Bristol Rovers
Poissa
|
 |
Vastaus #1900 : 23.06.2010 klo 15:00:04 |
|
ForzaInter taas siellä missä tapahtuu, ja anti jälleen mallia terveisiä ahterista.
|
|
|
|
|
ForzaInter
Poissa
Suosikkijoukkue: FC Mieshuorat
|
 |
Vastaus #1901 : 23.06.2010 klo 15:01:41 |
|
ForzaInter taas siellä missä tapahtuu, ja anti jälleen mallia terveisiä ahterista.
Ja tuo henkilökohtaisuuksiin meneminen asian sijaan on internetin wanhin temppu ja näkyy aina siinä vaiheessa kun asioista ei osata enää keskustella järkevästi.
Mitäs Bristol Rovers haluaa antaa topicille? Ja mikä tuossa minun tekstissäni nyt niin risoo? Se, että olen eri mieltä kuin muutama kirjoittaja?
|
|
|
|
|
Bristol Rovers
Poissa
|
 |
Vastaus #1902 : 23.06.2010 klo 15:29:48 |
|
Mitäs Bristol Rovers haluaa antaa topicille?
Minulla ei ole mitään tähän topikkiin. Tekstiäsi en edes lukenut, luen mieluummin Taidomin viestit, jotka tuntuvat olevan päteviä (paitsi kentän kunnon kritisointi ennen kauden alkua). Tuntuu, että häärit tässä topikissa TT:n perskärpäsenä. Tapiolan Taidomi on mielestäni itse tehnyt asiasta henkilökohtaisen. Noin aggressiivinen kirjoitustyyli herättää varmasti voimakkaita tunteita -> Todella epäkypsää, että (ilmeisesti) aikuinen mies jaksaa kirjoittaa noin aggressiivisesti. Varmaan joku 24/7 vihainen pukumies, jolla on mersu ja handsfree sekä täysin nyrkin ja hellan välissä oleva vaimo vailla minkäänlaista persoonallisuutta, koska oli 25-vuotiaaksi hyvännäköinen ja nautti ihmisten huomiosta. Sen jälkeen perusti perheen (nuoret äidit oli muotia) ja postaili kuvia kohdustaan facebookkiin ja kerjäsi huomiota. Kauniin (ei persoonallisella tavalla) ulkonäön herättämä huomio kuitenkin lopahti raskauden aikana lopullisesti, eikä palannut koskaan ennalleen, sillä lapsi valvotti ja koirakin piti käyttää ulkona miehen tehdessä töitä ja ärhennellessä ympäri kaupunkia. Nykyään kukaan ei huomioi, huomiota jopa pitää hakea kävelemällä trikoot jalassa lähibaarin terassin ohi ja vilkuilla olan yli kuinka moni katsoo persettä. Todennäköisesti moni ja tämäkin tyydyttää huomionsaamisen tarpeen hetkellisesti, sillä kyseessä on idiootti, joka luulee olevansa vielä hyvännäköinen, koska sai alkoholisoituneen vaginalle vakavasti allergisen työttömän puolikovaksi. Baareissa käyminen ystävättärien kanssa on vaihtunut bonusten keräämiseen ja mies pitää itseään liian hyvänä tervehtiäkseen kassahenkilöä. jne. Jos taas kirjoitusten sävy ei olisi ollut muita alentava, vaan puolestaan valaiseva. Olisi mielikuvat varmasti toisenlaiset -> fiksu kauppatieteiden rautainen ammattilainen, joka kuntoilee vapaa-aikana sekä morjestaa talonmiestä. Seuraa jalkapalloa ja haluaa kehittää olosuhteita, mutta kuitenkin varauksellisesti suhtautuen. Ilmeisesti Sinun mielestä on järkevää keskustelua haukkua (ei rakentavasti kritisoiden) ihmisiä forumilla? Todella epäkypsää. Kaikki toki suorittavat omalla tyylillä, toiset asiallisesti ja toiset epäasiallisesti. Jokainen on varmaan huomannut mille linjalle Taidomi lähti. Ja niin metsä vastaa kuin.. ForzaInter ei tuo mielestäni lisäarvoa mihinkään topikkiin.
|
|
|
|
« Viimeksi muokattu: 23.06.2010 klo 15:38:10 kirjoittanut Bristol Rovers »
|
|
|
|
|
ForzaInter
Poissa
Suosikkijoukkue: FC Mieshuorat
|
 |
Vastaus #1903 : 23.06.2010 klo 15:37:57 |
|
Minulla ei ole mitään tähän topikkiin. Tekstiäsi en edes lukenut, luen mieluummin Taidomin viestit, jotka tuntuvat olevan päteviä (paitsi kentän kunnon kritisointi ennen kauden alkua). Tuntuu, että häärit tässä topikissa TT:n perskärpäsenä.
Yritän olla järjen äänenä tässä keskustelussa ja mielestäni tuolle on kysyntää topicissa jossa kirjoittajan kirjoitustyyli on useimmille asiaa tärkeämpää. Eihän se niin vaan voi olla. Myönnän, ettei kompetenssini stadionrakennushankkeissa ole kummoinen, mutta pystyn seuraamaan kriittisesti eri informaatiolähteitä. Ilmeisesti Sinun mielestä on järkevää keskustelua haukkua (ei rakentavasti kritisoiden) ihmisiä forumilla? Todella epäkypsää.
Kaikki toki suorittavat omalla tyylillä, toiset asiallisesti ja toiset epäasiallisesti. Jokainen on varmaan huomannut mille linjalle Taidomi lähti. Ja niin metsä vastaa kuin..
ForzaInter ei tuo mielestäni lisäarvoa mihinkään topikkiin.
Kirjoittaa henkilö joka hetkeä aiemmin on laukonut: ForzaInter taas siellä missä tapahtuu, ja anti jälleen mallia terveisiä ahterista.
 Ei tässä stadionhankkeessa ole kyse foorumisteista ja näiden motiivit keskustelupalstoilla (huoh!) eivät voi olla se ykkösjuttu kenellekään. Itse uskon stadionhankkeen toteutumiseen siinä vaiheessa kun Espoo sanoo kyllä ja ensimmäinen pisto lapiolla tehdään. Haluaisin uskoa tähän unelmaan, mutta vaikeaa se on sillä perustella mitä Espoo aiheesta viestittää.
|
|
|
|
|
Tapiolan Taidomi
Poissa
|
 |
Vastaus #1904 : 23.06.2010 klo 16:10:26 |
|
Minulla ei ole mitään tähän topikkiin. Tekstiäsi en edes lukenut, luen mieluummin Taidomin viestit, jotka tuntuvat olevan päteviä (paitsi kentän kunnon kritisointi ennen kauden alkua). Tuntuu, että häärit tässä topikissa TT:n perskärpäsenä.
Tapiolan Taidomi on mielestäni itse tehnyt asiasta henkilökohtaisen. Noin aggressiivinen kirjoitustyyli herättää varmasti voimakkaita tunteita -> Todella epäkypsää, että (ilmeisesti) aikuinen mies jaksaa kirjoittaa noin aggressiivisesti. Varmaan joku 24/7 vihainen pukumies, jolla on mersu ja handsfree sekä täysin nyrkin ja hellan välissä oleva vaimo vailla minkäänlaista persoonallisuutta, koska oli 25-vuotiaaksi hyvännäköinen ja nautti ihmisten huomiosta. Sen jälkeen perusti perheen (nuoret äidit oli muotia) ja postaili kuvia kohdustaan facebookkiin ja kerjäsi huomiota. Kauniin (ei persoonallisella tavalla) ulkonäön herättämä huomio kuitenkin lopahti raskauden aikana lopullisesti, eikä palannut koskaan ennalleen, sillä lapsi valvotti ja koirakin piti käyttää ulkona miehen tehdessä töitä ja ärhennellessä ympäri kaupunkia. Nykyään kukaan ei huomioi, huomiota jopa pitää hakea kävelemällä trikoot jalassa lähibaarin terassin ohi ja vilkuilla olan yli kuinka moni katsoo persettä. Todennäköisesti moni ja tämäkin tyydyttää huomionsaamisen tarpeen hetkellisesti, sillä kyseessä on idiootti, joka luulee olevansa vielä hyvännäköinen, koska sai alkoholisoituneen vaginalle vakavasti allergisen työttömän puolikovaksi. Baareissa käyminen ystävättärien kanssa on vaihtunut bonusten keräämiseen ja mies pitää itseään liian hyvänä tervehtiäkseen kassahenkilöä. jne.
Jos taas kirjoitusten sävy ei olisi ollut muita alentava, vaan puolestaan valaiseva. Olisi mielikuvat varmasti toisenlaiset -> fiksu kauppatieteiden rautainen ammattilainen, joka kuntoilee vapaa-aikana sekä morjestaa talonmiestä. Seuraa jalkapalloa ja haluaa kehittää olosuhteita, mutta kuitenkin varauksellisesti suhtautuen.
Ilmeisesti Sinun mielestä on järkevää keskustelua haukkua (ei rakentavasti kritisoiden) ihmisiä forumilla? Todella epäkypsää.
Kaikki toki suorittavat omalla tyylillä, toiset asiallisesti ja toiset epäasiallisesti. Jokainen on varmaan huomannut mille linjalle Taidomi lähti. Ja niin metsä vastaa kuin..
ForzaInter ei tuo mielestäni lisäarvoa mihinkään topikkiin.
