaa enteriä ennen kuin aivot ehtivät mukaan ja tulee mentyä henkilökohtaisuuksiin.
Tsaijaijaa: vaikka olisi näkemyseroja, en saisi kirjoittaa noin kärkevästi. Jalkapallokatsomoon pitää mahtua monenlaista porukkaa. Joten pahoitteluni!
Ykkösasiahan tässä pitää olla JIPON kannustus

Sivuja: 1 ... 26 [27] 28 ... 33

Siirry: