Zimo
Poissa
|
 |
: 04.12.2007 klo 12:57:13 |
|
Nyt on jokaisella kotimaisen jalkapallon ystävänä itseään pitävällä tilaisuus todistaa se! YLE:n Vuoden urheilija -kilpailussa ehdokkaana nro. 14 on Tampere United tuplamestaruudellaan. Jokaisen veikkausliigafutiksen nousua toivovan tulisikin nyt antaa ääni tai useampi tuolle vaihtoehdolle. Bröm-bröm-Kimi tulee jättää kakkoseksi! Äänestää voi tekstiviestillä tai sähköpostilla. Ei muuta kuin ääni liikkeelle jokaisesta sähköpostiosoitteesta ja vielä puhelimestakin. Näytetään, että jalkapallo on vakavasti otettava laji Suomessa! Eli: lähetä tekstiviestillä "14" numeroon 173 005 (maksaa 60 senttiä) tai sähköpostilla sama osoitteeseen [email protected]Koko kansan TamUn voitto tässä äänestyksessä lisää tuulipukujen kahinaa stadionien liepeillä huimasti. Samalla raha virtaa laareihin ja tulevilla kausilla kylvetään jo herkkusienisopassa! Joko teit velvollisuutesi?
|
|
|
|
|
Vastapallo
Poissa
Suosikkijoukkue: Isabelle Forrerin massiivinen juomapullo
|
 |
Vastaus #1 : 04.12.2007 klo 12:58:49 |
|
Kyllä tämä kova paikka on itselle, mutta enköhän minäkin taivu TamUa äänestämään.
|
|
|
|
|
a-wiik
Poissa
Suosikkijoukkue: TamU, Ilves, El Diego
|
 |
Vastaus #2 : 04.12.2007 klo 13:02:15 |
|
Vasta viidesti olen äänestänyt... Piisaako?
|
|
|
|
|
MitäMitä
Poissa
|
 |
Vastaus #3 : 04.12.2007 klo 13:03:39 |
|
Ei voi kun lentopallomiesten saavutus EM-kisoissa on ihan oikeasti suurempi saavutus kuin nuo muut. Täällä porukat valittaa että futis-suorituksia aina vähätellään mutta itse syyllistyvät just samaan.
|
|
|
|
|
Zaroza
Poissa
Suosikkijoukkue: Tomasz Sajdak
|
 |
Vastaus #4 : 04.12.2007 klo 13:06:35 |
|
Voishan tuollekkin pari ääntä heittää, pitää varmistaa ettei brömistelijät, kendoilijat, ringetthuorat ym. pseudoilijat nappaa titteliä. 
|
|
|
|
|
InterFlower
Poissa
Suosikkijoukkue: TamU
|
 |
Vastaus #5 : 04.12.2007 klo 13:26:47 |
|
Kyllä tämä kova paikka on itselle, mutta enköhän minäkin taivu TamUa äänestämään.
Tämäkin päivä nyt nähty  Voiko useampaankin kertaan hyväksytysti äänestää? Olen äänestänyt vasta kerran.
|
|
|
|
|
konstru
Poissa
|
 |
Vastaus #6 : 04.12.2007 klo 14:08:21 |
|
Tämäkin päivä nyt nähty  Voiko useampaankin kertaan hyväksytysti äänestää? Olen äänestänyt vasta kerran. Totta mooses, hirvee spämmi päälle vaan. Ota saikkua ja käytä pari päivää pelkkään uusien sähköpostilaatikoiden rekisteröintiin ja äänestämiseen. Välillä muistat syödä jotain. Näin susta tulee orastavan jalkapalloyhteiskunnan sankari 
|
|
|
|
|
niftan
Poissa
Suosikkijoukkue: Helsingin Jalkapalloklubi
|
 |
Vastaus #7 : 04.12.2007 klo 14:13:49 |
|
Hyvän asian puolesta, toki. Spämmi lähti.
|
|
|
|
|
Elias
Poissa
|
 |
Vastaus #8 : 04.12.2007 klo 14:20:37 |
|
Pakkohan tässä on TamU:n puolesta spämmätä. 14. Tampere United - Veikkausliigan ja Suomen cupin voitot Kyllähän noihin meriitteihin pitäisi lisätä loistavat otteet UCL-karsinnoissa. Kaksi voittoa Levski Sofiasta on sellainen pommi, että ei saisi jäädä huomioimatta. Myös vierastasapeli Bordeauxta vastaan loistava suoritus, vaikka jatkopaikka karkasi kotiottelun puppeloinnissa. Ääriliikkeellä tosiaankin töitä! 
|
|
|
|
|
|
|
ilcaccio
Poissa
Suosikkijoukkue: FC Kiinanmuuri
|
 |
Vastaus #10 : 04.12.2007 klo 16:42:52 |
|
Spammia ollaan lähetetty!
|
|
|
|
|
Ave Roy!