Ja ei muuta kuin käsikirjoittajaksi Hollywoodiin. 95% päin persettä. Tässä tanssissa lyriikan laji on valittu stemmaamaan kohteen kanssa. Ei Harjunpäästä ja sen suustaan päästämistä ankoista voi millään tavalla sivisityneesti keskustella. Kaveri joka nyt vaikka edellisessä tiedoitustilaisuudessa ampui partansa takaa vakavalla naamalla maailmalle mm. "Voisimme aloittaa rakentamisen vaikka huomenna" "Ympäristökeskus on antanut lausunnon että ei vastusta hanketta" "Hartwalla areena tuottaa vuosittain 7,4me voittoa" "Yhden huumenuoren hoitaminen maksaa vuosittain 800 000 euroa" "Sukari, Kuorikoski ja Nurmi edustavat suomalaisen pääomasijoittamisen ehdotonta kärkeä" "Kaupunki ja opetusministeriö keskustelevat lähinnä siitä miten jakavat tämän 13me rahoituksen" Siis kertakaikkiaan millä tavalla tämmöisestä pölynimurikauppiaasta voisi puhua sivistyneesti? Jos vedetään ns. normaalia sivistyneen ihmisen keskustelulinjaa jossa saa avoimesti argumentoida eikä jokaista ikävääkin kritiikkiä oteta vittuiluna, niin näiltä sankareilta loppuu kompetenssi jo ennen otsikon lukemista. "Niin metsä vastaa kuin sinne huudetaa" Itse olen valmis tason nostoon. Oletteko te?
|
|
|
|
|
Vol 4
Poissa
|
 |
Vastaus #1905 : 23.06.2010 klo 16:21:54 |
|
Noku toi aloitti.
|
|
|
|
|
idänihme
Poissa
Suosikkijoukkue: suurseura
|
 |
Vastaus #1906 : 23.06.2010 klo 17:44:30 |
|
Taidomin viestit läpi selatessa ilmenee selvästi, että kirjoittaja on paneutunut ja tietää hankkeeseen liittyvistä asioista. Ja verrattain paljon. Monien täällä näyttää olevan kovin vaikeaa hyväksyä TT:n inhorealistisuutta stadionprojektiin liittyen. Ja sitten jotkut kommentit tyyliin "eipä ole ennenkään osunut ennustuksesi nurmen kunnosta tai Topon konkurssista oikeaan, olet vain mistään tietämätön provopelle." Ei ehkä ole osunut, mutta tämän asian kanssa niillä ei ole mitään tekemistä.
Tuohon mustattuun vain lisäisin. Itse otin mm Topon konkurssin ja nurmesta valittamisen esille esimerkkinä. Tähän oli hyvä syy. En usko TT:n oikeasti tietävän mitään sellaista mitä ei tällä forumilla olisi aiemminkin ollut (tai mitä ei löytäisi alle 5min googletuksella). En kyllä tiedä itsekään. Nuo muutama esimerkkiä tavallaan tuon todistavat. TT ei ole koskaan "ennustanut" mitään sellaista asiaa oikein joka ei olisi ollut "helppo" veikattava. Esim oli varsin helppo veikata että stadionia ei saada pystyyn kaudeen 2011 alkuun. Itsekään en olisi pitänyt sitä todennäköisenä missään vaiheessa tämän vuoden aikana (Itse olisin antanut oddssit 10% kovimman stadionhuuman aikaan ja 1% nyt enkä ainakaan selvästi yli 50% oddseja edes kaudeksi 2012. Näin vaikka uskonkin että stadionhankkeella on ihan hyvät saumat onnistua jokseenkin sellaisena kuin joukot haluavat ja siksi haluan nähdä hankkeen positiivisessa valossa). Tätä oli siis helppo veikata ja tämä onkin ainut TT:n veikkaus mikä on osunut kohdalleen. Veikkaukset Topon ja Hongan konkursseista ja nurmiongelmista olivat sellaisia joilla yritettiin hankkia mainetta asioista tietävänä henkilönä koska niitä ei yleisesti pidetty todennäköisesti tapahtuvina asioina. Nämä oikeasti jotain sisäpiiritietoa vaatineet veikkaukset ovat pääsääntöisesti menneet väärin joka viittaa että mitään meitä muita parempaa tietoa hänellä ei näistä asioista ole. TT yrittää toki selittää vääriä veikkauksiaan esim sillä että Honka selvisi tsägällä myyntien ansiosta, mutta tuskin esim Perovuon myynti on ollut kovinkaan ratkaisevassa asiassa siinä meneekö Honka konkkaan. Se kuitenkin vähensi Hongan viime kauden tappioita alle neljänneksellä. Sama juttu ToPon kanssa tuo "menee konkkaan jos jengi ei mene välieriin" tms. Tuskin koripallossakaan joukkueen tulot jää ratkaisevasti kiinni siitä missä vaiheessa pleijareissa tippuu. Enemmänkin niin että jos palkanmaksu loppuu niin pelaajien motivaatio heikkenee eikä menestystä tule sen takia.
|
|
|
|
|
Tapiolan Taidomi
Poissa
|
 |
Vastaus #1907 : 23.06.2010 klo 19:02:14 |
|
TT ei ole koskaan "ennustanut" mitään sellaista asiaa oikein joka ei olisi ollut "helppo" veikattava.
Esim oli varsin helppo veikata että stadionia ei saada pystyyn kaudeen 2011 alkuun. Itsekään en olisi pitänyt sitä todennäköisenä missään vaiheessa tämän vuoden aikana (Itse olisin antanut oddssit 10% kovimman stadionhuuman aikaan ja 1% nyt enkä ainakaan selvästi yli 50% oddseja edes kaudeksi 2012. Näin vaikka uskonkin että stadionhankkeella on ihan hyvät saumat onnistua jokseenkin sellaisena kuin joukot haluavat ja siksi haluan nähdä hankkeen positiivisessa valossa). Tätä oli siis helppo veikata ja tämä onkin ainut TT:n veikkaus mikä on osunut kohdalleen.
Hyvä provo. Nyt kun olet niin tarkkaan lukenut mun "veikkaukset", niin otetaan vaikka kaksi esimerkkiä jotka oleellisesti liittyvät tähän asiaan. 1. Opetusministeriön päätöksestä "veikkasin" että ei tule euroakaan. 2. Tästä viimeisimmästä KH:n esityksestä "veikkasin" että palautetaan niin että helähtää. Nämä molemmatko on nyt vain esimerkinomaisesti menneet perseelleen?
|
|
|
|
|
Bristol Rovers
Poissa
|
 |
Vastaus #1908 : 23.06.2010 klo 19:37:40 |
|
Ja ei muuta kuin käsikirjoittajaksi Hollywoodiin. 95% päin persettä.
Kyse olikin mielikuvista.
|
|
|
|
|
S-V
Poissa
|
 |
Vastaus #1909 : 23.06.2010 klo 20:58:09 |
|
Kyse olikin mielikuvista. Viettämäsi tunnit kurssilla "Kuinka torspon vaikutelman voin itsestäni tehdä?" eivät menneet ilmeisesti hukkaan.
|
|
|
|
|
S-V
Poissa
|
 |
Vastaus #1910 : 23.06.2010 klo 21:11:36 |
|
Mun motiivi on se, että tästä asiasta voisi keskustella asiallisesti. Joo. Keskustelu voisi olla asiallista, jos kirjoittajilla olisi edes perusteet hallussa. "TT" vaikuttaa ainoalta, jolla on edes jossain määrin järkevästi argumentoituja kirjoituksia. Olet itse jauhanut paskaa tähän topikkiin enemmän kuin riittävästi. Nämä hallihankkeet Espoossa ja Tampereella toki houkuttavat kaikenlaista kirjoittajaa palstoille, mutta samalla he vievät vain uskoa demokratian järkevyydeltä.
|
|
|
|
|
Bristol Rovers
Poissa
|
 |
Vastaus #1911 : 23.06.2010 klo 21:56:09 |
|
Viettämäsi tunnit kurssilla "Kuinka torspon vaikutelman voin itsestäni tehdä?" eivät menneet ilmeisesti hukkaan.
En ole käynyt kyseistä kurssia.
|
|
|
|
|
joks11
Paikalla
Suosikkijoukkue: Rakennusliike M. Seppälä Oy
|
 |
Vastaus #1912 : 23.06.2010 klo 22:04:24 |
|
En ole käynyt kyseistä kurssia.
Tenttiminen riittänee.
|
|
|
|
|
tuliperäinen
Poissa
Suosikkijoukkue: kaupunginosajoukkueet
|
 |
Vastaus #1913 : 23.06.2010 klo 22:44:11 |
|
Olen varma, että Espooseen nousee vielä jalkapallostadion. Eri asia milloin ja kenen rahoilla. Tässä nyt voisin vähän laittaa jäitä hattuun kuumimmille keskustelijoille.
Katsokaa kaupunginhallituksen äänestyksen tulosta. Se ei todellakaan ollut yksimielinen. Tulos oli vissiin 9-5 ja 1 tyhjä, jos oikein muistan. Eli edustajista moni pitää hanketta jo nyt hyvin realistisena. 9 olivat sitä mieltä, että rahoitus vaatii lisäselvitystä. Tuosta ei tarvi kuin kaksi tai kolme ääntä toiseen suuntaan niin Joukot pääsevät irti. En tiedä sen tarkemmin ryhmien äänistä. Mutta jos ryhmät päättävät, niin ei tarvitse kuin yksi ryhmä lisää puolelle.
Kaiken mailman ns. "oppineet" lässyttävät täällä paskaa rahoituksesta, kaavoituksesta ja lainsäädännöstä. Sanon teille hyvät ihmiset. Äänestystulos ratkaisee ja se oli kaukana yksimielisestä. Jos tämä hallitus ei saa ratkaisua aikaiseksi, ovat uudet vaalit jossain vaiheessa tulossa.
|
|
|
|
« Viimeksi muokattu: 23.06.2010 klo 22:46:49 kirjoittanut tuliperäinen »
|
|
|
|
|
Jörg
Poissa
Suosikkijoukkue: FC Honka, 1.FC Köln
|
 |
Vastaus #1914 : 23.06.2010 klo 22:45:30 |
|
Osoita S-V missä olen jauhanut paskaa.
|
|
|
|
|
Djimbo82
Poissa
Suosikkijoukkue: Fc Honka & Huuhkajat
|
 |
Vastaus #1915 : 24.06.2010 klo 02:14:00 |
|
Hyvä provo. Nyt kun olet niin tarkkaan lukenut mun "veikkaukset", niin otetaan vaikka kaksi esimerkkiä jotka oleellisesti liittyvät tähän asiaan. 1. Opetusministeriön päätöksestä "veikkasin" että ei tule euroakaan. 2. Tästä viimeisimmästä KH:n esityksestä "veikkasin" että palautetaan niin että helähtää. Nämä molemmatko on nyt vain esimerkinomaisesti menneet perseelleen?