Poissa
|
 |
Vastaus #11 : 04.12.2007 klo 16:54:49 |
|
Tampere on nyt äänen velkaa, saatte hyvittää joskus 
|
|
|
|
|
Karl Marx
Poissa
Suosikkijoukkue: €-Boy
|
 |
Vastaus #12 : 04.12.2007 klo 18:48:14 |
|
Tampere on nyt äänen velkaa, saatte hyvittää joskus  Jepp! Juuri näin!
|
|
|
|
|
Pong
Poissa
Suosikkijoukkue: KTP, Suomi
|
 |
Vastaus #13 : 05.12.2007 klo 09:49:08 |
|
Topicin äänestykseen vastasin "Olen juuri menossa äänestämään!". Tällä hetkellä tilanne kuitenkin on "Äänestin jo". Kaksi kertaa.
|
|
|
|
|
Partisan
Poissa
|
 |
Vastaus #14 : 05.12.2007 klo 10:19:20 |
|
En ikinä äänestä muita jengejä, sillä on vain yksi: meidän TEPSI!!
|
|
|
|
|
Harri Kehari
Poissa
|
 |
Vastaus #15 : 05.12.2007 klo 10:37:03 |
|
En ikinä äänestä muita jengejä, sillä on vain yksi: meidän VEPSI!!
|
|
|
|
|
V
Poissa
Suosikkijoukkue: VPS
|
 |
Vastaus #16 : 05.12.2007 klo 10:46:22 |
|
VEPSI!!
VePS  Veikkolan palloseura  Vepsu, vuodesta 1976 
|
|
|
|
« Viimeksi muokattu: 05.12.2007 klo 10:47:33 kirjoittanut werner »
|
|
|
|
|
|
BrDead
|
 |
BrDead
Vastaus #17 : 05.12.2007 klo 10:47:39 |
|
VePS  Veikkolan palloseura  se o VeVe, Veikkolan Veikot
|
|
|
|
|
Oxnek
Poissa
Suosikkijoukkue: KuPS, Huuhkajat
|
 |
Vastaus #18 : 05.12.2007 klo 10:49:57 |
|
Vaikka itse suomifutista rakastan, niin itse annan ääneni Kimille. Anteeksi, anteeksi. Maailman toiseksi seuratuin urheilulaji (keskimäärin puoli miljardia katsoo per osakilpailu) Siinä lajissa on suomalainen maailmanmestari. Kimi on vienyt niin paljon suomea maailman kartalle, että jokaisen suomalaisen tulisi olla siitä ylpeä 
|
|
|
|
|
V
Poissa
Suosikkijoukkue: VPS
|
 |
Vastaus #19 : 05.12.2007 klo 10:51:28 |
|
Kimi on vienyt niin paljon suomea maailman kartalle, että jokaisen suomalaisen tulisi olla siitä ylpeä  Kimi on toki Vuoden Suomalainen ja Vuoden Mies, mutta ei sentään Vuoden Urheilija.
|
|
|
|
|
|
BrDead
|
 |
BrDead
Vastaus #20 : 05.12.2007 klo 10:51:38 |
|
Vaikka itse suomifutista rakastan, niin itse annan ääneni Kimille. Anteeksi, anteeksi. Maailman toiseksi seuratuin urheilulaji (keskimäärin puoli miljardia katsoo per osakilpailu) Siinä lajissa on suomalainen maailmanmestari. Kimi on vienyt niin paljon suomea maailman kartalle, että jokaisen suomalaisen tulisi olla siitä ylpeä  Yleisömäärä ainoa mittari?
|
|
|
|
|
Oxnek
Poissa
|
 |
Vastaus #21 : 05.12.2007 klo 11:12:45 |
|
Yleisömäärä ainoa mittari?
Ei se tietenkään ole ainoa mittari. Perjantaina Suomi muuten julistetaan virallisesti maailman parhaaksi F1 maaksi 
|
|
|
|
|
Jälkipelin Mestari
Poissa
|
 |
Vastaus #22 : 05.12.2007 klo 11:23:19 |
|
Vaikka itse suomifutista rakastan, niin itse annan ääneni Kimille. Anteeksi, anteeksi. Maailman toiseksi seuratuin urheilulaji (keskimäärin puoli miljardia katsoo per osakilpailu) Siinä lajissa on suomalainen maailmanmestari. Kimi on vienyt niin paljon suomea maailman kartalle, että jokaisen suomalaisen tulisi olla siitä ylpeä  On tuossa tietysti se hyvä puoli että pienen maan edustaja voitti tuon epä-urheilukisan ja lisäkiima tulee siis vain pienelle populaatiolle. Jos jonkun ison maan edustaja olisi voittanut se olisi lisännyt innostusta turhake-lajiin paljon suuremmalle väkimäärälle. Muuten pidän vain negatiivisena mainoksena että Suomi jotenkin liitetään F1:een.
|
|
|
|
|
Oxnek
Poissa
|
 |
Vastaus #23 : 05.12.2007 klo 11:25:53 |
|
On tuossa tietysti se hyvä puoli että pienen maan edustaja voitti tuon epä-urheilukisan ja lisäkiima tulee siis vain pienelle populaatiolle. Jos jonkun ison maan edustaja olisi voittanut se olisi lisännyt innostusta turhake-lajiin paljon suuremmalle väkimäärälle. Muuten pidän vain negatiivisena mainoksena että Suomi jotenkin liitetään F1:een.
Mitä negatiivistä on menestyä autourheilun kuninkuusluokassa? No, kaikilla on omat mielipiteet. Mutta F1 on ainoa laji jossa Suomi on maailmanhuipulla ja joka kiinnostaa maailmanlaajuisesti  Toivotaan että futismaajoukkueemmekin alkaa pärjäämään 
|
|
|
|
|
JarinToveri
Poissa
|
 |
Vastaus #24 : 05.12.2007 klo 11:35:45 |
|
Mitä negatiivistä on menestyä autourheilun kuninkuusluokassa? No, kaikilla on omat mielipiteet. Mutta F1 on ainoa laji jossa Suomi on maailmanhuipulla ja joka kiinnostaa maailmanlaajuisesti  Toivotaan että futismaajoukkueemmekin alkaa pärjäämään  Koska se ei ole urheilua. 
|
|
|
|
|
|
|
|