Idänihmeen kirjoitus ei ollut lähelläkään provoa, enneminkin siinä tavoiteltiin asialinjaa ja selitettiin aikaisempia kirjoituksia. Kommentteina kohtiin yks ja kaks: 1) Oikeaan osui. 2) sanoit varmana tietona, että kaupunginhallitus ei ota keskeneräistä asiaa käsiteltäväkseen. Veikkaus meni siis täysin perseelleen ja lopulta päädyttiin palautukseen, minkä heitit juuri ennen kokousta.
|
|
|
|
|
Tapiolan Taidomi
Poissa
|
 |
Vastaus #1916 : 24.06.2010 klo 06:59:27 |
|
Idänihmeen kirjoitus ei ollut lähelläkään provoa, enneminkin siinä tavoiteltiin asialinjaa ja selitettiin aikaisempia kirjoituksia. Kommentteina kohtiin yks ja kaks:
1) Oikeaan osui.
2) sanoit varmana tietona, että kaupunginhallitus ei ota keskeneräistä asiaa käsiteltäväkseen. Veikkaus meni siis täysin perseelleen ja lopulta päädyttiin palautukseen, minkä heitit juuri ennen kokousta.
Niin Dimbo hyvä, näin se asia tarkentui. Koska virkamiehet tekivät puutteellisen esityksen päätti kaupunginhallitus että palautetaan uudelleen valmisteluun. Eli täysin oikein koko ajan. Mun on kyllä pakko tarkentaa asiaa nyt sen verran että kuten olen koko ajan sanonut, mulla ei itse Stadionia vastaan ole mitään. Ei siis yhtään mitään. Se mitä vastustan on täysin epärealistinen rahoitus- ja kustannuslaskelma, mahdoton käyttötalouslaskelma, sekä omistajatahojen suoranainen paskanpuhuminen ja öykkäröinti hankkeen tiimoilta. Nyt kun kaupunginhallitus on asettanut tiukat mutta reilut ehdot olen ehdottomasti sitä mieltä että jos puuhamiehet stadionin annetuilla ehdoilla rakentavat niin se on erinomainen asia. Miten mahdollista ja realistista tämän hankkeen toteutuminen on, niin sitä on vaikea sanoa. Tällä hetkellä mahdollisuudet toteutumiselle ovat mielestäni luokkaa reilusti alle 10%. Seuraavaksi odottaisin puuhamiehiltä ihan reilua ulostuloa ja tiedottamista. Samaa tapaa mitä Pakarinen mainostaa edellisessä tilaisuudessa heidän aina käyttävän kun uutta kerrottavaa on. Jos kerta asiat ovat heillä niin hyvin kuin väittävät, niin miksi eivät sitä julkisesti kertoisi?
|
|
|
|
« Viimeksi muokattu: 24.06.2010 klo 07:11:44 kirjoittanut Tapiolan Taidomi »
|
|
|
|
|
idänihme
Poissa
Suosikkijoukkue: suurseura
|
 |
Vastaus #1917 : 24.06.2010 klo 07:28:56 |
|
Hyvä provo.
Nyt kun olet niin tarkkaan lukenut mun "veikkaukset", niin otetaan vaikka kaksi esimerkkiä jotka oleellisesti liittyvät tähän asiaan.
1. Opetusministeriön päätöksestä "veikkasin" että ei tule euroakaan.
2. Tästä viimeisimmästä KH:n esityksestä "veikkasin" että palautetaan niin että helähtää.
Nämä molemmatko on nyt vain esimerkinomaisesti menneet perseelleen?
Nuo ovat ainoina osuneet/menneet vähän sinne päin ja olisin varmasti itsekin lyönyt vetoa sen puolesta ettei stadionhanke ihan joukojen suunnittelemaa reittiä etene, jos tapanani olisi lyödä vetoa. Nuo olivat miljoonasta veikkausestasi niitä "helppoja veikkauksia" jotka kuka tahansa olisi voinut tehdä. Pitää vielä mainita että en muista minun tai kenenkään muunkaan täällä veikkailleen myöskään vastakkaista noista mainitsemistasi oikein mennyistä veikauksista. Sen sijaan ensimmäinen "nurmigate" ja "Hongan konkurssi xxx mennessä" heitot olivat sellaisia joista joillain tällä forumilla oli jotain vastaan väittämistä. Noiden jälkeen oli aika huvittavaa miten hyvin keväinen heittosi "varmasti peruuntuvasta avausmatsista" meni läpi kaikille forumisteille minut mukaanlukien. Pointtina oli että on hyvä kertoa kanssafoorumisteille että et tiedä noista jutuista tippaakaan enempää kuin minäkään (voin myös myöntää että itse tiedän huomattavasti vähemmän kuin moni muu forumisti) ja ainoina eroina on se, että minä (kuten moni muukin Honkamielinen nikki täällä) toivon stadionhankkeen onnistuvan ja sinä jostain syystä toivot hankkeen kaatuvan ja ennen kaikkea toivot Joukojen häipyvän huitsin vittuun futiskuvioista (,jolla ainakaan mulle ei ole sinäänsä sen kummempaa väliä kunhan Hongan puikoissa on asiansa osaavaa porukkaa. Mua ei kiinnosta PJ:n nimi, kunhan henkilö nimen takana hankkii jengiin joka kaudeksi hyvän valmentajan ja liigatason pelaajat). Edit: Mitä tulee "paskanpuhumiseen ja öykkäröimiseen" niin itse en ole havainnut Joukojen harrastavan varsinkaan jälkimmäistä mitenkään erityisen paljon. Paskaa toki puhuvat mutta se nyt vaan on yritysmaailman tapa ollut aina ja se on ollut tapa myös urheilumaailmassa vuosikaudet. Se saattaa kuullostaa tyhmältä, mutta yleensä siitä on omille tavoitteille enemmän hyötyä kuin haittaa. Ilman tuota paskanpuhumista (ja hyvin valittua kakkosvalmentajaa) Honka pelaisi edelleen divaria.
|
|
|
|
« Viimeksi muokattu: 24.06.2010 klo 07:35:50 kirjoittanut idänihme »
|
|
|
|
|
Tapiolan Taidomi
Poissa
|
 |
Vastaus #1918 : 24.06.2010 klo 07:49:29 |
|
Nuo ovat ainoina osuneet/menneet vähän sinne päin ja olisin varmasti itsekin lyönyt vetoa sen puolesta ettei stadionhanke ihan joukojen suunnittelemaa reittiä etene, jos tapanani olisi lyödä vetoa. Nuo olivat miljoonasta veikkausestasi niitä "helppoja veikkauksia" jotka kuka tahansa olisi voinut tehdä. Pitää vielä mainita että en muista minun tai kenenkään muunkaan täällä veikkailleen myöskään vastakkaista noista mainitsemistasi oikein mennyistä veikauksista. Sen sijaan ensimmäinen "nurmigate" ja "Hongan konkurssi xxx mennessä" heitot olivat sellaisia joista joillain tällä forumilla oli jotain vastaan väittämistä. Noiden jälkeen oli aika huvittavaa miten hyvin keväinen heittosi "varmasti peruuntuvasta avausmatsista" meni läpi kaikille forumisteille minut mukaanlukien.
Pointtina oli että on hyvä kertoa kanssafoorumisteille että et tiedä noista jutuista tippaakaan enempää kuin minäkään (voin myös myöntää että itse tiedän huomattavasti vähemmän kuin moni muu forumisti) ja ainoina eroina on se, että minä (kuten moni muukin Honkamielinen nikki täällä) toivon stadionhankkeen onnistuvan ja sinä jostain syystä toivot hankkeen kaatuvan ja ennen kaikkea toivot Joukojen häipyvän huitsin vittuun futiskuvioista (,jolla ainakaan mulle ei ole sinäänsä sen kummempaa väliä kunhan Hongan puikoissa on asiansa osaavaa porukkaa. Mua ei kiinnosta PJ:n nimi, kunhan henkilö nimen takana hankkii jengiin joka kaudeksi hyvän valmentajan ja liigatason pelaajat).
Edit: Mitä tulee "paskanpuhumiseen ja öykkäröimiseen" niin itse en ole havainnut Joukojen harrastavan varsinkaan jälkimmäistä mitenkään erityisen paljon. Paskaa toki puhuvat mutta se nyt vaan on yritysmaailman tapa ollut aina ja se on ollut tapa myös urheilumaailmassa vuosikaudet. Se saattaa kuullostaa tyhmältä, mutta yleensä siitä on omille tavoitteille enemmän hyötyä kuin haittaa. Ilman tuota paskanpuhumista (ja hyvin valittua kakkosvalmentajaa) Honka pelaisi edelleen divaria.
Eikös se oo ihan hyvä että tuollaisella sokealla fanittamisella jossa on mediakritiikki täysi nolla ei tehdä minkäänlaisia päätöksiä. Ymmärrän että ole Honka-fani, niin myös joiltain osin minäkin, mutta mikäli olen lukenut tämän topicin aiheen oikein niin täällä olisi tarkoitus keskustella nimenomaan Tapiolan urheilupuistoon suunnitellusta jalkapallostadionista. Eikös? Se että itse suhtaudun siihen erittäin kriittisesti, joidenkin mielestä vihamielisesti ei johdu millään muotoa siitä mitä joukkue nimeltä Honka tekee tai esittää kentällä. Kun keskustelun taso on sitä että argumentointiin vastataan "vittu sä oot urpo, et tiennyt miten nurtsi juurtuu" ei edistä tätä keskustelua millään tavalla. Pitäisikö ihan oikeasti miettiä niitä keinoja millä urheilupuistoon saataisiin paremmat olosuhteet? Tämmöisen kuolevan hevosen selässä roikkuminen ei mun mielestä ole järkevä vaihtoehto. Kertokaa nyt joku mulle mitä ihan oikeita argumentteja löytyy puuhamiesten hankkeen puolelle?
|
|
|
|
|
hedu
Poissa
|
 |
Vastaus #1919 : 24.06.2010 klo 08:53:31 |
|
Olen varma, että Espooseen nousee vielä jalkapallostadion. Eri asia milloin ja kenen rahoilla. Tässä nyt voisin vähän laittaa jäitä hattuun kuumimmille keskustelijoille.
Katsokaa kaupunginhallituksen äänestyksen tulosta. Se ei todellakaan ollut yksimielinen. Tulos oli vissiin 9-5 ja 1 tyhjä, jos oikein muistan. Eli edustajista moni pitää hanketta jo nyt hyvin realistisena. 9 olivat sitä mieltä, että rahoitus vaatii lisäselvitystä. Tuosta ei tarvi kuin kaksi tai kolme ääntä toiseen suuntaan niin Joukot pääsevät irti. En tiedä sen tarkemmin ryhmien äänistä. Mutta jos ryhmät päättävät, niin ei tarvitse kuin yksi ryhmä lisää puolelle.
Kaiken mailman ns. "oppineet" lässyttävät täällä paskaa rahoituksesta, kaavoituksesta ja lainsäädännöstä. Sanon teille hyvät ihmiset. Äänestystulos ratkaisee ja se oli kaukana yksimielisestä. Jos tämä hallitus ei saa ratkaisua aikaiseksi, ovat uudet vaalit jossain vaiheessa tulossa.
Kyllä minäkin kovasti toivon, että stadion nousee. Totta kai stadionin syntyminen vaatii tahtotilaa, mutta ei se riitä: ei yli 20 miljoonan euron stadioneja rakenneta vain koska se tuntuu kivalta tai koska niin moni täällä sellaista hartaasti toivoo. Sen täytyy olla myös taloudellisesti järkevällä pohjalla. Siksi toivon että keskustelua käytäisiin enemmän asiaperustein ja vähemmän tunneperustein. Tuntuu että molemmissa leireissä tunteet ovat niin kuumana, että perustelut ovat naurettavia. Kannattajat tuntuvat haluavan stadionin hinnalla millä hyvänsä ja ottavan nokkiinsa ja kokevan uhkaavana jos joku esittää perusteltuja epäilyjä. Ikään kuin heidän omaa lastaan haukuttaisiin. Vastustajat puolestaan ovat jo luonnostaan kyynisiä ja suhtautuvat kategorisen negatiivisesti lähes kaikkeen. Kommentti tuohon tuliperäisen kirjoitukseen: kaupunginhallituksen äänestystuloksesta en vetäisi vielä liikaa johtopäätöksiä. Viiden äänen kannatus oli mielestäni yllättävänkin paljon, mutta nyt täytyy muistaa että homma alkaa ikään kuin alusta. Joukojen täytyy oikeasti vastata niihin vaatimuksiin (osakepääoma + liiketoiminnallisesti järkevä suunnitelma) ennen kuin kaupunginhallitus voi tehdä mitään puoltavia päätöksiä. Ei niitä kahta lisä-ääntä tule - eivätkä nuo viisi nykyistäkään ääntä säily - jos konsultti toteaa, että hanke ei ole taloudellisesti realistinen tai Joukot eivät saa kokoon riittävää omaa pääomaa. Siinä menisi poliittinen uskottavuus ja arvovalta ihan täysin. Lisäksi kaupunginhallituksen puolto ei riitä, sillä lopullisen päätöksen tekee valtuusto. Espoossa on nähty, että valtuusto saattaa vielä kumota kh:n päätöksiä tai tehdä niihin muutoksia. Näin se homma toimii isommissakin jalkapallomaissa - siellä päätöksiä on vain helpompi tehdä, kun stadionbisnestäkin on helpompi pyörittää. Ëi juuri missään muualla kuin Dubain tai Qatarin kaltaisissa ökyvaltioissa rakenneta stadioneja yhteiskunnan varoilla huvikseen eli ilman joko kehittynyttä urheilukulttuuria tai tulevia arvokisoja. Ja niin kauan kuin Espoon kaupunki kantaa riskin Tapiolan stadionista pitää ottaa huomioon tämä näkökohta yhteiskunnan varoista. Mutta ennen kuin kiihkoilijat alkavat haukkua minua pahanilmanlinnuksi ja muita kiusaavaksi pikkupiruksi niin toistan että toivon hankkeen toteutuvan. Mutta on ihan hyvä jos tunteiden kanssa matkassa mukana on myös vähän järkeäkin. 
|
|
|
|
« Viimeksi muokattu: 24.06.2010 klo 08:56:38 kirjoittanut hedu »
|
|
|
|
|
hermanni80
Poissa
Suosikkijoukkue: HJK
|
 |
Vastaus #1920 : 24.06.2010 klo 08:59:23 |
|
Asiahan ei minulle millään tavalla kuulu, mutta kannattanee asiasta kiinnostuneiden käydä Espoon kaupunginhallituksen jäsenien FB-seinällä lukemassa, mitä todellisuudessa on kokouksessa puhuttu.. Saattaapi olla mielenkiintoista tekstiä.
|
|
|
|
|
Rantasipi
Poissa
Suosikkijoukkue: Eurokiimassa
|
 |
Vastaus #1921 : 24.06.2010 klo 09:12:27 |
|
Monta kirjoittajaa ja monta vietiä on tullut tällä forumilla vastaan, mutta häpeämittari pamautti aivan uudet lukemat noiden Bristol Roversin vietien myötä. Hyvää päivää 
|
|
|
|
|
Ares
Poissa
Suosikkijoukkue: suomalaiset eurokentillä 2011
|
 |
Vastaus #1922 : 24.06.2010 klo 09:35:37 |
|
Tämä stadionasia on Espoolle pitkälti imagokysymys. Espoossa on kuitenkin se 245.646 asukasta eli kohtuu isosta pitäjästä on kysymys ja kuitenkin täältä joudutaan europelejä evakkoon Töölöön tai Myyrmäkeen, koska omasta takaa ei ole kuin säälittävä putkikatsomo ja bajamajat.
Maanantaina kun oli Eurooppa liigan arvonnat niin tuli tämän stadionasian tiimoilta mieleen, että minähän kehitysmaana ne meitä pitää kun olosuhteet ovat sellaiset kuin ovat, vaikka asukkaita on se neljännes miljoona ja laji maailman ja suomen suosituin. In Finland they have no football stadiums or modern water closets.
Jossain lutuurimaa Englannissa tai Saksassa alasarjoissa pelaavilla kaupunginosaseuroillakin on paremmat olosuhteet. Ok kenttä voi pelaajille olla ihan hyvä, mutta kyllä nuo katsomo ymv tilojen säälittävä taso karkottaa euroja tehokkaasti. Ei näillä eväillä lohkovaiheeseen säännöllisesti edetä. Ei vaikka millainen munkki olisi.
Kohta varmaan joudutaan taas myymään joku saludoilla Norjan divariin, että saadaan laskut maksettua. Tilanne ei ole pelkästään huolestuttava vaan myös hälyttävä.
Ja jottei unohdu niin kyllä tämä hanke pitää saada pystyyn pääasiassa yksityisellä rahalla. Onko siellä huonot myynti- ja puuhamiehet kun tarvittava rahapino ei ole kasassa? Mun mielikuvan mukaan Joukot on vähän sulkeutuneita yhteistyölle ja puuhaavat omassa pienessä piirissään tätä omaa projektiaan. Pankaa nyt prkl vaikka julkinen osakeanti pystyyn, jolloin fanit voi ostaa palan unelmaa parilla kympillä. Nyt on unohdettu yhteisön laaja sitouttaminen hankkeen taakse. Sosiaalinen media valjastettava hankkeen taakse ja avoin keskusteluyhteys kannattajiin luotava.
Joukot voisivat tehdä myös vierailun AFC Wimbledonin puuhamiehien luo ja katsoa miten tyhjästä luodaan seura, joka on noussut pohjilta kolkuttelemaan Football Leaguen portteja.
Kaupungin tuki ja tukieurot kyllä saadaan sitten kun ne on ansaittu. Nyt kaupunki on heittätnyt haasteen. Toivottavasti siihen kyetään vastaamaan.
Olipa taas avautumista ja offtopikia. Hyvää juhannusta kaikille aiheesta kiinnostuneille. Pidetään vesillä pelastusliivit päällä ja korkit kiinni.
|
|
|
|
|
Jörg
Poissa
Suosikkijoukkue: FC Honka, 1.FC Köln
|
 |
Vastaus #1923 : 24.06.2010 klo 09:47:11 |
|
Asiahan ei minulle millään tavalla kuulu, mutta kannattanee asiasta kiinnostuneiden käydä Espoon kaupunginhallituksen jäsenien FB-seinällä lukemassa, mitä todellisuudessa on kokouksessa puhuttu.. Saattaapi olla mielenkiintoista tekstiä.
Kiitos vinkistä. Ei tarvitse hirveästi sherlokkia, että tietää riittävästi. Hyvää tietoa siitä, myös kenen numeroa ei laita äänestyslippuun seuraavissa kunnallisvaaleissa ja kertoo asiasta tuttavilleenkin.
|
|
|
|
|
peng.xuefeng
Poissa
Suosikkijoukkue: 臥虎藏龍
|
 |
Vastaus #1924 : 24.06.2010 klo 10:39:55 |
|
Kiitos vinkistä. Ei tarvitse hirveästi sherlokkia, että tietää riittävästi. Hyvää tietoa siitä, myös kenen numeroa ei laita äänestyslippuun seuraavissa kunnallisvaaleissa ja kertoo asiasta tuttavilleenkin.
Sama. Ja tietenkin asiasta muistetaan puhua ja tiedottaa ennen ensi vuoden eduskuntavaalejakin. Täällä ja muualla.
|
|
|
|
|
|
|
|